seksistä: Nyt se alkaa taas palautumaan mieleen, että mitä se olikaan
eilen viimeksi yli kuukauden tauoan jälkeen =) eilen käytössä kaikki S:t ja ei yhtään supparia tullut, ihme! Ja täällä se olen ollut minä joka pihtaan, mies on sorttia *aina valmiina kuin partiopoika*
ja tästä päästäänkin sopivasti
pehko aiheeseen taas: Eilen sohin höylän kanssa saunareissulla ja vilkasin miehen alakertaa *jösses*
oli tainnut ukkokulta luopua jo intiimielämän ajatuksesta kun sielläkin oli sellaset pöhinäpensaat et huh, lupasi hoitaa asian ja hoisikin ja palkinto odotti kun typy meni nukkumaan
ehkäisy:: Esikoisen jälkeen oltiin kondomilla kun lähisuunnitelmissa oli pikku2, nyt kun tämä ihana pikku2 syntyy niin tälle mammalle laitetaan hormonikierukka, jottei vauvakuume pääse taas sekoittamaan päätä täysin. Eli 5v olisi tarkoitus ehkäistä, jonka jälkeen pikku3 *jos luoja suo*
kuukautiset: Yök!!! Onneksi horm.kierukalla on edullisia vaikutuksia niihin. Vuoto niukkenee ja kipuilut vähenee
Esikon jälkeen ei onneksi tullut kuin kolmet kuukautiset kunnes alkoi uusi raskaus, itselläni ainakin imetys piti menkat poissa
naukuri: Juu samaa mieltä tuon synnytystavan suhteen, kyllä se sectiokin on synnytys eikä VAAN LEIKKAUS :headwall: ja synnytystavan valinta on jokaisen oma asia ja oikeus, itse en lähtisi ikinä arvostelemaan moista :/ vaikka omalla kohdallani jos vaan valita saan niin suosin alatiesyn. ja kartan viimiseen asti sectiota. Mutta kaikki me ollaan erilaisia ja PÄÄASIA, että laps syntyy tavalla tai toisella turvallisesti ja terveenä!!!
sairaalakassi: Pakattuna =)
tmvk: Hui, tulehan kertoilemaan miten suppailusi etenevät =) täällä oon jo ihan täpinöissäni