*** Toukovauvat 2007 *** toukokuu

Lumikko ja Siljuska, saman ratkaisun tein eli D-vitamiini hetkeksi pois, koska se saa aikaan kamalat masuvaivat. Meillä vauva saa niin paljon äm-vastiketta, että varmaan saa tarpeeksi vitamiinia siitäkin + että on kesäaika ja ollaan päivittäin ulkona, ja sekin auttaa asiaa. Ei voi olla luuston kehittyminen siitä kiinni, että lykkää hieman D-vitamiinin antamista. Koitetaan kohta taas uudestaan.

Meillä menee muuten oikein mukavasti, mutta kovasti kiirettä kyllä pitää!! Mutta niinhän sen pitää tässä vaiheessa ollakin. Mies lähtee työmatkalle tällä viikolla, ja on viikon poissa, se kyllä vähän huolestuttaa, miten pärjätään... Eilen käytiin Seurasaaressa kävelemässä koko perhe, kun oli upea ilma. Oli kyllä kiva reissu, mutta tosi kauan kestää kaikki lähteminen tämän porukan kanssa.
 
Viihtyykö teidän vauvelit ollenkaan itsekseen?
Kun toi meidän neiti joko nukkuu, syö tai sitten kiukuttelee.
Yksikseen ei viihdy sekuntiakaan. Ja tosiaan hereillä ollessaan pääasiassa kitisee ellei sitten ole syömäpuuhissa. Vatsa sillä varmaan vikisyttää, kun olkapäälle yleensä sitten rauhottuu/nukahtaa, mut sit kun siirtää olalta pois niin herkästi herää. Pitäisköhän meidänkin pistää deevitskut tauolle...

Eipä tosin ton ikäsen kai hirveesti tarvis yksin viihtyäkään...

-mennis ja "Elsa" 2vko ja 6 pv-

Niin tosiaan sukulaiset on ristinyt ton meidän neidin Elsaksi eli sen voi vaihtaa tonne etusivulle Kekeliinan tilalle. =)<br><br>
 
rasse04 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 11:14 Hilipatuinen kirjoitti:
nyt harmittaa vaan että sanoivat ettei alle kolme kiloisen kanssa saisi lähteä ulos ja kun tuolla on aivan mahtava ilma...
meillä kyllä vaua on ulkona ollut ja painoa hällä tällähetkellä varmaan 2,5kg. kun sairaalasta päästiin niin painoa oli n.2kg ja parin päivän päästä mentiin jo ulos. minä kysyin vielä kun sairaalasta päästtin että koska voi ulos mennä vauvan kans, niin sanoivat että vaikka heti
 
Commander minutki voi nyt päivittää joukkoon.. eli meille synty 40+1 viikolla poika. Pituutta 52cm ja painoa 3870g.

Isoin yllätys tosin oli se, että tuli poika vaikka 2 kätilöä ultrassa ja lääkäri 4D-ultrassa sano, että tyttö tulee... tottakai olin ostanu sitte vaaleanpunaisia vaatteita... onneksi en sitte niitä emmaljungan jungle pink vaunuja sitte ostanu... auts.. ois ollu kyllä vikatikki... :eek: eli ei ole ultraan luottamista... :whistle:

Synnytyskertomuksen kirjotan myöhemmin...

Hanna ja Paavo-poika 5 vrk :wave:
 


MOI!!!!

Kysympä täältäkin että haluaako joku sen äippä laatikon mukana tulleen kestovaipan? Mä en ole ite ikinä käyttänyt enkä siis aloitakkaan joten voin sen antaa jos joku sen haluaa... Kysyin tuolla toisellakin puolella että tarviiko joku mut ei ainakaan kukaan vielä ole vastannut. Tytöt ehti sen vaipan avata mutta käytetty sitä ei ole. Enkä täältä meiltäpäin tiedä ketään jolle sen antaisin... Joten ilmoittakaa jos kiinnostaa!!!!!!

LA tänään mut ei vielä mitään merkkiä nyytistä mutta onneksi ei enää mee kauan kun vaavin saa...

Mukavaa vauva arjen jatkoa teille kaikille! Pian mäkin pääsen joukkoon mukaan!!!!

Hepotyty ja toko 40 tasan!

 
Moikka, ja Onnea Hanna ja muutkin vauvautuneet.

Aamun sateista huolimati tänään on ollut ihana aurinkoinen päivä, me mentiikiin ulos kymmeneltä ja muutama ruokatauko ollaan sisällä pidetty ja vasta puol seiskalta sisään tultiin, nyt isommat katsoo tän päiväiset lasten ohjelmat ja pienin neiti on siisä mukana hikkailemassa ja ihmettelemässä maailman menoa, kohta saunaan ja sitten luulis et noi isommat on valmista kauraa sänkyyn. Kivasti saatiin pihatöitä tehtyä

Me ollaan viikon autottomia kun meidän auto on korjaamossa kun joutui ilkivallan kohteeksi, saas nähdä miten onnistuu, kun ei olla koskaan totuttu ilman sitä olemaan, ukko nauroikin, että kun skootterilla hoitaa meidän kauppa asioita, saa ajaa viisi kertaa peräkkäin prismaan, että saa yhden ostoskerran ruuat yms. tuotua.

Tilasin tänään voileipäkakun ristiäisiin, me aiotaan päästä niiden järjestelyssä tosi helpolla, oma äiti lupas leipoa makean kakun yms. Kukat lupasin käydä ens viikolla jo puutarhalta tilaas, kun sanoivat, että tule pari viikkoa aikaisemmin.

Nyt taidan ruveta kahvin keittoon.

Ääneen ei pitäis sanoa, mutta toi tyttö on tosi rauhallinen.

T:Minnihiiri ja Helmi 3 viikkoa.
 
Heippa :)

Meille syntyi ihana poikavauva 18.5. Pituutta 52,5cm ja painoa 3540g ja pipo 36,6. rv 41+6. =)

Tässä ollaan viikon verran totuteltu kotona taas vauvaperheen arkeen. Vauveli on tosi kiltti ja tyytyväinen, ainakin toistaiseksi =)

Sairaalassa me oltiin 4 vrk, kun minä rupesin synnytyksen jälkeen vuotamaan verta jota meni yli litra. Se veti olon aika heikoksi, etten oikein jaksanut edes itse hoidella vauvan pesujuttuja enkä saanut itsekseen veskiinkään lähteä. Mutta nyt jo alkaa taas tolpillaan olla ja vauvanhoitokin sujuu.

Synnytyksestä jäi, vaikka lähtiessä vielä kätilö huomasi 2 tikin epparihaavasta auenneen, tosi hyvät muistot, jopa niin että vaikka vannoin että tämä olis mun viimenen lapsi niin että ois aika kivaa saada vielä 4 lapsi :LOL: Näin vaikka loppuajan odotus kaikkinen vaivoineen ja tuskineen on aika lähimenneisyydessä =)

Mutta ei nyt muuta, täytyy lähteä nukkumaan että jaksaa yöllä taas pariin otteeseen tissitellä.

Peppi ja vauveli 10vrk =)
 
Heippa :wave:

Vihdoin pääsen tänne puolelle =) IHANA poika syntyi 25.5 ja eilen päästiin kotia =)
vauvan mitat 3310g/50,5cm ja pipo 35cm :heart: kerrassaan ihana pakkaus ja kiirettä pitää :) synnytys meni hyvin ja nopeeta! Tässä nyt vaan opetellaan taas pienen vauvan hoitoa....on ne vaan niin pikkusia :heart: vauva viihtyis kaiken aikaa mun sylissä ja nukkuis tissille/viereen. viime yö menikin et nukkui mun vieressä....sain itekkin muutaman tunnin nukuttua ja taas olo pirtempi =)

mut myöhemmin palailen lukemaan paremmin...kunhan ehdin ;)

kaikille iloisia päiviä :wave:
 
Heippa

meillä olis sitten ristiäiset sunnuntaina.
Siskon lakkiaiset on lauantaina, joten yhtä juhlaa koko viikonloppu. Vauva on vasta kuukauden kun ristiäiset on, mutta meillä oli ajatus, että mun raskaana oleva siskoni voi sitten lyödä kaks kärpästä yhdellä iskulla, kun tulevat kaukaa. Mut nyt eivät pääsekään tulemaan, koska lääkäri oli kieltänyt matkustamisen. No, eipä se mitään, tuleepahan nimi kuitenkin annettua.
Tää mun ylioppilas-siskoni on meillä sylikummina ja harvoin olen nähnyt niin innostunutta ihmistä kummiudesta... :D Ihanaa kun hän kokee meidän vauvan kummina olon NIIN järisyttävän hienona asiana... :heart:

Mekin otetaan ristiäiset sillai ilman suurempaa stressiä. Pitopalvelusta saadaan lahjana kaks ruokaisaa salaattia, patonkia ja kakku. Ei meinata tarjota muuta kuin nuo salaatit ja kakkukahvit. Esikoisen kanssa tehtiin samoin, ja oikein hyvin riitti. Ite kun en niin miljoonasta sortista välitä, niin näin menee musta itestäkin kivammin. Siivousapuakin saan, joten ei tosiaan tule stressiä näistä ristiäisistä.
Ilmoittelen nimeä sitten sunnuntaina.

Vauva on nyt selvästi rauhallisempi kuin vielä viikko sitten. Masuvaihvoihin meillä on auttaneet rela-tipat, mitä olen vauvalle antanut. Toki välillä vieläkin itketään massuvaivaa, mutta sellanen valtava kiehnääminen ja kitinä on varsinkin öisin helpottanut huomattavasti.

No joo, nyt tarttis ottaa pölyrätti käteen... :whistle: ei jaksais...

Gabria ja poju 4vko
 
Heissan vaan kaikille =)

Meillä meni vähän viime yö pipariksi kun vauva rutisi jotain unissaan koko ajan ja heräili aika usein. Liekö sitten ukkosilma vaikuttanut, tai sitten tahtoi vain nukkua vieressä.

No tietenkin juuri kun neuvolantädille kehuin miten hienosti meillä on mennyt =) Kivasti oli painokin noussut ihan muutamassa päivässä. Perjantaina on ylimääräinen punnitus neuvolassa.

Mä oon kyllä todella tyytyväinen meidän neuvolan toimintaan ainakin tähän asti :) On semmoinen olo että välitetään asioista ja eikä olla yhden tekeviä. Vieläkään tosin ei saatu lupaa mennä ulkoilemaan ennen perjantaita, täytyy olla se kolme kiloa täynnä. Jos on jotain ihan pakollista liikkumissta niin sitten...

Vähän mua huolestuttaa toi epparihaava kun musta tuntuu että sieltä on sulanut muutama tikki ennen aikojaan... täytyy varmaan soittaa neuvolaan ja kysästä että tarviiko sitä näytättää jossain, kun toisaalta ne silloin launantaina katto tuota alapäätä siellä sairaalassa kun ne sen tulehduksen totesivat...

Ristiäisiäkin täytyisi alkaa miettimään kun me halutaan yks tietty pappi ja hän on luvannut kyllä tulla, mutta elokuuun alusta, nyt kun vauva päättikin syntyä etuajasa niin tulee kiire pitää ristiäiset kun tämä pappi pitää lomaa heinäkuussa...

Että tämmöistä täältä tänää tässä vaiheessa =)
Hilipatuinen ja Antti 1 viikko ja 1 päivä
 
Eka neuvolareissu takana.
Ihan hyvin meni, vaikka neiti vähän taas äänijänteitänsä esitteli. =)
Tyttö on kasvanut hurjaa vauhtia. Nyt pituutta 58,1 senttiä eli reilu 5 senttiä on venähtänyt kolmessa viikossa. :eek: Painoa on tällä hetkellä 4480g. Paino ihan ok, vaikkakin saisi vähän enemmänkin olla suhteessa pituuskasvuun. Eli tissi suuhun joka inahduksella (tosin niin tähänkin asti tehty). Ei siis tarvetta kuitenkaan lisämaidolle. Päänupin ympärysmitaksi saatiin 39,2 cm.

Kerroin neitin vatsavaivoista ja mitä siihen ollaan yritetty ja terkka sano, että kaikkea näköjään olette kokeilleet, että nyt ei auta kuin odottaa, että aika tekee tehtävänsä. DeVitolit vaihdetaan nyt kuitenkin vielä Jekovitteihin josko siitä olisi apua. Terkkari kun neitiä tutki, niin sanoi heti, että onpas tytöllä ilmaa paljon masussa, että ei se oo ihme, että kitisyttää. Oppis nyt vähän paremmin röyhtäsemään niin josko se helpottas.

Kyllä eilen taas riemu repesi. Olin miehen siskon luona, kun ukko oli raksalla. Neiti oli ollut koko päivän taas aika kitinävikinä. Miehen siskon kanssa sitten opeteltiin kantoliinan käyttöä ja neiti siihen rauhottukin. Päätettiin lähteä kävelylle meidän tontille (n. 1,5 km matkaa) ja hyvin päästiin sinne, mutta sitten Elsa heräsi ja alko huutamaan kuin hinaaja. Äkkiä autolla suhautettiin miehen siskolle takasin, mut neiti oli jo niin hiilenä, ettei tajunnut tissin tarkoitusta ja ei sitten millään alkanut syömään/rauhottunut. Anoppikin sitten jossain vaiheessa riensi paikalle apuun ja vuorotellen kaikki sitten neitiä hyssyttelivät. Jossain vaiheessa miehen sisko keksi, että nyt pumpataan maitoa ja sit alettiin keittelemään hänen rintapumppuaan kunnes tajuttiin, että ei hänellä ole tuttipulloihin tutteja, kun on ne heittänyt kuopuksensa jäljiltä roskiin. No ei muuta kuin lusikalla annettiin meidän huutavalle pennulle sitä maitoa ja kyllä se siitä sitten rauhottukin jossain vaiheessa. Pari tuntia kesti siis tämä show. Onneksi auto matka kotiin meni rauhallisesti, vaikka kotona neiti sitten alkoikin uudestaan huutamaan. Ilmeisesti masu vaivasi, koska ei rintaa huolinut edelleenkään ja masullaan sitten jossain vaiheessa rauhottu ja sitten maltto ottaa pari imua tisusta ja nukahti mamman viekkuun.

Eli tämmöistä täällä. Elsa nukkuu turvakaukalossaan. En raaskinut alkaa riisumaan ja herättelemään pikkuista, kun neuvolareissullekin piti kesken unien repiä ylös. Nukkukoon nyt siinä niinkauan kuin uni maistuu ja sitten taas tisutellaan.

-mennis ja "Elsa" tasan 3 viikkoa-

P.S. Ai niin, mitä opinkaan tuosta eilisestä showsta? Sen etten lähde enää mihinkään ilman tuttipulloa ja korvikepurkkia. :D <br><br>
 
Jippii!!! Päästiin sitten kans tänne :wave:

Poika synty 25.5. suht.helposti. .ja painoa kaverilla oli 3660kg ja pituutta 51cm ja pipo 35cm. Aivan huippu suloinen ja paksu mustan ruskee tukka ja tummat silmät ja aivan ilmetty komistus kuin isänsä.. voin lisäillä jonku kivan kuvan myöhemmin profiiliin.

Synnytyskertomuksen kirjoitin tuonne toukomasuihin,sieltä voi käydä lukeen. Mulle sattu aivan järkyttäviä juttuja synnytyksen jälkeen ku vuosin jostain ja kohtuun vuosin eniten.. mutta nyt parempi vaikka hb. edelleen 75!! sain kyllä vertakin pari pussia. Mutta tultiin eilen kotiin kun en enää kestänyt sitä sairaalassa oloa ja itkua vaan pukkaa ku yksin siellä mietti yöt mitä oli tapahtunut.

Joten nyt sitten kotona ja elämä alkaa voittaan, mies on niin ihana tuki ja lapsi on vielä ainakin todella hiljainen ja syö ja nukkuu vaan tasaisesti..

On tämä onnellista aikaa..

Onnea kaikille muillekkin vauvan saaneille!!

Moonlight ja poika 4 pv..
 
rasse04 harmaana
kävinkin onnittelemassa vauvautuneita jo tuolla toukomasujen puolella. onnea vielä kerran :flower:

neuvolan täti kävi tänään punnitsemassa myyn ja painoa on nyt 2860g, sama kun mun syntymäpaino :) viikossa paino noussut 420g

viikon päästä onkin sitten hämeenlinnassa käynti, siellä on labra ja sydämen ultraääni, toivottavasti sydämestä ei löytys enää mitään ja vanhatkin ois parantunut

reilu viikko sitten vauvalle tuli napatyrä

rasse ja myy 2kk :heart:
 
Meillä kävi tänään kans neuvolantäti vauvaa punnitsemassa toisen kerran. Viikossa oli tullut 100 g lisää, vielä ei olla edes syntymäpainossa (4440g) vaan nyt painoi 4250g. Riittävästi kuitenkin kuulemma paino noussut.

Meillä on kiltti pienimies. Syö, nukkuu ja illalla aina yhdentoista ja yhden välillä ihan virkkuna kattelee :heart: Tietty ku äitin pitäs nukkua, mut ei haittaa vaikka kattelee kun ei kuitenkaan itke vaan ihan vaan seurustelee,
Masuvaivoilta vältytty tähän asti, tänään aloitetaan D-vitaminiit, saas nähä kuin käy. Esikon kanssa ei kyllä ollut ongelmia sen suhteen, toivottavasti ei nytkään.

Nyt taidan lähteä pukemaan esikoisen ulos ja odotan että pieni mies herää ja pääsen itsekkin kävelylle, miehen ja tytön kanssa kun on niiiiiin ihana ilma.

Tiitteräinen ja Elmeri 11 pv
 
miam
:flower: onnitteluryöppy kaikille vauvan saaneille!! :heart:


meillä oli viime viikolla 1kk tarkastus,pituutta oli tullu 5cm ja painoa melkeen kilo,20g vaille!! eli ihan kivasti kasvanu. muutenkin on arki mennyt hyvin,ollaan saatu alusta asti rytmistä kiinni ja poika herää kerran yössä,kiitos osittain varmaan korvikemaidon kun on niin tuhtia kamaa...!
vauva on jo paljon enemmän hereillä päivisin ja tykkää seurustella kovasti. siskot ovat intona ja poika nauttii huomiosta =)
mahavaivat välillä kitisyttää iltaisin ja täällä kreikassa annetaan kamomilla teetä helpottamaan,ei siis teepussista liotettua vaan murumaista,joka sekoitetaan keitettyyn veteen. tuntuu kyllä auttavan! :)

d-vitamiinitippoja ei täällä anneta ollenkaan,kun on tota aurinkoa.

iloisia kesäpäiviä kaikille!! :flower:


miam ja poika 1kk3pv
 
miam
:flower: onnitteluryöppy kaikille vauvan saaneille!! :heart:


meillä oli viime viikolla 1kk tarkastus,pituutta oli tullu 5cm ja painoa melkeen kilo,20g vaille!! eli ihan kivasti kasvanu. muutenkin on arki mennyt hyvin,ollaan saatu alusta asti rytmistä kiinni ja poika herää kerran yössä,kiitos osittain varmaan korvikemaidon kun on niin tuhtia kamaa...!
vauva on jo paljon enemmän hereillä päivisin ja tykkää seurustella kovasti. siskot ovat intona ja poika nauttii huomiosta =)
mahavaivat välillä kitisyttää iltaisin ja täällä kreikassa annetaan kamomilla teetä helpottamaan,ei siis teepussista liotettua vaan murumaista,joka sekoitetaan keitettyyn veteen. tuntuu kyllä auttavan! :)

d-vitamiinitippoja ei täällä anneta ollenkaan,kun on tota aurinkoa.

iloisia kesäpäiviä kaikille!! :flower:


miam ja poika 1kk3pv
 
lumikko
onnea kaikille vauvautuneille!

meillä ristiäiset tulevana sunnuntaina. päänvaivaa aiheuttaa minun vaatteet. ajattelin ensin laittaa mustan kotelomekon ja siihen kullan värisen jakun, mutta nyt en oikeen tiedäkään siitä mustasta. onhan musta juhlaväri, mutta...mitä te muut aiotte laittaa kastejuhlaan päälle?
 
noppu


Heipat!

Me ollaan etsitty edelleen uusia rutiineja arkeen, että saisi hoidettua Esikoisen 2v5kk ja tuon pienimmäisen tyttösen. Kodinhoito on todella jäänyt ja hyvä kun itsellä on vaatteet aina jotenkuten päällä, kun puistoon mennään! Meillä kun ei viihdytä kuin hetkiä sitterissä ja sylissäkin huonosti. Kitinää aamusta iltaan valveilla olo ajat.. Minä en usko että kyse on masuvaivoista koska piereksii ja kakkaa oikein äänekkäästi ja PALJON.. :eek: Luulen että kyse on aivan luonteesta ja että ei jaksa olla valveilla kovin pitkiä aikoja. Haaste on myös saada nukahtamaan paitsi vaunuihin.. HUH, ja kun päälle lisätään esikoisen uhma. Mut oikeesti, te joilla on "vaativa?!" vauvveli, MITEN EHDITTE TEHDÄ MITÄÄN MUUTA KUN HOITAA VAUVAN?? Kamalalle tuntuu kun joutuu pientä aivan huudattamaan, että saa pakolliset hoidettua. Mitä ei siis pysty tekemään vauva kainalossa. Puuh..

MUTTA.. Kaksi tervettä ja kaunista tyttöä. Lukuunottamatta noita tiettyjä hetkiä päivistä, kun kaikki on yhtä kaaosta olen aivan onnessani..

tiistai vasta..

väsynyt noppu ja Isla-tyttö 3viikkoa
 
Noppu,

älä huoli. En minäkään mitään saa tehtyä.
paitsi silloin, kun vauva nukkuu ja sillonkaan en viitti tyyliin imuroida,
ettei neiti herää. Tosin kai sitä pitäis totuttaa elämän ääniin heti alusta asti,
mut kun tuon vihdoin saa nukkumaan niin sitä tekee kaikkensa,
ettei hän herää. :D

-mennis ja "Elsa" 3 vko ja päivä päälle-
 
Onnea Moonlight :flower:

Kirjotin synnytyskertomuksen tuonne odotus puolelle jos joku haluaa käydä lukemassa...

Meille pitäis tänään tulla kätilö käymään kotona eka kertaa.. saa nähä onko poitsu kasvanu... ainaki hyvät unenlahjat on saanu. Viimeyönä soi tissiä vain kaks kertaa ja nukku todella hyvin. Yleensä nukkuuki 4-7 tuntia putkeen ja sitte tankkaa pari tuntia tissiä ja taas nukkuu... Olen kyllä vain joutunu antamaan lisämaitoa iltasin semmosen 40ml ku tuntuu, ettei taho tisseistä vielä tulla sitä määrää mitä vauva tarttis, mutta eiköhän se tästä ala tämä maidon tuotanto pääsemään käyntiin ku aika kuluu... ja vähenemään päin kokoajan tuo lisämaidon tarve. Laitoksella jouvuttiin antamaan sitä joka syötön jälkeen, toissapäivänä annoin neljäkertaa ja eilen enää kaks kertaa..

Sain eilen sitte jopa imuroitua, pestyä pyykit ja silittettyä ne, pesin vessan, pyyhin pölyt ja vielä sain ruuanki laitettua.. Tiedän... vielä tulee päiviä, milloin en saa tehtyä mitään... :whistle:

Jaksuja teille kaikille vauva-arjessa pyörijöille!!! :wave:

Hanna ja Paavo 1vko

Yritän päivittää profiiliin kuvan pojasta...

(ei onnistunu nyt päivitys, kone tökkii, mutta yritän myöhemmin uuestaan..)<br><br>
 
Heissan!

Meillä arki lähteny hyvin käyntiin :) Vielä toistaseks ei kummempia itkeskele, nälkää oikeastaan vaan. Paitsi yöllä on se 2h kitina/huuto tuokio :/ Mutta muuten vaikuttaa tyytyväiseltä.

Tänään kävi neuvolan täti kotikäynnillä, tyttö painaa enemmän kun syntyessään, viikossa tullu 345g :) että maito taitaa ainakin riittää =) Pari päivää meni tuossa tuskaillessa kun toi vasen nänni oli ihan ruvella ja sattu niin per.keleesti kun tyttö kävi kiinni. Mut sit hain apteekista lansinohia ja rintakumit, päivä meni ja nyt ei tunnu enää missään :)

En oikein vieläkään tajua, että meillä on vauva, siis ihan oma joka ei mee mihinkää! :eek: :LOL: Kai sen jossain vaiheessa tajuaa... :whistle: :D

Mutta sellasia tänne, tarvii ilmeisesti lähtee ruokinta keikalle, joku on tuolla jo tovin ollu heräilemässä :)

Jaksamisia vauva arkeen kaikille! :)

Bianca ja Linnea 10pv
 
Heissan =)

Täällä hyvä yö ja päivä takana, taisi auttaa kun tuo ukkonen tosiaan ei enää vaivaa ja ole niin painostava ilma. Pikkumieskin syö niin että tuntuu kasvavan silmissä, toivottavasti kasvaa oikeaskkiin hyvin =)

Olin itse tänää ekan kerran ulkona oikein kunnolla synnytyksen jälkeen. Jouduin viettämään aikaa harmi kyllä yksin kun kukaan kavereista ei sitten ehtinyt kahveelle mun kanssa. Kävin kahvilla ja kävelin vähän kaupoissa ja sitten kävin vielä kirjastossa :) Vähän yli tunnin olin pois vain mutta piristi kummasti.

Mies on niin pikkumiehen lumoissa, että unohtaa joskus kaikkien muiden kiireittensä keskellä mut, mutta eiköhän asia korjaannu :) Tuntuu hyvältä kun alkaa pikkuhiljaa normaali arki rullaamaan kaikkine kommervenkkeineen.

Mä oon saanut pestä pyykkiä paljoltikkin kun tulee pyyhkeitä pesuun, kun Antti tosi usein kun vaihdan vaippaa niin kakkaa sitten juuri kun olen saanut takapuolen pestyä ja laitettua vauvan hoitopöydälle... yleensä olen itsekkin sitten ihan kakassa.... :)

Onnea kaikille jotka olivat vauvan taas saaneet :flower:
Moonlight: olipa kamalan kuuloista kohtelua...

Vauva nukkuu ja äiti alkaa tuijottaa töllöä :wave:
 
Meille syntyi tyttö 27.5.2007 klo.00.53:) olin tuolla toukokuisten odotuspuolella nimellä mutteri ja laskettuaika oli 24.5:) Hyvin on lähteny arki käyntiin, jos nyt ei ilmavaivoja lasketa ku ne vähä valvottaa pikkusta ja äitiä, mutta en vaihtais tätä mihinkään.
Täällä tais olla muitakin kenen pikkusella oli mahavaivaa?Missäs teidän vaavit nukkuu?Omassa sängyssä vai vieressä?meillä nukahdetaan mielellään viereen, mut siitä sen sitten voi yleensä vaivatta laittaa omaan sänkyyn.Yöllä kyllä saattaa jäädä kokonaan viereen.
(sori tää kielioppi, mut jotenki kirjottaa niin innoissaan)
 

Yhteistyössä