Toukokuussa tiukentuvat

"MaMa"
Neljän Äiti: Voimia raskaaseen tilanteeseen! :hug: Kyllä kaikki vielä muuttuu paremmaksi, kunhan ensin pääset itse omillesi, omaan kotiin ja omille jaloille. Aika parantaa kyllä. :)

Chef: Takaisin ja äkkiä! Et varmasti anna sun hienon saavutuksen valua hukkaan herkuilla! Ajattele, jos jätät homman nyt, saat vuoden päästä todeta, että kaikki se raskas työ on valunut hukkaan ja kaikki kilot on tulleet takaisin kavereiden kanssa! Mulle kävi aikoinaan niin ja siitä on nyt sit maksettu kovalla työllä ja tuskalla! Eikä ne kilot enää irtoo niin helposti kuin ennemmin.

Itseruskettavista sen verran, että itse käytin joskus Doven itseruskettavaa kosteusvoidetta. Se ei jättänyt laikulliseksi, mutta kun tarpeeksi kauan käytti niin alkoi näyttää oranssilta/kellertävältä iho. Ei kiva sekään. Lisäksi ranteisiin tuli rajat, kun pesi kuitenkin käsiä jatkuvasti.
 
Saankohan minäki änkeä mukaan? Meillä ei ole vielä lapsia, yritys on kova, mutta sitä odotellessa voisin pudottaa muutaman kilon, ihan vaan itseni takia..

Oon aivan järkyttävä karkkihiiri. Karkkia saattaa mennä viikossa 7pussia, plus suklaapatukoita plus keksiä plus jätskiä plus kaakaoo plus iha mitä makeaa vaan. Olen itselleni luvannut että herkut jää pois kun plussa tulee raskaustestiin(...). Ja kaikenlisäksi olen superlaiska liikkuja! Työssä saan juosta joka päivä koko työpäivän ajan(ravintola-alantyö), portaita ylös ja alas ja painavia lasteja kantaen.

Mutta sitte kotona olen sohvaperuna, mikäs sen mukavempaa ku iskeä perse soffaan eikä liikkua mihinkään.. Reilu kaksi vuotta sitten työpaikan vaihdon merkeissä laihduin n. 10kg ja vatsa-pylly-läski katosi ihan kivasti, mutta nyt se on sitte tullu pikkuhiljaa takasin. Kauheeta kun ei mahdu vaatteisiin ja joka puolelta tursuaa, yritä nyt sitte siinä pukeutua nätisti.


Eli lupaan 10.5.2012 että herkkupussit on kiinni, lenkkitossut vedetty jalkaan ja kunnonkohennus alkakoon!

Aloituspaino on n. 70kg tietämillä. (en tiedä tarkkaan, en omista puntaria. :kieh: Pituutta on 168cm.
Tavoitepainona on 60kg, ellei tule positiivista raskaustestiä.



Ja ihan kysymyksenä tähän loppuun; Paljonko te liikuitte ja harrastitte raskauden aikana pitääksenne kilot kutakuinkin kurissa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26235471:
mua v*tuttaa suoraan sanottuna etten tarttunut härkää sarvista jo silloin kun joulun jälkeen alkoi nousta. joulu meni ihan jees mutta sitten ne välipäivät. |O pari kiloa tuli takas ja ajattatelin että helposti mä saan ne pois. paskat!! sitten kun muutosta ei tapahtunut niin jätin vaa'alla käymisen kokonaan, ärsytti niin paljon. eilen sitten +5kg pärähti naamaan. kivakiva! :kieh: että tästäkin opin ettei kannata jäädä oottamaan jos näyttää siltä että kiloja alkaa tulla takasin..
Mulle tuli heti 2 kiloa...mutta ne tulee mulle ihan aina, kun ns. nesteet palaa kroppaan. Ne myös kyllä lähtee sitten muutamassa päivässä, joten nou hätä.

Mutta kun se ei jäänyt siihen 2 kiloon...niitä saakelin satoja grammoja tuli, tuli, tuli ja nyt total on jo niin paljon että hävettää. Huhtikuun alun paino on ollut näemmä 64 kiloa...ja nyt mä olen taas ylipainoinen :kieh:

Aamupaino 67,3 kg. Jotta sillälailla :kieh: Se 66 olisi vielä ihan ok, mutta kun tuossa on 1,3 kiloa enemmän. Ei se 3,3 kilon nousu sinänsä tunnu suurelta, mutta ei siitä ole pitkä matka neljään tai viiteen kiloon. Ja kohta niitä tulleita kiloja on seitsemän, 10 ja sen saakelin 20. Joten eiköhän tämä röllyttely ollut nyt sitten tässä.

Huomaan eron noin niinkuin muutoinkin. On taas ihan läskiolo ja ahdistaa. Olen nyt nähnyt muutaman vanhan tutun joita en ole talven aikana nähneet ja olen sitä kautta saanut paljon kehuja uudesta ulklonäöstäni...en vaan osaa ottaa sitä juuri nyt vastaan, kun totuus on se, että vaikka olen toki laihtunut, niin reilu 3 kiloa on tullut takaisin.

Mutta jospa tämä sitten tästä vielä suttaantuisi...
 
[QUOTE="MaMa";26236367]Neljän Äiti: Voimia raskaaseen tilanteeseen! :hug: Kyllä kaikki vielä muuttuu paremmaksi, kunhan ensin pääset itse omillesi, omaan kotiin ja omille jaloille. Aika parantaa kyllä. :)

Chef: Takaisin ja äkkiä! Et varmasti anna sun hienon saavutuksen valua hukkaan herkuilla! Ajattele, jos jätät homman nyt, saat vuoden päästä todeta, että kaikki se raskas työ on valunut hukkaan ja kaikki kilot on tulleet takaisin kavereiden kanssa! Mulle kävi aikoinaan niin ja siitä on nyt sit maksettu kovalla työllä ja tuskalla! Eikä ne kilot enää irtoo niin helposti kuin ennemmin.

Itseruskettavista sen verran, että itse käytin joskus Doven itseruskettavaa kosteusvoidetta. Se ei jättänyt laikulliseksi, mutta kun tarpeeksi kauan käytti niin alkoi näyttää oranssilta/kellertävältä iho. Ei kiva sekään. Lisäksi ranteisiin tuli rajat, kun pesi kuitenkin käsiä jatkuvasti.[/QUOTE]

Siis nou, nou, nouuuuu...niin ei tasan käy. Mä en meinaa ottaa grammoja enää lisää. Jos en saa hilattua vaakalukemaa juurikaan alaspäin (normaalipainoon haluan heti, mutta jos se vaikka sitten tyssää siihen) niin sitten mä jään tähän. Ja laihdutan sitten, kun motivaatio taas riittää.

Mutta mä EN ota enempää painoa, se on ihan varma.

Me saatiin tuettu loma heinäkuulle, joten silloin on oltava rantakunnossa...ja se 62 kg on siihen riittävä. Allekin saa olla, mutta se ei tunnu nyt realistiselta. 62 kg on hyvä. Loput ehtii poistaa kropasta myöhemminkin :)
 
Tönt
huh..tulin just ajotunnilta..siitä saa kivasti liikuntaa kun kävelee sinne ja takas ilman lapsia niin saa mennä just sitä tahtia ku ite haluu. hienosti etenee..opin koko ajan lisää. kävin siis 8v sitten autokoulun mutta korttia en koskaan hommannut joten nyt on työn alla. teoriakoe meni ekalla läpi viime viikolla jos sitä kesäkuun aikana saisi sen kortin. :)
 
[QUOTE="bbb";26192428]Saako harmaana tulla mukaan? Pituutta on 158 (!) cm ja painoa reilu 62kg. Tavoite olisi päästä n.55 kg. Lapsia kolme, kaikki poikia:) Kuopus 10 kk ja raskauskiloja yhä reippaasti jäljellä..

Imetän yhä, joten periaatteessa pienilläkin muutoksilla saisi helposti kiloja tippumaan. Ruoka kun on vaan niin hyvää:) Varsinkin kaikki makea..[/QUOTE]

Nyt mäkin hyppään mukaan :) Mulla sama lähtötilanne kuin yllä olevalla. 158cm ja paino viimeksi 62.5kg. Viimeisin synnytys vuonna 2006, joten kyseessä ei enää ole raskauskilot :D Jouduin viime keväänä aloittamaan lääkityksen, jonka ansiosta paino nousi alle kahdessa kuukaudessa 52kg ---> 62kg, tähän asti olen yrittänyt vaikka mitä karppauksesta gfg:hen lähtien saamatta juuri mitään pysyviä tuloksia. Nyt viikon verran ollut oikeasti sellainen fiilis, että nyt nämä läskit häviää ja kalorien laskeminen tuntuu sopivan mulle hyvin. Lenkkeilen koirien kanssa ja päivät puuhaan lasten kanssa kotona. Alkuvuoden kävin paljon jumpissa ja salilla, sen aloitan nyt uudestaan. Huomenna käyn aamulla puntarissa ja ilmoitan ekan viikon tiputukseni :)
 
Tervetuloa uusille! Gloria, onko sulla tavoitepainoa? :)

Mulla sama tilanne kuin Neljän Äidillä, tosin monilla eri mausteilla. Olen käytännössä eronnut useampi vuosi sitten mutta olosuhteet ovat pakottaneet olemaan yhdessä, en edes jaksa kertoa mitkä olosuhteet, mutta en olisi pärjännyt ilman exän apua.

Tänään taas hoitamassa palavereita ja olen niin puhki henkisesti...syöpötyttää. Vetäisin nälkääni ranskalaisia perunoita ja kalapuikkoja yms...

Noh, uusi päivä huomenna taasen :)
 
"ViVa"
Heips! Mun pitäis palata tänne,ens viikolla reissun jälkeen... Näemmä ennen pitkää repsahdusta painoin 78,1kg,ja viime viikolla 82kg :( mistä mä revin itsekurin ja motivaation!? :/
Muilla hienoja pudotuksia,onnea! :)
 
"Dee"
Pöö! Kiirettä on pitänyt, niin en oo ehtinyt kirjoitella. Mutta mukana ollaan edelleen. :)

PT käski pitää yhden väliviikon salista, joka ajoittui viime viikolle. Juuri sopivasti, kun vapun johdosta tuli syötyä ja juotua melkoisesti ja ulkona rehaamisen seurauksena sain kunnon flunssan. Söin sitten aika rennosti mitä huvittaa, joten paino junnaa nyt edelleen siellä 63 hujakoilla. On tosin lähtenyt laskusuuntaan taas tällä viikolla, hitaasti mutta varmasti.

Tällä viikolla on ollut taas kunnon puhti päällä, oon mennyt uudella saliohjelmalla ja lisäksi lenkkeillyt aika paljon. Esimerkiksi eilen tuli tehtyä 1,5h reipas metsälenkki ja illalla vajaan tunnin salitreeni ja päälle vähän reilu puoli tuntia kuntopyörällä. Syömisten suhteen olen pysynyt tällä viikolla paremmin ruodussa kuin koko dieetin aikana, varsinkin hiilareita olen pitänyt supertarkasti silmällä ja ne on pysyneet varsin kohtuullisina. Protskuakin on mennyt yli 120g joka päivä.

Vaikka paino junnaa, niin jotain muutosta on kaiketi tapahtunut. Mittanauhan mukaan hauiksiin on tullut pari senttiä lisää ja niiden ympärysmitta on nyt huimat 30cm. :D Rasvaa ei mulla ole käsivarsissa juurikaan, joten ihan positiivinen kehityssuunta. Vyötärönympärystäkin olen mittaillut ja se on noin 71cm... Ärsyttää, kun uudet e-pillerit tuntuu keräävän kauheasti nestettä keskivartaloon. :/ Ja persuksen isoimmasta kohdasta niukasti alle 100cm! Mulla on kyllä iso perä, ei siitä pääse mihinkään. Eikä se ihan äkkiä pienene, vaikka laihtuisin. Tissit kyllä katoaa ja kylkiluut paistaa, mutta pylly sen kun hyllyy. :D

Toi motivaatio on kyllä jännä juttu... Ilman sitä ei laihdutuksesta tule ainakaan omalla kohdalla mitään, pelkkä itsekuri ei vaan riitä. Ja kun sitä motivaatiota ei oikein väkisin saa kaivettua mistään. Joskus tulee ihan hullu tsemppi päälle ja joskus se häviää kuin pieru saharaan ja yritä siinä sitten pupeltaa porkkanaa ja raejuustoa, kun et oikein muista, että miksi ihmeessä pitäisi. Nyt kun mulla on se tsemppivaihe menossa, niin yritän kyllä käyttää hyödyksi niin hyvin kuin mahdollista ja tiristää rasvaa pois niin paljon kuin ehdin, ennen kuin sohva ja suklaa alkaa taas houkutella ylivoimaisesti.

Itse huomaan, että lähestyvä kesä motivoi ihan hirveästi. Energiaa on paljon enemmän, kun päivät on niin pitkiä ja lämpimiä, ja bikinikauden lähestyminen kyllä antaa potkua persuksiin. :D Tilasin just vähän kesähepeniä ja kyllä tsemppaa, kun mietin miten hyvältä voin kesällä näyttää kun jaksan nyt pinnistää ja treenata. :D

Tsemppiä nyt tosi paljon chef, yritä päästä takaisin oikealle raiteelle! Auttaisko sua yhtään jos ottais jotain kroppakuvia ja kaivais jotain inspiskuvia netistä? Itselläni tuntuu yleensä sekin jeesaavan.
 
"MaMa"
Siis nou, nou, nouuuuu...niin ei tasan käy. Mä en meinaa ottaa grammoja enää lisää. Jos en saa hilattua vaakalukemaa juurikaan alaspäin (normaalipainoon haluan heti, mutta jos se vaikka sitten tyssää siihen) niin sitten mä jään tähän. Ja laihdutan sitten, kun motivaatio taas riittää.

Mutta mä EN ota enempää painoa, se on ihan varma.

Me saatiin tuettu loma heinäkuulle, joten silloin on oltava rantakunnossa...ja se 62 kg on siihen riittävä. Allekin saa olla, mutta se ei tunnu nyt realistiselta. 62 kg on hyvä. Loput ehtii poistaa kropasta myöhemminkin :)
Mekin saatiin, heti 1. pvä lähdetään Kuusamoon. :D Mistä tulikin mieleen, että pitääpä käydä maksamassa se omavastuu, ettei unohdu! :) Minne te meette?

Mulla on nyt tosi hyvin tää superdieetti ennen tota lomaa, loppuu juhannukseen. Tän aikana pitäis hyvin saada kiloja karistettua. Bull lupaili jopa 10-15kg pudotusta tänä aikana, mutta itse uskon, että joku 6kg on realistisempi. Sitä siis odotan ja kaikki mikä saavutetaan siihen päälle, on plussaa! :) Plussaa siis onnistumisessa, ei kiloissa tietenkään. :D
 
Tönt
hyvää viikonloppua kaikille!! ja hyvää tulevaa äitienpäivää äideille! :flower:

syömiset mennyt tosi hyvin, ei mitään ylimääräistä on mennyt suuhun. viikonloppu on aina haaste, varsinkin kun nyt on vielä se äitienpäiväkin. pidän mielessä mun tavoite..yritän pärjätä sillä..mässäilyhimokin on vähentynyt reilusti. kai tää tästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;26235470:
Täällä taas, hienoa kun ketju pysyy pystyssä, ja monella edistystä tapahtunut!

Itsellä alkaa/jatkuu, raskaat ajat, nyt se ero sitten tulee. Tänään menen kirjoittamaan vuokrasopimuksen ja muutto on ensikuun alussa.
Laihtumisen kannalta hyvä kun ei ruoka maistu.. Ja uudessa kodissa sitten uudet syömistavat muutenkin, kun saan itse päättää mitä jääkaapista löytyy.
:hug: Hei, voimia!
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Fossiilille onnea plussasta. Vaihdoin nimimerkkiä ainakin toistaiseksi. Paatunut Parahdus siis kyseessä. En ole vielä lukenut teidän kaikkien viestejä tarkasti läpi, selasin vain. On ollut flunssan poikasta, allergiaa ja väsymystä täällä päin, on jäänyt liikunnat vähemmälle. Tänään ajattelin tehdä jotain pientä. Täytyy vain tehdä se ennen kuin menee tuonne naapuriin kylään. Luultavasti allergiat tekee sen, että kun vierailu kestää vähän pidempään, sydän alkaa hakata, pulssi nousee ja tulee tukala olo. Se olo kestää pitkään sen jälkeen ja vaikuttaa vähän ikävällä tavalla sitten kun yrittää liikkua.
 
Bikini
Tervetuloa uusille!

Tänään näyttää taas aika sateiselle ilma, toivottavasti illalla ei sada kaatamalla koska ajattelin mennä lenkille. Syomiset pysyy edelleen kurissa, tosin välillä tekisi mieli syödä isompia annoksia tai ottaa ylimääräinen jogurtti ym. Lätkää seuratessakin olen ollut syömättä herkkuja, vaikka muut rouskuttavat vieressä sipsejä ja fanipaloja...

Jos jotain ylimääräistä haluan ostaa itselleni, ostan light limsaa ja esim. Bonaqua sitruuna-lime on hyvää (ei kaloreita). Tiedän että light limsat eivät ole terveellisiä, mutta silloin tällöin nautittuna ok.

Neljän äidille ja Almandiinille toivottelen jaksamista eroprosessiin!

Ja kaikille tsemppiä viikonloppuun!!
 
"teajohanna"
Eilen ravintolasyöminen: onnistuin syömään vain kanat ja jäätin nuudelit lähes sikseen... mutta olihan se energiamäärä tietysti isompi kastikkeineen kuin kotipöperöissä.

Odottelen kyytiä salille...

Saapi nähdä miten käy tämän viikonlopun kanssa. Äitienpäivä on jokseenkin vaarallista aikaa, varsinkin kun mennään mun äidin luo, joka laittaa hyvää ruokaa, ja vahtii silmä kovana, että kaikki myös sitä syö.

Reipasta tsemppiä kaikille.
 
Tervetuloa uusille! Gloria, onko sulla tavoitepainoa? :)

Mulla sama tilanne kuin Neljän Äidillä, tosin monilla eri mausteilla. Olen käytännössä eronnut useampi vuosi sitten mutta olosuhteet ovat pakottaneet olemaan yhdessä, en edes jaksa kertoa mitkä olosuhteet, mutta en olisi pärjännyt ilman exän apua.

Tänään taas hoitamassa palavereita ja olen niin puhki henkisesti...syöpötyttää. Vetäisin nälkääni ranskalaisia perunoita ja kalapuikkoja yms...

Noh, uusi päivä huomenna taasen :)
Tavoitteena olisi painaa 55kg, suurinpiirtein. Tänään kävin puntarilla ja pettymys oli valtava, kun paino oli 62.1kg |O Odotin ainakin kilon pudotusta, mutta vxtut :headwall:

Olin eilen koirien kanssa remmilenkillä tunnin verran lenkkipolulla ja sitten vielä illemmalla reilun tunnin mettälenkin vaihtelevassa maastossa.
 
Viikko alkaa olla lopuillaa :) Ma juoksulenkki (3km) ti uimassa, ke sali 1,5h, to vp, pe sali 1,5h ja huomenna olis lenkki tiedossa ja su vp. Syömiset suhteelisen ruodussa... Jos nyt siivun pullaa tänään mussutin töissä aamkukahvilla :ashamed:

Ja hahaa.. uudet salihousut mahtuu jalkaan :D Eli jotain on tapahtunut vaikka toi vaakan perkele ei ole suotuisa mulle lainkaan (joo, kävin vaakalla tänä aamuna :ashamed: )

Mutta pitää koittaa olla menemättä vaakan luo... Ja sunnuntaina pysyä tiukkana eikä mättää kaikkea hyvää ääntä kohti :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: teajohanna
Huomenta ja iloista viikonloppua :flower: Äideille ihanaa äitienpäivää :heart:

Puntari näytti tänään aamulla 61.7kg. Tänään olen menossa rakkaan muorin luokse lohikeitolle ja kakkukahveille (kyllä, aion sallia itselleni myös kakkua pienen palan). Mulla toimii tämä homma parhaiten niin, että sallin itselleni myös herkkuja vähän :)
 
Vaaka ei ole ollut suotuisa minullekaan pariin viikkoon, lukemat heiluu ylös-alas. Mutta alusta saakka helmikuun mitoista vyötäröltä (navan alta, paksuin kohta jenkkakahvoineen) on lähtenyt 15 cm ja lantiolta 12 cm. Lantio on 4 cm pienempi kuin pari vuotta sitten painaessani 68 kg =) Ja tällä hetkellä paino siis vähän päälle 71 kg. Mahtuu jo samat housutkin jalkaan kuin viimeksi 65 kiloisena....tämän kaiken positiivisen kehityksen uskon olevan salitreenin ansiota.

Tänään muksujen kanssa ulos yms. kivaa touhua. Juhlistamme Äitienpäivää jo tänään, huominen taitaa olla enemmänkin lepoa ja löhöilyä:D
 
  • Tykkää
Reactions: teajohanna
Almandiini: onnea kadonneista senteistä. Olen itsettin miettinyt, että pitäisikö sitä ruveta mittailemaan omaa kroppaa :) Täytyy ottaa joku päivä mitat ja kerran viikossa tarkistaa onko tuloksia tullut.

