*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

täällä ollaan kasassa edelleen. eilisen illan supisteli nii kovasti etten koneelle kyenny. yöllä kramppas oudosti maha. ja heräsin siihen kahden tunnin välein. ja aamulla oli kauhea painontunne alapäässä. soittelin tuossa neuvolaan et mitä noi krampit oli. niin oli sitä mieltä ku ei kipu päälle jäänyt pitkäksi aikaa että poitsu on todennäköisesti laskeutunu synnytyskanavaan nyt lähtö valmiiksi.
pelkäsin vaan ettei istukassa mitään häikkää ku veti pitkin mahaa noi krampit ku heräsin. mut sanoi neukkutätikin et ei se kipu lopu sit jos istukka olisi irtoamassa. oli vahvasti sitä mieltä että perheenlisäys on lähellä nyt.
et vielä kärvistellään sitkeästi. toi painontunne on vietävä kyllä nyt. tuntuu et ku kerran lykkäis kunnolla nii ulkona se varmaan olisi :LOL:

nemika+jäbä 37+1
 
moi!, se olis pari viikkoo ja pari päivää enää....jännittää ihan hirveesti. Kuinkahan moni kerkiää ennen mua saada nyytin kainaloon??
sairaalakassin olen pakannu jo aikoja sitten sen verran kun voi. Aika paljon on kaikkee mitä vielä tarvii käytössä. Listalla kyllä on että voi sit pakata. Mutta eipä se niin vaarallista jos jotain jää poiskin. Voihan mies tuoda tai vieraat. imetysliivit oon yhdet ostanu. Niissä on vaan kaarituet, että varmaan pitäis hankkia sellaset mitä voi sit paremmin yöllä pitää. Asutaan vaan pienellä paikkakunnalla, niin pitäs lähtee pitkästi ajeleen autolla ja sit kiertelemään kauppoja. Ei taida jaksaa. Jospa tilaisin vaikka hennesiltä. Ostaa sitten paremmat, kun näkee lähteekö koko imetys onnistumaan.
Tää on välillä niin outoa, kun yrittää laittaa tummennuksia niin ne menee ihan miten sattuu.
vauvanvaatteet olen laittanu jo viikkoja sitten. Meillä on nyt valkosia suurin osa ja sitten yhdessä laatikossa tytön ja pojan...kattoo sitten kumpi sieltä syntyy ja kummat vaatteet ottaa käyttöön. Poikien vaatteita löytyy paljon ja tyttöjenkin muutama. Varastosta oon kaivellu. Täytyy sittten ostella enempi, kun tietää mitä ostaa. Mulla ei ollu esikoisella ihan vauvana yöpukua käytössä. Ihan bodylla nukku. Se kun oli sellanen että pissit tuli aina jostain läpi ja monta kertaa yössäkin sait vaihtaa vaatetta. Sitten vähän isompana otin käyttöön, kun oli jo jonkinlainen rytmi ja yötkin meni hiukka paremmin.
Mulla sattuu kanssa tonne johki alas, kun yritän nousta sängystä tai istumasta ylös. Kai se jo painaa tonne alas niin paljon. Tuntuu niinku sattuis tonne alas johki luihin. Täähän on jo pää ihan tosi alhaalla. Mutta kyllä myös silti tosi ylhäällä..painaa kovasti myös kylkiluihin. Varmasti on ahdasta.
Summer ja 36+5
 
nemika meni mun veikkaus pieleen. Mutta taidat päästä pian kuitenkin lähtemään.
weiss pian varmaan sinäkin. Onnea oikeista suppareista. Ja kiitos lapsivesi selvityksestä. Torstaina kuitenkin mut ultrasivat ja silloin vettä oli normaali määrä ja tuota vetistä valkkria mulla ollut jo ennen sitä. Tuntuu vaan ikävältä ajatella, että lapsivesi voi tihkua huomaamatta pois. Normaalisti se kuitenkin varmaan tihkun jälkeen lorahtelee, kun siis kalvon reikä suurenee.
poika niin ei ne mitkään temput nyt auta, kun saisi auttaa. :kieh:

painontunteesta mulla kanssa vauva painaa ikävästi alas. Välillä sattuu oikein kävellä. Taitaa olla aika lähtökuopissaan siellä. Tosin viime viikolla sanottiin, ettei vielä kokonaan kiinnittynyt.

Oma olo on kohtalaisen hyvä tänään. Hyvin nukutut yöunet takana. Rauhallisestihan tässä nyt vaan pitää ottaa, mutta kiva, että olo on hiukan tasaisempi. Päätäkin särkee vaan vähän. Ehkä tämä verenpaine pysyisi nyt paikallaan ja tilanne tasoittuisi ainakin hetkeksi. tosin huomenna alkaa viikko 37. joten ei tässä enää hätää. Olisi tietenkin kivaa jos kirppu pysyisi vielä viikon pari masussa. Sitten saisi kyllä tullakin jo. :D

onko muuten kenellekään muilla lapsiveden menosta kokemuksia? Erityisesti tihkuttelusta.
 
Kylläpä täällä on tullu tekstiä.. Meni varmaan tunti siihen, että sain luettua kaikki tekstit. Hui.

Joku kyseli autolla matkustamisesta.. Juuri kotiuduttiin eilen 300 km suuntaan reissulta ja hyvin meni.. Kahden viikon päästä pitäs tehdä toinen 300 kilsan reissu.. Mitään muuta ongelmaa en huomannut, mutta sillon ku vauva venytteli kauheesti olo oli aika tukala...

sukupuolig me ei tiedetä vauvan sukupuolta! Kaikki muut on kyllä vahvasti veikannut tytön puolesta (4D ssä kuulemma ei näkynyt pippeliä).. mutta miehen kanssa ollaan siinä uskossa että 50/60. Eli siis sukupuoli on arvoitus..

Katrinainen hyvä että kävit tarkistuttamassa tilanteen ja että kaikki on nyt ok.

(.) Musta tuntuu että mun maha on vähän ruvennu laskeutumaan. Tai sitten vaan kuvittelen.. Täällä on koko aamun ollu mahassa ihme menkkamaista jomotusta.. Masu on myös tuntunut tosi kireeltä.. Toivottavasti menis ohi. Vauva on aktiivinen, joten sen suhteen ei huolta... niin ja eilen tuli ekat sukkapuikkotuntemukset.

Seksig
kerta viikossa tahdilla mennään... Enää ei kauheesti seksi kiinnosta... Mutta miehen oon pitänyt tyytyväisenä muilla keinoilla...

puutarhag taitaa aikas rehevä puutarha olla... sais mies vähän siistiä paikkoja ennen h-hetkeä

toisesta lapsesta
ollaan juteltu, mutta ainakin vuos tai kaks odotellaan ennen ku kakkosta yritetään.. meillä on toi yrittäminen ollu aika rankkaa kun oli noita vastoinkäymisiä. Eli nautitaan tästä ensimmäisestä kunnolla...

ehkäsyä täytyy miettiä jossain vaiheessa.. todennäkösesti käytetään kortsua..

vitsi mua loukkas eilen tosi pahasti mun miehen mummon kommentti.. oltiin siellä käymässä ja se kysy että mites multa sujuu sitten toi lasten hoito? Minkä ihmeen takia se kyseenalaistaa mun kykyä hoitaa lapsia vaan sen takia että en oo kauheesti ollu tekemisissä pienten lasten kanssa? Enkö mä silti voi olla hyvä äiti??? Meinas jo autossa itku päästä ku niin tommonen kommentti satutti.. Onneks mies mummollensa sano että mites itte pärjäsit ekan kanssa... Ja illalla vielä vakuutteli että hyvät vanhemmat meistä tulee....


nyt loppu tän romaanin kirjottelu. Rupeen tekemään vähän kotihommia...

birdie + ahmatti rv 34+5 (kait.. täytyy käydä tarkistamassa..)
 
Tervehdys kaikille!

Täällähän alkaa yksi jo toinenkin jännäilemään lähdön kanssa!
Katrinainen toivottavasti vointisi on jo parempaan päin, tsemppiä! :flower:

Täällä on otettu "järeät aseet" käyttöön. Elikkäs S monessa muodossa ja monta kertaa. Siivonnut olen kuin hullu jo monta päivää, aina keksin aloittaa jotain uutta puuhattavaa, kun joku nurkka on valmiina. Ukon olen selättänyt pariin otteeseen viimeisen 24h aikana, ja kunhan tuo ryökäle kotio tulee, sama kohtalo tulee olemaan :LOL: alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä että sais vauva jo tulla, ehdottomasti. Paha vain kun en salmiakkia voi syödä sokerien takia, ja saunaa mun pää ei kestä, jote pitänee tyytä noihin kahteen ässään :LOL:

Gha 37tasan
 
katrinainen: juu pieleen meni vähäsen veikkaukset :D mut eiköhän tämä ulos tule vielä jonain päivänä.

painontunne on kyllä vietävä nytten. aiemmin mitä tuntunu tuota painoa niin se ollu kieltämättä aikast pientä. toisen pää tuntuu ihan käteen tuossa häpyluun päällä.
ukko on iha hepakassa ja seilaa tuossa edestakaisin. ajoin jo sen remonttiin toiselle puolelle taloa ku hermoilee iha pöllönä tuossa koko ajan.
sanoin kyllä etten tänään lähde minnekään. en eis viitti sanoa sille nyt et nakkelee supistuksia ihan kivaan tahtiin. ku ei kauhian kipeitä nyt ole. tiuhaan vaan tulee.
mut se laittaa mut laitokselle meneen muuten jos tietää :LOL: :LOL:

mut nyt käytävä heittää lihat uuniin et saapi tämä sakki ruokaa tänään

 
Huomenta kaikille!

Hiljaiseloa vietetyn viikonlopun jälkeen taas palailen linjoille :)

katrinainen Kovasti tsemppiä ja hyviä vointeja! Nyt vaan paljon, paljon lepoa ja huilausta! Toivotaan että vielä pikkiriikkisen ajan vauveli masussa pysyy ja ettei tarviis käynnistellä!

Jenni Onnittelut Primprenssan kahden kilon saavutuksesta! Ihanaa, nyt pääsette omaan kotiin koko porukalla viettämään perhe-elämää!

Ja omaa napaa...Eilen käytiin KYSissä reilun kahden tunnin keikalla. Tuli päivällä jotain vuotoa, lapsivettä tai valkovuotoa, mutta kun tuli sen verran reilusti, niin piti käydä näytillä. Lapsivettä se ei sit loppujen lopuksi ollut eli varmaan valkovuotoa. Kyselin, että miten sitä niin reilusti kerralla holahti, niin saattaa kuulemma jäädä jotenkin emättimeen semmoseen kuppiin ja sit kerralla lorisee ja paljon.

Sisätutkimuksen teki ja otti streptokokki näytteet, jotka aina otetaan, jos epäillään lapsiveden menoa. Ja lisäksi vielä kun mulla tuo kohtu niin kipee ja kosketusarka. Lupasivat soittaa jos jotain löytyy, mutta lääkekuuria ei tässä vaiheessa enää anneta, vaan suoraan lääkettä sit suoneen ennen synnytystä. Sisätutkimuksessa sit selvis, että kohdunkaulaa jäljellä 2 cm, mutta pehmeä ja ulkosuu sentin auki.

Ultrassa mittasivat vauvan kokoa ja painoarvio 2,7 kg. Kaikki mitat vaan näyttivät viikkoja 35+5, mikä oli paikkansa pitävä alunperin olleen lasketunajan ( 12.5. ) mukainen, vaikka siis eilen nykyisen lan mukaan oli vkoja 34+3. Eli ootellaan Onnia laskeutuvaksi noin toukokuun puolessa välissä. Ja mielellään vauvaa vielä sen 3-4 viikkoa masussa pitäisin, että keuhkot ovat varmasti kypsät. Tosin lääkäri sanoikin, että jos nyt antaa syntyä, niin vastaan otetaan, väkisin ei enää näillä viikoilla sisällä pidetä.

Tämmöstä tänne siis!

Mukavaa päivää kaikille, nyt kauppaan.

PP ja Onni 34+4 ( tai 36+0 ) :heart:
 
birdie81 noita "sutkautuksia" kuulee aina silloin tällöin, ne on ikäviä. Kyllä teistä hyvät vanhemmat tulee, usko pois!

Mulla tilanne on aina ollut päinvastainen. Koskaan ei kukaan, ei mummot tai äiti/anoppi ole kysynyt, miten pärjään tai osaanko tai muuta, mikä musta olis ollut edes jonkinlainen merkki välittämisestä. Aina on vain oletettu, että mä osaan ja pärjään ja pystyn tekeen kaikki. Toki olen luonteeltani sellainen, että vastoinkäymisistä ei lannistuta vaan kahta kauhiammin tulta päin!! Liekö siitä sitten johtuu.. en tiedä.
Joskus kakkosen aikaan olisin vain toivonut että edes joku olisi kysynyt miten jaksat, tai pärjäätkö, kun pojalla oli tooosi paha koliikki ja kun siitä yli päästiin, oli muita vaivoja vaikka muille jakaa. Koskaan kukaan ei mitään kysynyt... :/
Joskus tuntuu, että lähipiiri pitää mua jonain yli-ihmisenä jolla ei koskaan mitään vaikeuksia ole tms. Se on rankkaa toisinaan. Multa kysytään neuvoa niin taloudellisisssa asioissa, lasten hoidossa/kasvatuksessa, eläinten hoidossa, elämästä ylipäätään. Enhän mä mitenkään erikoinen ole, en edes hoitoalan ihmisiä. Kaikki se mitä itse tiedän tai osaan on tullut opettelun ja yrityksen ja erehdyksen kautta ja sitkeällä uudelleen yrittämisellä. Ei se musta mitään tietäjää tee, tai kaikkiosaavaa, ei. Mikä mä olen muista auttamaan, hyvä kun itse rämmin eteenpäin päivän kerrallaan... mut siis kyllä mä mielelläni autan jos vain osaan ja pystyn, ei kyse siitä ole, vaan joskus tuntuu että multa odotetaan ihmettä, ja jos joskus erehdyn valittamaan jostain asiasta, niin silloin on maailmanloppu käsillä tai jotain, vaikka kyse olis ihan pienestä asiasta...mulle.

Jassoo, muksut ulvoo ruokaa, pakko mennä :wave:
 
nemika Olen sulle ihan kateellinen, kun sinulla selvästi synnytys on lähellä! Itsellä ei tapahdu minkään valtakunnan muutoksia kehossa..

Mies tuossa äsken soitteli ja kertoi kuunnelleensa radiosta juttua sokerivauvoista - ja viitsipä mainita siitäkin, että minun on viime aikoina tehnyt jotain herkkua mieli päivittäin ja että mahtaako olla pahasta vauvalle :kieh: Ottaa kyllä tollaset kommentit ihan sairaasti päähän, kun ei hän paljon muustakaan (siis "oikeista" ongelmista!) ole jaksanut huolehtia... Sitä paitsi minulla on painoa tullut ihan normaalisti, ei mitään merkkejä raskausdiabeteksesta ja Nirppukin ollut aina ihan keskikäyrällä mittojensa puolesta. Voihan hemmettiläinen noita miehiä :kieh:
 
pipsa possu tuo nyt on juuri sitä mitä mietin. mistä hitosta sen tietää mitä vuotoa jokin neste on? Mutta siis, jos olisikin ollut lapsivettä ja kalvo paranisi itsestään niin vauvan tulehduksen saantia estettäisi antibioottitipalla synnytyksessä? Tätä nimenomaan mietin, että miten jos seuraa joku tulehdus niin miten sitä voidaan hoitaa. Eli niin kauan kuin vauva on sisällä ei hätääkö?
birdie mun oma mummo ei mm. usko, että osaan laittaa ruokaa, vaikka todellakin osaan. Ei siinä selittelyt auta, kun hän on saanut päähänsä, että meillä syödään vain valmisruokia :LOL: .Ja siis näin ei ole. Molemmat minä ja mies pidetään ruoan laitosta.
nemikajospa se lähtö illan myötä tulisi...
 
carmen, katoin eilen uutisia ja siinä oli sokerivauvoista. Mun esikoinen oli iso kokonen 37+3 4120g, eikä ollu silti sokerivauva. Iso tulee tästäkin, mutta eiköhän sokerit kohdallaan silti.
Eikä nuo miehet kaikkee tajua. Se on huomattu. Vaikka kuinka yrittävät parhaansa. Sen haluaisin nähdä kun joku mies olis raskaana ja synnyttäis :LOL: Olis ainakin kaikissa perheissä vaan yksi lapsi.
 
Sokerivauvoista: ei kaikista isoja tule, vaikka koko raskauden joutuisi sokereita kyttäämään. Meillä esikoinen oli 3850g=ei sokeritarkkailua, kakkonen 3960g=ei sokeritarkkailua, kolmonen 3175g=sokeritarkkailussa ja tuleva nelonen 3000-3300g=sokeritarkkailussa. Näinkin voi käydä.
 
Täällä kans kauhean huonosti nukuttu yö! Menin jo 10 mais sänkyyn ja 3 jälkeen varmaan nukahtanut, maha oli kipeä ja levottomat jalat häiritsivät,myös koko iltapäivä-ilta supisteli mukavasti, mutta ei yhtään kipeitä! ja sain ravata vessassa vielä tavallista enemmän :kieh: Ja kun olin nukahtanut niin miehellä jo 6:lta herästyskello soimassa ja sitä sai tökkiä ylös kun ei milllään jaksanut nousta ylös!

Katrinainen Täällä on myös "saman kuuloista" valkovuotoa, ja olen tosissaan miettinyt juuri samaa että mistä sen erottaa, ja varsinkin ku esikoistaan odottaa! Josks tuntuu että ihan lirahtaa pikkuhousuihin ja hetken päästä tuntuu ihan märiltä alkkarit, sitten kun vessaan menee tarkistamaan huomaa että seassa on valkovuoto "klönttejä" :x
Jenni Voikun kiva jos vauva pääsee tällä viikolla kotia :) ..kuvia minäkin tahtoisin nähdä kun kerkiät laittaa :)
Summer Ei tiedetä sukupuolta, meillä oli silloin 27 viikolla se kontrolli ultra ja oltais haluttu kysyä, mutta juuri kun olin avaamassa suutani, nainen lopetti ultraamisen! Ja enpä sit enempää viittinyt kysellä. Selviää siis synnytyksessä :) Mies veikkaa poikaa ja minä tyttöä ehkä vähän enemmän, eli 50% ja 50% :D eli molemmat tervetulleita :heart:

Meillä olisi tänään sairaalalla synnytysvalmennus.. En teidä oikeen mitä odottaa, luultavasti alkaa pikkusen se oikea synnytys jännittämään kun nyt ei vielä jännitä lainkaan.. :)
 
Onko väärin, kun eka lukee kuinka muut alkavat saada vauvoja ja on ilosia heidän puolestaan, ja pian mulle tulee kauhee v*tutus kun tajuan että mulla on vielä 43 PÄIVÄÄ laskettuun aikaan!! Ja mun tutulla on laskettu aika 6päivän päästä..
Voisin käskee niiden siellä synnytysvalmennuksessa ottaa mut esimerkiksi ja käynnistää mun synnytys! mä oon ihan malttamaton :kieh: :ashamed:
toisaalta toivon et vauva olis ainaki sinne 36-37vk:lle mahas! :D ..ehkä ne on ne hormoonit jotka pääsee valloilleen...
 
majj: onha se ihan luonnollista et tuntee noin. iteki myönnän et ku kaverit saanu aiemmin nii katkera oon ollu ku joutuu odottelemaan ite vielä.. :ashamed:

mut nyt ku itellä on enää 19 päivää laskettuun aikaan..ja merkkejä alkaa tulee ropisemalla niin alkaa kyl paniikki iskemään vaikka kolmatta jo tuusaan.. :ashamed:
ja väsymys tähän oloon jo suuri ja odottaa et syntyisi jo. silti se paniikki on tuolla takaraivossa vahvana nyt,
nyt vähän rauhoittuu tämä supistelu yöstä ja aamusta, et varmaan sitä kärvistellään vielä ensi viikollaki yhdessä kasassa.. :LOL: :LOL:
 
Majj, et oo ainut :LOL: Muilla ihan samanlaisia tuntenuksia, kovasti olen ensin iloinen innoissani kaikkien jo synnyttäöneiden puolesta, sitten alkaa se hillitön ärsytys, että mä oon maha pystyssä kuitenkin vielä kesäkuun alussa :kieh: kevyt turhautuminen |O

Muutenkin, mä oon ollut tänään tosi katkeran oloinen, postissa tuli kaksi kirjettä, molemmissa kutsu häihin. Miehen kaveri ovat päättäneet valita hääpäivikseen juuri sopivasti 19 toukokuuta ja 26 kesäkuuta... Alkoi vaan ärsyttää ihan hulluna toisten moinen onnellisuus, vaikka luulis nyt, ettei tässä tilassa tarvis paljon kiukkua muiden onnesta :ashamed: Mua vaan ärsyttää, ettei meille tuu vissiin ikinä kihlasormusta. Mun ajatuksissa oli jo kauan sitten, että viimeistään, kun olen raskaana, olen myös kihloissa, mies taas on nyt päättänyt, että hän haluaa ne moljoona häät, joihin tulee ianakin 3,5miljoona ihmistä :kieh: Tänään on kiukkupäivä...


Ihanaa JENNI että saatte vauvan pian kokonaan kotiin!!! :heart:

 
mymmelis: ei kai mekään oltas vielä kihloissakaan, jos en ite olisi tuota potkinu persuuksiin. aikoinaan yksi ilta sanoin et huomenna mennään kihloihin, oltiin tosin oltu kaikki 3kk yhdes.. :LOL: mut tunnettu kyl sitä ennen. ukko kahto ihan kieroon ja oli erimieltä. niin vaan aamulla marssittiin sormusten ostoon ja kihloihin mentiin. :LOL:
ja sit ku poika syntyi. seuraavana kesänä päätin et on häät..siitäki oli ukko aivan erimieltä. ja niin vaan häät vietettiin.. :LOL: jos olisin tuon päätöksiä odottanu. nii tuskin naimisissa oltaisiin. :D
 
Hyvä etten ole ainut :D Mymmelis voidaan kiukutella yhdessä täälläkin kiukku päivä, enkä edes teidä miksi :LOL:
nemika ottanut ohjat käsiinsä aikonaan ;) mun miehen äiti ei olis milllään antanu hänen miehensä sukunimiä lapsilleen ellei mies olis halunnu tai siis mennyt hänen kanssaan naimisiin :D
 
Huomenet täältäkin.

Suht kiireisen viikonlopun jälkeen joudan kirjoittelemaankin. Yöt on menny kyl ihan harakoille. Vituttaa oikeen mennäkki nukkumaan ku tietää ettei siitä mitään tule!! :kieh: Ukko kulta kyl kiltisti eilen hiero ja yritti auttaa, mut ei se uni vaan anna lupaa tulla.

Mymmelis: Ei muutaku härkää sarvista ja haet kihlat kaupasta ja pujotat sormuksen ukkelin sormeen!! :D Meillä asiasta puhuttiin yhessä ja sormuksetkin ostettiin yhessä mut ukkeli ei antanu mun tietää päivämäärää jolloin aiko kosia!! =) Se oli mulle täysi yllätys. Sit se vei mut synttäreitten kunniaksi Oulun edeniin ja siellä se sit polvistu mun eteen illalla 26.3.2007 klo23.55. :heart: :heart: :heart:

Jenni: Ihana että prinsessa on kasvanut niin vauhdilla!!Onnea kun saatte sen kotiin ihan kokonaan, on sitä varmasti jo odotettukkin.!! :heart: Kuvia minäki tahtosin ihailla!! ;)

Summer: Me tiietään sukupuoli, kun kävin siinä lapsivesitutkimuksessa niin halusin sen sitten kuulla niistä tuloksista, ja poikaa itte veikkailin vahvasti, mutta isille sieltä prinsessa tulee!!

Katrinainen: Hyvä että kaikki kuitenkin hyvin!!Nyt vaan olet tarkkana oireiden kans ja heti meet näytille jos olo epäilyttää!!!

Omaa napaa: Tyty tais eilen olla jossain ihme asennossa tuolla masussa kun mentiin nukkumaan, kunnon meteli oli masussa mutta liikkeet tuntu vähän oudoissa kohdissa. Mutta taas tänä aamuna ne muutamat liikkeet mitä on jo tuntunut niin ovat olleet ihan tavallisissa paikoissa. Meilläkin alkaa tänään synnytysvalmennus! Mielenkiinnolla ootan että mitä siellä on!!Huomenna oliskin sitten neuvola. Mä vaan niin ootan sitä et pääsen sinne kokoarvioon ja synnytystapa arvioon ens viikon torstaina, mut pirkule ku tuntuu ettei aika kulu olleenkaan ku sitä niin kovasti oottaa.

Mulle tuli joku pieni leipomis vimma viikonloppuna ja leipasin siinä pakkaseen juustosämylöitä!!Ukkeli oli aivan mielissään ja tuumaili et voisit useemminki leipoo ku kerta näin hyviä teet!! :D Pää kipuili tos 4 päivää, mut tänään vaikuttas ettei oo kipeeks tulossa. Huomennahan sitä paineet näkee, mulla kyl toi verenpaine on laahannu ihan nuissa pohjalukemis.

Mut juups tää taitaa alkaa pikkasen siivoileen. Uloskaan ei huvita mennä ku siellä sataa vieläkin LUNTA!! :kieh: :kieh: :kieh: Noh loppuviikosta pitäs rueta selkiimään kunnolla ja auringonki paistaa, sitä siis odottelemme!!

liinu83 ja möykky 35+1 (viikot vaan kuluu) =)
 
katrinainen Niin, silleen se lääkäri sanoi, että jos joku tulehdus päällä, niin ei hoideta nyt, vaan vasta sitten kun menen oikeesti synnyttämään ja silloin siis antibiootti tipalla. Eli siis minä ymmärsin asian niin, että vauva on kyllä turvassa!!! Niin ja sano se sen lääkkeen nimenkin, mitä laittavat, mutta enhän minä sitä muista :ashamed: Mulla siis penisiliini ja sulfa- allergiat, että ihan kaikki lääkkeet ei käy.

Sen vielä unohdin mainita, että nyt ei tarvii enää ihmetellä sukkapuikkokipuja eikä muitakaan pimppikolotuksia, kun pikku-ukon pää on tuossa häpukummun takana :) Voi siis melkeimpä silitellä päätä ;)

Nyt neitonen laittamaan pikku päikkäreille.
 
hyvät alkavat viikot mammoille! :)

olipas tullut taas niin paljon tekstiä.. varmaan tunnin minäki luin ennen ku kaikki sain luettua.. :) täällähän alkaa oleen jännittävät paikat, etenkin nemikalla.. voi ku sitä pääsis itekki jo pikkuhiljaa synnyttään.. on tässä alkanu tuntuun et sit kesäkuun puolella vasta syntyy ku oon niin oottanut että tuo alkuperäinen la (2.5.) pitäis paikkansa.. supistelee kyllä tiuhaan tahtiin, mut muita tuntemuksia ei oo, ei sit minkäänlaisia..
tuli tuo sf mitta mieleen ku on joillaki (ainaki katrinainen) ollu iso täällä. mun äiti eilen tarkisti omista nla korteista niin sillä on korkeimmillaan käyny sf mitta yli 40.. mun veljeä odottaessa, veli painoi syntyessään muistaakseni lähelle 5 kiloa.. toivottavasti kellään ei kuitenkaa noin isoa vauvaa tuu.. :whistle:
pitäisköhän se lähteä jo nuo pyykit laittaa kuivuun.. rouvaa taas laiskottaa.. ;)

anuliina 34+6
 
mulla on ollu nii limaista vuotoa nyt..et varmaan tulppa tekee lähtöään pikku hiljaa..yöks..
mut siltikään en usko et ennen loppuviikkoa en pääse pukkailemaan ulos tätä.. :LOL:

jos olisin ukon kosintoja odottanu..nii odottaisin vielä. tietty ei kauhian romanttista ku raahaan ukkoa kultasepänliikkeeseen :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä