Tubulaariset rinnat?

• Viestiketjun aloittaja "niinU"
  • Ensimmäinen viesti
"niinU"
Onko jollekin tehty korjausleikkausta?Jos on,niin missä?Mihin otit yhteyttä?(tk,yksityinen),missä leikattiin?korvasiko KELA ym?Apuja tarvittaisiin,en kestä näitä rintoja enään :/

"viivi"
On tehty korjausleikkaus. En jaksanut jonottaa yksityiselle joten maksoin itse koko operaation ja tehtiin virossa. Hintaa tuli 3700€, mutta joka sentin arvoinen lopputulos :) Kelasta ei saa korvausta jos menee ulkomaille.

Mitkä on tubulaariset
rinnat? Onko ne suipoot päästä ja kiinteät vai mitä? Onko liikaa vaadittu kuva nähtäväksi niin tietäisi muutkin onko tubulaariset vai mallikkaat :=

Kaulin
Kiva kiva! Tämä pilasi päiväni. En koskaa ole ajatellut tisseissän (ns. ketunnokat)i olevan mitään vikaa, mutta näköjään tällekin ulkonäölle on jokin "tauti" syynä :/

"niinU"
[QUOTE="viivi";25617651]On tehty korjausleikkaus. En jaksanut jonottaa yksityiselle joten maksoin itse koko operaation ja tehtiin virossa. Hintaa tuli 3700€, mutta joka sentin arvoinen lopputulos :) Kelasta ei saa korvausta jos menee ulkomaille.[/QUOTE]

Minkä ikäinen olit kun leikkaus tehtiin?Oliko kipuja kauan?

-vierailija
Minulla on juurikin tuollaiset "vääränlaiset" rinnat. Otin yhteyttä terveyskeskukseen 19.vuotiaana ja sain lähetteen ihan yleiselle puolelle sairaalaan kirurgille. En koskaan mennyt sinne,koska en uskaltanut. Mutta lähettävän lääkärin mielestä rintani olivat "lapsen asteella" Olen jotenkin selvinnyt tähän asti näillä rinnoilla. Olen nyt 28.v ja raskaana. haluan nähdä miten raskaus muuttaa rintoja,jos vähänkään menisivät normaalimman näköisiksi en aijo enää ottaa yhteyttä sairaalaan. Muussa tapauksessa saatan mennäkin. uskon että olisin saanut leikkauksen julkisella puolella.

"niinU"
[QUOTE="viivi";25617651]On tehty korjausleikkaus. En jaksanut jonottaa yksityiselle joten maksoin itse koko operaation ja tehtiin virossa. Hintaa tuli 3700€, mutta joka sentin arvoinen lopputulos :) Kelasta ei saa korvausta jos menee ulkomaille.[/QUOTE]

Ja hei vielä sen verran että kävitkö näytillä julkisella vai menitkö suoraan Viroon?Ongelmana on se etten tiedä mille lääkärille pitäisi varata aika..Luulen ettei tk:ssa oteta tosissaan koska tämä on vain kosmeettinen haitta.Tosin suuri sellainen :( Toinen rinta on melkein "normaali" toinen on enemmän kehittymätön.En ole kenelläkään nähnyt tälläisiä,hävettää käydä saunassa ym

"viivi"
Leikkaus tehtiin 6kk sitten ja olen 22 vuotias. Implantit on laitettu lihaksen päälle joten kipuja oli todella vähän. Riippuu tietysti kipukynnyksestä miten tuntee nuo :) Ensimmäinen kuukausi on hankalin kun joutuu käyttämään tukiliivejä yötä päivää.

"viivi"
[QUOTE="niinU";25617779]Ja hei vielä sen verran että kävitkö näytillä julkisella vai menitkö suoraan Viroon?Ongelmana on se etten tiedä mille lääkärille pitäisi varata aika..Luulen ettei tk:ssa oteta tosissaan koska tämä on vain kosmeettinen haitta.Tosin suuri sellainen :( Toinen rinta on melkein "normaali" toinen on enemmän kehittymätön.En ole kenelläkään nähnyt tälläisiä,hävettää käydä saunassa ym[/QUOTE]

Mulla lähtötilanne oli siis toinen rinta pahasti tubulaarinen ja toinen rinta puuttui kokonaan. Menin suoraan Viron klinikan konsultaatioon kun selvitin omalta lääkäriltä miten suomessa asia etenisi.

