:: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

iloista uutta vuotta kaikille!!
koitin äsken mennä facebuukis ryhmän sivuille kirjotteleen mutta koko ryhmä on kadonnu??
onko muilla sama vai onko vaan jokin hetkellinen häiriö sivustossa??

piti käydä kuulumisia pitkästä aikaa kirjoitella, haikara on päättänyt tulla jälleen vierailulle ja pikku kakkosta nyt odotellaan=)
 
Siellä jonkin aikaa sitten karsittiin listoilta semmoisia, jotka ei ole sinne aikoihin mitään kirjoittaneet. Jos olet ollut siinä joukossa, jota karsittiin, niin hae jäsenyyttä uudelleen, niin pääset taas kirjoittelemaan :)
 
Sompio Mulla harmittaa hirveesti, kun palstasta on tullut näinkin hiljainen.. Kaikki kadonneet sinne naamakirjaan joka taas ei mua innosta. Minä ainakin kirjoittelisin mielelläni tänne mutta kirjoittelispa muutkin!

huhuu!!! :wave: :wave: :wave:
 
Justiin tuolla naamakirjassa meinaan käydään keskustelua, että vieläköhän tänne joku kirjoittelee. Mä sinne liityin joulun aikaan ja nyt on jäänyt tänne kirjoittelu. Ei vain tule jokapaikassa käytyä enään kurkkimassa.

Meillä on takana 2 yötä unikoulua. Yksi onnistunut ja yksi epäonnistunut. Kun yöt on mennyt ihan hulinaksi. Osaksi liikkumisen takia, osa tissistä tavan vuoksi. Nuppu hakee konttausasentoa ja jumppailee yötäpäivää. Nyt se on hieman rauhoittunut, mutta haluaisi tyyliin neljä kertaa yössä tissille nukahtamaan ja sata kertaa huutaa tuttia. Ja ei siis varsinaisesti ole syönyt moneen yöhön.
Eka yö meni hieman vahingossa kun miehen piti aloitella tuttiralli ja mun nukkua alkuyö. Mutta olikin tyytynyt tuttiin aamuun asti. Viime yönä yritettiin samaa, mutta ei nukahtanutkaan enään pelkällä tutilla vaan sitä nukuttamista oli koko yö |O Mutta ei syöty :D

Muskari alkoi eilen ja Nuppu viihtyi tosi hyvin syksyyn verrattuna :D Tosin ei kauheasti välittänyt muskari-tädin leikeistä, kunhan touhotti omiaan ja jytäili :D
 
Hei :wave:

Ties kuinka monen kuukauden jälkeen ehdin tänne, en ole siis ehtinyt edes lukemassa teidän juttuja käydä, mutta olipa ihana huomata, että olemme vielä etusivulla mukana.

Meille ei mitään ihmeellistä, normaalia lapsiperheen arjen hulinaa. Unikoulua on pidetty, mutta sitten Ainolle nousi kuume ja unikoulu meni mönkään, nyt taas ovat tissiä vailla monta kertaa yössä. Täytyy siis ottaa uusiksi, kun jaksaa = on tarpeeksi väsy.

Hoitopaikkahakemuksia just täytin ja hain paikkoja elokuun alusta alkaen. Kuukausi otetaan harjoitteluaikaa ja elokuun lopussa olis tarkotus itellä palata töihin. Kivaa olla vielä kesä kotona.

Lyhyeksi jäi tämäkin visiitti, mutta jos joskus ehtisin lukemaan teidänkin kuulumisia, niin oispas kiva.
 
moikka meiltäkin :)

tulin pitkästä aikaa kurkkaamaan miten aktiivinen tää ketju vielä on. Facebook on ollut itselläkin tässä viimeaikoina käytössä ja kaksplussaa ei oo ehtinyt selaamaan senkään vertaa mitä vähän edes Facebookin ryhmää. Kiva olis molempiin kirjoitella jos vaan rahkeet riittäis. |O

Meillä neidillä 2 hammasta, kasvaa minimin mitoissa ja kaks korvatulehdustakin jo takanapäin. Itselläni on jonkinsortin synnytyksen jälkeinen masennus..tai väsymys.. mene ja tiedä. :/
Meitin rakkauspakkaus höpöttelee kovasti ba-ba-baata ja bym-bym-bym, on kerran kammennut itsensä pystyynkin äitiä vasten. Typykkä ei vielä konttaa, mutta menee konttausasentoon ja siinä heijailee eestaas. Kävelykehikolla kipittää hirmuvauhtia nyt kun kävelytekniikan keksi, eli tässä sitä nyt ootellaan mitä seuraavaksi opitaan. :)

kissinminttu & sarppa 8kk
 
Narttu: Pistä sinne oikeen ylänurkan hakuun toukokuun tuhisijat. FB on hieman tökkinyt eikä aina anna sitä hakutulokseksi. Ja kun ryhmä löytyy niin laita liittymispyyntö, jolloin joku ylläpitäjistä hyväksyy sinut jäseneksi.
 
Tännekin eksyin välillä :). Tekstiä ei ollut niin hirmuisesti tullut viime käynnin. Tsemppiä allergia vaivoista kärsiville :hug:
Täällä pikkumiehet lähentelee 10kg ja kummatkin alkoi ryömimään n.8kk, Toni konttii, nousee pystyyn ja muutaman askeleen ottaa tukee vaste. Luukas menee lujaa perässä ryömien. Yhdet hampaat löytyy ja toisia tehdään... hohhoijaa ku yöt on sitte katkonaisia. Ilmoittauduin lomittajaksi silloin tällöin tekemään muutaman päivän. Olisi muutakin kuin kotia =)
Pian vietetään 1v hääpäivää :heart: hyvin on elo sujunut.

Hyvää helmikuuta ja kevättä kohti :flower:
 
moikka näin pitkästä aikaa..meillä on niin pajlon sairasteltu et ei oo oikein kerinny täälläkään käymään..mä muuten täs tänään koitin etsiä sitä fb: ryhmää ja siis ainakin joskus olen siellä kirjoitellut..nyt wi kyllä löydy millään..jos joku vois vinkata et miten se löytyypi??? :)

 
Mulla myöhäsiheränneellä jäi tämä kirjoittaminen taas kun nähtävästi kaikki täältä on melekeempä kadonnut sinne facebookiin ja kun en ole vielä kerennyt oikein tutustua kehenkään, että kehtaako sinne liittyä. Olisi toisaalta niin mukava keskustella samanikäisten lasten vanhempien (äitien :D ) kanssa.

Meillä on nuo kaksi hammasta ollut sieltä puolivuotiaasta lähtien ja enempää ei ole tullut. :) Konttaamaan neiti oppi kunnolla tuossa reilu kuukausi sitten ja siitä sitten nopiaan ylöspäin.

Täällä tosiaan on aikas hiljasta.. hmmh. Mutta ehkä me sitten kirjotellaan keishan kanssa tänne. =)
 
Toukokuun tuhisija pallero olis täälläkin :heart: odotusaikana vähän lueskelin tätä forumia ja nyt rohkaistuin josko täältä sitä "vertaisseuraa" löytyilis :)

Mites muilla vauva nukkuu? Täällä yöt menee yhdellä heräilyllä, jos nukkuu VIERESSÄ. Omassa sängyssä nukkuminen nukkuu max. 3 tuntia.. mut kai sitä pikkuhiljaa vois alkaa opettaa omaan sänkyyn. Onko unikoulusta kokemusta?
 
Moikka :attn:

En ole aikoihin kirjoitellut... Lähinnä tuolla naamakirjassa aikaani vietän jos suinkin taukoa on jossain vaiheessa.

Meillä on kaikki sujunut hyvin. Nyt olen molempien lasten kanssa kotosalla.
Pikkuherra täyttää täsä kuussa jo 9kk äkkii se aika meneekin... Isosisko täytti pariviikkoa sitten 2v.

Poitsulla on 4 hammasta ja nukkuu koko yön... joskus herää juomaan velliä ei kuitenkaan joka yö. Kiirusta on meidän perheellä pitänyt. Muutettiin pois turusta että saatiin omakotitalo suht järkevällä hinnalla ja hyvältä paikalta. Tarhaan 300m... :D

Yv voi pistää viestiä niin halukkaat voivat minut etsiä naamakirjasta ;)
 
Heippa täältäkin.

En ole fb oikein jaksanut kirjoitella aina välillä käynyt lukemassa teidän juttuja.

Meillä poika on nyt 9,5 kk vanha. Kaksi hammasta löytyy ja yöt on nyt ruvettu nukkumaan kunnolla :) :) Illalla menee ilman pulloa nukkumaan ja nukahtaa suht nopesti omaa sänkyyn. Yöllä voi muutaman kerran joutua tutin laittaa suuhun ja joskus maitoa on "pakko" antaa jos näyttää siltä että ei se nukahda ilman sitä enään yöllä. Illalla menee n. 7-8 aikaa nukkuu ja 7-8 aikaa aamulla herätään.

Lokakuussa olisi tarkoitus pikkuherrasta tulla isoveli :heart:
 
Liikkumisesta voisin vielä kertoa sen verran että meillä ruvettiin muutaman päivän ennen 6kk päivää ryömimään noin 7 kuisena konttaa ja siitä sitten noustiinkin seisomaan. Ja nyt toivois että toinen vielä makais vaan tyytyväisenä kun hänen pitää kaikki laatikot koko ajan tyhjentää ja telkkaria ja digiboxia on pakko koko ajan painella.. :LOL:
 

Yhteistyössä