TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

ihania masu kuvia.
BV: me ollaanki super aktiivista porukkaa. Ja kaikki masu kuvat on tervetulleita. Itse en ole saanu otettua edes sitä ensimmäistä.
Voi siinä vasta naurua teillä riittäisikin kun näkisitte kävelevällä mursulla kaksiosainen maha....eli mun maha.Äippävaatteet päällä sitä ei huomaa,että on kaksiosainen.

Joo siis tää kipu alapäässä tuntuu välillä syvällä jossain,ihan ku suoraan siinä luussa. Käveleminen onnistuu sellasilla mini askelilla.Ihanaa kuulla,että mulla on kohtalon kavereita.

Kebab tuli uunista,saas nähdä tuliko kebabia vai mustaa makkaraa. :D Pitaleivät menee seuraavaski uuniin. Enpä muista koska olisin tehnyt ruokaa jonka valmistamiseen menee näin kauan. Saa luvan olla hyvää. :p

Kivaa ku muutkin on aktivoituneet. Ja varmasti näin loppua kohden jutut vaan lisääntyy.

 
Merkkaan kun tekstiä tulee niin vauhdilla. :)
Tultiin miehen vanhemmille syömään lettuja ja nyt ähkyssä tulin lukemaan juttuja. :p

En ole muuten vissin muistanut sanoa että Tervetuloa uusille!!!

Jonz&Tessu 31+6
 
Noniin tuunpa pitkästä aikaa kirjotteleen tänne, en oo ku käyny lukasee sillo tällö.
Mä syön ihan hirveesti nykyään!!!! :p tai usein, sanotaanko näin... Koko ajan oon jotain kokkaamassa. Tänään tein tortilloja, ja iltaruoaksi tein spagettia + pekoni-kinkku-herkkusieni kastiketta. Voila! Tuli tosi hyvää ja kokeilin ihan ekaa kertaa tuollasta sekotusta... Nam nam!

Mitä puhuttiinko täällä seksistä? :kieh: No, mulla ois kyllä haluja, mutta miehen työn takia aktit sijottuu tuonne viikonloppuun ainoastaan...

Joo, kipuja täälläkin, just jonku kauppareissun jälkeen hellänä paikat, ja muuta, eikä passaa enää kumarrella ja kyykkiä paljo, nouseminen niin työlästä.. ja jos on kauan istunu tai makoillu ja ku nousee ylös niin pissattaa ja sit käy kipeetä...

Neuvolassa on ollu kaikki hyvin, mutta kasvusta taas huolestuttiin, menee kyllä samalla lailla ku esikoisenkin kanssa, et oltiin huolestuneita vauvan koosta, mutta iha normi kokonen sieltä tuli, niin ny sama tämän kanssa :| Pieni massu mulla kyllä on, tai ku vertaan muihin... Sitte kysytään että tupakoinko!!! :eek: No en tod. Mut eipä me mitää isokokosta vauvaa voidakkaa saada ku mies ja iteki ollaan suht pitkiä ja laihoja...
Niin en muista oliko tuossa listassa mun synnäriä ollenkaan, en oo tainnu sanoo kertaakaan, kättärillä sitä toukokuussa ponnistetaan :heart:

Meillä pitäs edelleenki se sitteri hommata, ja esikoiselle sänky, kerta vauveli saa tuon pinniksen... Perhepedissä me kyllä koisittu :D
Taidan mennä laittaa eväät valmiiks miehelle..... ja jos ottas itellekki jotain... vaihteeks |O
 
Mulla on noita hormooninäppyjä vähän joka paikassa siksi vähän tyttöepäilyt herää mutta tiedä häntä. Kädet ja jalat on aivan ruvella niin oli viimeksikin. Poika raskauksista ei ole moista ollut sattumaako vaiko mitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nara:
Mulla on noita hormooninäppyjä vähän joka paikassa siksi vähän tyttöepäilyt herää mutta tiedä häntä. Kädet ja jalat on aivan ruvella niin oli viimeksikin. Poika raskauksista ei ole moista ollut sattumaako vaiko mitä.
Niitäkö ne olis? En muista, että mulla olisi tytön odotuksessa ollut tuollaisia, ei kyllä pojankaa. Nyt varmaan niin paljon hormooneja mun elimistös.
 
