Tuo oli ihana tuo Toukokuun Tuherot
Minä valtuutin miehen ajelemaan mieleisekseen ( niin sen verran mieleisekseen, että katsoa saa, ei koskea ) ja hyvin homma tuntui ekakertalaiselta sujuvan
Tais kyllä vähän enemmän höyläillä, mitä ite oon ottanu, mutta eipä tuo haitanne ketään. Uusiutuva luonnonvara
Seksistä Meillä sitä ei taija nyt kolmeen viikkoon olla ollu ja se oon minä joka pihtaa :ashamed: Kummallinen on odottavan äidin mieli ja keho, mieli tekee, mutta fysiikka ei anna periks. Ja sit mua alkaa jo tosissaan harmittaa kun ei kykene. Asiaan liittyen hassu tapaus, kun meillä on ollu puoli vitsinä, että seuraavan kerran sitä saapi sit Juhannuksena ts. miehelle aina sanon, että ootappa Juhannusta kun kuuta nousevaa, niin sit eilen vaan tokasin ( kun mielessäni mietin, että juhannukseen 2,5 kk aikaa ) että katohan, Juhannus 2, 5 vkon päästä. Kullalle hirmu hymy päälle ja tokas vaan, että ei sitä tarvii vihjailla, jos jotain on vailla, saapi sitä ihan suoraan pyytää pippeliä
hih hih hii...eipä tuo kirjotettuna nyt niin hauskalta vaikuta, mutta se tilanne oli hassu.
Olipas ihanaa nukkua kahen tunnin päikkärit, mutta nyt pitäis saada itsensä hereille. Suunnataan siis ylös ja ulos ja käyttämään sahaa. Tai Kulta sitä sahaa saa käyttää, minä ja tytöt voidaan raahata ne oksat sit pusikkoon
Ai niin, oonkos jo sanonu, että meillä on täällä ihan oikea kevät: viime sunnuntaina huomasin, että krookukset kukkii ja keskiviikkona alkoi myös sinivuokot kukkimaan
. Ja keskiviikkona bongattu myös ensimmäinen kastemato
Palaan taas!