No jopas on tullu taas tekstiä! Ei meinaa meikäläinenkään enää pysyä perässä vaikka kuitenkin päivittäin täällä käyn. Mut tosi kiva kyllä että on aktiivista porukkaa tässä pinossa =) .
Potkut on täälläkin tuntunut jo parisen viikkoa myös käteen, mutta on sellanen tyyppi tuo vauveli että tuppaa lopettamaan potkut kun menee niitä tunnustelemaan, joten mieskään ei ole vielä päässyt niitä tuntemaan. Samanlainen tapaus oli tuo meitin kuopus masussa ollessaan, pääsköhän mies edes yhtä kertaa potkuja tuntemaan kun heti aina lopetti kun mies kätensä vatsalle pisti vaikka miten olis sitä ennen myllänny. Kiipeetä ei oo vielä mullakaan potkut tehneet.
Kahvin juonnin lopetin sillon kun tuota nelosta alkuvaiheessa ootin, ei vaan uponnut enää millään niin se jäi sitten pois. Sen jälkeen en kahvia ole juonutkaan. En oo koskaan ollutkaan mikään kova kahvihiiri. Töissä ollessa sitä oikeestaan vaan tuli juotuakin.
Alhambra mä tein sillon nelosta oottaessa ihan pelkkää yötyötä ja kyllä se oli raskasta! Alkuraskauden pahoinvoinnin ja väsymyksen aikaan tuntu, että sinne suunnilleen kuolee. Pahoinvoinnin ja väsymyksen väistyttyä oli vähän aikaa ihan jees, mutta sitten vähän ennen puoliväliä alko univaikeudet, en saanu enää päivällä yövuorojen välillä nukuttua, enkä vapaapäivinä saanut nukuttua yöllä enkä päivällä, aloin olla ihan loppu ja 22 viikolla sitten menin neuvolalääkärille valittamaan oloani ja toivoin saavani edes pari päivää saikkua että pystyisin levätä, mutta sepäs ottikin ja pisti mut koko loppu raskaudeksi sairaslomalle! Olin kyllä enemmän kuin tyytyväinen =)
Perätilavauvaa en oo mäkään joutunut synnyttämään ja toivottavasti tämäkin älyää kääntyä raivotilaan. En tiedä uskaltaisinko perätilavauvaa synnyttää, vaikkakaan en kyllä sektioonkaan haluaisi.
Katos, Thereankin on menossa Hämeenlinnaan synnyttämään! Saapa nähdä osutaanko samaan aikaan! Mä kyllä toivon, että ei tarttis vuodeosaston puolelle mennäkään vaan synnytys hoituis polikliinisesti.
Niin onko muut ajatelleet polikliinista synnytystä? Mä toivoin sitä jo nelosenkin kanssa, mutta piti sitten yksi yö sairaalassa kuitenkin olla, kun sillon sattu olee lääkärinä joku nuori tyttönen, joka meitä edes katsomatta oli kätilölle sanonut, että ei yleisesti suosittele niin varhaista kotiutusta! Mä olin kyllä vähän pettynyt, kun kuitenkin Hämeenlinnassa on mahdollisuus polikliiniseen synnytykseen niin sitten se ei kuitenkaan onnistunut. No eihän se yksi yö nyt paha ollut ja se hyvä puoli siinä oli, että osastolle jäin, kun sattu huonekaveriksi samalta kylältä oleva äiti jolla ei myöskään niin kuin ei minullakaan ollu vielä ketään kaveria omalta kylältä. Niinpä meistä tulikin hyvät ystävät =)
Jaaha täytyy alkaa puuhailemaan tuon pikku-ukkelin kanssa! Niin vielä Swissille hurjasti onnea plussasta ja onnea odotukseen! :flower:
villahousu & Sulo 22+5