Alkuperäinen kirjoittaja wannabe mum:
Itse olen viikoilla 10+5. Reilun viikon päästä olisi np ultra ja siellä varmistuu tuo ennustettu laskettu aika eli 3.5. Jännittää kovasti.
Tervetuloa mukaan! Meillä onkin sama laskettu aika.
Tervetuloa myös muille äskettäin seuraan liittyneille!
Paljon voimia ja lämpimiä ajatuksia
Henriikalle ja
Singalle! Samoin
tmvk:lle.
Joka viikko odotan, että nyt pahoinvointi lakkaa ja pääsen viimein takaisin arkeen ja töihin. Vaan taas oli nöyrryttävä ja soitettava uusi aika lääkärille sairasloman jatkamiseksi. Harmillisin takaisku on ollut se, että melkein kaksi viikkoa poissa pysynyt oksentelu tuli tiistaina takaisin. Sitä ennen jo hetkittäin helpottanut pahoinvointi palasi ympärivuorokautiseksi, mutta kuvittelin siltikin pahimman olevan jo takana.
Tein myös sellaisen peliliikkeen, että mielenrauhan saamiseksi varasin ajan yksityiselle np-ultraan ensi tiistaiksi. Neuvola antoi np-ultran ihmeen myöhälle (rv 13+2) ja asia on vaivannut mieltä. Lisäksi neuvolalääkäriin on vielä ikuisuus ja varhaisultrasta jo sen verran pitkä aika, että alkaa väkisinkin miettiä, onhan kaikki edelleen kunnossa. Nyt siis vastauksia luvassa jo huomattavasti aikaisemmin. Mieli keveni heti, kun sain ajan varattua.
Ei siis ole tämä pahoinvointi mikään autuaaksi tekevä oire, joka varmistaisi odottajan mielessä, että kaikki on hyvin. Enkä kyllä voi toivoa tällaista pahoinvointia kenellekään. Kaipaan ihan hillittömästi tavallista arkea ja toimintakykyä.
Poika04 kyseli, lähteekö miehet mukaan ultraan. Meillä ei ole ollut ainakaan vielä mukana. Työn vuoksi aikatauluja on vaikea järjestää ja olen muutenkin tykännyt mennä itsekseni. Miehelle tämä on sopinut, vaikka ottaisi kuulemma vaikka palkattoman vapaan, jos haluaisin hänet mukaan.
Varsinaista työnimeä meidän tiitiäisellä ei vieläkään ole, mutta raskausviikkoja on tänään kasassa 10+6.