Mulla on myös ollut epäsymmetriset rinnat aina, samoin sellaiset roikkuvat. Liikunta on auttanut asiaan, ja olen myös oppinut katsomaan itseäni paljon lempeämmin nykyisin, ikä siis tuonut vähän perspektiiviä. Esim. kylmässä rinnat ovat todella ihan ok, tosin pientä kokoeroa on. Toinen nänni on HUOMATTAVASTI toista isompi, samoin rinta on isompi.
Harmittaa vaan kovasti esim. se, että joudun välttämään liikuntaa, varsinkin punnerruksia ym. ylävartalon lihasten treeniä kun tekee niin helposti rasvakudos poistuu ja pienempi rinnoista on ihan luinen vaan, jossa roikkuu vaan iso nänni. Toinen on hieman sievempi sentään, kooltaan ihan A tai lähempänä B:tä, nänni vaan kooltaan todella iso.
Minulla on omaan vartaloon tyytymättömyys johtanut siihen, etten uskalla uimahalleissa käydä jne. se oli teininäkin jo kauheaa. Seksielämäkin tuli myöhään aloitettua tämänkin (ja muiden syiden) takia. Tunnen oloni vaivautuneeksi ilman liivejä. Nyt olen uudessa suhteessa, ja jännitän sänkytouhuja, en esileikkejä, mutta esim. päällä oloa tai kovin paljon esillä oloa.
Ikäni lähestyy kohta kolmeakymmentä, joten täytyy koittaa joltain lääkäriltä saada arviota siitä, voisiko tätä korjata. Ja jonkinlaista arviota siitä, onko minulla haittaa tästä, onko tuota kudoksen puutetta, ja vaikuttaako imetykseen.
Paljon kiitoksia kanssasisarille neuvoista ja kirjoituksista, kaunista kesää ja syksyä