Finnejä mulla on ollut ennestäänkin, mutta tullut nyt lisääkin. Ja vatsassakin on finnejä. Ja tyttöähän meille lupailtiin :D

Tarviikin näköjään olla saikulla,että ehtii lukemaan :) Kun pari tuntia nukkuu, niin on jo taas sillä välin tullut paljon tekstiä.
 
Joo mua mietityttää kans kovin tuo, että miten tuo meidän taaperoinen suhtautuu vauvaan. Se on saanut tässä olla sellanen kaikkien lellikki, että luulenpa vaan että on aika kova pala vauvan syntymä ja se että äiti ei ehdikään ihan heti kun hän jotain tahtoo. Ihan varmasti tulee olemaan mustasukkainen vauvasta. Ja miten sitä ite "pärjää" kahden pienen kanssa taas piiiitkästä aikaa. Tässä oli kuitenkin pari vuotta sillai ettei ollu yhtään ihan pientä ja nyt sitten on ollut tuo yksi pikkumies ja helppohan sitä yhden pienen kanssa on olla ja mennä ja tulla, mutta mites sitte ku onkin kaks kannettavaa, puettavaa, valvottavaa... No kyllähän sitä sitten taas tottuu ja kasvaahan tuo taaperokin tuossa kaikenaikaa isommaksi.

Siksakkia joo mä tein ton saman kopioimisurakan sillon tuota nelosta ootellessa. Niihin teksteihin on ollu tosi kiva palata nyt tässä raskaudessa. Samaten oon kopsinu kaikki vauva ja taaperopuolella kirjotetut jutut. Tulee niin huonosti kirjoteltua vauvakirjaakin niin onpahan sitten edes jotain kirjotuksia vauva ja taapero ajoiltakin. Sulla on muuten hyvin saman mallinen maha ku mullakin =)

Bad Virgin tottakai uskallat laittaa masukuvasi! Ei tässä kuule olla itekään mitään laiheliineja, todellakaan, mut oon silti laitellu kuviani. Jos joku mun läskeistäni ahdistuu niin se on sen ongelma ;)

Imetyspaidat on kyllä varsin päteviä etenkin julkisesti imettäessä, inhottava tunne olla maha paljaana jossain julkisella paikalla. Mä tein yhen sellasen tee-se-itse imetystopin mitä tuli kans käytettyä aika paljonkin, eli vanhaan toppiin leikkasin vaan viillot tissien kohdalle ja sen topin sitten puin paidan alle. Sitten kun nosti paitaa imetystä varten niin oli toppi alla mikä peitti mahan ja rinnankin yläosan hyvin.Toi systeemi ajoi ihan mainiosti imetyspaidan virkaa, eikä maksanu paljoa :D

Kiva, että harvemminkin kirjoittelevat ovat kertoilleet kuulumisiaan!!
 
Voi kurjaa kun niin monella on noita Liitoskipuja ja muita vihlomisia! Jotenkin tuntuu että itse on päässyt tähän asti kauhean helpolla kun ei oo kuin tuo valtava peräpukama! :LOL:
Eilen kyllä imuroidessa tajusin kun puhuitte selkäkivuista kun jotain tekee. Selkä oli ihan tulessa koko imuroinnin ajan ja monesti piti oikaista itsensä ja huokailla.
:hug: kaikille joilla kipuja!


nikunaku Mites sen kebabin kanssa? joko ootte päässeet maistelemaan? =) Vautsi että jaksoit tuollaiseen projektiin ryhtyä!

Multa tuli just uunista tiikerikakku, mies pääsee illalla töistä tullessaan maistelemaan :p

Jasmin ja aarre 31+3 :heart:
 
Olen tässä välillä käynyt lukemassa mut ei oikeen ole ollut mitään ihmeellistä sanottavaa/kerrottavaa..
tuntuu et päivisin on ihan älyttömän väsynyt,nukun sit yöllä tai en..Onnex kevät tulee ni jos sais vähän virtaa..
Tänään huomasin et hei ,nyt tulee maitoa,ei paljon mut kuitenkin
Joku mainitsi täällä hikoilusta .. Mäkin hikoilin yhessä vaiheessa ihan älyttömästi..Päätin sit ostaa apteekista sitä kehuttua absolut torria ja muuten yx kerta auttoi :) kannattaa kokeilla

Piti vaikka mihin vastailla mut ajatukset katos taas.. lapsi tuli ja muisti meni :)

Illan jatkoja kaikille

Luppa- ja kirppu 28+4
 
tulin juuri kiillottamaan parempi vaimo ja parempi koti äiti imagoa ja kehun teille,että kebabista tuli tosi hyvää. :eek: :p :p
Jos olisin arvannu,että tulee noin hyvää olisin samalla vaivalla vääntäny pari tuollaista rullaa ja pilkkonut sen toisen pakastimeen.Ens kerralla sitten.
Uppos niin hyvin,että maha paukkuu miehellä,mulla ja lapsilla.

http://kotiweb.kotiportti.fi/2fast4you.info/kebab.htm

Tuossa ohje. Mä tein ihan sika-nautajauhelihasta ku sitä oli kotona. Kastikkeena oli felixin valmis kebab kastike ja maustamatonta jugurttia.Pitaleivistä oli monenlaista ohjetta.Myllyn paras sivulla se tehtiin kokonaan durun jauhoista.Muissa vehnäjauhosta ja jossain oli vehnäjauhoja ja sämpyläjauhoja.Itse päädyin tekemään vähän yli puolet vehnäjauhoa ja loput durum jauhoja.

Ai niin ainut asia josta mies "valitti" oli se,että pitaleivät oli liian pieniä (tein normaali kokoisia) sinne ei mahtunu tarpeeksi täyttettä kerralla.:LOL:

Eemelin äiti
: hmm raskaus dementia vaivaa,mutta joo mun mielestä mulla on ollu joka raskaudessa koko raskauden 2 osainen maha. Napa ei ole koskaan pullistunut ulos.Loppu vaiheessa ero ylä ja alamahan välillä ei ole niin suuri ku nyt. Mutta vauva aina majailee korkealla navan yläpuolella.
Vasta synnytyksessä vauva laskeutuu alas just ennen ponnistusta.Tässä viimeisessä synnytyksessä sain ponnistella vauvaa alaspäin.

mut jos jatkais sivusilmällä lemmen viemää sarjan seuraamista ja siivoisin keittiötä ruokailun jäljiltä.
 
nikunaku: Innostuin kanssa tuosta itse tehdystä kebabista kun päivällä siitä mainitsit. Kaivoin sitten saman ohjeen esiin ja meinasin viikonloppuna kokeilla. Miehellä on lauantaina saunailta niin vois sunnuntaina maistua tuollainen herkkumurkina... Olikos noi mausteiden mittasuhteet ok?

Laitanpa minäkin nyt viimeisimmän masukuvan tänne, vaikka hieman hassulta se näyttääkin. Viikkoja kuvassa kasassa 28.



Fox, 28+2
 
Heippa!
Odotan ensimmäistäni ja huomasin täällä tälläisen ketjun ja kysyisinkin, että pääseekö tänne vielä mukaan näin myöhäisessä vaiheessa. Laskettuaika mulla 20.05.09. Eli RV 28+6 (meniköhän oikein). Synnytyssairaalaana mulla on PHKS ja ikää mulla on 28v, kohta jo 29v

Sairaslomalla olen joutunut olemaan melkei koko alkuvuoden kivuliaiden supistusten takia. Neuvolalääkäri mulla on taas torstaina ja todennäköisesti mun sairasloma jatkuu edelleen, kun noit suppareita tulee pienestäkin esim. kumartelusta ja kävelykin tapahtuu etanavauhtia ja maksimi matka varmaan jotain 200m. :ashamed: Niin tällä kunnolla en oikein pysty olemaan tuolla päiväkodissa töissä.
Jotkut tuolla kirjoittelivat noista viiltävistä kivuista tuolla alapäässä. Mulla kanssa ollut niitä. :(

Ja kumarrus teille, jotka osaatte neuloa lapsillenne. Mulla ei koukut tai puikot käsissä pysy. Jotain sentään osaan koneella ommella, mut en ole kyllä kovinkaan aikaan saavaa sorttia. Enemmän siis suunnittelen kuin saan aikaan.

Mutta tänne kirjoittelen vielä lisää, jos otatte mukaan. Kiva kyllä lueskella, että muilla samanlaisia asioita mielessä kuin itselläkin.
 
Hannapur: Lämpimästi tervetuloa :flower: =) Mukavaa kun löysit mukaan loppurutistukseen, ja tietty sit jatketaan vauva-puolella jutustelua toukokuun jälkeen!

Hyvä että olet saanut sairaslomaa, onko supistukset tehneet jotain kohdunsuulla jo? Ikäviähän kaikki vaivat on, mutta onneksi se lopputulos on sitten mitä ihanin, ja tuntuu että sen takia kannattaa kärsiäkin :)
 
Tervetuloa Hannapur!
Onnea Ericalle :flower: ja onne myös Yellowille uuteen kotiin.
Minun painon nousua ei ole kommentoitu mitenkään pahalla neuvolassa tosin lähtö painoni oli 62 kiloa ja olen 170cm.
Perhevalmennukseen olaan menossa kun siihen kuuluu myös tutustuminen synnytyssalisiin ja synnäriin muutenkin. Meidän kaupungissa on kuulemma niin monta ensisynnyttäjää joilla on toukokuussa laskettu aika joten meitä on tulee kaksi ryhmää. Ja minulla alkaa vasta maalis-huhtikuussa koska laskettu aikani on kuun lopulla.

Kukas se kirjoittikaan että on kopioinut kaikki omat kirjoitukset pinoista. Täytyypä kanssa tehdä samoin niin saa kivan muiston.

Juu täyttyy myös täällä kokeilla tuota Kebabbia

Tytti ja Papu 27+2
 
Tervetuloa kaikille uusille!

Liitoskipuja ei ole vielä ollut, lantion alue tuntuu ihan ehyeltä. Viime viikolla tein vielä neljä yövuoroja, vähän se käy kyllä kunnon päälle. Oon joutunut ottamaan töissä välillä beetasalpaajan, kun sydän tykyttelee paljon. No lauantaina alkaa äitiysloma, sitten loppuu huhkiminen. Mä oon koko talven kaipaillut mun vanhaa työtä, sairaankuljetusta. Se on kivaa hommaa ja erityisesti työkavereita on ikävä. Onpahan sit kiva mennä takaisin sit joskus työelämään.

Tänään oli neuvola, paineet oli ok ja pissa puhdas. Painoa oli tullut tullut 200 g per viikko, siihen olin tyytyväinen. Oon yrittäny nyt kiinnittää syömiseen tosi paljon huomiota. Sf-mitta oli 30, pomppasi taas yläkäyrän tuntumaan. Hikkaa on nyt viime viikon aikana ilmestynyt, ensin en vaan tajunnu, kun se tuntu niin hiljaisesti.

Oon harmitellut sitä, kun ei saa mitään painoarvioita tässä loppuvaiheessa. Synnytystapa-arviotakaan ei ole. Täytyy vaan toivoa, et ei ole mikään jättivauva ja mahtuu uloskin.

Nyt sit on kahden viikon välein neuvola.

Kerttu & nakki 30+2
 
Kauheeta kun teilta tulee tekstia! Reilun viikon olin poissa, ja ei kestaneet eilen silmat kayda edes kaikkia viesteja lapi. Tanaan nyt sitten yritin edes taman maaliskuun ketjun kahlata lapi. (Noista silmista muuten, onko muilla huonontunut nako raskauden myota? Mulla on ihan selvasti kaukonako huonompi, varsinkin jos vahaakaan vasyttaa on horisontti ihan sumussa, vaikka vuosi sitten viimeksi testattiin nako eika mitaan vikaa loytynyt. Toivottavasti paranee taas vauvan synnyttya, nain olen ainakin kuullut joillekin kayneen.)

Mulla on painoa tullut 8 kiloa, lahtopaino oli 51 ja nyt sitten 59. Taallahan ei laakarissa edes punnita, joten mitaan ei ole kukaan kommentoinut. Ihme kylla ettei tuon enempaa noussut, syon suklaatakin joka paiva vaikka ihan havettaa...
Vyotaro oli lahtotilanteessa 62cm ja nyt 92 eli aikamoinen pallo entiseen verrattuna! Silti kun on joka kerta eri laakari tutkimassa, niin eihan ne tieda mista tilanteesta lahdettiin ja aina tulee huomautus miten pieni tama maha muka on. No jotain hyvaa siitakin, tamanpaivainen lekuri lahettaa sitten ylimaaraiseen ultraan jos viela nayttaa 'pienelta' ensi kerralla. Ma menen oikein mielellani, muuten ei taalla enaa mitaan ultraa sen ikuisuus sitten olleen rakenneultran jalkeen tarjotakaan. Muuten oli laakarissa kaikki hyvin. Se vahan harmittaa kun eivat sisatutkimuksia tee ollenkaan, mullakin jonkin verran ollut noita harjoitussuppareita niin olisi ihan kiva tietaa kohdunkaulan tilanne. En taida uskaltaa itse menna sinne ronkkimaan...

Kiva nahda muiden masukuvia :). Ma olen saanut aikaiseksi ottaa 2 koko raskaudessa enka niitakaan koneelle... joku paiva tassa viela niin naette mun jalkapallon.

Palasin tanaan toihin loman jalkeen ja heti tuli ikavia kipuja ja vihlontoja ja ties mita :(. Se on varmaan tuo jatkuva paikallaan istuminen huonossa asennossa, ei tykkaa vauva ollenkaan hyvaa. Lomalla ei mitaan valittamista olossa, ja reippaita hiihtolenkkejakin tein monta.

Lapsivesiepailijoille: yksi keino tarkistaa, onko neste lapsivetta on laittaa pikkuhousuihin pala vessapaperia. Jos siihen pintaan jaa vahankaan mitaan limaista (vaikka suurin osa vuodosta paasisikin lapi tai imeytyisi paperiin) on kyse kuulemma valkovuodosta. Toinen on kurkata edellisen paivan kaytettyja poksyja aamulla pyykkikorista; jos kuivunut vuoto on valkoista, on se valkovuotoa.

Seksi. Ei tunneta enaa tassa osoitteessa. Limakalvot on niin herkkina, etta aina tekee kipeaa ja mies on nyt siita niin huolissaan, etta vaikka olisi kilo liukkaria ja kaikki ihan hyvin niin se ei silti oiekin osa rentoutua vaan pelkaa satuttavansa. Eika kylla muutenkaan oikein toimi, sen verran kankeaa tama liikkuminen mahan kanssa jo. Viime kerrasta n. kuukausi, pakko kai sita on taas kohta kokeilla...

No eipa nyt muistu muita kommentoitavia enaa mieleen... paitsi etta synttarionnittelut ja tervetulotoivotukset ne ansaitseville! :)
 
Iltaa kaikille:)
Mukavaa, että joukkoon tulee myös uusia "naamoja", tervetuloa minunkin puolesta! On mukava kun on moni kertomassa olostaan, ja voinneistaan.

