Yellow En ole itse katsellut edes juustoja, koska kaikkitietävät palstalaiset MitäsNytin puolella kertoivat että sellaista ei ole
Kysyin kyllä siskoltanikin, joka on dieettikokkina, joten uskoisin että sellaista ei sitten tosiaan ole.
Mutta jos muistat sen juuston mitä muistelit niin toki haluaisin tarkistaa jos se olisi minulle sallittua. Ja jotain maidotonta kai on, mutta siinä on soijaa. Ja sekin oli minulta nyt kielletty.
Juu, mä näen punaista kommenteista, että on ollut ainakin ruoka-aikaan kotona :kieh: Tekisi mieli ripustaa Nupulle lappu kaulaan, että olen äidinmaitopullero, minua ei ole ylisyötetty
Vaikka eihän ne pullo- tai sosevauvatkaan tämän ikäisenä voi olla liian lihavia, mutta ei varsinkaan täysimetetty vauva ole liian lihava. Ja minun mielestäni Nuppu on aivan ihana pulleine poskineen ja reisimakkaroineen. Housut vaan saa olla neidille isoja, että peppu ja reidet mahtuu
Vaipoissakin käytetään jo Liberon 5-kokoa, kun nelonen alkoi jatkuvasti falskaamaan. Vaikka kilojen mukaan se 4 olisi sopiva.
Jasmin Ihan pätevältä tuo lääkäri kuitenkin vaikutti allergia-asioissa, vaikka aika musta-valkoisesti asiaa ajattelikin mun mielestä. Ensin suljetaan maito pois ja sitten vasta suostuu keskustelemaan muista vaihtoehdoista.
Mutta pääasia on, että toista reaktiota Nupulle ei ole tullut ja me itse välttelemme mausteita mitä oli siinä maustekastikkeessa. Siis itse olemme sitä mieltä, että se johtui ruuassamme olleista mausteita. Koska oireet lakkasivat sitten reilun vuorokauden kuluttua siitä ja esim. maissivelliä maistelimme kerran senkin jälkeen ilman oireita.
Ja nyt on kyllä alkanut suututtamaan, että mukamas lastenlääkäri. Hän ei kertaakaan hymyillyt Nupulle tai muutenkaan huomioinut koko lasta
Tutkimuksenkin teki vain, että vaatteet pois ja tutkimaan. Ja Nuppu huusi ja katseli äitiä avuttomana ja äitillä oli tippa herkässä :'(
Onneksi rokotteesta ei tullut teille pahempia oireita :heart:
Ja tosi harmi tuo vauvauinnin peruuntuminen :hug: