Automatka sairaalaan on täälläkin tosiaan pitkä. Joko 100 tai 120 kilometriä, ajallisesti kuitenkin suunnilleen sama matka. Onko kellään kokemusta Oulaskankaasta tai Oulusta synnytyssairaalana? OYS:sta olen kuullut viimeaikoina paljon juttua, että on kovin täyttä. Kuitenkin se olisi yliopistollinen sairaala ja muutenkin tutumpi paikka kuin Oulaskankaan aluesairaala. Millä te olette menneet/ajatelleet mennä sairaalaan? Omalla autolla/taksilla? Ambulanssilla?
Selkäkipu on tullut minulle. Jotenkin tuntuu typerältä, että jo nyt tuo vauva painaisi niin paljon jotain kohtaa tuolla, että iskias vaivaisi. Pari-kolme tuntia jaloillaan ja tuntuu, ettei enää liikkeelle pääse.. Kipu säteilee selän lisäksi sitten vielä tuonne jalkoihin. Selässä ei ikinä ole ollut mitään vikaa, joten raskaudesta kai se johtuu.
Mielihaluja on ollut lähinnä kirsikkatomaatit ja kiivit. Samoin tekisi mieli hirveästi viinirypäleitä, mutta en kyllä osta, kun tulee syötyä sitten varmasti kaikki kerralla.. Yhtenä yönä teki mieli hirveästi suolakurkkua ja paahtoleipää
Hankinnat on isot tehty lukuunottamatta vaunuja. Useammistakin olen kyllä kysellyt, mutta ihmisillä on joku ihme tapa laittaa vaunut myyntiin esim. toriin ja sitten olla vastaamatta yhteydenottoihin.. Toinen on sitten, että homeisista, joka paikasta repsottavista vaunuista pyydetään kolmea sataa
. Ajateltiin sitten jo, että jos ostaisi uudet halpisvaunut, mutta tekeekö niillä mitään?
Äitiyspakkausta odotan edelleen. Tiistaina saatiin neuvolasta kelatodistus, mutta en sitä vielä vienyt KELAan.