Berry, voimia sinulle ja perheellesi. On tosi surullista poistaa sinut listalta
:'(
annastiina
:'(
annastiina
Kyllä se ympärivuorokautinen oksetus ja oksentaminen veti mielen matalalle. Oli tosi vaikea iloita yhtään mistään siinä olossa. Olin sairaslomalla, lukemisestakin tuli huono olo, ei puhettakaan, että olisin voinut olla netissä. Tuntui, ettei voinut olla mitenkään päin, eikä mikään auttanut. Sitten tuli mies töistä ja teki ruokia, joiden hajua en voinut sietää nenässäni.Alkuperäinen kirjoittaja Brighton calling:Mun on ihan pakko valittaa tästä pahoinvoinnista. Mulla on jo useamman viikon ajan ollut koko ajan niin paha olla, että on vaikea pysyä positiivisena: Kun oksentaa seitsemisen kertaa päivässä, on hiukka vaikea hymyillä. Töistäkin on tullut oltua pois, mutta toisaalta nämä kotipäivät on yhtä masentavia tyystin, kun ei pysty tekemään yhtään mitään. Varma tapa saada itsensä erittäin huonovointiseksi on kurkata jääkaappiin, joka ikinen ruoka-aines etoo ja kovasti.
Juttelin asiasta jo sekä lääkärin että kätilön kanssa, eikä suurempaa ratkaisua ole. Täytyy vain kitua. Kysymys kuuluukin, millä te pidätte mielialanne korkealla? - itse ajattelin kokeilla ostosreissua kaupunkiin. Jee!