TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

Heips -mulle on tainnut tulla nettikiintiö täyteen en oo oikein jaksanut kirjoitella. Tänään aamulla kaadoin kahvit sohvalle :( hyvä ettei kannettava uinut. Mutta lukemassa oon käynyt.

Mitäs tänne väsyttää, kilot ahdistaa oikeesti. Kävin ruoskii itseäni vaatekaupas -kun een sovi mihinkään vaatteisiin housuihin siis :( isompia en suostu ostamaan kuin mitä vanhat on. Mulle tullut +200g mut se nyt voi johtuu vaik siit et rinnat oli aivan täynnä maitoo et aikast samois. -2kg on kuitenkin lähtenyt. Mut kun Ella alkaa 2kk pääst syömään viimeistään kiinteit sit voi itsekin olla hetken vaikka pienemmäl sapuskal :) Lisää vaan liikuntaa.

Marmotta Tosi kamalaa :hug: sinne. Toivon pikaista paranemista miehelles ja et pääsette sinne omaan kotiin alottelee normaalia arkea. Ymmärrätkö sä jo hyvin italiaa?

kirsikkatomaatti ikävää toi sun ystäväs tilanne -kerroit siitä jokin aika sitten, mut ei oo tainnut tilanne mitrenkään muuttuu. Ikävää kun on ilkee lapsi.

Kasvatuksest Kasvattaa tosiaan pitää muuten mennään metsään. Rajat ja rakkautta. Kyllä laps niin nopeesti ottaa vallan jos se hänelle annetaan. Musta on hyvä kun myös ympäristö kasvattaa -isovanhemmat, sukulaiset, kavereiden äidit kunhan asioista on sovittu -yhteiset pelisäännöt.

Mut pitää mennä neiti kutsuu.... :wave:
 
weiss
Poika ja marmotta :hug:

Ei voitu pojalle allergiatestejä tehä, kun iho on taas niin huonossa kunnossa.. :'( Verikokeiden Rast tulokset saahaan reilu viikon päästä.. Että tämmöstä täällä..
 
marmotta Kyllapa koettelee, toiv. ei sydamessa mitaan ja toiv. ei mitaan halvausta tms vaan kuumeesta johtuva pyortyminen iso parannus :hug: miehelle ja jaksamis :hug: sinulle!

poika :hug:

heinuli
kiitos lihasose ohjeesta!

taalla peti vaatteet ja f:n patja ulkona tuulettumassa kun arska paistaa jaon lamminta 20. f;lla kai painajaiset meneillaan kunitkee unissaan tassamun sylissa :(

 
marmotta :hug: toivottavasti miehesi pääsee pian sairaalasta.
repa / naukuri : täällä kans joka homehtuu yksin kotona illan :wave: mies katsomassa lätkää ja sitten kuulenma menee "yhdelle".

Että mua inhottaa nämä mun kilot! Ne ei lähde sitte millään!! :'( ja muutenki paino sahaa +- 1kg. Ja nyt aloitin ne minipillerit ja mua ihan oikeasti pelottaa jos nekin alkaa nostattamaan mun painoa :/ Pitäis varmaan alkaa johki syömälakkoon. ( okei tiedän että se ei auta mutta.. ) ..Ja kaikista pahinta jos joskus sorrun hyväskään tulee ihan paska olo ja mietin että miksi syön, mutta silti pakko syödä! :D :D HUOH!
 
Poika unessa ollut puolisen tuntia...kohtuulinen savotta oli taas |O

Mulla olis ehkä toivoo saada leffailta tai siis päivä huomena,mikäli äitini kykenee kun on tänään illanistujaisissa... mut en uskalla vielä innostua :)

Hitto,tosiaan,poika ku siirtyy kiinteille pitää alkaa rajoittamaan tätä syömistä :eek: En nyt mitenkään älyttömästi vedä karkkia,mutta ruokaa yleensä :D Mulla tää imetys on sallinut kaikenlaisen mässäämisen,mutta tilanne voi helposti muuttua kun tissittely loppuu :whistle:

Weiss...miten voi kaikki mennä noin penkin alle...en voi muuta sanoo kun voimia sulle ja pojalle :hug:

Paljonkohan toi meitin poika on pitkä...kattelin vaan että pitää kohta taas ostaa uudet yökkäripuvut,vaikka just ostin edelliset :kieh: Ja nää kokoa 70,että mitäköhän kokoa seuraavaks :eek:
 
weiss: Voi ei! Kylläpä ny koetellaan sielläkin.

majj: Ihan sama täällä tuon painon kanssa :( Mulla lähti tän kiloklubin alussa -1,5kg, mutta nyt ei oo kuukauteen (vai 5 viikkoon??? ) lähteny grammaakaan. Ei nyt tosin oo tullu takaisinkaan, mut silti. Ja just toi et tietää, et ei pitäs syödä herkkuja, ku lihottaa mutta syö kuitenki ja sit on paha mieli. Jee, hauskaa |O

Poika meni onneks unille ihan ajallaan; 19:15 :) Vähän aikaa hölötti ja ulisi sängyssään, mutta ilmeisesti ryöhtäisy vaan odotti tuloaan. Nyt onneks nukkuu. Mä jo ajattelin et kerran kun oon yksin kotona, ni poika sit huutaa koko illan :D Mut ei onneks. Ainaka vielä... Parsaa kokeiltiin tänään, joten siitä ois jotain masuvaivoja voinutkin tulla. Huomenna käydään omenan kimppuun :)

Onks muiden naperoilla kuiva iho / ihottumaa? Meidän kaverilla on ollut jo kuukauden päivät molemmissa kyljissä ja päässä ikävän näköistä ihottumaa. Naamassakin on joskus punaisia pilkkuja. Oon ihan perusvoiteilla rasvaillu, mutta aika onneton apu on. Terkkari vaan sano viimeks, et kuiva ilma saattaa aiheuttaa. Niinhän se voikin, mut tylsää tuollanen. Saanu tietty mun atooppisen ihon :| Niin ja siis alkanu ennen kiinteiden alotusta. Mut kai nekin voi puskea ihon läpi vaikkei allergiaa oliskaan..?

Repa: Meillä on kans ollu ny ihan hurja kasvuspurtti. Laittelin just pieneksi jääneitä 56 bodyja pois ja otin muutamia "isompia" tilalle (koko 68cm ). No hyvä kun mahtuivat päälle!!! Siis parissa viikossa kaveri on kasvanu ihan silmissä. Äitin pöperöt maistuu ;)
 
Ompas täällä hiljaista...

Weiss :hug: Voi ei :( .

Naukuri Meidän tytöllä tuli poskien iho kuivaksi ilman kylmetessä, mutta perusvoiteella rasvaaminen riitti hoidoksi. Iho parantui rasvaamalla muutamassa päivässä.

Meillä herättiin viime yönä vain kaks kertaa ja herättiinkin aamulla vasta klo7.30 :) . Kyllä tuntui hyvältä, kun ei tarvinnut tunnin välein nousta sängystä. En tiedä oliko tyttö väsynyt rokotuksista vai onko yörytmi muuttumassa takaisin entiseen. Johan tässä pari viikkoa menikin pienillä yöunilla. Tyttö nukahti illalla kuitenkin samaan aikaan kuin eilenkin, eikä päiväunirytmikään poikennut aikaisemmasta.

