*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

summer81 luin kans noita juttuja...

Tänne on eksynyt muutamia hassuja harkka suppareita päivän mittaa ilmestyis vaan niitä kunnon et sais jotain aikaseks (oon malttamaton) ja kovaa tää masu asukki melskaa masussa, välillä ottaa ihan kipeää kun nii kovasti siellä riehuu :D :heart:

nam nyt syön irtokarkkeja jota piti ostaa kaupasta ;)

summer81: mäkin oon välillä lukenu noita sektio / alatiesynnytys "vertailuja" ja tosiaan harmittaa se, et harvahan meistä missään kaupan tiskillä sitä valitsee! Miks mollata toisia, joilla ei ehkä ole muuta turvallista mahdollisuutta synnyttää?? Ei ymmärrä ei... No, onneks tällä palstalla saa rauhassa synnyttää miten vaan :) Kunhan saadaan vauvat turvallisesti maailmaan!!

eeti ja toukonuppu: jos olen yhtenä kappaleena ens keskiviikon (klo 9) käännösyrityksen jälkeen, niin koitan selvitä kertomaan kuulumisia teille. Mä kävin maanantaina vaan pikaisesti äippäpolilla kätilön juttusilla joka tarkisti että perätilassa on. Eipä se sitten muuta sanonutkaan eli kukaan ei edes maininnu et mitäs jos synnytys alkaakin tällä välillä... No, tuskin alkaa, mutta silti. Ja keskiviikkona vasta selviää ennen käännösyritystä, et voidaanko sitä ees alkaa kääntämään. En ymmärrä miksei sellasta tutkimusta tehdä etukäteen...? Eikös tuo nyt haaskaa kaikkien aikaa, et varataan 2-3h:n aika, josta ehkä käytetäänkin vaan puoli tuntia, jos huomataan, et ei sitä voikaan kääntää (jostain syystä)? Sektiosta oon kuullu paljon hyvää, joten oon ihan valmis synnyttämään niin, jos tilanne siltä näyttää. JA SITTE vielä sitä miettii sitä et mitäs jos se saadaan käännettyä, mutta kääntyykin sit takaisin??? Sit menee taas "suunnitelmat" sekaisin :| No, valivali, ei pitäs murehtia etukäteen, mutta kun kuuluu tapoihin ;)

Vai alapään juttuja :) Mäkin naureskelin täällä ihan kippurassa :D En oo uskaltanu ees peilin kans sorkkia eli toukokuussa sitte puimurin kanssa ajellaan!! Ellen sitten teidän innoittamana innostu jo tänä viikonloppuna ;)

En saanu leivottua, mutta jotenkin tarttui kaupasta suklaalevy matkaan... Nam.

pipsa possu päikkäreiltä heränneenä luulin, että tuoa saha juttu liittyi vielä seksig:hen ja olin vähän pyörällä päästäni, että mitä risuja sinne pusikkoon. nyt hihittelen täällä hysteerisenä. :LOL:

mulla on huono-olo. tässä mietin, että mitä tehdä. täytyy vaan yrittää levätä ja jos menee pahemmaksi niin soitella polille ja kysellä. lähinnä oksettaa ja huimaa. En edes huolestuisi jos nuo verenpaineet ei olisi niin koholla. onneksi kirppunen hiljaisuuden jälkeen verytteli tuossa ja potkiskeli

weiss
Onneksi olkoon tmvk!!! Sie sitten ensimmäisenä olet saavuttanut tuon 37 vkon rajan! :heart:
Katrinainen: Nyt koitat ottaa rauhassa ja olo pahenee niin otat heti yhteyttä synnärille. :hug:
Taietaan alkaa mammat olla aika hormonihöyryissä ja perhoset vattassa, sen verran alkaa jutut luistaa tuonne alapääosastoon.. :whistle:

Tervehdys taas pitkästä aikaa kaikille :D

Kaikki taitavat olla jo äippälomalla,kun tänne tulee joka päivä niin kamalasti luettavaa...ite sinnittelen vielä ens viikon ja sitten aloitan rentoutumisen!!!Sairasloman jälkeen onneksi kaikki sujunu töissä mukavasti ja olen jaksanu tehdä koko päivän hommia.Nyt olen kyl hiljentäny entisestään vauhtia,etten rasita itseäni ja pienokaista liikaa.

Ihanaa kuulla,että Jennin pienokainen saattaa jo päästä kokonaan kotia.Onneksi pienet ovat niin sitkeitä ja kasvavat hurjaa vauhtia,vaikka olisivatkin syntyneet minkä kokoisina vaan!

Meillä oli eilen vika synnytysvalmennus ja nyt alkaa olemaan jo sellainen olo,että saisi se vauva jo tulla maailmaan.Mieli ei malttaisi millään odottaa muutamia viikkoja eteenpäin,mutta onneksi järki käskee hillitä mielen :kieh:

Teillä olikin täällä mielenkiintoiset gallupit...mulla taitaa kans tuo pöheikkö olla aikaslailla viidakoitunut,kun sitä ei itse enää pysty ajelee :LOL:
Sanoinki just miehelle,et se saa sitä trimmata joku ilta ,et kehtaa housut riisua seuraavalla lääkärikäynnillä.
Seksiä harrastellaan kyllä yhä,mut asennot on vähän jo rajoittuneet yhteen tai kahteen.Mahaa kun ei saa siirrettyä pois edestä,niin aikas hankalaaa on,mut yhä mukavaa!!!

Mukavaa vikonloppua kaikille!

Hemuli79 ja "mönkijä" 33+6

kyl on saanut naureskella pöheikkö jutuille. siis kun ei näe tuonne alas niin en kyllä ala sokkona ajelee. mies sanoi, että miten se vauva löytää tiensä perille tuosta viidakosta :D

juu alkaa jopa kävely tehdä hankalaa, joutuu köpöttelee yhtä hitaasti kun joku vanha mummeli.
vaaveli möyryää masussa kuin joku vahva lihaskimppu. iskua tulee.. :heart:

katrinainen
jos on huonoo oloa niin lääkärille, ettei se myrkytystila pahene.

VOI ELÄMÄ TÄÄ PALSTA ON AIVAN HUIPPU!!!!!!!!!!!!!! :LOL: :LOL: :LOL: :heart: Tänään on kyllä meijän jutut ollu jokseenki aikasta levottomia... :whistle: Mäki tossa just palailin ostos reissulta ja istahin heti koneen ääreen lukemaan kuulumisia. Repesinki sit aika äkkiä ääneen nauramaan ja mies tuumasi että oot tainnu löytää kaltaistas seuraa sieltä palstalta.... :LOL: :LOL: :LOL: Hänki kyl naureskeli näille meijä jutuille, ku kerroin tosta puska gallupista. :D

Joo vai seksi. Mitähän se on???Alkuunsa mulla ei tehny mieli, ei sitten niin ku yhtään!!!!!Ja nyt ku on ruennu tekemään mieli niin ei vaan paikat kestä moista touhua enään. Meijän edellinen sekstailu kerta taitaa olla joulukuulta. :ashamed: Oonki tossa ukkelille sanonu et auta armias kuule ku tyty on syntyny ja paikat palautunna, niin sit se saa kyllä kyytiä... :p :whistle: :D

En tiiä, mua vähä ahistaa ku tytyllä on tuolla masussa ollu tänää ihan selvästi rauhallisempi päivä. Kyllä se välillä ilmottaa pienel muljuamisel et mukana ollaan, mut ku viime viikko on menny totaalisessa riehumisessa, ni hetihän sitä on huolissaan. Mut täytyy nyt hiukka kuulostella omia tuntemuksia ja käyä sit huomenna 70km päässä näytillä, jos rupee huolettaan enempi....

nyt purkamaan ostoksia...

liinu83 ja möykky34+5

niin voi täälläkin laulaa et "on piilossa viidakon" :LOL: :LOL:
ihanan levotonta sakkia ollu tänään.

meillä kävi kylässä 3kk ikäinen nyytti. sai hoivata ja kantaa mielinmäärin.
tosin nyt selkääkin kylllä polttaa kivasti. mut oli se sen arvoista silti.
tää masina heittelee nyt noita hymiöitä tonne ihan alas...

:eek: eikä sinne minne yrittää..... :headwall:

Levotonta menoa tänään tosiaan! :LOL: :LOL:

Helpottavaa kuulla, että muillakin pöheikkö kasvaa kasvamistaan. Mies kysyi pari päivää sitten kun saunottiin, että oonko millonka meinannut siistiä vähän alapäätäni. Miten ihmeessä tällä mahalla? Pitää laittaa mies hommiin, mutta sitten on kyllä vaarana että kaikki karvat häviää.

Seksii ei ole eikä tee kyllä ees mieli. Mutta hämärä muistikuva on, että jotakin on joskus harrastettu, kun kerta vauvakin on mahaan saatu. Juolahti mieleeni tänään, että enää noin 6 viikkoa ehkäisemätöntä seksiaikaa jäljellä... pitäisi siis ottaa ilo irti! ;) Synnytyksen jälkeen pitää taas ruveta varomaan, kun en halua heti perään toista vaavia lykätä.

Mutta nyt lepäilemään, jalkoja särkee ja vauva yrittää punkea peppullaan mahasta läpi.

Meiju rv tasan 34

toukokuun tuheroilla alkaa varmaan elonkerjuu sitten jo keväällä..viikatteet heiluu vaan et jotain löytyy :LOL:
ei ois pitäny käydä enää lukemassa ku nyt pomppaa jutut toiseen ulottuvuuteen nähtävästi. :D

pöheiköt.. :LOL: :LOL: pitäny vähän väliä tässä illan aikana käydä kurkkimassa että mitä uutta ne keksii.. meillä ei paljon uskalla miehen antaa siistiä mitää ku on sanonut et jos hän siihen hommaan joutuu niin vetää kerralla kaiken pois.. ja vielä epilaattorilla et ei tarvii niin useasti.. :kieh: :LOL: mieluummin kuitenki annan tän kauhean sademetsän (valkkariaki puskee niinku rankkasadetta) olla tuonne synnytykseen asti.. vaikka katoinki tässä yks päivä ku pesulta tulin et tuohan muistuttaa lähinnä jotain osama bin ladenin partaa piakkoin.. :snotty:
täällä pikkuinen puskee päätään alaspäin niin että tuntuu.. välillä ei pysty seisomaan ollenkaa ku käy niin kipeää.. (joka kerralle jotai valittamista.. :ashamed: :saint: )

Voi että teijän juttuja :LOL: Kyllä minäki vähä oon koitanu siistiä tuota alapäätä kun maanantaina ois lääkärineuvola ettei kovin oo mehtänen :) Seksiä harrastetaan säänöllisesti mutta tosiaan asennot on vaan sitä yhtä tai kahta... on kummasti tuo maha eessä... :) Joo mullaki tuo kävely välillä aika tuskasta kun vauva painaa haaruksiin..... :kieh: Mutta koitamma kestää ei oo enää pitkälti... Nissu76 ja ipana 34+5 :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja nemika:
toukokuun tuheroilla alkaa varmaan elonkerjuu sitten jo keväällä..viikatteet heiluu vaan et jotain löytyy :LOL:
ei ois pitäny käydä enää lukemassa ku nyt pomppaa jutut toiseen ulottuvuuteen nähtävästi. :D
nauraa ihan katketakseen... ja saa tää nauraminen ainakin supistuksia aikaan jee... Nyt sängyn puolelle...

weiss
Levottomuudet vaan näköjään jatkuu.. niin on jalat täällä kuin pinomme, yhtä levottomat.
No, on ainakin saannu tänään nauraa ja niin on naurannu ukkoki meiän höpinöille..
|O väsy jo painais, mutta kun ei pysty makoilemaan..

Voihan vitsi teijjän juttuja :LOL: Täällä yksikseni hihitellyt näin aamutuimaan :D :LOL:

On se kyllä myönnettävä, että tuherohan se täältäkin löytyy. Yhden kerran yritin sellaisen pikkuisen meikkipeilin kanssa kyntää alapäätä, mutta lopputulos oli ihan jotain muuta kuin siisti :LOL: Joten nyt on viidakkoveitsi valmiiksi pakattuna sairaalakassiin, että heti lähtee kun vaan on mahdollista tai sitten jos sitä lasta ei ala synnytyksen jälkeen näkyä, niin pääseevät etsimään :LOL: :kieh: :D

Seksiä täällä vähintään pari kertaa viikossa, joskus jos innostuu niin montakin kertaa päivässä. Alkaa vaan paikat olla kipeänä yhteisen kivan jälkeen, niin ehkä hieman rajoittunut. Mieshän se olisi kokoajan valmiina hommiin, mutta pitää sitä välillä pihtata :p :LOL: Niin se tosiaan kohta puoliin pitäis taas ehkäisyä alkaa käyttämään, ei haluais sitten millään!!! Meillä kun kondomin kanssa tämä parivuotta mentiin, niin siihen ei kuulema ole ainakaan paluuta :D Mutta kai se pitää synnytyksen jälkeen sitä vähän aikaa käytellä.

Mitäs ehkäisyä olette aikaisemmin käyttäneet tai olette ajatelleet käyttää? Minä kun ei oikein pillereitä haluaisi alkaa käyttämään, niin olen ajatellut kierukkaa, onko hyvä?