Liitoskipuja ja suppareita tuntuu olevan jo aikas monella, jaksuja niiden kanssa! :flower:

Mä ostin jo alkuraskaudesta sellaisen leveän kuminauhan ja vyön sekoituksen (tarranauha kiinnityksellä) tukivyön, pienestä alusvaateliikkeestä. Anita maternity merkkinen, maksoi jotain 30e . Toivoen että se auttaisi tuohon selkään, ei juuri siihen ole vaikutusta ollut koko aikana, mutta nyt tuohon häpyluuhun kus sattuu välillä niin törkeesti, niin olen sen vyön laittanut tuonne aivan alas. Eli vähän niinkuin alaselän/pepun päälle, ja aivan alas alamahalle, tai oikeastaan onkohan tuo enää edes mahaan paremminkin alushousukohdalle asti.. (jos siis käyttää mahan alle jäävää mallia. :LOL: ) Tukeen pikkasen sitä häpyliitoskohtaa, eikä kipu ole aivan niin kauheaa. Suosittelen kokeilemaan. Selitys oli kyllä varmaan aika erikoinen, mutta toiv ymmärsitte. Mutta siis tuon avulla jaksan kävellä vähän enemmän, esim kauppa tai kela reissun. Niin ja sen ihanan kylpylä reissunkin..

Ja esikon raskaus aikaan ostin alusvaate vai oliko joku mamma/lasten tarvikeliike, sellaiset mahan ylle ulottuvat alushousut tai tukiliivi housut vai mikä niiden nimitys sitten olisikaan.. Ne on niinkuin alushousut, mutta vaan paljon tukevammat, tuosta eestä, alapään kohdelta, mahan muotoa myötäillen menee se tukeva osuus, ja sit sellainen joustava kangas tulee siihen masun ylle.. (vitsi kun on vaikea selittää..) Varmaan pääsis helpommalla jos hakis kameran ja ottais kuvan ja liittäis.. tai no ei.. en mä varmaan osais sitä liittää.. Mut tuo alushousumallinen oli esikon aikaan tosi mukava päällä, ja tuki minusta hyvin, mutta nyt ei tunnu hyvältä, en sit tiedä miksi..

Ja apuvälinelainaamostakin varmaan vois löytyä jtkn vöitä, mitä vois lainata ja testata, tkn kautta saapi niitä.. S-I-vöitä kokeilin, mutta mun herkkä masuni ei tykännyt niistäkään.. Siellä oli monenlaista.. Mut vinkkeinä siis niille, joilla vaivaa, jos näistä olisi apuja..?

Kiitos kantoliina sivuvinkistä! täytyy käydä se tutkimasssa, josko saisin sieltä info pakettia.. :) ja ymmärtäisin mitä nuo ergot ja muut merkit rengasliinan etc ovat.. :ashamed: (jos virtaa, ja mahd, olis oikeen ihana jos laittaisitte kuvia niistä liinoistanne? joista teillä hyviä kokemuksia? Jos sattuu olemaan kuvaan missä lapsikin mukana liinaan sidottuna, sekin olis kiva, niin näkis miten se siinä on. niistäkin sais vinkkiä, millainen liina, ja millaisia sidontoja kannattais vielä treenata, ottaa selvää..Tokihan tuolta netistäkin varmaan löytyy tietoa, mutta sieltä kun sitä löytyy vaan niin kovin paljon.. )

Oli myös mukava kuulla kokemuksia imetyspaidoista.. kiitos:)

Nyt lyö pää tyhjää.. Hyviä vointeja kaikille!

miimaamuu ja masukki 30+0 poks!! :D
 
Pauzi
Mulla oli eilen neuvola, voisin kuulumiset kertoa ensin.

Eli rv 29+4 (26+1)
paino +500g/vko (nyt olikin tullut sit ekan kerran painoa)
hb 112 (viimeksi 113 eli rautakuurille)
paineet 128/72 (124/70)
pissa puhdas (puhdas)
sf 31 (27)
tarjonta rt

Kaikki oli siis kunnossa, ja ainoat vaivat mitä mulla on niin on se että selkä ei kestä juuri ollenkaan sitä että olen selällään. Sen jälkeen se on pitkään ihan kauhean kipeä. Ja sitten että lonkat tuntuvat olevan niin löysällä että rappusia alas tullessa tuntuu että jalat tippuu.

Mä en ole uskaltanut alkaa kutomaan mitään, kun mulla on tota rannekanava-ongelmaa, niin se vaan pian ärtyis siitä.

