Pääsiäis terkkuja täältä aurinkoisesta Oslostakin :wave:
Täällä tosiaan on kevät jo pitkällä, lunta ei siis mitään juuri enää. .tietenkin vuorilla vielä. Mutta kaikki pääsiäiskukat, narsissit ym. sinivuokot ovat nousseet ja kukkivat kauniisti.
Ollaan nyt käyty kalassa parina päivänä, välillä vaan iltasella on kova tuuli ja on pakko luovuttaa. Eilenkin ajattelin että nappaampa tuosta pari turskaa niin saadaan grillattua niitä.. ette arvaa mitä sain, MERITÄHDEN! Juu-u, meinasin tukehtua nauruun, ku sen vedin ylös. .ei tullu sitten syötyä sitä
Saatiin kyllä sitten pari turskaakin onneksi.
Mulla aivan järkyttävä yllättävä iskias iski tuonne oikean kankun päälle niin ettei juuri jalkaa saa nostettua ja eihän tuo kalalla seisominen tietenkään sitä helpota.. huuto pääsee välillä ku menee väärään asentoon. Ja tuo liitoskipu saman jalan nivusessa ei niin helpota sekään asiaa..
Ruotsissa käytiin ostoksilla ja vauvalle tarttui kans vaikka ja mitä vielä mukaan.. on se niin kivaa shoppailla.. ja mun Herkuton Huhtikuu kyllä meni sille tielle kans,, ostettiin kivasti 3 kg karkkia kaappiin ku vauva syntyy niin saa vieraille tarjota myös. Jos säilyy.. heh heh.
Ihana on tuo
Rassen pieni suloinen Myy kyllä! Jääköhän hänelle oikeasti nimeksi Myy? Tunnen yhden todella pienen tytön, jonka nimi on myy ja hänelle se nimi kyllä passaa. Kivaa oli kyllä lukea synnytyskertomustakin, mutta jotenkin jäi se kivulias piikki alapäähän mieleen.. sitä en siis ainakaan halua omaksi kivunlievitykseksi..
Uuh, mulla kans alkanut jännittämään tuo synnytys!
Onnea teille, jotka saitte sitten kuitenkin sen sektion niinkuin halusitte..Commanderilla ainakin tosiaan varmaan kivi tippui sydämeltä.. huh ja
Jabba ja muut, toivotaan että saatte sellaisen synnytyksen mitä toivottekin jos vauvat eivät käänny.
Mulla ei täällä kukaan ole mitään painoarvioita ja muita synnytys juttuja kattonut ja alapäähän on siis kurkattu vaan silloin kun tulin raskaaksi. .ja ei siis hajuakaan miten kohdunsuu on kiinni vai pehmeä vai mitä.. mutta kaippa se vauva sitten tulee kun tulee. Toivottavasti on ens neuvolassa vielä pää alaspäin niin ei tarvis alkaa jännittämään. Kovasti tuossa oikean kyljen alla tuntuu joku kova joka aina möyryää, olisko sitten pylly ja selkä.. toivottavasti.
Turvotuksesta; Mulla on aamuisin niin järkyttävän kipeet sormet ja ranteet, ettei voi koukistaa edes sormia.. niin on ilmeisesti nestettä. Jalat on turvoksissa kans enemmän ja vähemmän. Välillä koitan tukisukkia pitää, mutta juomaan olen kyllä tosi huono. Tänään yritän sitäkin parantaa.
Balou, kun sulla on kans ne ranteet kipeet, niin onko sulla sormetkin samalla? tai turvotusta sormissa?
Appivanhemmista oli juttua myös, mulla on kyllä ihanat appivanhemmat, asuvat tietty suomessa ja ei olla kovin useesti nähty, kun ei juuri olla käyty. Ja meillähän on aika nopeesti edetty tässä suhteessa, joten ei olla senkään vuoksi useasti tavattu, miehen sisaren näin meidän häissä esimerkiksi ensimmäisen kerran
Mutta hienosti kaikki odottavat vauvaa ja koskaan en ole minäkään kuullut, kuten joku muukin täällä, että olipas nopeeta ja olikohan vauva vahinko tai jotain. Anoppi välillä aina soittelee kuulumisia ja on siis ihana ihminen.
Ollaan kyllä enemmän meidän perheen kanssa tekemisissä ja siellä useammin vieraillaankin.
No mutta johan tässä tulikin kunnon romaani, kun ei taas ollut hetkeen kirjoitellut, . eli palataanpas taas ja hyvää pääsiäistä kaikille!!
Moonlight ja sebbe rv.35