Alkuperäinen kirjoittaja sädetikku:
No masuttimen paljastelu kun käy minusta kiusalliseksi lyhyissä paidoissa, siis käyttäisin masutuubia loogisesti peittämään masua...
En nyt tiedä, miksi ymmärsit juuri päin vastoin
Itse suosin kyllä vain noita pitempiä paitoja, ainakin toistaiseksi, koska ompelukonetta ei ole, eikä rahaa alka tilailemaan monella kymmellä eurolla mitään moisia B)
Mutta siis nehän on just
tarkoitettu peittämään mahaa, ei paljastamaan... B) Et sen takia ihmettelin, kun puhuit paljastamisesta... =) Noissa nettikaupan kuvissa vaan näytetään, miten se kapine tulee/ toimii, . Normaalisti siis käytetään paidan alla, jatkamaan lyhyen paidan reunaa...
Vai ymmärsinkö sun kirjoitukses taas väärin :ashamed:
Ymmärsit
Voi jeesus
No takaisin asiaan, eli... Tiedä sitten, tekikös mielikuvitus taas kepposet, kun eilinen puheenaihe täällä nosti hiukan tunteet pintaan, eli kaiken maailman pelot ja huolet nousivat pinnalle hyvinkin vahvasti... Illalla supisteli inhottavan paljon, sekä tuntui menkkamaisia kipuja
Yöllä näin hirmuisasti painajaisia ja aamulla juoksinkin pää kolmentena jalkana vessaan katsomaan, kun olin ihan varma, että vuodan verta :ashamed: Pitäisi ilmeisesti mennä puhumaan tästä jonnekin, oma neuvolan täti on vaan niin urpo, ettei sen kanssa tule puhutuksi mitään, se vain hihittelee :/ Ottaisikohan perheneuvola minut huolikseen...?
Mielessä pyörii vaan ihan kummallisia asioita, pitäisi varmaan olla ajattelematta ja lukemtta mitään, mikä saattaa sivutakkaan vauvan kuolemaan, tai muuta asiaan liittyvää :ashamed: Mietin jo aamulla, että pistäisinkö itteni jäihin täältä... *huoh*
Toisaalta, minulla on yleisesti samanlaien olo, kuin Jenni30:lla, eli otetaan sitten vastaan kaikki se paska, mitä on tulossa. Päivä päivältä vahvistuu se tunne, että sekoan totaalisesti ja elämä hajoaa, jos vauvalle sattuu jotain. Sitten koitan vaan olla ajattelematta. Mies ei osaa ottaa kantaa, olen kertonut, että päivittäin tule mieleen jotain "pahaa", pyytää vain olemaan ajattelematta moisia :/ (helpommin sanottu, kuin tehty, kun joka paikassa, jokaisessa tv ohjelmassa on jotain, mikä muistuttaa elämän julmuudesta. |O
Kuun lopussa on neuvola lääkäri, sille vosi tietenkin jutella, jöröhän se ukko on, mutta kannattaa kokeilla :saint:
En tiedä...Pöh, että harmittaa, kun olo on tälläinen. Välillä on päiviä, kun nauttii raskaudesta täysin rinnoin, mutta suurin osa päivistä menee alitajuntaisesti ajatellessa, että nautitaan tästä päivästä, ties mitä huominen tuo tullessaan... |O Ja päivä päivältä, kun se rakkaus tähän pikkuiseen kuitenkin kasvaa kasvamistaan :heart:
Ru 21+5