*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

Ankeaa sadetta täälläkin..

Tultiin just synnytyssuunnittelusta: jännä et sunnuntaina, mut mikäs tuossa. Tehtiin siis suunnitelmat sekä alatie- että sectiosynnytystä varten. Hyvin oli asiallista ja mukavaa, eikä enää yhtään painostusta perätilasynnytykseen, huh.

Perätilatiimiläiset: kysyin asiasta ja nyt selvis sekin miks on niin tärkeää olla selinmakuulla, jos synnytys käynnistyy jos vauva on perätilassa. Kuulemma napanuora voi mennä synnytyskanavaan ja se on sitten huono homma eli jos lapsivedet menee tms. "oireita" käynnistymisestä ilmenee, niin sitten vaan heti selinmakuulle ja ambulanssilla sairaalaan.

Kumma homma et tuo sairaala-ympäristö aiheuttaa mulla aina suppareita. Nyt taas kun kotia tultiin niin armoton jomotus ja selkäkolotus. Noh, meillä on Papsun kans diili et katellaan ainakin viel puolitoista viikkoa ;)

Katrinainen: onpa tyhmää et tää loppu-aika meni sulla nyt tuollaiseks kärvistelyks. Mutta toisaalta taas parempi taas näinkin loppuun kun taas aikaisemmin - ajattele positiivisesti. Ite yritän toitottaa vaivajeni kans tuota koko ajan: olishan tää voinu olla hankalampaa jo ajat sit. Voimia: ei oo enää montaa viikkoa kärvistelyä jäljellä!!! :flower:

Jap, nyt alan sulattaa pakastinta. Ai niin viime-yönä PIIIIIITKÄSTÄ aikaa kunnon yö-unet, ihan mahtava olo vaik onkin p****-ilma. =)

näpsyttelee eeti ja Papsu 36+2 :heart:

Niin tosiaan minähän olen jakautunut jo =) Neitimme täytti tänään huimat 1kk. Tuolla hän nyt nukkuu makuuhuoneessa isänsä vieressä päiväunia. Ihan virallisesti ei tyttöä olla vielä kotiin saatu, ollut eilisen ja tämän päivän kotilomalla, yöksi takaisin sairaalaan :( Mutta mikä tärkeintä, kahden kilon kotiutusraja saavutettiin tänään (2025g) joten luultavasti huomenna tai tiistaina saamme VIIMEIN pikku prinsessan tänne minne hän kuuluukin!

Katrinainen: Hirmuisesti tsemppiä sulle sinne! Toivotaan että kaikki menee lopulta hyvin vaikka nyt joudut kärvistelemään...Itselläni on ainakin kaikki supistelut/kolutukset/ kivut/ ketutus lepoon komennuksesta unohtuneet täysin kun prinsessa tuolla tuhisee...Oli 100%:sesti "kärsimisen" arvoista!!! Koita jaksaa! :hug:

Pikaisella tervehdyksellä ennen Huippumallin alkamista B)

Jenni Ihana kuulla, että olette saaneet pitää pikkuista kotona :heart: Miten teillä on mennyt? Imetätkö häntä vai annatteko pulloa? Voi että, kun hän on niin pieni (vaikkakin tietysti kasvanut hienosti!!); meillä Nirpun painoarvio jo rv33+jotain oli 2,3kg :p Jos vain millään ehdit niin olisi IHANA nähdä kuvia prinsessasta...

Katrinaiselle tsemppiä: toivottavasti oireet katoavat tai pääset käynnistykseen. Kuullostaa kyllä (ainakin tällaisen kokemattoman korvaan) niin selvältä raskausmyrkytykseltä, että missäköhän kunnossa sitä pitäisi olla, että ottaisivat homman hoitoonsa?? :eek:

Oltiin siellä elokuvissa muuten tänään ja pakko suositella elokuvaa Menetetty Maa! Ei saanut turhaan neljää Oscaria.. Verta ja amupumista oli kyllä enemmän kuin ehkä olisin kaivannut, mutta ei mennyt "mässäilyksi" vaan oli juuri perfect- annos tuohon elokuvaan. Pitkästä aikaa todella hyvä amerikkalainen elokuva, jossa piristävänä vaihteluna pääosan esittäjänä joku muu kuin eturivin näyttelijä!

