TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

MarimintKiva kun tosiaan on helpottanut. Mullakin on nyt olka kivuton kun sain eilen sen piikin, ihana oli herätä kivuttomaan aamuun ja hyvin nukuttua yökin takana. Tosin vatsa ollut kipeä, mutta johtunee lääkkeistä kun olen tosiaan syönyt heinäkuusta sen sata buranaa... noh, nyt vielä masuhapot kuntoon niin hyvä tulee.
poika04ja08Sulla on jännät paikat. teillä on aika koominen tilanne ku ukon kanssa ei huvita puhua, mutta pannaan kyllä....... :LOL: anteeksi, mua vaan naurattaa. Iteki ollu aika amppari miestä kohtaan, että tuttua toikin siis.
kaikille koti unikoululaisille Me otettiin nyt sitten härkää sarvista että saatais nukkua. Maija heräili öisin, vaikka oli nukkunu ennen yöt ilman ruokaa. 1. Siirrettiin takas omaan huoneeseen. 2. Heräilee pari kolme kertaa ja kitisee - tutti suuhun. Ei ruokaa. 3. Odotellaan josko päästäis takas vanhaan. Huomattiin ettei likka syö kun ehkä max desin näillä yö syötöillä ja rupes heräileen ihan parin tunnin välein. Anoppi oli täällä ja nukku maijan kans ja hoiti pari yötä ja käynnisti meidän unikoulun hyvin tuloksin. Päätettiin jatkaa sitä. Viime yönä heräs 2 ja viiden aikaan. Ja aamulla 7 aikaan ja jatko uniaan sitten puol 10. Noh. Kannattaa kokeilla jos samanlaista touhua muillakin.

Tää menee nyt ulos haraveeraan pihaa ja nauttiin kauniista syys päivästä. Meillä on kätsyt vaunut ku sen ratas osan saa hyvään makuu asentoon ja neito viihtyy siellä katsellen useita " saku koivuja" ja kaikkee muuta kivaa. Aurinkoista päivää kaikille.
 
KirsikkaTomaatti: No eipä meillä kyllä enää tehdä sitäkään..yksi hairahsus tuos kierron puoles välis ja....minähän en tuommoselle herkkuja jaa olkoon ilman mokomakin...kyllä sitä tuos raskausaikana sisuuntu tää mami niin ettei puolivuottakaan tiukkaa tee :D :saint:
 
Kirsikkatompsku: Kiva että unikoulu toimii =) Meillä ei aloteta tota koulimista ennen 6kk ikäpyykkiä... pitäis varmaan ensinnäkin saada ne kiinteet kuvioihin kunnolla ja jokin konsti siihen että miten saa pojan jatkamaan yöllä uniaan kun herää...kun ei meinaa se tutti enää kelvata. Tilanne saattaa kyllä muuttua vielä moneen kertaan ennen puoltavuotta =) Sit jos poika edelleen heräilee,niin pitää kysyy jos äiti tulis yöks tai pariks pojan kanssa nukkumaan. Mulla ei oo kyllä varsinaisesti sitä vastaan vaikka toi tossa vieressä tuhisis lähemmäs 1v ikää,mutta tietty noi heräilyt pitäis saada pois.

Suomikuva on aika hassu riippuen missä päin maailmaa ollaan...sisko tosiaan asuu Chilessä ja siellä ihannoidaan venäjää "isona ja mahtavana" maana. Siskon anoppi oli sit joskus esitellyt ylpeenä jollekkin perhetutulle hänet "melkein ryssänä" :D Sisko ei oikein tästä ilahtunut :p Muutoin suomea pidetään euroopan osana=ns."parempia ihmisiä",sielläpäin toi eurooppa taitaa olla ikäänkuin yks maa. Niin ja pidetään itsestään selvyytenä että puhutaan englantia,ikäänkuin se olis toinen äidinkieli B)

Poika on sitten unilla ja mun on pakko syödä tähän väliin..maha kurisee. Sit ois luvassa taas sose show =)
 
Tyty ekoilla paikkareilla ja mamilla tuet kasissa ja hankalaa on kirjoittaa, ripustaa pyykkia etc...