"viivi"
niinU. Mulla olis sama lähtötilanne kuin sulla. Suosittelen menemään suoraan plastiikkakirurgin vastaanotolle. Itse kävin plastiikkakirurgia fin-esti:n kautta. Siellä kokenut kirurgi :)

putkis
Kiva kiva! Tämä pilasi päiväni. En koskaa ole ajatellut tisseissän (ns. ketunnokat)i olevan mitään vikaa, mutta näköjään tällekin ulkonäölle on jokin "tauti" syynä :/
Ei ketunnokat olekaan sama asia kuin tubulaariset rinnat. Tubulaariset on sellaiset putkimaiset "tubes". Rinnat voi ola isotkin, mutta kasvavat sitten pituutta :) ja pyöreys/rinnan muoto puuttuu.

"niinU"
[QUOTE="viivi";25617803]Mulla lähtötilanne oli siis toinen rinta pahasti tubulaarinen ja toinen rinta puuttui kokonaan. Menin suoraan Viron klinikan konsultaatioon kun selvitin omalta lääkäriltä miten suomessa asia etenisi.[/QUOTE]

Kiitos paljon vastauksista :) Ehkä minäkin nyt vihdoin uskaltaudun lääkäriin.Pelottaa vain kivut ja implantin mahdollinen kapseloituminen

Kaulin
Ei ketunnokat olekaan sama asia kuin tubulaariset rinnat. Tubulaariset on sellaiset putkimaiset "tubes". Rinnat voi ola isotkin, mutta kasvavat sitten pituutta :) ja pyöreys/rinnan muoto puuttuu.
Katselin noita kuvia googlesta, ja ainakin nännipiha täsmää. Eli "normaalitilassa" nänni on samaa tasaista pintaa nännipihan kanssa. Nänni "tulee ulos" vasta kun menen kananlihalle / palelen. Putkilomaisuudesta en osaa sanoa, koska rintani ovat aina olleet aika pienet, a-kokoiset.

"vieras"
Minulla on juurikin tuollaiset "vääränlaiset" rinnat. Otin yhteyttä terveyskeskukseen 19.vuotiaana ja sain lähetteen ihan yleiselle puolelle sairaalaan kirurgille. En koskaan mennyt sinne,koska en uskaltanut. Mutta lähettävän lääkärin mielestä rintani olivat "lapsen asteella" Olen jotenkin selvinnyt tähän asti näillä rinnoilla. Olen nyt 28.v ja raskaana. haluan nähdä miten raskaus muuttaa rintoja,jos vähänkään menisivät normaalimman näköisiksi en aijo enää ottaa yhteyttä sairaalaan. Muussa tapauksessa saatan mennäkin. uskon että olisin saanut leikkauksen julkisella puolella.
Onko ne yhtä pienet kuin tuossa yllä olevassa linkissä?

Itsellä on tuollaiset nännit kuin tuossa kuvassa, mutta rinnat kuitenkin pyöreät a-kupit. Nännejä vaan inhoan.

"vieras"
Katselin noita kuvia googlesta, ja ainakin nännipiha täsmää. Eli "normaalitilassa" nänni on samaa tasaista pintaa nännipihan kanssa. Nänni "tulee ulos" vasta kun menen kananlihalle / palelen. Putkilomaisuudesta en osaa sanoa, koska rintani ovat aina olleet aika pienet, a-kokoiset.
Sulla on siis ihan samanlaiset kuin mulla. A-kuppi, ei putkilomaiset, mutta nännipiha juuri tuollainen. Mutta ihan hyvät rinnat ne nämäkin on, ainakin silloin kun nännit nöpöttää kosketuksesta/kylmästä. :)

Kaulin
[QUOTE="vieras";25617879]Sulla on siis ihan samanlaiset kuin mulla. A-kuppi, ei putkilomaiset, mutta nännipiha juuri tuollainen. Mutta ihan hyvät rinnat ne nämäkin on, ainakin silloin kun nännit nöpöttää kosketuksesta/kylmästä. :)[/QUOTE]

No, on edes jonkinlaiset. Yritän aina lohduttautua sillä, että kyllä näiden kanssa pärjää kokonsa puolesta, ei ole selkäkipuja tai muitakaan isorintaisten ongelmia. Koetan olla tyytyväinen.

Hirvitti vaan tuo tubulaarisuus, että onko se jokin sairaus tai kehityshäiriö. Ja että miksi mulla on sellainen. Olen aina luullut, että tissejä on luonnostaan erilaisia kehonrakenteesta riippuen. Riippuen, :LOL:

No joo, kiitos piristyksestä. Eipä tämä maailmaa kaada.

"viivi"
Raskaus tai siis 2 raskautta ei muuttanut omia rintoja ollenkaan ja maitoa ei tullut kun maitorauhaset jäänyt kehittymättä.

Yhteistyössä