Triptyl, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ----.---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

----.---

Vieras
Onko muille määrätty ks.lääkettä ja onko auttanut?

Mulla määrättiin polvikipuun 1tabletti päivässä, annostukseltaan 10mg. Menee kuulemma parisen viikkoo ennenku ees vaikuttaa. V*tuttaa syödä turhaan sitä, jos ei autakaan.

Onks muilla tullu väsymystä tuosta lääkkeestä kun sehän siinä on sivuvaikutuksena..

Mulle tuli vapinaa. Oli marja-aika, enkä pystynyt marjoja poimimaan puskista kuin riipimällä. Eteni, en pystynyt syömään haarukalla ja veitsellä. Lopuksi alkoi vaikuttamaan kävelykykyynkin. Masentuneen pään se kyllä selkiytti nopeasti.

Polvikipuun en ole koskaan kuullut kyseistä lääkettä määrättävän.

Viimeksi muokattu:
Joo, kokeiltu on. Tuli kauheita murha-ajatuksia ja ihan utopistisia päähänpistoja joista kuitenkin järki tajusi että mitä hittoo mää oikeen ajattelen. Samalla pelko, että mitä jos toteutan ajatukset "vahingossa" pöhnässäni. Kun ei noita ajtuksia ollu, niin vaan nukuin ku väsytti, väsytti ja väsytti. Ihan järkyttävä lääke, ei ikinä enää! Sanoin miehelle, että ei saa jättää mua yksin, ja katottava mun perään etten tee mitään typerää.

[QUOTE="jenni";29632760]Joo, kokeiltu on. Tuli kauheita murha-ajatuksia ja ihan utopistisia päähänpistoja joista kuitenkin järki tajusi että mitä hittoo mää oikeen ajattelen. Samalla pelko, että mitä jos toteutan ajatukset "vahingossa" pöhnässäni. Kun ei noita ajtuksia ollu, niin vaan nukuin ku väsytti, väsytti ja väsytti. Ihan järkyttävä lääke, ei ikinä enää! Sanoin miehelle, että ei saa jättää mua yksin, ja katottava mun perään etten tee mitään typerää.[/QUOTE]

Ja siis isiaskipuun mulle määrättiin. Voitte siis uskoa että eipä auttanu ei. Mitä se ny auttas ku väsyttää niin että vaan makaa raatona pää täynnä typeriä ajatuksia! Ja ku isiaksessa nimenomaa olis tarkotus liikkua että helpottaa. Ristiriitaista.

Yhteistyössä