Vähän ommaa nappaa, yö meni ihan ok, mutta nyt aamulla sitten heräsin inhottavaan vasemman pakaran "yläosan" jomotukseen/vihlontaan. Mistä lie johtuu? :eek: Ja siihen lisäksi menkkakivut. Ja sukkapuikot ne täälläkin jo pari päivää tiuhaan tahtiin piikitelleet! :/

Ainiin jo kohtahan ne ihanan ihanat kuukautisetkin alkavat, voi että kun niitä ei ole ollu sitten yhtään ikävä!! :D =) :wave:

Mutta nyt aamupalalle!!! B)

Santrra Älä muuta sano ei oo kyllä kuukautisia tosiaan yhtään IKÄVÄ :kieh: |O Minäki oo sitä kierukkaa mietiny sitte synnytyksen jälkeen kun tosiaan täälläki kondomilla menty tähän asti. :)Anoppilaan pitäs hurauttaa kunhan tässä selvitään aamupalalta ja saavat lapset katella lastenohjelmia rauhassa tuossa ensin. Jepsistä ei muutako hyvää lauantaita kaikille Moikka! :wave: =)

Huomenta!
Hyvin nukuttu yö pitkästä aikaa. Nukuin jonkun 8 tuntia heräämättä, mikä on aivan outoa mulle. Olin kyllä eilen tosi väsynytkin. Ja hermot kireellä joka asiasta.
Seksiä tekis mieli koko ajan, mutta mahan kans ei oikein onnistu. Ei ole enää kovinkaan mukavaa ja siksi kerrat tosi harvassa. Sitten taas kun pystyis, niin sit ei varmaan tee mieli..
Tylsä päivä tulossa, kun mieskin joutu menemään töihin. Yleensä ei ole vkonloppusin töissä.
Kuukautisia ei ole tosiaan ikävä :kieh: Mä kun oon kärsiny niiden yhteydessä PMS-oireista ja se on kauheeta se päänsärky! Voi kun noi oireet jäis jostain syystä pois. Pillerit ei mulle oikein käy...koitin pitkästä aikaa ennen raskautta syödä, mutta tuli vaikka mitä ihme oireita. En ollu yhtään oma itteni. Täytyy mennä jonkun aikaa kortsulla ja sit miettiä...
Summer ja 36+3

Sitä vielä piti laittaa tosta isyyslomahakemuksesta, että eikös se palauteta sitten kelaan kun vauva on syntyny? ( saattaa olla tyhmä kysymys...mutta vihaan kaikkee lappuja!) Pakkohan se on sitten vasta palauttaa, kun mistä voit tietää päivän millon lapsi syntyy...sit oisit ihan väärään aikaan isyyslomalla. Kuinkahan kauheen kauan sitten menee että saa ne rahat?? Kelassa kun saattaa kestää.... Ei muista yhtään enää mitään kun poika jo 5v. Vauvan hoidonkin saa alottaa ihan alusta.

Huomenta...

Ei oo ei sit yhtään kuukautisia ikävä :kieh: Ja mulla oli ennen tätä raskautta hormoonikierukka ja olin siihen ihan tyytyväinen.

Seksi löysi taas tänne... :whistle:

Isyysloma haetaan takautuvasti sen jälkeen kun sen on pitänyt. Näin ainakin muistelisin...

Nyt aamupalan kimppuun

tmvk ja toukka 37+1

Huomenet kaikille!!

Jopas teillä on täällä olleet jutut :D

KarvaG Mä olen kanssa koittanut suurimpia kursia pois mutta ei tosiaan ole mikään helppo homma ja tuskin näyttää siltä miltä pitäisi. Mies ei meilläkään innostunut ajelemaan, joten hällekin ilmotin että hänen murheensa se enemmän on kun mun koska hää sitä sit kattelee ja hän sen kanssa lähemmin on tekemisissä. :LOL:

Mutta kun ei tuonne nää eikä sinne taivu niin jälki on sit sen mukaista....no ehkä ne kätilöt huolii mut kaikesta huolimatta synnyttämään vaikka ei tukka oiskaan niin ojossa...kursikoot itse sitten jos näkyvyyttä alkaa haitata. :kieh:

SeksiG Välillä peittoja heilutellaan useemmin ja välillä harvemmin. Riippuu mun voinnista paljon ja miehen jaksamisesta...Aamuvuoro viikkoina sekin raasu on niin väsy että kaatuu sänkyyn ja simahtaa samantein. Itselläkin on noita suppareita ollut enemmän kun tarpeeksi ja just lähes aina sänkyyn mentäessä joten seksi ei siinä ihan ensimmäisenä ole ollut aina mielessä.