Poika :hug:
 
Jeee! Meillä on alkanu uppoo soseet =) tai no :ashamed: perunaporkkanasose.... :/ on vissiin tuttu maku lempparivellistä :D että näin meillä :headwall: Ja vaihdoin ainun ensilusikan sellaiseen pieneen lusikkaan jossa on hieno lämpöanturi (siis vaihtaa väriä jos on liian kuumaa ruoka) :D

Siitä morotuksesta, neuvolan täti pisti meille nyt sit lekuriajan tästä säpsähtelystä. Maanantaina sitten lääkäri arvioi fysioterapian tarpeen. Tosin en nyt enää oo kovinkaan huolissani, kun tättärä kyseli et säpsyykö neiti öisin ja nyt oon pari iltaa valvonu pinnarin ääressä eikä säpsyjä ole tullut. Joten se vissiin on hyvä merkki. Ehkä meidän neiti on vaan säikky.

Ja meillä yöunet ovat muuttuneet :D Ihanaa, 8-9 tuntia per yö, sit syödään vellii ja jatketaan 3-4 tuntii. No päikkärit onkin sitten 2 x 45min

Poika, no johan olis paukku...ja olis siinä kohtaloa kerrakseen :) Mut sähän imetät vielä? niin, eikös ne voi olla vähän epävarmat silloin? Mulla ei ole tullu menkkoja vieläkään, aloitin silloin kesäkuun puolessa välissä minipilsut, imetyksen lopetin kuukausi sitten ja silti täti on ajanu punasella ferrarillaan meitin ohi ;) Oon kyllä testinkin ehtinyt tekemään.

Naukuri, meillä ei oo kyllä kuivunu iho. Vieläkin pesen ilman mitään aineita muksun. Pitäisköhän pikkuhiljaa alkaa käyttää jotain pesuainetta?

voi voi weiss,, teitä ny näköjään koetellaan ihan kunnolla. :hug:

Ja Marmotan miehelle kans paranemisii :hug:

Mulla on kanssa ollu ongelmia tässä... ku nyt aletaan tilittää. Mulla oli pitkään oikealla puolella ylävatsassa kipuja ja niitä sit tutkittiin. Epäiltiin ekaks sappikivii ja mä tietty jo pelkäsin kaikkein pahinta. Juu, kun tätä ylipainoo on ja sillai, niin ihan on todennäköstä et olis niit kivii. No joo, kävin sit ylävatsan ultrassa ja pöh, kiven kivee ei ollu mun sapessa. Kaikki muutkin sisäelimet näytti olevan ihan kunnossa. No sit sain jotain mahahappoihin vaikuttavaa lääkettä ja johan muutaman päivän kuluttua katos kivut. Hassua et on mahahapoissa vikaa, koska närästystä mulla on ollut tasan kaksi kertaa koko mun elämän aikana ja nekin molemmat oli loppuraskaudessa kun söin tulista ruokaa. Nyt sit alkaa elämä näyttää pikkasen valoisammalta. Ilmavaivat mulla on ihan järjettömät edelleen, nekin tuli loppuraskauden aikana eikä oo lähteny veks.

Majj,
me taidettiin noista alamahakivuista rupatella. Mä sain kaksi viikkoa kestävän antib.kuurin, se oli joku f:llä alkava. No mä sain siitä sitten allergisen reaktion. Oli koko akka täynnä nokkosihottumaa. Menin sitten päivystykseen ja sain allergialääkkeen ja mut laitettiin sitten papakokeeseen ja muutkin pissan kautta otettavat sukupuolitaudit tutkittiin (oli nuori innokas lääkäri :) ) sekä verenkuva katottiin. No kaikki muut oli ok, mut papaahan tässä nyt sit odotellaan vielä muutama viikko. Kivut tosin on alhaalla vähentynyt, joskus vähän vihlaisee.

Ja juu, kyllä on tää nainen ihan rampa, kolotuksia on ollut siis ylhäällä että alhaalla. Kaikki tosiaan alkanut siis raskauden jälkeen, sitä ennen olin tuskin ikinä kipeenä... :kieh:

Maissinaksut, joo mä uskalsin (olin siis tosi rohkee :D ) kysäistä aikaa sitten niistä tuolla ylen puolella. Ihan asiallisia vastauksia sain, että kai ne on ihan ok, ku pysyy kädessä ja suunta kohti suuta on oikea :D. En oo vielä antanut, mutta aattelin kyllä varmaan muutaman viikon kuluttua kokeilla. Siis nehän sulaa tosi helposti ku suuhun menee. Ne on muuten ihania diettinaksuja dipin kanssa (winkwink) :LOL:

Meillä ei vieläkään käännytä selältä mahalleen, mutta toistepäin edelleen. Ja ympyrää selällään edelleen mennään ja sitä ns. rapuliikkumista harrastetaan. Samoin Brion puinen helistin on pop, paitsi sillon ku se osuu naamaan, sit on iso suru :LOL:

Ja tekoitku on löytynyt :headwall: Sitä käytetään ku käy aika pitkäks ja tarttis vähän huomioo.

Nukuttaminen on jotenkin käynyt myös vähän hankalammaksi. Tuntuu et joka unille mennään vähän huutaen. Liekö sitten kiinteistä johtuvaa vai mitä, mutta ei se kivaa ole. Mut sitku nukahtaa, niin tosiaan nukkuu, ei kovin herkkäuninen toi neiti, paitsi vaunuissa. Ei toimi oikein vieläkään se.

Jaa-a, nyt voiski jo painua unten maille ja huomenna mennään uimaan, kivaa :D Aletaan sukellusharjoitukset ja iskäkin sai vapaaks huomisen (on yrittäjä ) ja tulee ottaan kuvia, JEEEE!

Mutta johan on sepustus, mutta tämmösiä meille tällä kertaa

Edlis ja likka 4kk & 3 (?)vkoa
 
Huomenta! Kohta pitäis lähtee taas liikkaria vetämään, kuten joka lauantai 3h. Olen ymmärtääkseni ahne, kun halusin liian ison korvauksen eli en halunnut maksaa oman mukelon liikkaria. Noh, on sitten helpompi jatkossa miettiä lähteekö noihin vapaaehtoishommiin mukaan vai ei. Siis ei. Mulla on toinenkin homma poikien sarjavalvojana koripallossa ja ne pelit pitäis generoida illalla. Alkoi sen verran ahdistaa, kun en pysty juuri mitään tekee, kun 3 vuotiasta saa koko ajan vahtii, ettei satuta vauvaa. Sama se on kuulema muillakin kotona. Vein sen pikku herran isälleen yöksi, että sain edes hetken rauhoittua. Nukuttiin vaavin kanssa nenät vastakkain koko yö, tosin hän on alkanut taas syömään useita kertoja yöllä, kun en saa noita soseita uppoamaan kuin lusikan tai kaks.
Haluisin jo vähentää imetystäkin, kun se on tuolle isommalle vauvalle se vaikein hetki. Hän tulee aina hyppii ja pomppii meidän päälle.
Kiloklubi +200g hyi, minua. Pitää taas ryhdistäytyä.



kriisi ja Anna 3,5kk
 
paino sahaa täälläkin, motivaatiohan täs karisee loputkin kun vaaka näyttää koko ajan samaa vaik tekis mitä..vaik tälki viikol oon 4xkäynyt n.1,5h vaunulenkil niin eipä ainakaan vielä oo mitään hyötyy ollu mut jos vaan sitkeesti jatkossakin kävis niin joskohan jotain alkais tapahtumaan?!

mä lähen täs piakkoin isomman lapsen kans kauppaan, pitäs löytää uus unilelu kun tuo vanha pupu rupee oleen jo niin kärsineennäköinen ja pupu paralta on jo toinen jalka ja käsi jo irronnut, jospa poika huolis jo vihdoin unikaverikseen jonkun toisen mokkulan, on tosi kiintynyt tuohon pupuun mut nyt on monena päivänä pyydellyt dinosaurusta..jospa me sit sellasta mentäs mettästämään :)
pikkuinen jää sit hetkeks isin hoitoon..

meil tyttö kävi yöunille jo 19:15, oli jo tuolloin ollut hereilä 2,5h joten eipä tarvinnut muuta kuin juottaa vellit naamaan ja laskea sänkyyn ja sinne nukahti, eka syöttö oli vasta 4:30 ja aamu aloitettiin 6:40, joten ihan kivasti meni yö

mut nyt suuntaan sinne kauppaan :wave:
 
Weiss: :hug: voi että teitä kyllä koetelllaan ihan liikaa nyt..toivottavasti pian löytyy valoa tunnelin päästä tai onhan sulla kaksi valoa siellä kotosalla.

