Ugh!
Poika04: Voi olipa tylsä vastaanotto sulla siellä päivystyksessä
Kamalaa. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin ja kohtu siellä vaan kasvaa! :hug:
Repa: Mäkin odottelen esikoista eikä mullakaan kyllä mitään mahaa näy. Turvotusta on kyllä niinku sullaki, muttei mitään sellasta kumpua joka ei häviäis ku vetää vatsan sisään
No, kai se sieltä sit jokus tulee. Nyt vaan ärsyttää, ku ihmiset varmaan luulee et mä oon vaan lihonu... Miten niin pinnallista
Mulla ei oo kyllä tuntunu mitään kiristystä tai kipujakaan... Kasvaakohan se kohtu edes siellä?!?!?!?
Ja tuosta miehen suhtautumisesta. Mä kun hermoilen vähän väliä, et onkohan kaikki ok vai ei, niin mies vaan tyynen rauhallisesti toteaa, että on kaikki ihan ok, älä hätäile. Tai jotain, et tapahtuu mitä on tapahtuakseen. Hätäilenpä! Eikä saa tapahtua! Eli siis minä tunteella ja mies järjellä... Onneks niin. Olis kauheeta jos molemmat lietsois vaan toistensa paniikkia...
Me ei olla kerrottu ku mun vanhemmille, kun käydään siellä harvemmin ja nelisen viikkoa sitten kun käytiin niin jo kerrottiin. Ja viime viikolla kerroin yhdelle mun hyvälle ystävälle. Muut saa odottaa ultran jälkeiseen aikaan... Paitsi eräät ystävät joiden luo mennään kylään viikon päästä; siellä pitänee heille kertoa, koska ihmettelevät muuten "alkoholiallergiaani"
Tänäänkin mennään juhliin, mutta keinot on keksittynä, ettei kukaan arvais, hihii!
TULIS JO SE ULTRA! Sietämätöntä tää odottelu... Onneks on teitä muitakin samana päivänä (5.11.)!
Niin ja hassua, mutta tyttöä toivottais (en tiedä miks?), mutta miehellä on tosi vahva tunne, että nyt on poika tulossa... Mulla ei oo oikein mitään tunnetta. Tulis ny jompi kumpi
Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille!
naukuri 11+1