Heippa kaikille :wave:
Onnitteluja teille kaikille, ketä en ole vauvoista vielä onnitellut
:hug: :flower:
Moonlight tuosta sipulin ja valkosipulin syönnistä.... Minä olen himosyöjä, mutta nyt olen kyllä niitä yrittänyt vältellä. Tosin söin niitä kovasti odotusaikana, joten vauva on varmasti jotensakin vähän tottunut niihin jo masussa
Mutta tämä kesäaika grillailuineen on aika hankalaa =) Kun jokapaikkaan tekisi mieli laittaa sipulia ja valkosipulia
Toinen minun himoni on just noi cola ja pepsi juomat :ashamed: Ai kauheeta, kun niitä ei passais minun kyllä lipittää, mutta en voi sille mitään
Olipas muuten hyvä tietää, että niistäkin voi masuväänteitä vauvalle tulla!
Tissien suojaamisesta sen verran, että minulle on kaikkien viiden lapsen jälkeen tullut rintatulehdus ja aina olen tarvinnut antibioottikuurin :/ Nytkin tuli tulehdus, rinnat oli tooooosi kipeät ja kuume nousi. En päässyt heti lääkäriin ja yön aikana olo helpotti kovasti, eli en mennyt seuraavana päivänä lääkäriin, koska kuume oli poissa ja rinnat tuntui jo paremmilta. Eli nyt säästyttiin lääkekuurilta. Olen yrittänyt kovasti aina suojata rintoja, mutta aina on näin käynyt. Nyt kyllä olen ollut ihan T-paidalla ja imettänytkin ulkona. Eihän sitä sissikään ole tuolla helteessä paksut topingit päällä
Olenkin sitten ajatellut, että tulee jos on tullakseen!
Eilen olimme tosiaan siellä mökillä. Isäni ja äitipuoleni ottivat kaikki muut lapset jo aiemmin kyytiinsä ja menivät siskoni perheen kanssa edeltä. Minä ja Maija saimme ihan rauhassa tehdä lähtöä
Mökillä ei käynyt kuin ihan pieni tuulenvire, oli ihana ilma! Lapset saunoivat ja uivat niin että niille taisi kasvaa evät
Äitipuoleni ja isäni grillasivat aivan mahtavia herkkuja, he olivat kattaneet pöydän katetulle terassille, liinat ja kaikki =) Sain vain istua lepotuolissa ja seurata lasten iloja, Maija nukkui turvaistuimessa. Oli ihanaa käydä valmiiseen pöytään ja herkutella suussasulavilla ruuilla
Ja kun masut olivat haljeta :ashamed: niin istuskelu ja nauttiminen jatkui, ei tarvinnut tiskailla tai siivoilla
Lepoa oli yllinkyllin omalla möksällä! Saunomisen jälkeen minä paistoin koko revohkalle muurinpohjalettuja, hilloa ja vaniljakastiketta päälle
Ai hitsi, että tuli syötyä
Kaikki muut lapset, paitsi Maija, jäivät mökille yöksi. Saimme Maijan kanssa nukkua meidän sängyssä, eikä tarvinnut pelätä yöllisiä viereentulijoita
Nukuttiinkin piiiitkään, kun ei tarvinnut mihinkään herätä!
Käytiin tänään vaunuttelemassa reilut pari tuntia, ai että tuo ilma on ollut ihana B) Käveltiin rantateillä ja kävin ostamassa ison jätskin :ashamed:
Imettelin tuolla hiljaisella rantatiellä Maijaa, hengitin syvään ja ihastelin kimmeltävää vedenpintaa... Jaksaa taas yöllä nousta ja kuunnella isompien lasten kinastelua
Äsken vasta palautuivat toiset lapset mummin ja papan matkasta, osa nukkuu päikkäreitä. Olivat taas uineet ja saunoneet koko päivän!
Kyllä kesä on ihanaa aikaa B)