käsityöt ja ompelu täällä ommellaan melkein mitä vain. Noh, ehkä vaikeimpia paitoja/takkeja taikka housuja en ala edes yrittämään, mutta kaikki sisustustekstiilit mitä meiltä löytyy on minun käsialaa. Peittoja ja noita unipusseja ajattelin tehdä ihan mutu-tuntumalla, useinkaan kun valmiit kaavat ei oikein innosta mua. Muissakin ompelujutuissa omasta päästä tehdyt jutut on parhaimpia eikä ne lehdistä bongatut. Mä tykkään käsitöistä, noin niiku kausittain. Voi mennä useampi kuukausi etten ompele yhtään mitään ja sitten tulee kauhea himo ommella. Laskin tuossa että viimeisen kahden kuukauden aikana olen ommellut erilaisia tekstiilejä (verhoja, päiväpeittoja, tyynyjä, peittoja, pyyhkeitä yms.) noin 50 metrin osalta, eli siis pakalta mitattuna 50m kangasta on vaihtanut muotoaan. Lankaa mennyt kilometreittäin... eikä loppua näy.
Lankomiehen vaimo pyysi jo mua suunnittelemaan heille uudet verhot ja muut tekstiilit niiden kotiin ja ompelemaan yms. ne. Pitää katsoa missä vaiheessa ehtii.... niin, mähän en ole mikään artesaani tai edes minkäänlaista koulua tuohon omleuharrastukseen käynyt, vaan itse opiskellut se vaan vei mennessään kun ekan omeplun tein..
Lankomiehen vaimo pyysi jo mua suunnittelemaan heille uudet verhot ja muut tekstiilit niiden kotiin ja ompelemaan yms. ne. Pitää katsoa missä vaiheessa ehtii.... niin, mähän en ole mikään artesaani tai edes minkäänlaista koulua tuohon omleuharrastukseen käynyt, vaan itse opiskellut se vaan vei mennessään kun ekan omeplun tein..