Poika
:wave: F on saanut kerran kielella lipoa ja huulin muserrettiin mustikkaa muuten on vain tankannut mamin maitokaupassa. Sit kun tayttaa 5kk niin aletaan (eli 10.10 tai lahimpana lauantaina).

Suomikuva
Minulta kyseli aikoinaan yks posilo laakari et juodaanko me aina vaan viinaa kun kyselyt ei loppunut niin sanoin et joo aloitetaan heti aamusta murot maistuu oikeen hyvilta vodkalla maustettuna :D ei sit sen koomin kysellyt! Minusta tuntuu etta taalla on suht hyva suomikuva paitsi tuo juominen, mut siihen kun huonauttaa etta onhan taalla myos binge drinking ja teini raskaudet. Et joka maassa on ne ongelmansa.

Marmotta
makin kavasin katsoon lasten ruokahyllyja ihan pikaisesti. Marjasoseet hakusalla, oli jotain mustikkajugurttia. Lusikka pitais ostaa ja muki. Tapiokaa taalla myos mut en oo koskaan kokeillut. Velleja ei oikeen loydy, mun kaveri kehoitti suomesta tuomaan. Kai vois sitten ostaa jotain riisijuttua velliksi. Meilla ei kylla menna siihen shipsi linjaan joka taalla on niin yleinen, kakarat jo vaunuiassa mussuttaa shipseja, hui kauhistus ja paljon niissa on suolaakin.

Meni poskelleen tan paivan ohjelma kun kamun mies oli joutunut sairaalaan. Mut sitten huomasin etta meidan lahi tarhassa on avoimet ovet ja Annabel Karmel on siella luennoimassa. Meidan enkku vauva- ajan guru. Sen kirjasta ollaan katseltu et mitas tehtas kun sormi menee suuhun =) . Eikun sinne kun neiti heraa! Siella on viela shampanja arvonta houkuttimena :LOL:

Nyt pyykit kuivuun, aurinko paistaa joten tulee taas valkoista vaippa pyykkii :p
 
Voi helvetti, sanon mina. Mita ihmetta mun pitaa tuolle vauvalle tehda, etta se nukkuis yolla? Teipata pilli sen suuhun ja pillin toinen paa korvikepulloon? Sais siita imeskella sapuskaa kun silta tuntuu..

Suomikuvasta.. Se on taalla aika outo. Juodaan julmetusti ja mita vaan nestemaista, laahustetaan pimeassa masentuneina eika puhuta. Niin, ja tietysti ollaan kylmia ja valinpitamattomia ihmisia, jotka ei toista ihmista kaipaa. Mutta sitten kun tullaan tanne lomalle, viuhdotaan kesatamineissa silloin kun taalla on paikallisten mukaan jo pitkalle syksy. Ja kaikki suomalaiset on pitkia blondeja. Suomessa ei ole kodittomia eika kerjalaisia (melkein totta kylla) ja kaikilla on kaikkea enemman kun tarpeeksi. Ja suomalainen aiti on kuin karhu; puolustaa lapsiaan, muttei hossota turhaan. Se on kylla totta, varsinkin tahan italialaiseen menoon verrattuna, jossa lapsia ei koskaan kohdella aikuisena. Mies on aitinsa vauva viela viisikymppisenakin. Uudempaa suomikuvaa tulee mainoksista, joissa parrakkaat miehet laulaa saunassa ja juoksentelee pihalla munasillaan mainostaen kurkkupastilleja tai mies kiskoo majavapukua paalleen ja viipottaa koivikkoon puremaan puita, koska Suomessa kaikki tietavat etta koivussa on ksylitolia joka tekee hyvaa hampaille. Toisessa purkkamainoksessa metsassa juoksee joku otus, jonka metsastaja toteaa suomalaiseksi sen ammuttuaan ja huomattuaan, etta silla on siniset silmat, vaaleat hiukset ja hurjan valkoiset hampaat. Ja purkkapaketti taskussa. Raahasin minakin mukanani 6 pussia Jenkki-purkkaa.. :)
 
paljonko tellä menee lasten vakuutuksiin rahaa? mä maksoin äsken 400 eurolla lasten vakuutuksia. Huono onnisena ihmisenä olen hankkinut kummallekkin ennen syntymää vakuutukset..Pieni sijoitus kun rakkaista on kyse :heart: ja sit nolo tunnustu mulla ei oo kun minimi mikä tulee asuntolainan ottaessa. :ashamed: oon jotenkin aina ajatellut siinä säästäväni.

Marmotalla on jännää aikaa siellä mailmalla pikkusia kulttuurieroja välillä puskee mutta eipä siihen edes tarvita kulttuuri erojakaan kun on kasvatusasioista kyse ei tarttee kun mä ja anoppi :D välimatkaa 20 kilometriä :D

Ihan oikeesti musta on niin järkyttävää kun arvostellaan toisten kasvatus asioita mä oon jotenkin aina ajatellut et jokainen vanhempi on paras sille omalle kullannupulleen ja jokainen ite päättäköön moneen valvoo, syökö namuja vai ei ym tällaset josta käydään aina kuumaa keskustelua ainakin seläntakana jos ei muuten.. Mitäs te ootte tästä mieltä?
 
blaah. mulla on jotenkin ihan paska olo. Ei sillä että jotain olis sattunut, mutta muuten vaan.. Ja en jaksa miehellekkään valittaa niin valitan tänne. Sori siitä..

Homman nimi on se, että mehän ollaan muuttamassa. No saatiin tähän uudet asukkaat, hyvä niin. Nyt sitten vaan joudutaan maalaamaan pojan huone, meidän makkari, olkkarin seinä jne. Eli kauhee homma tiedossa ja mulla iski paniikki. Että miten ihmeessä me ehditään maalata, meneekö maalaukset läpi jne.. Ja lisäks täällä pitäs olla putipuhdasta. Paniikki on siis valmis!!!!! Lisäks olo on ku kuolleella lahnalla, ei hyvä siis. olo on tosi pökkelö... Miten ihmeessä me selvitään tästä kaikesta! ja lisäks lainapaprutki tuli kotiin ja iski tosi ahdistus...

NO joo. valittelut sikseen.

olikohan se majj kuka kyseli kauanko perunasose säilyy jääkaapissa.. Mä pitäisin sitä enintään 2 päivää siellä, ja vaan jos on tehty veteen. koska korvike menee huonoksi 1 vrk, joten semmoseen tehtyä muusia ei voi säilöä pidempään...

täytyy tuulettaa!! poika nukku liki parin tunnin päikkärit pinniksessä! Menipä siihen unen saantiinkin jo puoli tuntia, mutta mutta.. Kivampi on kattoa virkeää poikaa ku kitisevää lasta...

nyt lähetään pojan kanssa välipalalle ja perunankeittoon..

ja josko mun ahdistus/paniikki menis kanssa ohi..

birdie


niin ja marmotalle jaksamista
 
niin eiköhän ne monis maissa luule että täällä ei oo katuvaloja, jääkarhut kuljeksii pitkin katuja ja meil on täällä sademetsää :LOL:
kylläpäs meistä on hyvä kuva kulkeutunut ulkomaailmaan :eek: tuo on kyllä ainakin mun osalta totta että me suomiäidit ollaan kuin pentujaan suojelevia karhuja :D

poika: mä oon sitä mieltä että muut saa sanoa mielipiteensä mut mä äitinä päätän lopuksi itse mitä teen ja miten.

sisarusten samannäköisyys: jep, ei oo epäilystä etteikö sisaruksii ole, sen verran samannäkösiä ovat, molemmat ovat tulleet kasvonpiirteiltään mun puolen sukuun. mun veljen tytöt on ihan eri puusta veistettyjä, ovat kuin yö ja päivä kaikin puolin..toinen tumma ja toinen vaalea :)

jaahas tyttö heräs..
 
