"niinU"
Onko jollekin tehty korjausleikkausta?Jos on,niin missä?Mihin otit yhteyttä?(tk,yksityinen),missä leikattiin?korvasiko KELA ym?Apuja tarvittaisiin,en kestä näitä rintoja enään :/
Ei ketunnokat olekaan sama asia kuin tubulaariset rinnat. Tubulaariset on sellaiset putkimaiset "tubes". Rinnat voi ola isotkin, mutta kasvavat sitten pituutta ja pyöreys/rinnan muoto puuttuu.Kiva kiva! Tämä pilasi päiväni. En koskaa ole ajatellut tisseissän (ns. ketunnokat)i olevan mitään vikaa, mutta näköjään tällekin ulkonäölle on jokin "tauti" syynä :/
Katselin noita kuvia googlesta, ja ainakin nännipiha täsmää. Eli "normaalitilassa" nänni on samaa tasaista pintaa nännipihan kanssa. Nänni "tulee ulos" vasta kun menen kananlihalle / palelen. Putkilomaisuudesta en osaa sanoa, koska rintani ovat aina olleet aika pienet, a-kokoiset.Ei ketunnokat olekaan sama asia kuin tubulaariset rinnat. Tubulaariset on sellaiset putkimaiset "tubes". Rinnat voi ola isotkin, mutta kasvavat sitten pituutta ja pyöreys/rinnan muoto puuttuu.
Onko ne yhtä pienet kuin tuossa yllä olevassa linkissä?Minulla on juurikin tuollaiset "vääränlaiset" rinnat. Otin yhteyttä terveyskeskukseen 19.vuotiaana ja sain lähetteen ihan yleiselle puolelle sairaalaan kirurgille. En koskaan mennyt sinne,koska en uskaltanut. Mutta lähettävän lääkärin mielestä rintani olivat "lapsen asteella" Olen jotenkin selvinnyt tähän asti näillä rinnoilla. Olen nyt 28.v ja raskaana. haluan nähdä miten raskaus muuttaa rintoja,jos vähänkään menisivät normaalimman näköisiksi en aijo enää ottaa yhteyttä sairaalaan. Muussa tapauksessa saatan mennäkin. uskon että olisin saanut leikkauksen julkisella puolella.
Sulla on siis ihan samanlaiset kuin mulla. A-kuppi, ei putkilomaiset, mutta nännipiha juuri tuollainen. Mutta ihan hyvät rinnat ne nämäkin on, ainakin silloin kun nännit nöpöttää kosketuksesta/kylmästä.Katselin noita kuvia googlesta, ja ainakin nännipiha täsmää. Eli "normaalitilassa" nänni on samaa tasaista pintaa nännipihan kanssa. Nänni "tulee ulos" vasta kun menen kananlihalle / palelen. Putkilomaisuudesta en osaa sanoa, koska rintani ovat aina olleet aika pienet, a-kokoiset.
Raskaus tai siis 2 raskautta ei muuttanut omia rintoja ollenkaan ja maitoa ei tullut kun maitorauhaset jäänyt kehittymättä.Minulla on juurikin tuollaiset "vääränlaiset" rinnat. Otin yhteyttä terveyskeskukseen 19.vuotiaana ja sain lähetteen ihan yleiselle puolelle sairaalaan kirurgille. En koskaan mennyt sinne,koska en uskaltanut. Mutta lähettävän lääkärin mielestä rintani olivat "lapsen asteella" Olen jotenkin selvinnyt tähän asti näillä rinnoilla. Olen nyt 28.v ja raskaana. haluan nähdä miten raskaus muuttaa rintoja,jos vähänkään menisivät normaalimman näköisiksi en aijo enää ottaa yhteyttä sairaalaan. Muussa tapauksessa saatan mennäkin. uskon että olisin saanut leikkauksen julkisella puolella.