M
määä
Vieras
Mäkään en jotenkin millään pysty käsittämään että miltä siitä transsukupuolisesta tuntuu. Kun jotenkin mä omalle kohdalle ajateltuna en ole varmaan ikinä erityisesti edes ajatellut olevani tyttö, ja ennemmin olen ollut kiinnostunut poikamaisista jutuista enkä ole mekkoja suostunut pukemaan. Ja jossain vaiheessa olen varmaan ajatellutkin että olisi mukavampi olla poika.Mun on jotenkin tosi vaikea ymmärtää sitä, miltä transsukupuolisesta lapsesta tuntuu. Miten joku kokee olevansa eri sukupuolta. Mistä se johtuu, hormoneista vai?
Toisaalta jonkun vessan käyttäminen ei nyt transsukupuolisen kanssa mitenkään kauheen oudolta pitäs tuntua, kopissahan siellä kuitenkin asioidaan. Mutta kyllä mua kieltämättä hämäis olla samassa pukukopissa jonkun kanssa jolla on munat![]()
Että jotenkin mä ehkä sitten olen ollut joku androgyyni, mutta ei mulla ole ollut tarvetta edes miettiä asiaa sen kummemmin, eikä tehdä asiasta itselleni ongelmaa miettimällä että kuuluisinko johonkin muuhun pukuhuoneeseen kuin siihen johon mut ulkoisesti määritellään.
Jotenkin vaan omasta näkökulmasta tuntuu että miten jollekin voi tulla asiasta sellainen pakkomielle että täytyy "omia oikeuksiaan" ruveta ajamaan tavallaan toisten mieltäkin pahoittaen juuri tuollaisissa saunavuorojutuissa.
Mutta jospa mä olen sitten vain niin outo ja kaikille muille noi asiat on jotenkin niin tärkeitä tulla määritellyksi juuri johonkin tiettyyn lokeroon.
Ja tosiaan tuo uutinenhan ei kertonut kuinka yksityisiä nämä kyseiset vessat ovat, vaikka tuskin ihan avopöntöillä istuvat samassa huoneessa, kuten minun aikanani ala-asteella oli.