Eilen olin syönyt päivällä vaan kanasalaattia ja sitten koko ilta meni hääsuunnitteluissa (olen kaasona) ja kun illalla tulin kotiin, oli nälkä valtava ja syöminen oli karata lapasesta mutta jollain ihmeen ilveellä sain pidettyä itseni poissa jääkaapilta. Söin kyllä ruisleipää, porkkanan ja omenan. Kaloreita tuli eiliselle joku 1000.

Iltasyöminen on mun ongelma. En muista sanoinko jo täällä, että mulla on lääkitys joka nostaa valtavasti ruokahalua. Päivät pysyn aina hyvin ruodussa, mutta kun illalla heitän napit huiviin, niin vaikeaa on :|
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
Hei! Taidan hypätä taas mukaan. :)

Taustoista sen verran, että oon aina tykännyt makeasta :)ashamed:) ja lihonut ja laihtunut ja lihonut taas, matkalle on mahtunut syömishäiriökäyttäytymistä ties montaako sorttia, mutta viime kesänä aloin syömisen kontrolloinnin lisäksi liikkua ihan kunnolla ja laskemaan kaloreita - laihdutin ihan tosissani. Kaikki alkoi siitä Toukokuun tiputtajat -ketjusta. :D
Nyt on ihan hirveää huomata, että n. puolet pudotetuista kiloista oli tulleet takaisin! Olen kyllä antanut itelleni vähän armoa, kun vuoden aikana on tapahtunut niin älyttömästi kaikenlaista ja se on vaikuttanut psyykeenkin, eli oon joutunut olemaan armollinen itelleni. Nyt mun ei kumminkaan niin enää tarvitse tehdä, joten aattelin alkaa tiputtaa painoa nyt ensin ruokavalion avulla ja myöhemmin sitten liikkumalla.

Toivun vielä leukaleikkauksesta ja olen sen takia liikuntakiellossa, kevyt kävely kyllä on ihan ok ja suotavaakin, mutta mitään sen rankempaa ei saa harrastaa. Yläleuka on vielä irti. :$ Leikkaus oli 24.4. ja sen jälkeen olen laihtunut 6.6 kiloa, lähtöpaino olkoon siis 68.9 kg ja tavoitepaino 64. Pituutta on 163 senttiä.

Tuo kuuden ja puolen kilon pudotus reilussa parissa viikossa on aivan hirvittävä, mutta en halua kilojen kertyvän heti takaisin kunhan saan alkaa syödä purtavaakin ruokaa. Mun tulee nyt pitää huoli siitä, että saan tarpeeksi ravintoaineita ja energiaa toipumiseen, mutta vähän rajata sokerinkäyttöä ja ehkä vähän katsoa minkälaisessa muodossa sitä energiaa syön. Hävettää myöntää, mutta oon elänyt nyt lähinnä nuudeleilla (ne kun on täyttäviä ja maistuu ihan hyvälle) ja maustetulla hyvin sokerisella rahkalla. Onneksi mulla on tehosekoitin, jolla voin tehdä jotain marja-turkkijugu-soijamaito-kaura-pirtelöitä. Annoskokoja pitäis oppia vielä hallitsemaan.

Mietin myös sitä, että alkaisinko nutraamaan tämän jälkeen. Joku vlcd-merkki tekee jo laktoosittomia ateriankorvikkeita, mutten oo sen tarkemmin vielä ottanut asiasta selvää.
 
Hohhoijaa, olipa väsyttävä päivä. Pitkä reissu miehen äidin luo ja miehen siskon luo ja vielä takaisinkin. Kaloreita tuskin kului, vaikka olo on näin poikki... Sen sijaan niitä tuli syötyä. Kahvit miehen äidin luona ja ateria viinilasillisineen miehen siskon luona; kaikki oli maistuvaa ja hyvää, mutta tää istuminen ja matkustaminen ottaa voimille.

(Ja kuin säälittävä voi ihminen olla: vaa-alle aamulla, vaikka viimeinen puntaripäivä oli juuri keskiviikkona. Kuka kuvittelee laihtuvansa kolmessa päivässä? No, paino oli 67,6 kg eli olihan se puoli kiloa vähemmän kuin keskiviikkoaamuna, ehkä olin silloin ennen vessaa ja nyt sitten vessan jälkeen... tai jotain. Mittanauhan sentään jätin rauhaan.)

Hyvää Äitienpäivää kaikille teille!!!
 

Yhteistyössä