Tubulaariset rinnat?

• Viestiketjun aloittaja "niinU"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No, on edes jonkinlaiset. Yritän aina lohduttautua sillä, että kyllä näiden kanssa pärjää kokonsa puolesta, ei ole selkäkipuja tai muitakaan isorintaisten ongelmia. Koetan olla tyytyväinen.

Hirvitti vaan tuo tubulaarisuus, että onko se jokin sairaus tai kehityshäiriö. Ja että miksi mulla on sellainen. Olen aina luullut, että tissejä on luonnostaan erilaisia kehonrakenteesta riippuen. Riippuen, :LOL:

No joo, kiitos piristyksestä. Eipä tämä maailmaa kaada.
No kieltämättä mäkin järkytyin, kun tällä palstalla aiemmin tuohon termiin törmäsin.

"niinU"
Rinnat voivat olla tubulaariset vaikka eivät olisikaan tuollaiset kun kuvissa.Isot nännipihat,"nöpöttävät"vain kylmässä ja hieman roikkuva ei-niin-pyöreä rinta.Ei niiden tarvitse olla niin "ääripäätä"kun noissa kuvissa...

"vieras"
http://www.maryleepetersmd.com/wp-content/uploads/2012/01/Tubular-breasts1.jpg

Minulla on aika lailla tuollaiset. Onko ne nyt sitten vialliset? :( Nännit jäykistyneenä näyttävät ihan kivoilta.
Tuolla sivuilla sanotaan, että naisilla, joilla rinnat ovat tubulaariset, on usein "pullistunut" nännipiha.

-vierailija
[QUOTE="viivi";25617949]Raskaus tai siis 2 raskautta ei muuttanut omia rintoja ollenkaan ja maitoa ei tullut kun maitorauhaset jäänyt kehittymättä.[/QUOTE]

Mulla nyt rv29 meneossa ja rinnat kasvaneet 2 kuppikoa jo. Ja maitoa tullut jonkin verran jo viikolta 20 lähtien joten uskon että pystyn imettämään. Siskollani oli myös hiukan samantyyppiset rinnat kuin minulla ja raskauden jälkeen niiden ulkomuoto muuttui paljon. Oodtan miten minulle käy. Rinnat ovat nyt jo vähän paremmat kun ovat kasvaneet...Mutta lopputuloksen näen imetyksen loputtua.

Minttuminttu2012
Moikka! Mulla on ko. Leikkaus julkisella edessä, aloitin kirjottamaan blogia tubulaarisetrinnat.blogspot.com josta löytyy jatkossa ainakin jonkun verran infoa, kunhan pääsen kunnolla kirjottelemaan! -minttu

tekopyhyys pannaan
Hei, törmäsin blogiisi Googlaillessani uutta sanaa jonka tänään opin "tubulaariset rinnat", nimi sille joka naisessa saa minut pysähtymään. Onnea matkaan leikkaukseen.
Sääli kuulla että maailma menettää yhdet tubulaariset.

"Heli"
Minulla tubulaariset b-kupin rinnat. En kehtaa mennä lääkäriin, koska pelkään että lääkäri nauraa minut ulos. Tiedän, että tubulaariset ovat. Rinnat eivät koskaan ole olleet "normaalit", pyöreät. Vaan aina kasvaneet putkilona alaspäin. Edes teininä minulla ei ollut terhakoita rintoja.

Olisin ehdottomasti valmis leikkaukseen, jos vaan pääsisin. Yksityisesti minulla ei ole varaa leikkauttaa. Olen joskus jopa toivonut rintasyöpää, että jos henkiin jäisin, saisin nämä rinnat leikkautettua kokonaan pois. Mieluummin sekin kuin nämä...

"hei"
Mullakin tuollaiset kuin tossa kuvassa, mut en ole ikinä kuullut tota nimitystä. Kun menin eka kerran gynelle nuorena, niin kysyin miksi rinnat on tuollaiset. Se vain sanoi, että joillakin on tollaset, ei muuta. Tekeekö ne ihan kunnallisessa terveydenhuollossa noihin leikkauksia? Olen kärsinyt asiasta aina.

tekopyhyys pannaan
Perinnöllisyydestä ei mulla ole mitään tietoa, mutta yllätyin että kyseessä on (netin)oikeesti, kehityshäiriöksi luokiteltu juttu. Ainut konkreettinen haitta kai on että maitoa tuottavaa kudosta ei ehkä ole riittävästi. Miten sulla "hei" sujui imetys ?

"Apua"
En ole koskaan kuullut, että tälläistä olisi tapahtunut muille joten päätin täältä tulla kysymään..

Rintani ovat selvästi tubulaariset, mutta vielä sen lisäksi, rintani vaihtaa muotoa jatkuvasti..

Jos katson rintojani, ne saattavat olla täydellisen symmetriset ja pyöreät, juuri sellaiset kun haluaisin rintojeni olevan. Sitten menee muutama sekunti, ja rintani ovat taas ns "piikikkäät".

Sitä ne ovat jonkun aikaa, ja sitten taas ihan pyöreät.. En ymmärrä miten se voi olla mahdollista..

Onko kenellekään samanlaista kokemusta vai olenko ainoa?

Tuskin ainoa
Mulla on myös ollut epäsymmetriset rinnat aina, samoin sellaiset roikkuvat. Liikunta on auttanut asiaan, ja olen myös oppinut katsomaan itseäni paljon lempeämmin nykyisin, ikä siis tuonut vähän perspektiiviä. Esim. kylmässä rinnat ovat todella ihan ok, tosin pientä kokoeroa on. Toinen nänni on HUOMATTAVASTI toista isompi, samoin rinta on isompi.
Harmittaa vaan kovasti esim. se, että joudun välttämään liikuntaa, varsinkin punnerruksia ym. ylävartalon lihasten treeniä kun tekee niin helposti rasvakudos poistuu ja pienempi rinnoista on ihan luinen vaan, jossa roikkuu vaan iso nänni. Toinen on hieman sievempi sentään, kooltaan ihan A tai lähempänä B:tä, nänni vaan kooltaan todella iso.
Minulla on omaan vartaloon tyytymättömyys johtanut siihen, etten uskalla uimahalleissa käydä jne. se oli teininäkin jo kauheaa. Seksielämäkin tuli myöhään aloitettua tämänkin (ja muiden syiden) takia. Tunnen oloni vaivautuneeksi ilman liivejä. Nyt olen uudessa suhteessa, ja jännitän sänkytouhuja, en esileikkejä, mutta esim. päällä oloa tai kovin paljon esillä oloa.
Ikäni lähestyy kohta kolmeakymmentä, joten täytyy koittaa joltain lääkäriltä saada arviota siitä, voisiko tätä korjata. Ja jonkinlaista arviota siitä, onko minulla haittaa tästä, onko tuota kudoksen puutetta, ja vaikuttaako imetykseen.
Paljon kiitoksia kanssasisarille neuvoista ja kirjoituksista, kaunista kesää ja syksyä :)

Niin, varmasti sille jotain voidaan tehdäkin.
Mutta älä lähde siihen ennenkuin olet avoimesti jutellut asiasta nykyisen kumppanin kanssa. Saattaahan olla että sovitte niin hyvin yhteen että hän pitää juuri niistä rinnoista joita nyt kannat. Läheiseltä saatu hyväksyntä voisi rohkaista vaikka uimahallikäyntiin ja huomaisit että siellä rinnoista ainoat silmiinpistävät on ne lääkärin "korjaamat".

ok, olen vähäsen puolueellinen, minut eriparirinnat saa syttymään, ja isot nännit varsinkin.

Mitä vikaa niissä on, toiet voi tykätäkin niistä.
"The condition can affect the ability of women to breastfeed as in some cases the breasts, including the milk glands, have not developed enough to produce breast milk. However other physical aspects of fertility and pregnancy are not affected by the condition."
Sanoo wikipedia, ei pelkästään esteettinen haitta. Tubulaariset rinnat eivät siis ole kehittyneet kunnolla.

"Atte"
Olen mies 46v, en mikään pervo tms vaan ihan tavis. Rintojen koolla tai muodolla ei todellakaan ole merkitystä. Tottahan toki jokaisella miehellä lienee "suosikkirintansa", mutta sehän on sitä fantasiaa mitä saakin olla. Itse pidän pienistä rinnoista, mutta kun silä ei ole niinkään merkitystä. Kun tyttö/nainen on kiva ja mukava.. se on tärkeintä.

ketun nenä
Mikä ihme saa naisen tommosen takia leikkaukseen? Eria asia,jos on imetyksestä tai sellaisesta kyse.

Miehet ihan erikseen hakevat sellaisia videonpätkiäkin,missä näkyisi semmosia "suippoja" rintoja ja joku menee sitten leikkauttamaan semmoset...
Tässä ketjussa ylempänä on ennen ja jälkeen kuva missä kauniit rinnat on pilattu leikkauksella/silikoneilla kokonaan.

Semmosethan näyttävät tosi mukavilta,niinkuin ylipäätään kaikenlaiset ja muotoiset rinnat.

Häpeäntisujani
Miksi kaikki tulevat tänne sanomaan, että miehet eivät välitä millaiset rinnat naisella on ja että on järjetöntä leikata rintoja, jos nainen on itse kärsinyt rintojensa takia ja hävennyt niitä, jätettäköön naisen rinnat hänen omaksi asiakseen, monethan ne leikkauttavat itsensä, ei miesten, takia.

Sain tänään tietää koko tubulaariset rinnat asiasta ja pohdin vielä ovatko nämä sellaiset vai ovatko nämä vain tällaiset... Olen miettinyt kyllä leikkausta jossain vaiheessa elämää ja jos siihen päädyn, teen sen täysin itseäni varten (tai mahdollisia lapsiani varten, jos en pysty imettämään), en miesten ja heidän mieltymystensä takia :)

Jussi85 MIES .
Alkuperäinen kirjoittaja Häpeäntisujani;30129404:
Sain tänään tietää koko tubulaariset rinnat asiasta ja pohdin vielä ovatko nämä sellaiset vai ovatko nämä vain tällaiset... Olen miettinyt kyllä leikkausta jossain vaiheessa elämää ja jos siihen päädyn, teen sen täysin itseäni varten (tai mahdollisia lapsiani varten, jos en pysty imettämään), en miesten ja heidän mieltymystensä takia :)
jotenkin tuo sun lause paljasti sen että olet aivan hel..v.etin ulkonäkökeskeinen "Pohdin vielä että onko nämä semmoiset" voi HuOH. !!

Jos et oo tuohon ilään mennessä kärsinyt fyysisesti rinnoistasi, miksi sun pitäisi niistä nyt yhtäkkiän alkaa kärsimään. Eri asia jos oikeasti alkaisi imetys tökkimään tai muuta. Lisäksi tääällä netissä liikkuu paljon "musta tuntuu, että : " -pohjaista tietoa joka ei sisällä lainkaan faktaa. Se että jos rinnat eivät ole silikoonilla täyteen ahdatut rantapallon näköiset epäluonnollisetn n nn n oloiset pallot, ei se tarkoita että heti olisi jokin sairaus tai "mutaatio" -kyseessä.

Olen itse mies ja näin miehen näkökanta -vinkkelistä, niin mulle on ihan sama onko ne rinnat millaset; onko isot, pienet ja onko nännit vaaleanpunaiset vai melkein liki mustahkoto. Pääasia, että nainen kantaa ne omat rintansa ylpeydellä. En voi jotenkin kuvitella esim tilannetta että "vihaisin rintoja", josne olisivat vaikka eriparia; toiset ihan erin kokoiset kuin toiset. Tai että jos nännit ovat "tasaiset" ja isot. Vaikka pienissä tisseissä peittäisi puolipinta-alaa nännit, ne olisivat silti vain tissit. Naiset jotankin kuvittelee liikaa rintojen vetovoimasta. Tissejä tuijottelee lähinnä pikkupojat (koska luulevat miesten tekevän niin. Tai jotku lähibubin Raunot tsiikaa jotain tissejä vasn ekana naisesta. Edellisessä tyttöystäväsdä rn edes kiinnittänyt huomiota rintoihin kuin vasta monen tapailukerran jälkeen sängyssä kun ne lyötiin siihen kouraan.

Yritän nyt vaan tällä asialla saada teidät naiset tajuamaan vaan sen ettei se ole maailmanloppu jos rintasi ovat erillaiset kuin kaverillasi. On paljon kivempi kun on erillaisia rintoja olemassa, ei koskaan tiedä mitkä sieltä pomppaa esiin. Ensimmäisellä tyttöystävälläni oli semmoiset rinnat kuin moni täällä sekoittaa tubulaarisiin ja musta ne olivat kauneimmat kaikista! ;) Kivan persoonalliset ja A -kuppina juuri sopivan kokoiset.
Nimittäin; -jos täytyisi valita "lempi-rinnat" valitsisin alle B -kupin tummilla nänneillä. Oikeastaankin olisi vaan kiva jos ne nännit vaihtais i ii ii ii ulkomuotoaaann n aina lämpötilan mukaan.

• Tykkää
Reactions: poika
tissiiit
Naiset jotankin kuvittelee liikaa rintojen vetovoimasta.
Jussi puhuu toisaalta asiaa ja toisaalta taas itse syyllistyy yleistämiseen. Huvittavaaa että mies vähättelee toisten miesten mielenkiinnon kohteita kun itsellänsäkin varmasti on niitä itse tärkeinä pitämiä asioita, joko sisäisiä tai ulkoisia aivan varmasti. Minä olen ollut samanlaisen ei niin tissikeskeisen miehen kanssa, mutta myös todellisen tissimiehen kanssa ja ei kumpikaan ole toista huonompi. Kuten ei ne erilaiset tissitkään. Asialla ei ole yhtikäs mitään väliä kun löytyy kumppani jonka kanssa asiat menee yksiin, enkä puhu pelkästään tissimieltymyksistä. Absurdia tarttua noin epäolennaiseen asiaan kun yhtä hyvin voisi miettiä että omaako jonkin luonteenpiirteen joka ei kelpaa KAIKILLE MIEHILLE tai väärän väriset tai malliset hiukset tai onko lantio liian kapea vai leveä ja painoa liikaa vai vähän ja niin edelleen.

Ja minun keski-ikäistyvä mieheni on ollut nuorena sällinä tissien perään, mutta on kyllä edelleenkin. Vain minun tissieni, joista menee yleensä aivan täysin sekaisin ja haluaa tulla kosketelluksi, hivellyksi ja herra ties mitä niillä. En usko että olisi mitään väliä millaiset ne ovat edes, jos ne olisi olleet ketunnokat, niin varmaan siitä olisi tullut miehen uusi tissimieltymys. Ei mies pitänyt lyhyistä naisistakaan ennen minua ja nyt siitä on tullut hänen ehdoton ihanteensa. Miksiköhän.. Enkä minä ole koskaan murehtinut asiaa jolle en vain voi mitään. Ota tai jätä.

Yhteistyössä