Heippa! Olen nyt vasta saanut aikaiseksi (yleensäkään saanut hetken omaa aikaa!!) rekisteröidä etc, onko liian myöhäistä liittyä keskusteluun?
Poikani Max syntyi Toukokuun 10. 2008.
Neuvolassa maanantaina 7550gr ja 66cm. Pään ymparys taisi olla 46cm, onko se paljon? Hänen isällä on iso pää joten en ihmettelis... :p
Mun paino nyt about saman verran kun ennen raskautta mutta olen niin erinäköinen! Takapuoli ja maha aivan eri, hieno rengas ympäri joka lähtee kuulemma pois... Luulisi että kaikki kilsat jotka olen kävellyt Kallion ylämäissä olisi auttanut ja kehittänyt parempi J-Lo takamus. Ei ainakaan vielä!
London Calling: asutko nyt Lontoossa? Olen asunut siellä 8v kunnes muutettiin tämän vuoden Huhtikuussa Helsinkiin. Kaipaan sitä niin paljon!! Viihdyin tosi hyvin ja haluaisin äkkiä takaisin käymään. Ajateltiin että oli korkea aika koittaa taas asua kotimaassa kun vauva oli tulossa. Tuntui siltä että meillä ei olisi ollut varaa lapsiperheenä asua hyvin siellä, päiväkodithän maksaa noin 1000 puntaa kuussa (ainakin Fulhamissa), mitä mieltä sä oot, miten teillä menee siellä?
 
Tervetulloa joukkoon Maxin aiti ja vastaus kysymykseesi joo konkurssi uhkaa noitten tarhamaksujen kanssa. Kokopaivainen maksaasen balttiarallaa 1300 puntaa :x . Olen ollut taalla 12vuotta ja suomeen ollaan tulosa kunsen aika koittaa. Asutaan Stockwellissa sen kuuluisan Swanin naapurissa :D. Aluksi olin kotosalla kun virtaa ei riittanyt liehua muiden mammojen kanssa, mutta pikkuhiljaa paivat on tayttymassa aktiviteeteista. Vauvahierontaa, uimista, vaunuttelua, tea partya, you name it me kaydaan! ens kuussa alkaa myos musiikkituokiot Sure startilla. Onks sun mies suomalainen? ai niin meidan Freyja syntyi kans 10 toukokuuta :D

Poika Samaa mielta, aiti/isa/ vanhemmat sitten paatta mika parasta lapsilleen. Taalla tosiaan nakee kaikenlaista, mutta aina taytyyy muistaa etta se voipi olla ihan normaalia toisessa kulttuurissa.

Kavastiin kattomassa se tarha, mun mielesta parempi kuin toinen missa ollaan kayty. pitanee viela katsella child minderia...

nyt ihan oikeesti koti hommiin :saint:
 
Maxin äitille tervetuliais toivotus!

Onpas täällä hiljaista...

Sain just pojan unille tai on tästä jo 40 min :D Oli melko hankalana taas,mut lopulta jäi sinne.... Taidan kattoo idolssin ja seurata perässä =)

Hyvät yöt kaikille!
 
Hiljaista on tosiaan...

Jessi nukahti tunti sitten. Velliä ei huolinut jostain syystä ollenkaan :/ , tissiä söikin sitten useamman kerran pienen ajan sisällä, kunnes nukahti. Tänään ei tytölle noussut onneksi enää kuumetta ja muutenkin oli parempivointinen. Rokotuskohdat punottaa, aristaa ja ovat turvoksissa, mutta muuten kaikki ok. :)

Maxin äidille Tervetuloa mukaan!

weiss :hug: Toivotaan ettei perunaakin tarvitsisi karsia pikkuisen ruokalistalta :( .

naukuri Taidan aloittaa tuon ompun tai sitten ruusunmarjan maistattamisen huomenna. Ollaan jo sen verran pitkään syöty pääasiassa päärynää välipalalla, alkaa kohta tyttökin kyllästyä :D. Luumu ei maistu tytölle kuin tosi pienissä annoksissa (1 teelusikallinen). Vattan toiminnan takia olen sitä silti sitkeästi yrittänyt tyrkyttää.

Poika Samaa mieltä olen minäkin kuin moni muukin täällä. Eli lapset vanhemmat saavat päättää mikä on parasta heidän lapsilleen.

Taidan mennä kurkistamaan tuhiseeko neiti pinniksessään rauhassa ja sitten kattelemaan Idolsia... :wave:
 
Tervetuloa maxin äiti!! :flower:

Marimint: Joo meilläkin vedetty nyt luumua 3 viikkoa, joten luulis jo tulevan korvista :D Huomenna ompun kimppuun. Ja parsakin tekis mieli korkata, mutta en tiedä vielä viitsinkö samana päivänä. Katsotaan. Sunnuntaina pitäs muutenkin tehdä vähän lisää soseita pakkaseen. Äsken ostin palsternakkaa :) Juuriselleri näytti niin huonolta, etten viitsiny sitä ottaa. Ehkä meillä nyt keskitytään sit ens viikolla uusien hedelmä- ja marjasoseiden maisteluun. Oon ostanu persikkaa ja mangoa, niitä varmaan kokeillaan. Ja ehkä noista omista marjoistakin vois jotain väsätä; esim. päärynä-vadelmaa..? :D

Mää olin ostoksilla IHAN YKSIN!!! :) Ai kun oli ihanaa.

Hämärää. Käytiin 2vk sitten neuvolassa ja pojan mitat oli silloin 6500g ja 64cm. Eilen mittailtiin poikaa täällä kotosalla (kun suuri osa bodyista jäi yhtäkkiä pieniksi ) ja saatiin huimat 7500g ja 67cm!!!! Siis miten voi kahdessa viikossa kasvaa noin paljon??? Bataatilla ja luumulla??? :) No, meidän mittaukset varmaan vähän heittää, mutta silti. On poika vissiin ollu vähän nälässä pelkällä maidolla.... :LOL:
 
[/b]Maxin äitiJuu tervetulloo joukkoon mukavaan.
RepaUnikoulua tosiaan, viime yönä sai taas pari kertaa käydä viemässä tuttia ja unen pöppöyisenä tietty. Meillä mennään pelkällä maidolla ainaski puoleen vuoteen asti. Välillä koitettiin velliä, mutta söi vähemmän ja rupes heräileen jatkuvasti. Palattiin vanhaan. Taidan olla aikas vanhan aikainen ku meillä ei vielä mitään kiinteitä syödä tai olisinko moterni äitee ku syötän sitä Nannia pelkästään :LOL:
Poika Ootellaan tulevaa siis :heart: Tosta kasvatuksesta... tietenkin jokainen tekee niinku tahtoo. Mulla on kyllä ikävä tilanne kun mun bestiksen lapsi on aivan mahdoton 8v. Tekee mitä lystää eikä tottele edes vierasta ihmistäkään.... Mun tyttö lopetti kaveeraamisen ku oli juoksuttanu meidän eevaa useita kilometrejä pyörän perässä kauppareissulla...raukkaparka juoksi henki hieverissä kun ei tunne ympäristöä eikä puhelin ollu megessä. Noh sitten tää riiviö tuli meille. Kolmildraama oli välittömästi käynnissä ja ilmapiiri ikävä. Tehtiin pihatöitä sen äiteen kanssa (mun bestis siis). Tää riiviiö leikki tulella (poltin oksia), aiheutti mielipahaa, kitisi ruuasta, söi karkkeja äiteensä autossa pari kiloo ja roskas koko kaaran ymsyms. Kaikkee mahdollista siis. Mun lapset ei halua sitä enään koskaan tänne ja ymmärrän pointin vallan hyvin. Onhan se väärin ku omilla on opetettu oikean ja väärän ero ja toisella ei hajuakaan. Päätimme antaa yhteistuumin porttikiellon meidän kotiin enkä pakota omia lapsia lähteen edes tän riiviön synttäreille... Oikeesti kavereille ei tehdä ikäviä asioita - ystävyyttä kun ei rakenneta sellaisilla keinoilla. Olen siis tilanteessa, että pakko kertoa meidän päätökset tytön äidille. Hän on meidän vauvan kummi ja tosi läheinen meille, mutta tilanne on mikä on ja en voi opettaa suvaitsevaisuutta tälläisessa tilanteessa. Olen jo kertaalleen pyytänyt että hakisi apua lastenpsykiatrilta tms koska ongelmat ovat olemassa. Mun mielestä kyse on siitä ettei ole riittävästi rajoja ja huomiota haetaan keinolla millä hyvänsä, oikeesti olis kiire saada apua. Otan vielä kerran puheeksi ja kerron meidän perheen päätöksestä. Jos hän hakee apua ja ottaa härkää sarvista on meidänkin peheen tuki tietty käytettävissä. Varmasti kuiteski käy niin että välit viilenee hetkeksi tai pidemmäksi aikaa :ashamed:
Tulipa ny taas vuodatettua tosta aiheesta. Jokainen tekee mitä tahtoo tietenkin ja kaikilla perheillä on omat kuvionsa! Meilläkin isot saa valvoa viikonloppuna pe tai la vaikka aamuun asti ja syödä herkkuja niin paljon ku napa vetää. Nää hetket on kuitenkin yhteisiä ja ihania, ja tietty Maija 4 kk on mukana - milllon kenenkin sylissä onnensa kukkuroilla. Tälläinen elämä on aivan luxus ihanaa. Kuitenkin talo hiljenee puolen yön korvilla viimeistään ja mässyä on syöty kohtuudella (eli jääny äiteelle salakätköihin ja omaan suuhun tietty) hihiiiiiiiiiiiiiiiiii. Aletaas taas päivän askareihin - haraveeraus jatkuu - lähen ostaan sellasen jättileveen fiskarsin. Mukavaa viikonloppua kaikille
=)
 
huomenta

kiloklubi - 300g edelleen.. Eli ei hyvin mee.

kasvatuksesta jokainen kasvattakoon lapsensa niinku parhaaksi näkee.. Mummien ja pappojen neuvot otetaan vastaan, mutta me kasvatetaan meidän muksu. Anopin kanssa homma sujuu hyvin, toivottavasti myös mun äidin kanssa. Hänellä kun on hyvin vahva tahto.. Ja viimeks sano et " en oo vielä kasvanut äitiyteen". Arvatkaas tuntuko pahalle.. no totta hemmetissä... voi olla että kasvatusasioista puhutaan ja paljon. Jännityksellä ootan meidän muuttoa kun mun äiti on luvannut tulla hoitamaan poikaa siksi ajaksi (ei kuitenkaan kantais laatikoita tms. niin helpompi näin... )

täällä on tosiaan hiljasta. Missä kaikki on???

Tervetuloa MAXIN ÄITI!! Meillä onkin sitten päivälleen saman ikäset lapset!

Meillä tuli näppyjä tosta maissivellistä. Päätettiin miehen kanssa että pidetään siitä pari päivää paussia, jotta nähdään johtuks noi näpyt siitä. Toinen vaihtoehto on porkkana... Sitä kokeillaan taas ensi viikolla... Ja jos näpyt alkaa häipymään, niinku siltä näyttää, niin alotellaan viikonloppuna persikkaa.

poitsu on taas itse hyväntuulisuus... Ja yötkin on sujunu hienosti. Vielä ku pääsis näistä omista komplekseista eroon niin ei olis huolen häivää. Mä oon vaan niin kauhee stressaamaan, kuten varmaan jo odotusaikana huomasitte... Mä en tajuu miks mun täytyy murehtia kiloista, kun en oo mitenkään kovin ylipainonen, myös raha-asioista stressaan ihan hirveesti, vaikka syytä ei olis... Sori taas vuodatus.

tänään fysioterapeutille.. Ei kiva. Se fysioterapeutti on kyllä mukava, mutta muuten vaan ketuttaa noi alapääasiat.. No onneks tänään on kivaa tiedossa.. Lähdetään kavereiden kanssa ulos syömään ja kenties yhdelle. Vauvavapaa ilta siis tiedossa :) Saa pojat olla kaksistaan kotona..

mukavaa perjantaita + viikonloppua


 
Huomenia..

Poika :hug:

Kasvatus: Mun mielestä siihen asti jokaisen vanhemman itse päätettävissä kun lapsi voi hyvin jne. Itse en välitä neuvoista ellen oo niitä kysynyt,onneks toistaseks ei oo anoppikaan ihan lähtenyt sille linjalle vaikka välillä jotain vihjaakin :)

Poika on ruvennut maiskuttelemaan siihen malliin kun muut syö,että on alkanut toi ruoka kiinnostamaan :D Tuijottaa haltioituneena ja nuoleskelee huulia :LOL: Vielä pitää odottaa muutama viikko :p

meni kivasti,heräiltiin kyllä,mutta nukuttiinkin jonkin verran =) Nukuttamisen jälkeen ei herännyt ennenkuin sit syömään 2.5h päästä... Yösyöppö toi kyllä on,mutta varmaan syytä antaa syödä kun ei tosiaan vielä muuta ruokaa saa kuin tissi,ja nyt sitä energiaa kuluu melko paljon....

Mut nyt meillä heräillään päkäreiltä...

Repa ja Kasper 4kk tänään!!!!
 
Tervetuloa Maxin äiti! Kyllähän tänne mukaan sopii. :flower:

Poika :hug: Olis kyllä suotavaa että kipeenä sais huilata ja parantua, mutta mahdottomuushan se on pienten lasten kanssa.

Esikoinen oli pari vuotias, kun olin kovassa mahataudissa. Olin sen kanssa kahestaan kotona ja pyörryin keittiön lattialle :( Muistan että istuin keittiön tuolille ja sitten heräsin lattialta. Poika sanoi että "äiti pippu". Kyllä itku tuli kun säikähdin ja tuntu pahalta pojan puolesta. Mitähän se ajatteli, kun äiti rojahti yhtäkkiä lattialle :|
Soitin miehelle ja tuli töistä kotiin. En ole ikinä ennen pyörtynyt.

Meillä sujuu arki hyvin. Iloinen ja tyytyväinen tyttö. :heart: Puuroja edelleen maistellaan ja kaikki on yök edelleen. Riisipuurot, kaurapuurot ja kaikki. Pari lusikallista saan soseen seassa huijattua suuhun.
Eilen mietittiinkin miehen kanssa millasta ähkimistä se 3kk oli ja sitten onneks helpotti. Ihmeen tyytyväinen ja iloinen oli tyttö silloinkin vaikka mahaan sattu koko ajan :| Se vaan ähki ja puhki sitä ilmaa pihalle. Ei oikeestaan ikinä itkeny mahaansa. Sillon olin välillä tosi väsynyt, mutta tuntuu etten enää ees muista koko aikaa.
 

Yhteistyössä