Heippa kaikille :wave:
Kojo, Onnea iloisesta tuloksesta :flower: :hug:
biologi Hyvää ja turvallista matkaa perheellenne :wave: Levätkää ja nauttikaa
Minnihiiri, toivotan teidänkin perheelle jo turvallista ja ihanaa lomaa
:hug: Kun en tiedä, miten itse olen koneella, niin ehtii ajoissa! Rentoutukaa ja nautiskelkaa!
Helmiäisen äiti, meilläkin Maija nukkuu parhaiten ulkona. Sisällä nukkuessa unet on lyhyet ja kun täällä usein tulee niitä "äkkinäisiä ääniä"
vaikka tyttö ja poika olisivatkin vaikkapa toisessa päässä taloa
Tuo kuulostaisi kyllä kokeilemisen arvoiselta, tuo sisällä vaunuissa nukuttaminen. Minä tein sitä Maijan kanssa kesällä, nyt ei ollakaan sitä kokeiltu.
mmamaa toivottavasti teillä parannutaan pian :hug: Olisi kyllä aikamoinen ihme, ellei teillä toisellekin tulisi vesirokko! Meillähän poika sairastui vesirokkoon keskellä kesää, heinäkuun helteillä
Noin viikko hänen ekoista näpyistään, niin tuli tytölle näpyt ja pari päivää siitä, niin tuli Maijalle näpyt
Se oli aika ihme, koska Maija oli noin 3kk ja täysimetyksellä silloin! Mutta hyvinhän se sitten lopulta meni, kolmisen viikkoa olin motissa kotona, kun ei mihinkään voinut mennä
Mutta meillä kävi paljon vieraita, koska ystävät halusivat vesirokon lapsilleen
Lapsenahan tuo tauti on kaikken parasta sairastaa. Mökillä olimme silloin kesäaikaan kanssa paljon, mummu ja pappa minua siellä auttoivat, kun "Murphyn-laki jälleen", miehellä oli silloin 3 viikkoa arkitöitä Helsingissä...Nyt on meilläkin kaikki kuusi sen sairastanut, niin tietääpähän sitten, että ei ole sitä enää odotettavissa, kun kasvavat isommiksi
Matkakuume kyllä tulee, kun lukee teidän kirjoituksia
Paasto sujui kyllä yli odotusten, olen siitä iloinen
Sopi kyllä hyvin minun kropalle, ja aion ehdottomasti ottaa tästä tavan
Ainut on vain se, että en tiedä miten se sujuu tuon työn kanssa... Vaikka eihän minulla ne muutamat huonot hetket, kun oli heikko olo, ajoittuneet kuin ihan siihen aamuun. Täytyypä katsoa!
Eilen oli siis viides päivä ja tänä aamuna vähän mietin, josko olisin sitä vielä pari päivää jatkanut, kun olo niin hyvä. Mies kuitenkin toppuutteli ja sanoi, että eiköhän se ole nyt ihan hyvä, että tuon 5 päivän paaston piti
Ja onhan se totta, en usko, että siitä kahdesta päivästä olisi minulle tullut mitään uutta.
Tänään olen jo vähän syönyt
:heart: Aamulla otin pienen siivun kurkkua, pitkin päivää runsaasti vettä ja banaani. Vatsa ei ole sanonut mitään, olo sen puolesta täysin normaali. Illalla oli ruokana basmatiriisiä ja ohuita broilerleikkeitä...
En voinut vastustaa, vaan otin 1/4 leikettä ja noin desin riisiä... Se oli taivaallista :saint:
Maistui niiiiiin ihanalta
Kävimme tänään tytön, pojan ja Maijan kanssa vaunutellen kaupassa ja se kieltämättä tuntui aika kovalta reissulta :ashamed: Täällä alkoi sataa lunta juuri kun lähdettiin, mutta en viitsinyt alkaa puheitani perumaan lapsille, kun niin innoissaan olivat kävelylle lähdössä. Sitä lunta tuprutti aikalailla... Ja pakkanen oli laskenut ihan nollaan, joten lumi oli siis sellaista rännän ja vesisateen väliltä... Maija nukkui vaunuissa ja tyttö seisoi seisomalaudalla ja poika piteli kiinni aisasta, kyllä siinä aika hevoseksi tunsi itsensä
Vaikka siis työnsin sitä satsia, enkä vetänyt!
Huomenna pääsen sitten sauvakävelylle taas aamusta, oikein odotan sitä! Nyt kun vain saisi tuon syömispuolen tsempattua kuntoon.... Se on se minun heikkouteni :ashamed: No, pikkuhiljaa, pienin askelin, niin jospa se sitten olisi pysyvääkin...
Mutta nyt saapui mies ja isot tytöt hiihtolenkiltä, lähden siis laittamaan iltapalaa kaartille :wave:
Parasta aikaa ja Maija :heart: