Mä olin eilen täkäläisessä sokerirasituksessa. Piti juoda noin 2 dl lämmintä vettä, johon oli sotkettu 50g glukoosia. Aamulla ois vielä saanu syödä kevyen aamupalankin. En kyllä syöny mitään, ettei olis sotkenyt tulosta. Lupasivat soittaa tänään, jos tulos on epänormaali. Nyt siis jo kello melkein neljä, eikä soittoa ole kuulunut, joten kai siis kaikki hyvin. Se litku oli vain niiiin makeaa, että teki tosi pahaa saada se juoduksi.
Pilkkupantteri: Lupasin auttaa sisko hankkimaan liput Madonnan keikalle netistä. Sit kävikin niin, että me molemmat onnistuttiin saamaan yhtäaikaa liput sinne. En vielä pistänyt omiani myyntiin, jos satuttaisiin silloin vielä olemaan Suomessa. Olis niin huippua päästä keikalle. Aikoinaan olen sanonut, että jos Madonna tulisi Suomeen, niin sille keikalle haluan, vaikken niin fani olekaan, enkä yleensäkään tykkää isoista konserteista, mutta tässä on nyt sitä jotain.
Pian 3x äippä: mäkin olisin ehdottanut sulle jotain tunikaa. Toisaalta myydään äitiystunikoita, joita voi hyvin pitää raskauden jälkeenkin tai sitten myynnissä myös ihan tavallisia tunikoita, jotka menevät hyvin äitiystunikana. Noille kun on sitten käyttöä jälkeenkinpäin. Musta on muutenkin kivaa, että tällä hetkellä muodissa on kaikenmaailman mekkopaidat yms, jotka menee hyvin äitiyspaitoina, eikä ole tarvinnut kovin noihin paitoihin laittaa rahaa.
Kelasta: Suomessa ollessa kävin palauttamassa nuo raha-anomuspaperit suoraan Kelaan, jotta pystyin varmistamaan, oliko kaikki kohdat oikein täytetty. Mulla oli siellä joku harjoittelija, mutta se oli tosi mukava ja tietäväinen, vain pariin kohtaan se takana istuva "aputäti" lisäsi jotain. Tosi nopeasti sain vielä päätöksenkin. Kysyin vielä, että voiko äippäpakkauksen postittamisen saada myöhemmäksi ja vielä eri osoitteeseen, kuin mitä meidän Suomen osoite on, niin senkin pitäisi kuulemma onnistua. Läksin tosi hyvillä mielin pois Kelasta, kun sain niin hyvää palvelua.
Myös neukkatäti varoitti, että ne laput ja liput on oltava ihan oikein täytetty, tai muuten tulevat takaisin. Mutta kertoi myös parin asiakkaansa kertoneen, että Kelasta oli oikein soitettu heille kotiin, että jos aloittaisivat äippäloman varhennettuna, niin saisivat isomman äippärahan, kun äippäraha alkaisi jotenkin siten, että katsottiin jotain vanhempia tuloja. En ymmärtänyt ihan koko juttua, mutta siis Kelassa laskettu asiakkaan parhaaksi kuitenkin niitä rahoja.
Rockmummy: Onnea rouvalle!