EhkäisyG Pillereitä mä en ainakaan enää ikinä huoli!!! :kieh: Monet yhdistelmät on kokeiltu ja mikään ei ole oikeen sopinut, ehkäisyrenkaastakaan en tykännyt. Esikon jälkeen söin minipillereitä ja ja niitä syödessä tämä kakkonen on saanut alkunsa...joten kauheesti ei luotto pelaa minipillereitä kohtaan.
Varmaan sitten kierrukkaa tarvisi kokeilla. Jos se sopisi niin olisi ainakin huoleton.

Kuukautisia ei täälläkään ole ikävä. Mulla tuli esikon ja tän kakkosen välissä vaan yhdet mini menkat, joten kauan olen ollut ilman. Korkeelta pudotaan sitten kun ne taas joka kuukausi tulee mua ilostuttamaan.

Mulla on maha valahtanut ihan alas. Närästyskin loppunut lähes kokonaan. Jospa kaveri etsisi nyt sitä oikeaa ulos tulo suuntaa.

Tänään on edessä touhu päivä...ensin tuossa päivällä on serkun valmistujais juhlat ja sieltä menen sitten mun äidin ja siskon kanssa syömään ja sen jälkeen elokuviin. Pidetään oikeen tyttöjen ilta oman perheen naisten kesken. =)

Huomenna olisi kummipojan syntymäpäivät mutta kun matkaa on reilu 130 km per suunta niin en ole varma uskallanko lähteä mukaan. Autoilu saa aikamoisia supistuksia aikaan ja kun Melkeen pari tuntia tarvis istua paikoillaan, jaksaa siellä juhlissa ja sitten tuo pari tuntia autossa istumista taas...
Vieläkös te muut uskaltaudutte pidemmille automatkoille? Tai miten teidän vointi antaa periksi?

Mutta nyt valmistautumaan juhliin. :wave:

Liro ja papunen 36+3

Haukotus ja huomenet :flower:

Ehkäisystä Öööh, mun täytyy varmaan myöntää, että meillä oli käytössä tuo keskeytetty yhdyntä...uskokaa tai älkää, mutta meillä se toimi ihan mooonta vuotta, sitten kun yhden keran ukko ukko myöhästyi niin pääsi ensimmäinen meitin enkeleistä alulle. Siitä asti oltiinkin ihan "ilman mitään" ja sitten tulos onkin ollut loppupeleissä tämä. Tiedän, ei ole mikään luotettava käytäntö moinen, mutta meillä oli ne vuodet kyllä ihan toiedossa, että jos vauva joka tapauksessa tulee, niin se on tervetullut. Neljän ja puolen kuukauden aikana olin sitten kolmannen kerran taskaana
Pillereitä en ala enää syömään, kuusi eri merkkiä kokeillut ja kaikissa jotain sivuvaikutuksen tynkää. Kondoomi on ihan sieltä ja syvältä, kierukka jotenkin ajatuksena ei miellytä, jos sirtä päätyisi vaikka piikkiin taikka laastariin. Tai ehkäisykapseli ois kanssa hyvä kokeilla :) No, näitä ehtii miettimään sitten tovin kuluttua :D Tuskin ihan heti perään laitetaan uutta pullaa tulemaan B)

Mulla on ollut olo eilisestä asti tooosi tukala, alapäähän sattuu ihan vietävästi, kun kävelee, samoin maha tuntuu roikkuvan jotenkin hyvin alhaalla, että kannattelmalla sitä tuntuu paljon paremmalta. Hitaasti hiivin kohta koirien kanssa ulos. Ihan multi-ihastuttavaa, kun ulkona on noin kaunis ilma ja mä pääsen kuin pääsenkin nauttimaan siitä!!!! :heart:

Hyvät lauantai aamut kaikille touko-tuheroille :p

Ai niin ja nyt alkoi rv 34

:heart:

jee muutamia supistuksia bongattu täällä päin :D Täytyy myöhemmin lähteä ajelulle jos niitä tulisi vaikkapa lisää... ajatuksena olisi lähteä käymään minun vanhempien asuntovaunulla mihin on toooosi huono kuntoinen tie. Jos jostain tiestä löytyy enemmän kuoppia kun sieltä ni olen todella ihmeissäni...

toukka edelleen 37+1

Yhteistyössä