Heippanderit kaikille
Ja
Tuuulille halauksia ja menestystä tuleviin koitoksiin :hug: On aina kurjaa lukea täältä kurjia uutisia
. Siksi toivonkin, että
banskulla ja muillakin olisi asiat kunnossa...
Talvitakkiasiaa olen itsekin pohtinut ja olen vain ajatellut survoutua nykyisiin takkeihin... tiedä sitten, miten hyvin suunnitelma toimii
Toiveissa olisi lyhyt talvi ja aikainen kevät, jotta selviäisi huivi- ja villapaitasysteemeillä sitten maaliskuusta eteenpäin.
Neuvolassa kävin eilen ensimmäistä kertaa ja sieltä antoivat lasketuksi ajaksi 12.5., mutta ei toinna tänne listaan vielä vaihdella, kun luultavasti tulee ultrassa vielä muuttumaan kuten aikaisempienkin kakaroiden kohdalla on käynyt. Ja aina on muuttunut myöhemmäksi. Ultra-ajasta ei ole vielä tietoa, sillä ennen ultraa pitää kuulemma vielä käydä lääkärillä, joka toteaa raskauden, ettei tule tehtyä turhaa ultraa. Tää on kai jokin uusi käytäntö? Ainakaan aiemmilla kerroilla ei ole näin menetelty...
Keskenmeno on käynyt mielessä täälläkin. Jotenkin sitä ajattelee, että ei voi kolmatta kertaa sujua kuin oppikirjassa, kun nää lapsensaantiasiat on kuitenkin aika herkkää tiedettä ja suuria ihmeitä. Keskenmenoa enemmän oon kuitenkin miettinyt sitä, että entä jos se lapsi onkin vaikeasti vammainen tai kehitysvammainen ja täytyy tehdä päätös raskauden keskeyttämisetä
. Tässä kun alkaa olla jo ikälopun puolella, niin tällainen mahdollisuus kummittelee mielessä...
Neuvolassa kielsivät sählyn ja jalkapallon, mikä harmittaa mua suuresti. Säbaturnaus ois kolmen viikon päästä ja oon jo vähän niin kuin lupautunut sinne mukaan. Taidan kuunnella omaa vointia ja miettiä sen perusteella, että kuinka paljon pystyn osallistumaan vai pystynkö.
Viikonloppuna olin
mökkeilemässä ja siellä selvisi, että kaverin vaimo on myös raskaana ja meillä on sama laskettuaika
! Aikamoista sattumaa... todennäköisesti voidaan morjenstella sitten Päksin käytävillä, jos kaikki menee hyvin
. Näille kavereille oli pakko kertoa omastakin raskaudesta, kun se tuli niin siinä puheeksi, että tuntui hölmöltä pimittää tietoa, mutta muuten en ole edelleenkään kertonut kuin siskolle. Taitaa olla ajankohtaista kertoa myös äitille, joka on jakanut sitterit, turvakaukalot, vaatteet ja lelukaaret lauantaina serkun lapselle :/... Sisko oli katellut vierestä ja miettinyt, että pitäiskö sanoa jotain. Pitänee kertoa ennen kuin se jakaa sängyn ja vaunutkin!
Lupsakkaa viikkoa
!
väpä ja jaakko kolmonen 9 + 1