Kokemuksia Arimidexista

Joo, kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa uskaltaa jo ihan oikeasti siirtyä tuonne mahankasvattajien puolelle, vaikka silloin tällöin käyn kyllä edelleenkin tälläkin puolella juttuja lueskelemassa. Huomasinkin, että sä kirjoittelet tuolla clomittarissa niin pääsen sitten siellä teidänkin hoitojen etenemistä seuraamaan :)

Kiitos kaikesta tuesta ja turvasta jota olen sulta tässä kevään mittaan saanut <3 Valtavastu tsemppiä tuleviin koitoksiin ja iloisia ajatuksia (ja tapahtumia) aurinkoiseen kesään :)

Sandaali 8+4 :D
 
Sandaali, kiitos myös sulle korvaamattomasta vertaistuesta. Oikein ihanaa kevättä ja odotusta. Minne ketjuun siirryt kasvatteleen masua?

Mulla on tänään iltapäivällä folliultra 5 pistoksen jälkeen. Jännittää niin hemmetisti! Tosiaan kuulumisia voit lukea tuolta Clomittarista. :)
 
Oi, teillähän on tänään jännät paikat. Toivottavasti ultranäkymät ovat mitä parhaimmat :) Toivottavasti pistelyt on menny hyvin. Onko teillä ollut mitään puhetta siitä, että jos folleja tulisikin nyt yllättäin liikaa, voisi hoidon vaihtaa lennosta ivf:ään jolloin ei menisi kiertoa ja folleja hukkaan? No, toivotaan että siellä on yksi komea johtofolli odottamassa siimahäntiä :)

Olen itseni mukaan ilmoittanut ja seuraillut tuota Marrasmassujen ketjua tuolla Odotusajan puolella, mutten näinä ensimmäisinä viikkoina ole oikein kokenut oloani siellä kotoisaksi juurikin näiden omien pelkojen ja epäilyksieni kanssa. Siellä kun suurin osa tuntuu olevan hyvinkin helposti sikiävää sakkia ja keskustelut lähti heti positiivisesta raskaustestistä vaunujen hankkimiseen, masutuubeihin ja äitiyspakkauksiin kun itse ei oikein vielä edes uskonut, että tässähän oikeasti ollaan raskaana. No, murheensa kullakin :) Nyt kun tosiaan uskaltaa jo vähän itsekin luottaa tulevaan, löytyy sieltä ihan mukavasti vertaistukea oloihin ja oireisiin.
 
Pistelyt meni ihan hyvin. Lääkeaineen sekoittaminen (lääke jauheena ja joukkoon piti laittaa liuotin) oli vaan jotenkin ahdistavaa ja neulojen kanssa sähläämistä. Itse pistäminen ei tuntunut missään. Tuosta ivf:stä oli kyllä puhetta, mutta ajateltiin että keskeytetään hoito jos folleja tulee liikaa. Tuo ivf:n hinta yksityisellä hirvittää kun mitään takeita onnistumisestakaan ei ole. Toivottavasti kuitenkin päästäis inssiin asti. Parin tunnin päästä se varmaan selviää. :)
 

Yhteistyössä