*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

seksiä täällä harrastetaan ehkäpä kerran kuus jos silloinkaan! Meillä se pihtaaja oon minä eikä mies! mut minkäs teet ku pelkkä lääkäri käyntiki tekee jo kipeetä, sen verta hellänä on paikas.. Mies olis koko ajan valmis :LOL:
 
moi :wave:

just kuulin uutisia ystävä sai vauvan tänään tytön,oli äitilleen valitelut kun on koko yön välillä nipistellyt vatsasta,lähtivät synnärille klo:11.00 aikaan tyttö syntyi 12.30 :D
nopeeta toimintaa ekakertaiselta.
tuore mummo on nyt niin sekasin että sen jutuista ottanut selvää :LOL:
syntyi 2viikkoa etuajassa.

nyt alkoi taas jännittää lähtöhän voi tulla koska vaan :x

 

jenni kiva kuulla että saatte kohta prinsessan kotiin =)
katrinainen on varmaan mukavempaa kotona huilailla kun sairaallassa.
hyvä ettei ollut sen pahempaa myrkytystä.

eeti mulle tulikin erikseen käännytystutkimukseen aika on torstaina jännittää :eek:
ens viikolla ronkitaankin sitten urakalla tiistaina on neuvolalääkäri ja perjantaina synnytystapa/pelkopoli. ei oo kivaa kun tuo ronkkiminen tekee kipeetä.

mua kyllä ressaa tuo perätila vaikka tiätää ettei ne anna synnyttää.
 
weiss
:LOL: :LOL: Tulee pissat housuun ilman teiän kirjoituksiakin!! :LOL: Niin, täällä ei ole seksiä harrastettu rv23 jälkeen, jolloin tuo kiellettiin ja nyt kun sais ryskyttää oikein olan takaa, niin miulla ainakin on paikat niin kipiät, etten päästäis ukkoa lähellekään sohimaan! Että saa pieni lähteä massusta muilla keinoin..
majj täällä sitten kärvistellään, kun muut ovat hakeneet nyyttinsä..
 
nyt on sit neuvolassa käyty, oli yhtä tyhjän kans..

pissa puhdas
rr 121/71
paino 260g/vk
sf33
:heart: vauvalla 162, liikkeet ++
rt, (päästä sai edelleen kiinni mut sanoi että selvästi yrittää jo laskeutua lähtökuoppiinsa)
veren sokerit 4.4 (2h syönnistä )

eli turhaan kävin ku oli terveydenhoitaja sf mitasta ja noista sokereista huolissaan ja ne siis normaalit.. oma sykeki oli tänään ihan normaali,90. yritin siitä synnytystapa-arviosta kysellä niin ei oikein sanonut mitään. kai se lääkäri sit 3 viikon päästä sitä kattoo ku ei tällä terkalla tunnu kiinnostavan.. :kieh: |O mulla niin turhauttaa koko terkka ku ei sillä tunnu kiinnostavan mikään muu ku paino ja omat munkinpaistamiset.. |O |O |O

täällä puska kans lisääntyy, ei yksinkertasesti näe tuonne sohia niin aattelin et kyllä sen sit toukokuussa kerkeää niittämään..
 
toukonuppu no jopas on ollu sun kamulla vauhdikas synnytys, huh! Tainnu mennä aika luomuna, eihän tuossa ehdi mitään epiduraaleja edes ääneen lausua saatyi pistää...! Ollaan sit ens viikolla molemmat to käännytyksessä, mul on klo 9.00, jänskättää. Sanoit et sua kans rassaa tää perätila-homma: ootko muuten miettiny mahdollisuutta synnyttää perätilassa/ onko sua puhuttu siihen neuvolassa? Muahan yritettiin käännyttää ihan kunnolla, mut sanoin heti et ensi synnyttäjänä ja viel meidän suvun ahtolanteilla - no way! Kerrottiinhan sulle siitä, et jos synnytys lähtis nyt käyntiin niin heti selinmakuulle ja sairaalaan ambulanssilla, ettei vauva mene peppu-edellä synytyskanavaan? Mulle sanottiin, mut ystävälle taas ei, mikä on kyl kummaa, koska oikeesti tärkeä asia kyseessä.

weiss hauska kuulla et seksi ei aiheuta sielläkään muuta vibaa kuin virtsankarkailua nauramisesta :LOL: Samoin Päivänsäde ja Majj, paikat on kyllä hellänä "sukkapuikoista" ja samaa sanoi mun mies ettei viittis jälkeläistään päähän pamputtaa - tosin meidän tapauksessa peffaan - hyi, hyi mikä ajatus!! :LOL: Mut silti sitä aina väliin miettii tätä williä kevättä ja erotiikan astetta => +- 0 ((.))
 
seksistä me ollaan kyllä harrastettu aina silloin tällöin, mun olon mukaan. meillä oli tuo tauko keskiraskaudessa, mutta nyt semmoinen kerran kaks viikkoon. ei kyllä aiheuta mulle sen kummempia suppareitakaan.
toukonuppu ihanteellinen synnytys jos ei kipeämpää tehnyt. mäkin haluan tommoisen. =) toisaalta huolestuttaisi varmaan miten kerkeää sairaalaan jos noin vauhdilla tulisi.

hitto kun iski huono olo, pitää varmaan mennä hiukan makuulle. :(
 
Jessus teidön juttuja :LOL: Ihme perjantai fiilis!!!

Joo, alapää on, kuin pöheikkö täälläkin, ties miltä näyttää, kun en nää kurkkimaan mistään suunnasta. Ennen oon semmoisella kotiparturi-systeemillä ajellut tuota perää ihan sileeksi ja kyllä sitä tuntuu vähän tahmaiselta, kun on se siili kasvanut nyt... Ukko ei suostu mun alapäätä ajelemaan, sanoi vaan, koita kestää omia karvojas... :LOL:

Tänään oli se poli käynti ja JEEEEEEEEEE!!!! Paikat oli hyvällä mallilla, tulehdus poissa ja vauva kasvaa tuhatta ja sataa, normikäyrällä. vaikka tuo fundus menee yläkäyrien yläpuolella, ni vauva menee keskikäyrällä, 2400g nyt :heart: raivotarjonnassa ompi ja siellä kieppuu akselinsa ympäri B)

Saan alkaa puuhaaman mitä vaan, oman olon mukaan! Ensi viikon syön vielä niitä supistuksia esträviä lääkkeitä ja niin kuin arvelinkin, sitten loppuu nappien naukkaileminen täällä!! Sitten saa Ru syntyä, jos on syntyäkseen. (ja mä oon täällä vielä kesä kuun puolella, ihan sata varma juttu!!!)

Miullakin paikat suhteellisen pinkeen oloiset, ei mitkään hirmu peti-reivit innosta varsinkaan, jos on ollut supina+sukkapuikko päivä :eek:

Ohhoh, jatkakaa juttujanne, hauska lukea, saa nauraa ihan kippurassa :LOL:
 
eeti jep ollaan sitten samaan aikaan käänytyksessa aika on kanssa klo9
lekuri vaan sano jos lähtö tulee ennen torstaita leikkaavat vaikka keskellä yötä, ymmärsin etteivät pistä synnyttään alakautta.
eipä ne mitään neuvonnut.
juu en minäkään edes suostu synnyttään alakautta :snotty:

sexg:mä en edes muista mitä se on!
 
Pikaiset kulumiset taas koitan heittää, kun on suurempi työkiire tältä päivältä hellittänyt.

Mymmelis: Aika saman kokoiselta kuulostaa kuin meidän Hemuli. Arvio oli nimittäin viikko takaperin 2,3kg vaikka silloin kolme viikkoa aikaisemmin pelottelivat yli 5 kg kasvavan.

seksiä: ei ole kovin paljon taitaa olla jo pari viikkoa aikaa edellisestä kerrasta. Taitais tarvita yrittää nyt viikonloppuna mies saada kellistettyä =)

Remonttiakin pitäis saada eteenpäin, mutta huonolta näyttää, kun miehellä on huomennakin työpäivä.

