Iltaa kaikille
Mukavaa, että joukkoon tulee myös uusia "naamoja", tervetuloa minunkin puolesta! On mukava kun on moni kertomassa olostaan, ja voinneistaan.
Liitoskipuja ja suppareita tuntuu olevan jo aikas monella, jaksuja niiden kanssa! :flower:
Mä ostin jo alkuraskaudesta sellaisen leveän kuminauhan ja vyön sekoituksen (tarranauha kiinnityksellä) tukivyön, pienestä alusvaateliikkeestä. Anita maternity merkkinen, maksoi jotain 30e . Toivoen että se auttaisi tuohon selkään, ei juuri siihen ole vaikutusta ollut koko aikana, mutta nyt tuohon häpyluuhun kus sattuu välillä niin törkeesti, niin olen sen vyön laittanut tuonne aivan alas. Eli vähän niinkuin alaselän/pepun päälle, ja aivan alas alamahalle, tai oikeastaan onkohan tuo enää edes mahaan paremminkin alushousukohdalle asti.. (jos siis käyttää mahan alle jäävää mallia.
) Tukeen pikkasen sitä häpyliitoskohtaa, eikä kipu ole aivan niin kauheaa. Suosittelen kokeilemaan. Selitys oli kyllä varmaan aika erikoinen, mutta toiv ymmärsitte. Mutta siis tuon avulla jaksan kävellä vähän enemmän, esim kauppa tai kela reissun. Niin ja sen ihanan kylpylä reissunkin..
Ja esikon raskaus aikaan ostin alusvaate vai oliko joku mamma/lasten tarvikeliike, sellaiset mahan ylle ulottuvat alushousut tai tukiliivi housut vai mikä niiden nimitys sitten olisikaan.. Ne on niinkuin alushousut, mutta vaan paljon tukevammat, tuosta eestä, alapään kohdelta, mahan muotoa myötäillen menee se tukeva osuus, ja sit sellainen joustava kangas tulee siihen masun ylle.. (vitsi kun on vaikea selittää..) Varmaan pääsis helpommalla jos hakis kameran ja ottais kuvan ja liittäis.. tai no ei.. en mä varmaan osais sitä liittää.. Mut tuo alushousumallinen oli esikon aikaan tosi mukava päällä, ja tuki minusta hyvin, mutta nyt ei tunnu hyvältä, en sit tiedä miksi..
Ja apuvälinelainaamostakin varmaan vois löytyä jtkn vöitä, mitä vois lainata ja testata, tkn kautta saapi niitä.. S-I-vöitä kokeilin, mutta mun herkkä masuni ei tykännyt niistäkään.. Siellä oli monenlaista.. Mut vinkkeinä siis niille, joilla vaivaa, jos näistä olisi apuja..?
Kiitos kantoliina sivuvinkistä! täytyy käydä se tutkimasssa, josko saisin sieltä info pakettia..
ja ymmärtäisin mitä nuo ergot ja muut merkit rengasliinan etc ovat.. :ashamed: (jos virtaa, ja mahd, olis oikeen ihana jos laittaisitte kuvia niistä liinoistanne? joista teillä hyviä kokemuksia? Jos sattuu olemaan kuvaan missä lapsikin mukana liinaan sidottuna, sekin olis kiva, niin näkis miten se siinä on. niistäkin sais vinkkiä, millainen liina, ja millaisia sidontoja kannattais vielä treenata, ottaa selvää..Tokihan tuolta netistäkin varmaan löytyy tietoa, mutta sieltä kun sitä löytyy vaan niin kovin paljon.. )
Oli myös mukava kuulla kokemuksia imetyspaidoista.. kiitos
Nyt lyö pää tyhjää.. Hyviä vointeja kaikille!
miimaamuu ja masukki 30+0 poks!!