Nyt etsimään hyvää asentoa sohvalle B)

hahahaaa... Siis mikä ajatus hirviö!!! Mä sekoitinb Jennin ja Katrinaisen tuolla aikaisemmin, kun kyselin naama pitkänä, koska Jenni on synnyttänyt :LOL:Siis ajatuttelin samalla katrinaista :LOL: Miten niin sekaisin??? :p Justhan määkin uusia kuvia kinusin Jennin prinsessasta :heart:

Kiva, että katrinainen pääsit kotiin vielä, toivotaan, että olo on sen verran hyvä jo, ettet joutuisi takaisin, ennen kuin vasta tosi toimiin :heart:

oops mita tapahtui viestille.

Katrinainen :hug: huilaa nyt todellakin, ettei tartte kaynnistella ennenaikojaan raskausmyrkytyksen takia.

Sairaala kassista en oo pakannut, ehka ens viikollla kun jaan pois toista

sheivailuista En uskalla edes peilista pailyilla tuota pehkoa. Annan olla nyt luomuna kunnes paasen uimisen alkuun. tietaako kukaan kuinka kauvan vauvan jalkeen pitaa odotella etta uskaltaa menna uimaan?

Ehkaisysta Kortsu pelia muutama kuukausi ja sitten pikku2

Siis aloitetaan toisen vaavin yritys, jos mitaan ei tapahdu pariin vuoteen niin sitten tama baby jaa ainokaiseksi kun minun maaginen 40 raja tulee tayteen. tata babya yritettiin siis 4 vuoden ajan!

Kiva kuulla etta Jennin vauvan kotiloma on sujunut hienosti, toivottavasto paasee kotiin ihan kokonaan sit ens viikolla :flower:

Taalla muuten kaikki hyvin, tanaan nautitiin sateisesta ilmasta huolimatta ihanaa paivaa puistossa leijaa lennattamalla ja kaytiin viela pizzalla. Ihanaa! koti on taynna keittion kaappeja yms odottamassa remontin alkua, remppa mies ilmoitti ettei voikaan aloittaa viikon kulttua vaan ehka kahden aargh... toivottavasti keittio on valmis ennen kuin baby paattaa tulla maailmaan.

Nyt auttaan ukko kultaa vaatekaapin kokoamisessa. Ostin ihan olutta sille porkkanaksi! Eilisen 5 tunniin ikea maratoonin jalkeen, kylla asaitsee :D . Taidan hakea yhden alkoholittoman siiderin itsellenikin jaakapista :saint:

Lc ja vihiviimeinen viikko toita alkamassa :p

Onnea JENNI ihan todella paljon!! Mulla menee näitä juttuja ohi, kun ei joka päivä kerkee lukee ja sit on tullu tekstiä niin sairaasti et ei jaksa lukea..On varmaan ihanaa kun saatte sitten ihan oikeesti vauvan kotiin!! Aikaisessa vaiheessahan hän syntyi, mutta onnkes kaikki hyvin:hug:

Mulla on kyllä harvinaisen v-mäinen olo koko ajan, autolla ajo ihan hirveetä jo ja nukkuminen se vasta kidutusta onkin..Tai siis se kun herää yöllä ja yrittää päästä sängystä ylös, niin ei meinaa onnistua!! Jomottaa nimittäin jonniiverran tuonne alapäähän..Ja lonkat ihan kakkana..

D

kiitos kaikille tsemppauksesta Olen maannut sohvalla koko paivan ja olo on yllattavan hyva nyt. Ihanaa,
jenni hienoa kuulla, etta teidan kotiloma on sujunut hyvin. Ihanaa, jos tytto paasee kotiin jo noin pian. :flower:
poika missa olet? synnarilla?

aippalomat alkavat sitten pian jo jokaisella onpa kivaa, paasee keskittymaan itse odotukseen.
keillas sita vetista valkovuotoa oli? mulla ollut koko raskauden ja nyt ioski pieni huoli, etta mitas jos lapsivedet alkaa tihkumaan enka tajua mista kyse, kun valkovuoto on muutenkin usein vetista. Siis niin, etta pikkareihin saattaa holahtamalla tulla marka, kymmenenkin sentin lantti. Kerran jopa polilla todettiin valkkariksi, kun itse epailin. Mietin vaan, etta nyt kun tuo tulehdus on ilmeisesti lisannyt valkkaria ja housut on huomaamatta pari kertaa hiukan kastuneet. Kai sen lapsiveden lirahtelun tuntisi? Valkovuodoksi olen tunnistanut, kun mukana on ollut kellertavaa kokkaretta. Mutta nain tulevaisuuden kannalta mietin. juuri ultrassa to todettiin, etta lapsivetta on normaalisti.

dinah potkiiko sunkin vauva autoillessa. olen meinannut pari kertaa potkujen takia ajaa ojaan. taytyy jattaa autoilu kohta miehelle. :D

weiss
katrinainen: Kyselit tuosta lapsiveestä.. Siinähän se ongelma onkin, jottei sitä välttämäti erota tuosta valkovuodosta mitenkään, varsinkaan jos sitä tulee ihan tihkuttamalla. Miulla itellä silloin lorahti housut kyllä ihan märäksi ja synnärillähän ne tekee tuon prom-testin mikä kertoo onko vettä vai ei. Esikoisesta kävi niin, jotta synnytyksessä ei vettä ollut enää ollenkaan vaikka miulla ei mitään lorahtelua ollut, ei edes vetistä valkovuotoa, ilmeisesti pissalla käydessä lorahteli myös veet. Polilla ei tuohon paljoa kantaa otettu, jos alkaa lorahtelemaan niin sitten vaan käynnille. Tuohan se itestäkin on suorastaan p....maista, kun mistäs tiiät mikä on vettä ja mikä ei.. :headwall:
Jenni: Ihania uutisia. :flower: Pieni kasvaa kyllä hienosti ja varmasti ihanaa, jos tytön jo ensvkolla kotia saatte! :heart:
Täällä supistelee ja välillä ottaa tuonne selänkin puolelle.. Massu muutenkin jotenkin kauhian kireä ja oudon arka? Mie toivon, että nämä supparit alkais taas oikiasti jotakin tekemään, jottei tarvisi pitkälle mennä. Tuo rv38 olisi hyvä aika synnyttää.. olisi mukavasti muutama viikko vielä aikaa puunata paikkoja, koska mie en usko, että nämä supistukset vielä niiksi oikeiksi äityisvät. Liirum laarum ja turhia jupinoita.. Mie meen koittaan nukkumista, jos vaikka hetken saisi torkahettua.. Hyvää yötä. |O

Katrinainen: täällä ollaan ilman merkkiäkään synnytyksestä :D Viikonloppu meni niin hujautuksessa että ei koneelle kauheesti kerennyt. Ihme siivousvimma ollut :eek: Tosi ihanaa et olosi on helpottunut ja olet kotona.Muista levätä ei mitään siivoamisvimmoja..

Vai et seksistä täällä ollaan jutelutu: No ei ainakaan sen avulla taideta tätä pikkusta ulos saada et ei oo jokapäiväistä herkkua täälläkään mut sillon tällöin kokeillaan et vielläkö homma toimii :D

Jokos se Nemika lähti ensimmäistä täysiaikaista hakemaan...Onnea täysiaikaisuudesta :flower:

Jenni ihana kuulla et teillä typy on kohta kokonaan kotona :heart:

Meillä ekaakertaa isäntäkin eilen illlalla tuumi et johan se papu vois alkaa syntymään, lohduttelin et jospa se juhannuksena ois jo syntynyt...Taas on ollut vähän huolta meillä liikkeistä mut toivotaan et tänään virkistys.( isännällä kiiltä silmissä isyysloma)

Ajattelin tänään uskaltautua ostamaan ne imetysliivit saikulle mukaan

Huomenta! Mullois neuvola tänään =) rv35 tasan nyt.Jenni ihanaa että vauvalla kaikki hyvin ja kohta päsee kokonaan kotiin. =) :hug: Meillä tuolla lapsukaiset kahtoo Muumia telkarista kuuluu laulua paapa paapa.... =) Jeps eipäs sen kumempaa palaamisiin taas Moikka! :wave:

Huomenta,

tulin katsomaan vkl:n poissaolon jälkeen jännityksellä, onko jo tullut lisää pienokaisia keskuuteemme, mutta eipä ilmeisesti vielä ole...

