TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

siksakkia Me ostettiin jotain kuukausi sitten tytölle Ikeasta jatkettava sänky ei vedettävä. Makso vaan 39 e tarjouksessa. Nyt kun pieni niin molemmat päädyt ylhäällä sitten nekun panee vaaka tasoon tulee siitä normaalipitkä sänky. Osaa selittää. Massiivipuuta vois maalata jos jaksais.
 
Voi ei duello! :'( jaksamista ja voimia teille :hug:

Jolu kyseli siitä äitiyspakkauksesta. Mulla päätökseen oli menny viikko ja nyt odottelen pakkausta saapuvaksi. Jos Kelan paperiin on uskomista niin pitäis ens viikolla tulla, mutta hieman epäilen...

Eilen ratkesi meidän pinnasänky ongelma. Olisimme saaneet sängyn vasta syksyllä, kun vapautuu tämän hetkiseltä nukkujaltaan, mutta faija soitti eilen illalla, että ovat mutsin kanssa päättäneet ostaa meille pinnasängyn. Nyt saan ihan sellaisen kun haluan =) Sit alkaiskin olemaan suurimmat hankinnat tehty.

Liittäisin tähän uuden masukuvan, mutta mies vei kameran mennessään kun lähti isänsä kanssa ralleihin. Noh, onneksi tulee illalla niin saa otettu viikkojen poksumisen kunniaksi taas uuden kuvan kokoelmiin.

Fox, 27+0

 
Olemme kesäkuisten pinossa yhdessä seuranneet vauvasi taivalta. Olemme järkyttyneitä, ja surullisia tapahtuneesta ja haluamme ilmaista osanottomme :'(

Niin lähdit enkeli kultainen
luo taivaan omien enkelten.
Ota syliisi Isä taivainen
nyt lapsemme pienoinen.

:hug:
Paljon voimia tulevaan toivottaa kesäkuisten pino
 
Duello miljoonasti voimia teille molemmille!! Kyllä elämä kohtelee välillä turhan rankalla kädellä!! Tuska on varmasti valtava... :'( Voimia kuitenkin... :hug:

Suzyanne . Sinäkö se janosta kyselit...? Hyvä muisti minulla!! Itselläni oli esikoista odottaessa kova jatkuva jano, kun asiasta sanoin neuvolassa, niin sitten alettiinkin seurata sokereita ja sieltähän se syy löytyikin. Oli raskausdiabetes! Vaikka tällä kertaa sokerirasituksessa ei ollut mitään sanottavaa, niin jano on taas alkanut. Ja olenkin sokereita tiukasti tarkaillut. Voihan jano olla tietenkin muutenkin, kun koko ajan pissalla kuitenkin ravataan. Mutta kuulosti vaan niin tutulta. Toivon kovasti, että oma janoni johtuu töistä, kun keittiössä kuitenkin on aika kuuma ja huono ilma. Tunnetustihan ne sokerit kun helpommin alkavat kohota loppuraskaudesta. Toivottavasti kuitenkin sinun kohdallasi olisi kyse vain "tavan janosta"!! =)

Muuten kaikki tarvittava uutta tulosta varten alkaa olla kasassa, mutta mietittiin tuota itkuhälytin asiaa. Kun keväällä esikoinen on kuitenkin vasta 1v 2kk, ja varmasti haluaa vielä nukkua pihalla vaunuissa, niin vanha hälytin menee siihen. Olisikohan tarpeellista ostaa toinen hälytin. Kun harvemmin nuo pikkuiset kuitenkaan varmaan nukkuvat samassa paikassa päiväuniaan.. Miten muut ovat ratkaisseet asian, joilla on lapsia pienellä ikäerolla!???

Sitten vielä kysymys jo useamman lapsen äideille. Miten teillä isommat lapset ovat reagoineet vauvan itkuun yöllä? Me ajatelttiin, että jos esikoinen siirrettäisiin omaan huoneeseen sitten pikkuhiljaa vauvan synnyttyä. Jos vauva herää kahdenkin tunnin välein ja itkee, niin varmaan esikoinenkin siihen havahtuu..?? Vielä ei olla raaskittu omaan huoneeseen laittaa kun yöt ovat menneet hampaita itkiessä...

OIKEIN LEPPOISAA LASKIAISTA KAIKILLE!!! :wave:

Nyt pienille päikkäreille, jotka ovat työpäivän jälkeen niin luksusta!! :D

nasu ja nipsu 29+3 :heart:
 
Nasu22 En tiedä onko meillä ollut jotenkin erikoisen helpot vauvat mutta eivät ne ole yöllä itkeneet. Ne vaan herää ja syö ja jatkaa unia. Itse herää siihen kun vauva herää eikä se ehdi alkaa itkemään nälkäänsä tms.. Itkuinen vauva on ollut kipeä. Muistan viime vauva-ajasta että tuo tyttö sai pari itkukohtausta päiväs aikaan mutta ei se muuten itkeskellyt. Yksi vauvoista kun itki vein sen sairaalaan kuulostaa varmaan kornilta mutta sillä oli korvatulehdus se äidinvaisto lekurinkin ihmetteli mistä tiesin tulla kun kuumettakaan ei ollut. Mulla ei ole tietoa itkevistä vauvoista. Kopkop*
 
Suzyanne
[/b] nasu22 itse asiassa minä vähän olen jo tuota raskausdiabetesta epäillytkin, ihan googlailujen perusteella, varsinkin kun olen lukenut että siihen epänormaalin kovan janon lisäksi liittyisi voimakas väsymyskin, sekin mulla on vaan pahentunut, raskaus yksinään, eikä hemoglobiini 110 sitä selitä mielestäni, ainakaan ihan tuossa mittakaavassa mitä minulla on ollut nyt viime aikoina.

Teillä keillä on todettu
raskausdiabetes , mitä muita oireita teillä on ollut? Täytyykin neuvolassa ensi viikolla jutella asiasta. Jos se nyt sitä olisi, millä sitä hoidetaan, ihanko vain pelkästään ruokavaliolla? Täytyy varmaankin vähentää suklaan popsimista.. :ashamed:
 
nasu Kirjoitit, että sokerit alkaa nousta helpommin loppua kohden. Kun mulle lääkäri sanoi sokerirasituksen jälkeen, että ei enään ole suurtakaan vaaraa raskausdiabeteksesta, kun sokerit nousee yleensä alussa. Miten päin se siis on?
 
Monta kertaa on tämän päivän aikana tullut itku kun olen ajatellut sinua Duello ja pientä enkeli-poikaasi :'( Ei vaan voi käsittää, miksi toiset joutuvat lähtemään täältä ihan liian aikaisin, ihan liian nuorina :'( Voi kun voisi jotenkin helpottaa suruasi, olet ajatuksissa :hug:

Toivottavasti tämä surullinen tapahtuma saa meidät kaikki muistamaan miten jokainen rakkaiden ihmisten kanssa vietetty hetki on tärkeä ja että osaisimme käyttää ne hetket niin kuin se olisi se viimeinen :heart: Koskaan kun ei tiedä mitä on edessä :/
 
Duellolle hirmuisesti voimia... :hug: :hug: :hug:
Oon tuolta huhtikuisten pinosta, mutta kun luin että tänne oli jo vauva syntynyt, niin kovasti odotin kuulumisia ja toivoin että pieni poika selviäisi... :'(
 

Yhteistyössä