Kai munkin pitäis alkaa jotain valmisteluita tekemään kun ei täs loppujen lopuksi ole enää kun 10 viikkoa, mut jotenkin vaan tuntuu et ei ehdi. Mieskin on koko ajan töissä ja tarttisin sitä vähän auttamaan ja ideoimaan mun kans.

Esikoisen 5v synttärit on viikonloppuna, eka sukulaisille ja sit kavereille. Menee varmaan viikonloppu hyvin niitä järkätessä... Ja oon varmaan ihan väsy niitten jälkeen!!! Toivotaan että pääsis helpolla ja kaikki sujus hyvin. Tietääkö kukaan mitään sivustoa mistä sais ohjeita lasten kutsujen leikkeihin yms..?

Ei tässä kummempia, täytyy mennä laitteleen keitto tulille että on sitten ruokaa kun ulkoa tullaan...

Pauzi ja Lilli 29+6 (jee, huomenna tasan rv 30!!!!)
 
nikunaku mä olen ihan samanlainen mursu kuin sinäkin,et älä välitä :hug:
Viime vuoden puolella paino vaan nousi ja nousi,olen sellainen stressisyöjä :snotty:
No nytten tämän diabeetikon ruokavalion myötä on sitten kesällä hyvä jatkaa hissun kissun painon tiputusta =)

Mä olen onneksi kävellessäni vielä säästynyt kovemmilta kivuilta,eilen taas vihloi kohdunsuulle istuessani,mitä sitten lienee ollut..

Mä taasen kun odotan nytkin tyttöä,niin sen kyllä huomaa |O
Eilen viimeksi pesin hiukset ja nyt ne hiukset jo nuolee mun päänahkaa,ei ole kivaa :/
Et turha mun on vissiin edes värjätä hiuksia,ei se väri näin rasvaisessa päässä pysy :ashamed:
Pakko se on kyllä edes yrittää,kun täältä punaisen värin alta paljastuu vaaleahko juurikasvu ja se ei ole mikään kaunis näky.

Mikä toi absolut torr on? Täältä löytyy yksi hikoilija :x :wave:

Tässä on eilen otettu kuva,27+2 :ashamed:



BV ja P 27+3
 
miimaamuu Mulla ei tunnu olevan tuosta selän tukiliivistä apua liitoskipuihin vaikka laittaisi kuinka alas. Sotckkalla on juuri tuollaisia tukevia alushousuja ja tästä kohta aion niitä lähteä muutamat ostamaan. Soittopyynnön jätin fysioterapeutille, että osaisiko suositella jotain muuta lisäksi. Kun siis fysioterapeutilta hain tuohon selkään tuon tukiliivin jo joskus joulukuulla.
 
Taas yöllä heräsin mahakipuun, ylämaha kipee ja supistusta pukkas. Mikä siinä on että niiden pitää tulla kun olen nukkumassa. Päässä tuntuu taas sellaista vannemaista ei nyt mitään päänsärkyä mutta niinku alkavaa sellaista ja paineetkin on lievästi taas nousussa. Huomenna onneks näkee taas onko pissa puhdas vai ei? Perun sen neuvolan. Turhaa mä sinne menen kun on äitipolikäynti ja ultra.

Perjantaina pitäs lähtä sitten Seinäjokea kohti. Päivän keikka saas nähä mitä maha tykkää useamman tunnin köröttelystä? Onneks on tilava auto :D

Liinoista mä olen käyttänyt aina alussa kietaisuristisidontaa ja isommalla sitten tuplaristisidontaa kun ei tarvitse enää sitä "smokkivyötä" edessä lisätukena.

näpyistä että yllättäen naamassa ei ole mitään luojan kiitos vaikka yleensä sekin on välillä hirveessä kunnossa.
 
Pakko merkata välillä =)

Tervetuloa uusille! Hannapur meillä LA samana päivänä ja ikäkin heittää meillä vaan vuodella =)

Ellen 77 käy kelan sivuilla katsoo, onko sun hakemukset rekisteröity tai kadonnu johonkin! Sinne päivittää tietoa tosi nopeasti päätösten jälkeen!

Äippä ja masukki poks 29
 

Yhteistyössä