Jossu & Hemuli 33+3
 
onhan jutut muijilla tänään :LOL:
meikän pöheikkö on aina ollu tuommosta kiltimpää sorttia,eli ei hulluna revittele ympäriinnsä :LOL: siis vain pientä siistimistä aina vaatii ja nyt tuo ukkokulta on sen sit joutunu hoitamaan,hyvähän senki on välillä taiteilla,onhan se sentään parturi-kampaajan aviomies :LOL:
seksiämeillä harrastetaan edelleen aktiivisesti, haluttaa vain!
majjsinäkö kysyit noista käyntimaksuista...meillä tökätään joka kerta 22eken lappu suoraan kouraan ku käy polilla. ryöstöä!

ihanaa viikonloppua =) =)
 
Tärkein ensin eli sexg vasta se oli, mutta ilmeisesti liian kauan kun en enää muista :LOL: Tänään ajattelin vongata ;)
Pöheikkö on miehen siistimä joten en tiedä onko siellä karvan karvaa. Ainakin aika hassulta tuntuu. Kattokaapa vaan, niin on taiteillu sinne jonkin Kärppä-logon tms :D Samapa tuo, enhän mä sinne nää, mutta noloa jos kätilö repee kesken synnytyksen. Mä huomasin kans ku eilen illalla kävin saunassa, että ei meinaa kädet ulottua edes pesemään...pitää vissiin jättää sekin miehen huoleksi ;)
 
Lisätään tähän perjantaitunnelmaan nyt sitten vielä yks iloinen aihe, nimittäin välilihanhieronta! Onko joku alottanut moisen prosessin???

Luin, että se auttais ehkäseen episitiomiaa, kun paikat pehmenee ja tottuu venymään. Hierontaölyksi sopii kuulemma vaikka oliiviöljy, vehnänalkioöljy tai vaikka KY-liukastin. Täällä on nyt sitten kokeiltu. Ei taivu ei. Ehdotin jo miehelle, että siinä ois meille mukavaa iltapuhdetta - hi hi! Tosin pöheikkö on täälläkin viidakonkaltainen, enkä kehtais päästää ketään sitä tässä tilassa tarkemmin tutkailemaan. Ois kyllä hieno, jos ei tarvis tehdä episiotomiaa. Onko kenelläkään lisävinkkejä???
 
muru 0508, mulla on sellanen aika uusi terveydenhoitaja joka ei ole koko raskaudenaikana uskaltanu sanoa mitään painoarviota. Nyt se kuitenkin kysyi yheltä toiselta jolla on kätilötaustaa ja se sano että ihan turha hänen koittaa, kun ei vaikuta mun kohdalla mihinkään. Kun on se suunniteltu sectio. Esikoinen oli vkolla 36 painoarviossa 4 kg ja tää sano nyt kuitenkin että epäilee samaa kokoa....eli suuri olis..
Mä oon 164 cm pitkä ja 50 kg painava ennen raskautta. Tuolla omalla koollahan ei aina ole niinkään merkitystä lantion kokoon. Pitkillä ja suurillakin naisilla voi olla ahdas lantio. Se on vähän niinku arvoitus...ennenkun näkee mahtuuko.
 
Tuo oli ihana tuo Toukokuun Tuherot :LOL:

Minä valtuutin miehen ajelemaan mieleisekseen ( niin sen verran mieleisekseen, että katsoa saa, ei koskea ) ja hyvin homma tuntui ekakertalaiselta sujuvan :) Tais kyllä vähän enemmän höyläillä, mitä ite oon ottanu, mutta eipä tuo haitanne ketään. Uusiutuva luonnonvara ;)

Seksistä Meillä sitä ei taija nyt kolmeen viikkoon olla ollu ja se oon minä joka pihtaa :ashamed: Kummallinen on odottavan äidin mieli ja keho, mieli tekee, mutta fysiikka ei anna periks. Ja sit mua alkaa jo tosissaan harmittaa kun ei kykene. Asiaan liittyen hassu tapaus, kun meillä on ollu puoli vitsinä, että seuraavan kerran sitä saapi sit Juhannuksena ts. miehelle aina sanon, että ootappa Juhannusta kun kuuta nousevaa, niin sit eilen vaan tokasin ( kun mielessäni mietin, että juhannukseen 2,5 kk aikaa ) että katohan, Juhannus 2, 5 vkon päästä. Kullalle hirmu hymy päälle ja tokas vaan, että ei sitä tarvii vihjailla, jos jotain on vailla, saapi sitä ihan suoraan pyytää pippeliä :) hih hih hii...eipä tuo kirjotettuna nyt niin hauskalta vaikuta, mutta se tilanne oli hassu.

Olipas ihanaa nukkua kahen tunnin päikkärit, mutta nyt pitäis saada itsensä hereille. Suunnataan siis ylös ja ulos ja käyttämään sahaa. Tai Kulta sitä sahaa saa käyttää, minä ja tytöt voidaan raahata ne oksat sit pusikkoon :)

Ai niin, oonkos jo sanonu, että meillä on täällä ihan oikea kevät: viime sunnuntaina huomasin, että krookukset kukkii ja keskiviikkona alkoi myös sinivuokot kukkimaan :) . Ja keskiviikkona bongattu myös ensimmäinen kastemato :)

Palaan taas!
 
toukokuun tuherot :LOL: :LOL:

Tänne ei kummempaa kuulu, pistellyt tänään oudosti tuonne häntäluun kohalle, ja muuallekin alavärkissä... :/
seksig niin juuri, Mitä se On??? :eek: siis mulla ei ole ollut haluja ollenkaan oikeestaan koko raskausaikana, ja varsinkaan nyt loppuvaiheessa...

Alapäätä en ole myöskään sheivaillut enempää kuin bikinirajoja, ettei aivan leviä :D

Jaahas, tyttö menossa tänään mummulaan yöksi, saa rauhassa käydä saunassa :)

Tyllerö34+2
 
Täällähän on hulvaton perjantaitunnelma :LOL: !

Seksiä en uskalla edes ajatella, paikkoja aristaa ihan kiitettävästi. Sukkapuikkotuntemuksia on alkanut myös tulemaan, joten alakertaan ei parane kenenkään mennä sohimaan :D . Mistä muuten nuo sukkapuikkovihlaisut johtuu? Onko ne liitoskipuja vai liittyykö vauvan pään kiinnittymiseen? (Tyhmiä varmaan kyselen....) :ashamed:

Kunnon pöheikkö taitaa kasvaa meikäläisenkin alakerrassa. Jonkun kerran oon kokeillut sitä niittää, mutta lopputuloksesta ei ole juurikaan tietoa. Puska kasvaa vaan yksinkertaisesti liian hankalassa paikassa. Saa nähdä riittääkö sen niittämiseen edes ruohonleikkuri sitten vauvan synnyttyä vai tarvitaanko kunnon puimuri hoitamaan hommat :LOL:
 
Mua suututtaa lukea noita juttuja kumman valitsisit alatiesynnytys/sectio...sitten haukutaan sectioäidit ja pelotellaan mitä kaikkee vois siinäkin leikkauksessa sattua. Sanotaan että ei se ole edes synnytys vaan pelkkä leikkaus. Mulle se ainakin on mun lapsen synnytys! ja kaikki ei voi valita :kieh: Ja vaikka vois valita, niin jokaisen ihan oma asia. Yleensä en ota kantaa koko keskusteluihin, mutta nyt ärsyttää. ( Ei siis tällä palstalla ärsytä, mutta yleensäkin). :kieh:
 
Voi tsiisus teijän juttujanne.. oon ihan vatta vääränä nauranu tääl... En oo koko päivään kerenny palstalle niin jo kolme neljä sivua juttua tullut... huhuh...

Liinu: Voi kun olisinkin minä seuraava... Eilisen sauvakävely lenkin jälkeen supistuksissa tulos 0 aikasemmin kun ei olis saanu tulla supistuksia niin kyllä niitä sillon tuli, mutta nyt kun saisi tulla niin ei sitten enää millään...

Seksi: Mitä se on me ollaan sitä harrastettu viimeks marraskuussa... 4,5 kk sitten... Nyt jos miehen tupakkalakko kestää niin voisi se jopa tänä vkl saada... tahtoo kokeilla jos se vaiks aiheuttais supisteluja...

Pöheikkö... Siis sellainen kunnollinen kasvaa täällä... Ei toivoakaan että ylettyisi sinne ja että sokkona ni antaa olla... eiköhän kätilö sen sit siisti jos ei löydä oikeaa osoitetta...

Wc ongelmat... on täällä myös ei taivu enää pyyhkimään... Välillä lapset tulee kysymään vessaan tarviiko äiti apua...

Saatteko sukat vielä jalkaan?
Mulla on erittäin vaikeata niiden kanssa. Aamuisin yleensä poika 5vee laittaa sukat äiteen jalkaan...

Nyt pakko lopettaa tuli vieraita :wave:

tmvk ja toukka 37+0
 

Yhteistyössä