Juu täällä jatkuu sairastelu ja nyt myös esikko kipeenä. ja menkkoja ei näy. Asiasta isännälle eilen ohi mennen mainitsin niin ei kuulema kannata stressata tulee jos tulee mut ei niin ei. saishan nuo tulla kyllä mun mielestä. Ihan lasten takia tahon ekaksi saada ihteni kuntoon ja sitten ehkä. ja kilotkin ois puotettavana no se jumi siihen -5 kiloon.

haleja kaikille sitä tarvitseville nyt aamupalalle oon muksujen kanssa kolmisin kotona.
 
Huomenta!

Kovasti yritän kaffikupposen kanssa herätä tähän päivään |O , meillä oli taas semmoinen miljoonan herätyksen yö, että hohhoijaa! To-pe yö menikin liian hyvin ollakseen totta. En tiedä vaivasi pikkuista masu vai mikä, mutta monta kertaa piti rinnalle nostaa. Millähän tikulla sitä kakkaa alkais kaivelemaan, että se tänään päättäisi tulla :x .

Meillä on kiinteiden aloittamisen myötä kakkaamisväli pidentynyt aika paljon. Luumua yritän tyrkyttää, mutta se ei ole neidin suuressa suosiossa. Näyttää äipälle luumuista kieltä, sylkee tai hymyilee luumusose suussa :D. Muut tarjotut soseet menee tosi hyvin kaupaksi. Lisäksi vettä juotan soseiden yhteydessä ja välillä pikkuisen muutenkin, jos herra-kakkaa ei ole hetkeen kuulunut. Peruna ja porkkana kovettaa vissiinkin masua, mutta entäs bataatti, vaikuttaako se samoin? Sitä ja kesäkurpitsaa ostettiin eilen kaupasta, tarvis vaan keitellä ja soseutella. Eilen aloiteltiin maistamaan ruusunmarjaa, joten bataatin vuoro koittaa varmaan maanantaina.

Edla-Mamma Meillä osataan kanssa tuo tekoitku. Tai lähinnä se kuulostaa semmoiselta komentamiselta :D. Jos miehen kanssa esim. syödään ja tyttö istuskelee ja leikkii sitterissään, niin jossain vaiheessa neidillä palaa päreet ja alkaa mieletön komentaminen. Sitähän jatketaan tasan niin kauan, että jompi kumpi ottaa syliin. Hyvä juttu, että pääsette lääkäriin tuosta säpsähtelystä.

Nukuttaminen Meillä mennään kanssa päiväunille yleensä itkun säestyksellä. Kaikki voi olla ihan hyvin ennen vaunuihin laskemista, mutta sitten alkaa meteli. Huuto loppuu ja uni tulee yleensä heti, kun vaunut lähtee liikenteeseen. Ulos pukeminenkin aiheuttaa välillä melkoista meteliä. Ei ole kyllä kivaa, mutta eiköhän nuo pikkuiset ajan kanssa totu tuohon pukemiseen ja riisumiseenkin.

Tytölle on alkanut iskeä ihan mieletön virtapiikki aina pukemisen ja riisumisen yhteydessä. Tyttö kiemurtelee ja mönkii, huitoo ja potkii minkä ehtii. Melkoinen työ saada vaippa vaihdettua ja vaatteet päälle, kun tyttö ei ole sekuntiakaan paikoillaan. Jaloilla ottaa alustasta vauhtia ja puskee pää edellä eteenpäin. Hoitopöytä ainakin alkaa olemaan vaarallinen paikka, lyö vielä päänsä seinään, kun oikein mönkii pöydällä. Muutenkin tyttö on jo sen verran pitkä, että pöytä alkaa olemaan pieni. (Meillä hoitopöytänä toimii kylppärissä oleva taso) Vaihtelenkin vaippoja ja vaatteita usein lattialla tai sitten meidän vanhempien sängyllä.

Tarvis vissiin tehdä jotain hyödyllistä, kun tyttö on jo päikkäreillä ja kaffikin loppui kupista :D.

:wave:
 
Hellurei =)

Täällä tehtiinkin semmonen temppu että nukuttiin loppujenlopuiks seiskaan B) Tuttu kakkaähinä alkoi joskus 5.15 ja poika oli siinä kohtaa hereillä,valmiina naureskelemaan ja leikkimään |O Tein sit taktisesti niin,että nappasin pojan ja vaihdoin vaipat sanomatta mitään ja katsomatta poikaan,ihan nopeasti vaan ja sit tultiin takas sänkyyn ja tyrkkäsin tissin nenän eteen. Söi kyllä ja rupes sitte juttelemaan ja huitomaan käsillään,vilkas mua parikertaa,et joko äiti noustaan,mutta pidin silmät kiinni ja leikin nukkuvaa :D Ja ihme ja kumma,nukahti :eek: =) teki kyllä ekaks kakan,mutta en välittänyt,kun ei se poikaa haittaa....sit kello 7 heräs ja tehtiin aamupesut. Olis ollut kyllä menossa tuttuun tapaan jo kahdeksalta ekoille päkäreille,mutta venytin viihdyttämällä aikaa,niin että tissi syötiin 8.30 ja ja varttiavaille oltiin vaunuissa...siellä piti sitä unikitinäänsä ja nukahti sitten. Eli ollaan nyt tunnin eellä normaalia rytmiä,mikä olis kyllä hieno homma jos sais jatkumaan näin. Sais siihen iltaan hiukan pelivaraa =) Mikä parasta,tää mamma on aika levännyt,kun yö meni muutenkin kivasti,kolmet syöpöttelyt ja sit toi episodi aamulla =) Menin jo ysin maissa nukkumaan...

Tekoitkua harrastetaan tälläkin ja semmosta "komentelua" :LOL: Harvemmin tosissaan itkeekään =)

Pojalla iho kuin unelma,niinkuin lasten lääkäri viimeks sanoi :D Mutta poskissa on pientä kuivaa kohtaa,huomaa kun käsin tunnustelee,ei mitään näkyvää... rasvalla oon saanu sileäksi. Mullahan on atooppinen nahka,että saapi nähdä :/

Kasper on ruvennut kielenkanssa vetämään ikenien takaa,niin että kuuluu sellanen napsahdus...saman tyyppinen ääni kuin kielen kanssa napsauttais kitalakea...noh,vaikee selittää mutta ehkä tajuutte :saint: Ja sit sellasta maiskuttelua.... onko muilla havaittavissa?

Nyt se jo huuteli tuolta vaunuista....sain heijattua uneen,mutta voipi olla että kostoks herää nyt sitten 15 min aikasemmin kuin yleensä :kieh:


Vielä en oo äiteestäni kuullut että ottaako se kasperia vai ei....
 
Tekoitkua.. voi kylla vain. Ollaan onnistuttu saamaan E kuvittelemaan, etta se on maailman napa ja kun ei hetkeen saa huomiota, ensin tulee virkayska ja sitten pari komennushuutoa ja jos ei loikita valittomasti sen pillin mukaan, alkaa sydanta raastava itku. Valilla lopettaa tarkistaakseen, onko vaikutusta. Kylla ne vaan kaikenlaista oppii. :)

Toivoin synttarilahjaksi helpon paivan vauvan kanssa ja hyvia uutisia miehesta, sain painajaismaisen riivion heti aamusta ja varmistuksen sille minka eilen jo huomasinkin; miehella on myos aivovaurio. Kuumeilu johtui siis ilmeisesti aivokalvontulehduksesta tai vastaavasta, jota naa idioottilaakarit hoitivat tavallista tujakampana syysflunssana. Nyt on hyva itsesyytosten paikka. Jopa mina tiesin, ettei se flunssaa ollut ja etta esim. vaan toiselta puolelta hikoilu, toinen kasi lampimampi kuin toinen, torstai-illan akillinen kompelyys jne. on oireita jostain aivoihin liittyvasta. Jotenkin vaan onnistuin uskottelemaan itselleni, ettei se mitaan ole kun laakari niin sanoi eika mies uskonut mua kun muuta sanoin.
Ei se ole enaa mun mies joka sairaalassa makaa. Se on joku, josta puuttuu osa. En osaa sanoa mika, paallisin puolin se on kunnossa. Ja jos en olisi tuntenut sita aikaisemmin, en osaisi sanoa etta siina on jotain vikaa. Se unohtelee nimia ja kasvoja, mutta niinhan kaikki joskus, mina ainakin. Mies ei vaan koskaan aikaisemmin unohtanut. Se muistaa sanoja ranskaksi, jota on opiskellut 20 vuotta sitten, mutta ei englanniksi jota on kayttanyt joka paiva viimeiset 15 vuotta. Englanniksikin se osaa vaikeita laaketieteen sanoja, muttei muista mika on laastari tai sanky. Ei se mua haittaa, se mika haittaa on se joku puuttuva. Se havisi sen puolen tunnin tajuttomuuden aikana eika todennakoisesti koskaan palaa. Muistihairiot saattaa olla valiaikaisia, muut vauriot pysyvia. Mies itse ei ymmarra mita tapahtui, on kun lukis ruokalistaa kun kertoo mita laakarit sanoivat. Toistaa selvasti kuulemaansa eika tajua, etta han ei ole sama ihminen. Mulla on ihan petetty olo, ihan kun joku olis kaynyt salaa vaihtamassa miehen toiseen multa mitaan kysymatta. Eilen teki mieli pakata tavarat ja lahtea ekalla lennolla kotiin. En tieda opinko koskaan rakastamaan tata uutta ihmista samalla tavalla kun sita, joka se oli ennen. En usko. Se on just se joku kadonnut osa, joka teki siita mulle niin erityisen. Ei tassa kai muuta voi kun purra hammasta ja katsoa mita tuleman pitaa.
 
Marmotta: Nyt ei taida enää pelkkä :hug: riittää. Taas kerran sanaton ja turta olo...Ei pysty edes käsittämään mitä joudut nyt läpi käymään. Juuri kun kaiken piti elämässä alkaa hymyillä. On tää elämä epäreilua, ei voi muuta sanoa. Mä täältä toivon suuresti ja rukoilen (vaikka uskonnollinen en millään muotoa ole) että Se Jokin-pala palaisi takaisin mieheesi kun hän alkaa parantua sairaudestaa. Jospa se ei kuitenkaan olisi täysin kadonnut, nyt vaan hetkellisesti kateissa. Eipä ole sulla kiva syntymäpäivä ei. Muistaako miehesi kuitenkin sinut ja Eevan? Tämä nyt ei ole ihan samaa kategoriaa tämä esimerkki, mutta kun mun rakkaalta kummitädiltä katkesi päästä valtimo suoni hän muuttui ihan järkyttävästi, alkuunsa. Oli hyvin agressiivinen, tunnisti silloin ja tällöin lähimpänsä, mutta ei aina, kuvitteli että hänen äitinsä oli elossa vaikka se oli ollut jo 10 vuotta kuoleena. Muistan kun kävin aivopuolen teholla katsomassa häntä enkä olut tunnistaa lainkaan. Hän näytti kyllä tädiltäni, mutta se ihminen ei ollut lainkaan sama, ei edes sinne päin. Pikku hiljaa parantumisen myötä se mun rakas kummitäti kuitenkin löytyi sen "sumun" takaa. Aikaa se vei mutta kuitenkin. Toivon kovasti että sunkin mies sieltä vielä palautuu :hug:
 
marmotta :eek: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voi teita. nyt vasta paasin nettiin kun meidan muutto on menossa taysin pieleen ja nain kauheita uutisia huomasin. paljon voimia sinne. voi kunpa kaikki paranisi kuntoon. rohkaisevana esimerkkina voin kertoa meidn mummista joka sai aivohalvauksen ja parani siita kuntoutuksen jalkeen taysin. kunpa vaan teillakin. :hug:

ava herasi, mammalle tuli kiire taas. me jaadaan varmaan kokonaan asunnottomiksi hetkeksi tai jotain. muutto on menossa niin kiville kuin vaan voi. en jaksa stressata nyt.
 
Marmotta,
voi ei :hug: En voi muuta sanoa. Toivotaan kovasti että aika auttaisi sun miehen parantumiseen ja se oikea sama ihminen sieltä löytyisi. Onko muutkin huomanneet saman kuin sinä? Miehen äiti ja muut?
Harmittaa kyllä niin sun puolesta nyt koko homma. Ajattelit varmaan että saat miehen avuksi öihin ja muuhun touhuun Eevan kanssa ja nyt sitten tämäkin. Toivotaan että käy niinkuin Jenni kertoi.
Voimia :hug:
 
Marmotta Herranen aika :eek: ! Sanattomana täällä ollaan.... :ashamed: . Toivon koko sydämestäni, että kaikki kääntyisi siellä parhain päin ja miehesi tulisi kuntoon. Valtavan suuri :hug: ja paljon voimia sekä jaksamista! Synttärionnittelut sinulle, parempaa juhlapäivää olisin sinulle kyllä toivonut :flower:

Katrinainen Voi ei... :( , mikä muuttopuuhissa mättää? :hug: myös sinulle!

Keittelin tuossa aamusella bataattia ja kesakurpitsaa. Sain taas lisää vauvanherkkuja pakkaseen :). Jahans, nyt alkoi kitinä, täytyy mennä.
 
Kävin muuten mll:n lastenvaate kirpparilla ja ostin kaikkea ihanaa =) 20e meni ja ison kassillisen sain neidille vaatteita. Pojalle en kyllä löytänyt mitään. Pitäs olla jo 120cm ja niitä ei tahdo olla...taitaa kulua pojilla puhki vaatteet.
 
Marmotta...toivon todella että miehes palautuu entiselleen ajan myötä. Tuntuu nyt varmasti raskaalta kun on pieni vauva ja mieskin eri maailmasta :ashamed: Mutta jos suinkin jaksat odottaa niin ehkä se jokin vielä palautuu... Koita nyt kestää siellä ,päivä kerrallaan.... on sulla täällä sit kotosuomi jos oikein paha tulee :hug: Synttärionnea,otat sit joku päivä takasin,kun nyt meni juhlapäivä mönkään... :heart:

Katrinainen,apuva..mitäköhän teidän muuttoon on tullut...toivottavasti ei mitään peruuttamatonta vahinkoa ole käynyt :hug: Tsemppiä!

Jes! Äippä soitti et ottaa mielellään pojan,joten lähden nyt viemään Kasperia sinne,joka nukkuu parhaillaan vaunuissa...saan tunnin lenkin siinä ohessa =)
 
Poika04ja08, sepä se kun ne on niin ihania. :heart: Mä oon nyt hullaantunut tän tytön vaatteista. Jotenkin mun mielestä pojalle on ollut hankalampi löytää ihania. Collegepuvuissakin on melkein aina housut tumman siniset.









 

Yhteistyössä