Mikä katrinaisen tilanne ja vointi on?

carmen: Mäkin katsoin sen Menetetyn maan ja pidin myös, paitsi mieheni kanssa ei kumpikaan tykätty loppuratkaisusta, eli vähän lässähti meidän mielestä lopussa.

jenni: onnittelut jo etukäteen kohta toivottavasti koittavasta kotiuttamisesta!

ehkäisygallup: Olen ajatellut pillerit aloittaa taas. Saako pillereitä syödä imetyksen aikana??

seksi: Täällä hiljentynyt, aiemmin oli kerran viikossa, nyt viimeksi kahden viikon väli mutta eilen olikin sitten pitkästä aikaa kivaa spontaanimeiningillä! :)

sairaalakassi: Täällä pakattu suurimmaksi osaksi. Muutenkin puuttuu jotain pieniä apteekkitarpeita enää kotoa.

Oma ( . ): Täällä viikon päästä täysiaikaisuuden raja täynnä. :) Vauva on liikkunut päivittäin ja varmaan rt:ssa. Suppareita tuli viime viikolla jonkin verran, nyt taas ei. Olen kärsinyt iltaisin makuulle mennessä ja kääntyessä huimauksesta. Tietääkö kukaan, mistä voisi johtua ja onko muilla ollut vastaavaa?

mouku80 Imetys aikana ei tavallisia yhdistelmiä voi syödä, mutta minipillereitä sitten.

Tuosta huimauksesta kanssa kyselit niin mulla on tuota ihan samaa ja johtuu ilmeisesti siitä kun vauva painaa masussa sen verran paljon, että lähellä olevat sisäelimet menee ihan lysyyn. Mun täytyy välillä ihan nousta istumaan ja odottaa että vauva vaihtaa asentoa jotta pystyy nukkumaan.

Katrinaiselle kovasti jaksuja sinne!! Onneksi on jo hyvät viikot vaikka synnytys käynnistettäisiinkin. Tosiaan kannattaa sitä omaa oloa seurata enemmän kun tarkkaan nyt ja jos vähänkään tuntuu oudolta niin painua synnärille tutkittavaksi. :hug:

Ihanaa kuulla että Jennikin jo pian pikkuisensa saa kotiin. :heart:

Meillä isäntä on keskiviikko aamuna lähdössä parin sadan kilsan päähän työ koulutukseen ja kotiutuu sitten vasta perjantai iltana....sen aikaa ajattelin vielä pantata tätä tiitiäistä masussa ja perjantaina aloitan aktiivi urheilun ja teen kaikki mahdolliset temput jotta synnytys alkaisi käynnistymään. :D

Mutta nyt esikolle aamupalaa laittamaan! :wave:

Liro ja piu 36+5

Huomenta! :flower:

Yö oli (taas :kieh: ) aivan per***stä, kun en vaan saa unta!! Useimpina öinä ne 4-6 tuntia sentään maistuvat makoisalle ja nukun sikeästi, mutta muutamat viime yöt ovat olleet sellaista pyörimistä ja hyörimistä, että hermot menee.. Sohvalla käyn joka yö kokeilemassa, josko uni siellä tulisi, mutta eipä sekään hyvä paikka ole. Miehen vieressä taas alkaa ärsyttämään kaikki hänen pienetkin krohinansa, kun itse makaa valveilla :/ No, sama se kai näin mammalomalla ja vauvan syntymää odottaessa, että koska sen unen saa: nukutaan sitten päivällä, jos ei muuten ;)

Mouku Samaa mekin mietimme - että loppu jätti jotenkin hömistyneen fiiliksen *mitä tapahtui?* - mutta että kokonaisuudessaan katsomisen arvoinen pätkä! On tosiaan alkanut vähän ärsyttämään, kun kaikissa leffoissa tuntuu pyörivän samat "rahakasvot", joten se ranskalainen heppu oli kiva piristys (piristys tosiaan: oikea pieni päivänsäde :LOL: ).

(.) Tänne ei ihmeempiä kuulu - ei sitten merkin merkkiäkään synnytyksestä :/ Nirppu on ihana tyttö, kun jaksaa "jutella" äidin kanssa ja myllertää entiseen tapaansa, mutta kun äitille ei enää riitä tämä mahan läpi silittely ja jutustelu: haluaa rakkaan syliin... :heart: Minua on alkanut todella arvelluttamaan, että mitäs jos homma kuitenkin menee yliajalle - esikoisesta ei kai mitenkään tavatonta? - niin tässähän voi olla vielä vaikka kuukausikin odotusta edessä :eek: Koitan edelleen pitää laskettua aikaa (4.5.) tähtäimenä eli sen mukaan 20 päivää vauvan tuloon B)

No jaa, jospa sitä alottaisi ikkunanpesu-urakan (ikkuna per päivä- projetki).. Onneksi on tulossa kaunis viikko sään puolesta, että pääsee (hah - siis joutuu :LOL: ) ulkonakin käymään. Jospa mielikin tästä hieman piristyisi, kun aurinko paistaa.

Mukavaa maanantaita kaikille toivottavat,

Carmen ja Nirppu 37+1

Huonoja ne on yöt täälläkin...silloin kun itse saisi jotenkin nukuttua, niin esikko herättää. Viime yönä näki jotain bussi-painajaista 3.30; minä valvoin siitä ainakin klo 5 saakka (mies heräs kattomaan jotain nhl-peliä, siitä tiedän...) No joo, haudassa saa maata!

Puunasin eilen vauvan vaatteet; olipa niitä paljon!!! En lainkaan muistanu, et niitä on niiiiiin paljon...ei palele tätäkään vauvaa. Oon vielä ostanu muutamia potkareita, yökkäreitä ja bodeja uusiakin. Ihanaa, kun saa laitella kaappiin- ja valita vaatteet kotiutukseen yms. Toisaalta olis kiva laittaa samat kun mitkä oli esikollakin, mutta taidapa valita pakasta uutta.

Tilikin oli tullut tänään! Nyt on millä mällätä - pitää ostaa vielä amme, sitteri (oli lainassa edellinen) ja uus hoitolaukku. Se onkin sellanen hienous, Emmaljungan nahkajäljitelmä systeemi B)

Sitten onkohan kellään tietoa,miten nopeesti sais nähdä onko vastetta dietilla? Laitettiin esikko Laktoosittomalle ruokavaliolle, ainaisen löysän ulosteen / ripulin vuoksi. Millon vois ajatella, et näkis onko mitään hyötyä...?

Sinuhe ja Ukkeli 34 + 0

Huomenta!! B)

Eilen se sitten lähti 38. viikko käyntiin!! :D Hurjaa!

Täälläkin tuntuu, että kaikki oireet on kadonnu jonnekin, pientä kolotusta kylläkin on, mutta ei mitään ratkaisevaa. Haluaa jo pikkuisen syliin!! :heart: =)

Carmen taisi kysellä toisen lapsen tekemisestä. Nyt vielä ainakin tässä vaiheessa ollaan ajateltu, jos viimeistään sitten kun esikoinen on parin vuoden ikäinen alettais toista pukkaamaan maailmaan. Olishan se mukava jos lapsilla ei olisi hirveän iso ikäero. Mutta sitä ei koskaan tiedä mitä matkanvarrella tapahtuu, jos vaikka kauhistuukin ensimmäisestä niin paljon eikä tee enää lapsia ollenkaan. Toivottavasti kuitenkaan ei niin käy.

Sairaalakassi puoliksi pakattu, mutta kaikki loput tarvittavat on listalla, ettei tarvitse mietiskelemään alkaa kun synnyttämään on lähdössä.

(.) Täälläkin vauvan liikkeet on vähentyneet (päivän mittaan niitä kuitenkin tulee aika paljon), mutta ajattelen sen niin ettei pikkuisella ole enää hirveästi tilaa masussa. Sitten syöpöttelystä, siis jotain ihan kamalaa! Viime viikko oli kyllä sitten ihan ihmeellinen kun joka päivä piti jotain herkkua ahtaa naamaan ja nyt on sitten painoakin tullut viikossa vajaa pari killoo. Eihän se nyt maailmaa kaada, mutta ei tarvitsisi tulla enää yhtään! Että jos nyt ossais hiukan rajoittaa sitä mässäilyä, pakko kyllä myöntää ettei se enää maistukaan hyvälle kun joka päivä mussuttanu. JA turvotusta on aika paljon! :|

Eipäs tässä nyt muuta =) Joten mukavaa viikonalkua!!!

santrra 37+1 :heart:

weiss
Huomenta! Täällä on täysi talvi. Puut notkuu lumesta, ei kivaa.
Katrinainen: Mikä vointi?
nemikaa! Ootkos jo päässyt tosi toimiin??

Täällä on kanssa yö menny ihan hirviän huonosti. Supistuksia tuli tasasen tappavaan tahtiin, mutta ei vielä niitä ihka oikeita. Nyt on sellanen tosi kipiä olo, jotta menkat lorahtais pöksyyn ihan koska tahansa. Voi, että mie niin toivon, jotta nämä jotakin alakerrassa tekisivät, ettei tarvisi sinne yliajalle mennä.. eikä montaa viikkoa näin turhaankaan kärsiä kipuilua.

poika: Me jo aateltiin, että olet lähtenny synnärille..

weiss ja pikkunen 35+6
:heart:

Weiss:Mäkö? heh mähän se oon täällä viellä toukokuun lopussakin :D vaikka miten tahdon voimalla koetankin ennen laskettua-aikaa päästä pois =) viikonloppunakin tuli s juttuja tehtyä vaikka millä mitalla siivottua, salmiakkia,saunottua ja sitä parasta S ääkinkin, sauvakävelyä

Väsyttää kauheesti mut raahaudun silti kaupunkiin tänään jossain vaiheessa loppuja hankintoja tekemään

Ei auta "ässät" ei :headwall: :headwall: :headwall: Eilen kokeiltu kaikkia siivousta, saunaa ja seksiä, mutta ei yhtäkään supistusta :headwall: :headwall: :headwall: Pesin oikein kontallaan juuriharjan kanssa keittiön laatta lattiaa ja riehusin imurin kanssa ni ei mitään vaikutusta.

Sinuhe Kanattaa pitää ainakin kaksi viikoa diettiä. Siinä ajassa pitäisi alkaa näkemään vaikuttaako mitenkään. Kannattaa kokeilla kokonaan maidotonta ruokavaliota ja jos sen jälkeen maha tulee kuntoon niin varovasti kokeilla ensin laktoosittomia ja sitten hyla ja viimeiseksi ihan normaalisti maito tuotteita. Näin meille on allergia-spesialistit neuvoneet.

tmvk ja toukka 37+3

Jenni:kiva kuulla että pian saatte vauvan kotiin :heart:

Kaikki on jo kovasti lähdössä synnyttämään...mulla ei vielä kiirettä. haluisin että keskiviikkona olis jo tapahtunut jotain kypsymistä,mutta maltan odottaa sinne laskettuun...sit varmaan alkaa mun hermoilu :D

Täällä sataa vettä,mutta onneks ei mitään lunta oo...taitaa ulkoilu rajottua kauppareissuun :/

Eipä kummempia...oiko se Nemika jo työstämässä :p uutisia odotellessa...

Repa ja kutvonen rv 35+6

Huomenta!

Karsee turvotus vaik on lentosukat jalassa.

Pesin/ sulatin eilen jääkaapin ja pakastimen. Tänään teen veroilmoituksen ja ehkä laitan viel yhden kukkapankin kuntoon => tarmoa riittää! =)

Voi että on jännä käydä kurkkimassa tuol Huhtihipuissa: ihan kohta on meidän vuoro!!! :D Oli muuten jännä ku oltiin eilen siel synnytyssuunn. tekemässä niin sinne tuli just yks äiti, jota oli supistellu kuusi tuntia. Itselle tuli aivan älytön jännitys-tunne vatsanpohjaan kun tajus et ihan kohta se on meilläkin esissä..! B)

Kuka olikaan menossa huomenna "käännytykseen"? Kirjoitas sit heti kokemukset/ kuulumiset!

Mouku/ Liro: tutulta kuullostaa tuo huimaus. Oon huomannu myös et liittyy asentoon. Tosin välillä tulee kyl muutenkin. Vauva alkaa jo selvästi painaa paikkoja. Herään myös usein yöllä siihen et oon kääntyny selälleni ja tuntuu et tukehdun kun en saa ilmaa. Ei kivaa.

Nyt lopetan tän surffailun. By the way: ihan järkky se ruotsalaisen pikku-tytön kohtalo: mitä tuohon voi edes sanoa..?

Voikaa hyvin!
eeti+pasu 36+3 :heart:

Yhteistyössä