Nannaliinalle Jaksamisia sinne sairastupaan! Teillä menee kyllä nyt ihan mahdottomaksi!:hug: Meillä oli 2006 keväällä ensin rotavirus lapsilla ja sitten siihen perään yks toisensa jälkeen vesirokossa. kesti 6 viikkoa se rumba:O Seuraavana vuonna ei ollut mahatautia, eikä kait sitä seuraavana mutta 2009 meillä tuli aina joka kuussa tammikuusta toukokuuhun jostain ja siis lapsille molemmista päistä. Se alkoi olla jo huono vitsi meillä, kun olin vaikka koiran kanssa lenkillä niin mies soittaa: arvaa mitä...?! Ei tarvinnut todeta kuin joku oksentaa?? Vissiin noro meillä silloin veivas muutamaan otteeseen, sehän saattaa tulla kolmekin kertaa. Mä en itse ole koskaan sairastanut oksennustautia, joten en ihan tiedä miten kamalaa se on. Mutta en pysty kovin hyvin siivoamaankaan kyseistä tuotosta oli lapsen tai kenen vaan:ashamed: yh, kamala tauti!
Aktiivista on ollut keskustelu mun osalta joo Poika kun seuraa silmä tarkkana tyttöjen touhuja ja osallistuu omalla tavalla leikkeihin niin mulla on sitten aikaa olla vaikka koneella. Jos otan puhelimen että soitan jollekin niin samantien tyttöjen leikit loppuu ja molemmat roikkuu puhumassa päälle. Koneella antavat olla edes hetken. Kai mä olen mökkihöperöitymässä kun joka puolella on ystävät perheineen sairaana. Eikä tännekään voi tulla kun mies kipeä, aivan varmasti oireiden perusteella influenssa. Edelleen me muut terveitä
Kävin lauantaina ensimmäisen kerran töissäkin ja oli oikein mukavaa pitkästä aikaa. Eilen olisin myös mennyt, kun soittivat mutta eipä tuosta miehestä ollut lasten hoitajaksi.
Sitten kun tuo poitsu alkaa nousemaan tukia vasten ja konttaamaan niin harvemmin varmaan kerkiää enää osallistumaan juttuihin?
:heart: Hyvää ystävänpäivää kaikille!:heart:
Aktiivista on ollut keskustelu mun osalta joo Poika kun seuraa silmä tarkkana tyttöjen touhuja ja osallistuu omalla tavalla leikkeihin niin mulla on sitten aikaa olla vaikka koneella. Jos otan puhelimen että soitan jollekin niin samantien tyttöjen leikit loppuu ja molemmat roikkuu puhumassa päälle. Koneella antavat olla edes hetken. Kai mä olen mökkihöperöitymässä kun joka puolella on ystävät perheineen sairaana. Eikä tännekään voi tulla kun mies kipeä, aivan varmasti oireiden perusteella influenssa. Edelleen me muut terveitä
Kävin lauantaina ensimmäisen kerran töissäkin ja oli oikein mukavaa pitkästä aikaa. Eilen olisin myös mennyt, kun soittivat mutta eipä tuosta miehestä ollut lasten hoitajaksi.
Sitten kun tuo poitsu alkaa nousemaan tukia vasten ja konttaamaan niin harvemmin varmaan kerkiää enää osallistumaan juttuihin?
:heart: Hyvää ystävänpäivää kaikille!:heart:
Viimeksi muokattu: