TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

Kyllä panee hiljaseksi tuommoset tapahtumat, voi sitä tuskaa monissa kodeissa tällä hetkellä epätietoisuuden ja ehkä jo tulleiden huonojen uutisten takia...ei voi kun itkeä ja ihmetellä. mikä ihme ihmisiä riivaa että pitää toisia tappaa jos ahistaa niin pahasti niin tappasivat ihtesä ja jättäsivät muut rauhaan...
 
Aloin oikein voida pahoin kun kuulin tuosta Kauhavan jutusta. Tekee niin pahaa. Miksi? Miksi? Jotenkin niin käsittämätöntä. Voi niitä äitejä ja isiä jotka saavat tänään sen elämän karmeiman uutisen, oma lapsi on kuollut ja niin turhaan. :'(
 
Kauhajoesta taallakin tuli aamu-tv:ssa. Kauheaa. :(

Mutta heti peraan jipii, Eeva kavi nukkumaan 21:30! Herasi toki syomaan 2 tunnin valein, mutta ei sentaan kukkunut hereilla yomyohaan. Jospa se tasta.. viela vahenis nuo yoherailyt niin jaksaisin taistella anopin kanssa paremmin.

Kortisoniako se oli, mita ranteisiin jotkut on saaneet? Mulla olis varmaan aihetta sille kohta kanssa. E on tyytyvainen vaan sylissa. En tieda johtuuko se nyt sitten uudesta paikasta kun sekin tajuaa ehka, ettei olla vaan kylassa. Ihan koko ajan on kannettava kun mieskaan ei viela sangysta ole ylos paassyt. Anoppikin on sen verran vanha, ettei ihan koko ajan jaksa olla auttamassa eika tarviikaan kylla. Ranteista sateilee sellainen kipu valilla sormiin ja olkapaihin asti, etta meinaa taju lahtea. Ja sitten mulla on viela toi verenpaine niin matala.. uskalla kohta enaa koko vauvaa nostella kun ei tieda miten kay!

Perhepedissa nukutaan silloin, kun olen liian vasynyt hilaamaan Eevaa pinniksen ja meidan sangyn valia. Helpompaa pitaa siina vieressa. Ihan tyytyvainen on omassaankin ja nukkuu ehka jopa paremmin. Mina ainakin, kun en heraa jokaiseen kaannahdykseen.

Jaha, kutsu kay. Lahdettava kantamaan Eevaa. |O
 
Tääl on ihan tippa linssissä ton Kauhajoen tilanteen takia. Ihan käsittämätöntä. Poliisi vielä eilen keskustellut henkilön kanssa, eikä mitään sellaista ilmennyt että ase tai lupa olis pitänyt ottaa pois... hohhoijaa, surullista :'(

LC, Marmotta sekä Katris
, onkos meidät leimattu jälleen Tuonelan kansaksi, joka osaa vain käyttää kännykkää, niinkuin se artikkeli silloin Jokelan jälkeen? Vai miten siitä on ollut siellä uutisissa?

Jokohan nyt alettaisiin uskoa, et nuorten pahoinvointiin pitää panostaa? :(
 
Täällä kans tyrmistyneenä että taasko koulusurma näin pian jokelan jälkeen...ei oo ihminen missään turvassa enää koto suomessakaan :'(

Tää oli tällänen pika visiitti kun äiti tuli just kylään...mutta poika on ruvennut nyt ihan kunnolla kääntyilemään,mut huutaa sit kohta mahallaan et on tylsää :D eikä osaa kääntyy takasin näköjään enää....

 
Elda Joo, kylla ne mainitsi taas ne itsemurha luvut...Taitaa olla hiljainen uutispaiva kun BBC valtti asiasta oikeen pitkan selonteon ja Matti V:kin antoi lausunnon ihan englanniksi.

Marmotta
Eikohan se E ala kohta tuntee paikkaa enemman ja viihtymaan lattiallla. JA jos kasia sarkee ja alkaa kipuileen oisin niin mars laakariin, ala karsi yhtapitkaan kuin ma. Jo heinakuussa alkoi kramppaan.

RepaKarsivallisyytta! Meilla tyty on kaantynyt nyt kohta kuukauden mahalleen ja ei halua/viitsi oppia kaantyyn takas selalleen ja sitten huudetaan etta tuus kaantaan mut :LOL:

Nyt pelaan eurolottoa kun isopotti jaossa! :D kun ei osakkeillakaan enaa rikastu!
 
Järkkyä kyllä tuo Kauhajoen tapaus :( Samaa täällä kavereiden kanssa mietittiin et miks ei vaan tappais itseään eikä kymmentä muuta samalla :'( Tai ei itsarikaan tietty hyvä ole, mutta parempi kuin tuo... Itse oon vielä koulussa töissä, joten ei tunnu mukavalta ees palata koko työhön, jos tuollanen odottaa!
 
LC, alkaa turhaan sita eurolottoa.. meilla on meinaan oikeat numerot. Ollut kauan, ne aina vaan arpoo ne vaarin. Jos talla kertaa saisivat oikein. Teille sit seuraavalla kerralla. :)

Ja sama taalla, mahalleen kaantyy kylla. Kaantynyt jo ehka sen kuukauden. Siina sitten touhuaa ja kun kyllastyy, kuuluu kylla huuto etta vois tulla joku kaantamaan selalleen. Ja sitten kun kaantaa, se ahertaa heti takaisin mahalleen. Vaan etta voi haluta selalleen! Ja voi etta, kylla muuten huutaakin lujaa. Ei tarvii miettia kumman puolelta toi kova aani tulee..

Kauhajoesta taalla ollut yllattavan asiallisesti uutisissa. Odotan iltaa, jolloin joku eukko tissit vilkkuen kailottaa paivan tapahtumia samalla kun taustalla jammailee pari glitteripukeista puolinakua tyttoa, ehka sitten tulee viiltavan tosia journalistisia valahdyksia myos tasta tapauksesta. Ei sentaan ihan niin, mutta iltaisin en voi katsoa kun englannin kanavia, taalla tehdaan kaikesta sen luokan show etta oksettaa. Siveana suomalaisena en ole tottunut nakemaan niin paljon paljasta pintaa ja ihme mesoamista telkkarissa. Vahan sama jos Suomessa olis vahapukeiset Marco Bjurstrom ja Riitta Vaisanen lukemassa uutisia..
 
Marmotta :LOL: Aika kova meininki siellä uutisissa :D Toivottavasti ei tuu mun uniin toi uhkakuva alastomasta riittaväisäsestä ja marcosta :D

Huokaus..poika vihdoin unilla ja itteäänkin väsyttää niin rutosti,ihmekö toi kun herätty ties milloin :kieh:
Taas nähtiin mitä käy kun pojan päästää yliväsyneeks...sain sen viimosille päikkäreille liian myöhään,oli siis jo siinä kohtaa ihan liian väsy,maltto nukkua vain puolisentuntia ja oli senkin jälkeen selvästi väsy. Sitä oltiin sitten niin hermoheikkoja koko loppuillan ja pakko oli oottaa sinne kuuteen ennen iltapesuja,muuten ois lähtennä käpälästä nää meidän nukkumaanmeno ajat :ashamed: Nooh,sit se meni siihen että just kun oli nukahtamassa niin pieru tulee ja kauhee huuto,kohta sama homma uusiks... oli otettava pariin otteeseen poika syliin että rauhoittuu ja sit se simahti olkapäälle. Nyt toivottavasti nukkuu jonkin aikaa ennenkuin tarvii tutittaa... Nyt kyllä uskon että hänen uniajoissa ei kertakaikkiaan löydy joustoa :D itteään saa taas syyttää... :ashamed:

Ja onpahan Kasper sitten kyllästynyt kaikkiin leluihinsa...mikään ei enää sykähdytä. jaksaa tutkia hetken ja lentää lattialle,ellei lennä jo suoraan. Koko ajan pitää kaivaa jotain muovikippoo yms.mitä se ei aikasemmin oo maistellu ja sit on hetken tyytyväinen :D Meilläkun ei ees oo pahemmin mitään leluja kun luulin että tokihan suku ostaa innoissaan niin että paikat pursuaa jos minkälaista palikkaa,mutta vissiin yhden lelun on saanut ja loput meikä haalinut jostain :/ Eihää niitä tietty voi aina uusia ostaa kun vanhaan kyllästyy,mutta kiva olis jos ees muutama lelu olis enemmän...helpottais minunkin arkea. Pakko vissiin lähtä ostamaan =)

Nyt koitan hetkeks mennä lukemaan kirjaa ja sit mun on varmaan pakko mennä nukkumaan. Tämän kun joku mulle ois kertonut vuosi takaperin,että meikäläinen menee ennen ysiä nukkumaan,niin räkäset naurut olis tullu :LOL:
 
Järkyttävää tosiaan mihin tämä maailma on menossa :eek: ! Kauhajoen tapahtumia on pitänyt päivän aikana ihmetellä, tosi surullista :'( . Pienessäkin kylässä voi näköjään tapahtua kauheita.

Jenni Kuulostaa tosi mukavalta :)! Ihanasti tehty sun mieheltä.

Perhepeti Jessi on nukkunut tasan kerran koko yön meidän välissä. Joskus aamuöisin olen jättänyt syönnin jälkeen tunniksi tai pariksi viereen nukkumaan, jos on vaikuttanut levottomalta. Tyttö herää herkästi, kun mieheni kääntää kylkeä ja minä itse nukun samassa asennossa koko ajan paikat puutuneena. Alitajunnassa on pelko, että kierähdän tytön päälle :/ . Koko perhe nukkuu meillä paremmin, jos Jessi on omassa sängyssään.

Puurot Ei olla vielä kokeiltu.

Kiinteiden vaikutus yöuniin Meillä soseiden syöminen ei ole vaikuttanut uniin ainakaan pidentävästi. Tyttö herää mielestäni useammin kuin aikaisemmin :| . Vatsan väänteitä ei ole tullut, mistä lie levottomuus johtuu (ehkä opituista uusista taidoista ja hampaista). Saa nähdä alkaako nukkua pidempiä pätkiä, kun päästään maistelemaan iltapuuroa :) . Meillä syödään kasvisosetta n. klo11 ja hedelmäsosetta välipalaksi n.klo15 ja iltavelli n.klo18.30 ja lisäksi maitoa useamman kerran päivässä. Iltavellin jälkeenkin nukkuu monesti vain 1h ja sitten herää :/ ...en ymmärrä miksi, koska nälkäinen ei kuitenkaan ole. Tissi on ainut kapistus millä tytön saa unia jatkamaan. Tyttö ei kylläkään silloin syö vaan lupsuttaa tissiä pari kertaa niin kuin tuttia ja sitten nukahtaa. Ehkäpä tuostakin tavasta opitaan kohta pois.

Marmotta Aika villiltä kuulostaa uutistenlukijat sielläpäin :D .

Repa Ei meilläkään vanhat lelut meinaa kiinnostaa. Ostin eilen uuden purulelun ja sen kanssa ollaan viihdytty tänään pitkät pätkät. Meillä myös lelut lentää kaaressa ja välillä äitikin saa leluista iskuja, kun leikitään lattialla:D.

Meidän pitää mennä huomenna aamusta rokotuttamaan Jessi rokotetutkimuskeskukseen :( . Tyttö saa kolme piikkiä, kun ollaan osallistuttu meningokokkirokotetutkimukseen. Mä niin toivon, ettei rokotteista tulisi pahasti oireita ja ettei tyttö itkisti yhtä sydäntä raastavasti kuin viime kerralla.

Nyt suihkuun

:wave:
 
Iltaa! |O

Meillä menee päivät todella hienosti, hyvin syödään pullosta ja hyvin jaksaa leikkiä yksikseen jne. Vaan kun herätään viimesiltä päikkäreiltä siinä klo. 18:30-19 alkaa sellainen rumba että.. Hetken saattaa viihtyä lelujen kanssa sen jälkeen ei millään, sylissä pitäis olla, illalla ei sitten enään huolikkaan pullosta, vaan saan huijattua niin että ensiksi tissiä sitten pullosta taas tissistä ja taas pullosta jne. Näin syö ehkä 100ml maissivelliä + tissiä. Sen jälkeen alkaa nukuttaminen, äskeinkin sain ½h nukuttaa tyttöä ja lopulta nukahti syliin.
Siitä nukkuu sellaiset 4-5h putkeen ja sit alkaa taas levottomuus ja koko aika saa olla laittamassa tuttia!

Tämä siis tullut yht`äkkiä :eek: Eikä mitään hajua mistä voisi johtua, toivon vaan että ei kestäisi kauaa :ashamed:

marimint Meillä on sama, jos tyttö on yöllä vieressä, itse nukun samassa asennossa paikat puutuneena.

Anteeksi kun taas valitan... VALI VALI :kieh: :D
 
mä en kans jaksa ymmärtää et miks aina sivulliset saa kärsiä rankemman kautta jos joku haluu iteltään henkensä heittää, miks ne ei vaan mee saunan taa ja lahtaa ittensä sinne..

meil A on alkanut muokkaamaan viimeisiä päikkäreitä pois, ei vaan suostunut menee unille, joten nukkus vaan 3 päikyt ( 1x20min, 1x4h, ja 1x30min ) vikoilta päikyiltä heräs 15:30 ja vaik selvästi oli väsynyt ja silmiään hieros niin nukahti yöunille 19:15, torkkus jo sylissä kun maissivellin annoin ja sinne hyytäs sänkyynsä.

muutaman tunnin päästä vois itekin kömpiä sänkyyn nyt rentoutumaan teeveen ääreen..
 
huomenia!

poika taas sylissä joten isot kirjaimet puuttuu....

yö oli levoton, joskaan poikaa ei kai sattunut ,mutta ilmavaivojaan heräili pusaamaan aika-ajoin :/ sellanen fiilis että tässä dieetissä on kyllä perää,mutta en tiiä oisko joku muukin mikä pitäs jättää pois...?no ei auta kuin tarkkailla tilannetta...

nyt aion taas vetää pikkutirsat kun panen pojan unille,aika kuitti olo
=)
 
Repa: Meilläkään ei kelpaa Kasperille omat lelut enää mut isoveikan lelut on pop..jos laitan omia leluja esille ja iso veikka on levitllyt omansa niin kyl menee vaikka tahdon voimalla sinne veikan lelun luo.

Levottomat yöt: No täällä ei kai viellä sitä kauhean rauhallista yötä ole ollutkaan tässä 4 ja puolen kuukauden aikana..ähinää puhinaa ja tuhinaa. Meillä kun poika oppi kääntymiset ja liikkumiset niin aikaseen. Mut ehkä sit vuoden päästä. esikko valvotti 1,5 vuotta.

Jenni: Mistäs tollasia aarteita oikein löytää? ois ihana kun ois noin ajattelevainen mies :heart:

Omanapa: Meidän avokriisi taitaa vaan paheta pahenemistaan...Ottaa vaan niin päähän ja sit se iänikuinen vertailu et kun niilläkin menee niin hyvin eikä nekään tolleen sekoile..samperi me ihmiset ollaan jokainen omanlaisia eikä mitään massatuotanto linjalla ajettuja muovikikkareita. joo nyt en valita enempää tulisi monta sivua tekstiä.

mistä motivaatiota laihdutkseenMillä te tsempaatte itseänne? mulla oli aika hyvä vire jo päällä mut tän kaiken keskellä se katosi jonnekin.
 
huomenta! aamu aloitettiin 6:20 |O

pitkästä aikaa oli tosi levoton yö, en tiiä johtuiko se tuosta liian aikaisesta nukkumaanmenosta kun heräs pirteenä juttelemaan 1,5 tunniksi puolen yön aikaan ja sit toisen kerran heräs juttelemaan pirteenä 1 tunnin ajaksi 4 aikaan..nuku siin sit itte :|

näköjään heräs jo ekoilta ½h uniltakin jo joten pitää mennä
 
Yö oli taas mitä oli, 2h välein oltiin hereillä. Itse nukuin nua välit olohuoneen sohvalla etten kuulisi toisen ähinöitä ja se auttoi, vaikka aluksi jäinkin neidin ääniä kuuntelemaan.

Sellasta piti taasen kysyä, että mulla alkoi menkat tänään ( oli muuten suht rusehtavaa vuotoa ) ja mulla olis aamupäivä aika gynekologille niistä mun alamaha kivuista, joten pitäisiköhän mun nyt perua tämä aika ?

Ihanaa päästä tänään muiden mammojen seuraan, meillä on siis tiedossa mamma treffit, ja eilenkin oli yks tuttu 9kk tyttönsä kanssa käymässä, ja arvatkaas vaan mitä tämä tyttö teki kesken vaipan vaihdon, otti ja lähti ja kakkasi meidän lattialle :LOL: :LOL: onneksi ei sentään matolle :D
 
Huomenta! :flower: Meillä oli eilen täysin ennätyksellinen päivä, kun Nea nukkui päikkäreitä 3h :eek: 12:40 nukahti ja puoli kolmelta hain sisään - toki muutaman kerran piti käydä laittamassa tuttia ja lykkimässä, mutta silti!!!! Pitää toivoa, että se johtuu kiinteiden aloituksesta ja tulee tavaksi :D Olisikin kätsyä, jos pimu ottaisi aamulla ne tavalliset 30min. torkkunsa, sitten lounaan jälkeen pidemmät unet ja vielä illalla 30min. pikaunet. Ei ainakaan talvipakkasilla ja räntäsateessa jakaisi olla neljää kertaa päivässä nukuttamassa :ashamed:

Kauhajoen tapaus on jotain niin järkyttävää, ettei siihen oikein mitään osaa edes sanoa :/ Aikaisemmin nuoret mielenterveyspotilaat satuttivat korkeintaan itseään, mutta nyt pitää viedä iso porukka mukanaan! Mitä hemmettiä siitäkin kostuu? :kieh: Sitä paitsi miten voi olla, että nykypäivän nuoret ilmoittavat elämänkatsomuksekseen ihmisvihan: kai se nyt näkyisi ja siihen jonkun luulisi puuttuvan! Ei vaan käsitä....

Perhepeti ei meillä ollut koskaan edes vaihtoehto, koska silloin ei meistä nukkuisi kumpikaan, mies enkä minä. Neasta en tiedä, mutta aika herkkäuniselta vaikuttaa hänkin. Olin kuitenkin ajatellut, että pinnis olisi meidän makkarissa hieman 3kk pidempään, mutta niin vain kävi, että neiti siirrettiin omaan huoneeseensa jo silloin.

Kai kaikkien vihannesten ja juuresten keittämisessä pätee sama sääntö, että kuoresta saisi niitä ekstravitamiineja, mutta enpä sitten tiedä miten esim. perunat saisi niin puhtaaksi, ettei mukaan soseuttaisi ainakin vähän multaa :/ Itse olen kuorinut potut ja varmaan tulen niin tekemään bataatinkin kanssa.

jennillä on ihanan huomaavainen mies... Itsekin toivoisin erityisesti yllätyksiä - ei niin, etä aina saa pyytää omaa aikaa tai hemmottelua :headwall: Esim. hieronnasta olin puhunut ts. vihjaillut jo vaikka kuinka kauan ja lopulta jouduin pyytämään, että mies varaisi minulle ajan ja hoitaisi sen aikaa tyttöä. Lopulta en edes huolinut miehen rahoja: sama se on sitten itse maksaakin, kun niin hemmetin kauan sai asiasta mainita ja "kerjätä" sitäkin vapaata tuntia :kieh:

Laihdutusmotiaavatiota ei ole :ashamed: Koitan tsempata itseäni kuvittelemalla sitä ensimmäistä kertaa, kun pääsen tyttöjen kanssa ulos ja olisi kiva mahtua vanhoihin bilevaatteisiin, mutta aika heikkoa on ollut tulokset :x Kai olen jotenkin masentunut tästä imetyksestä ja siitä ettei tyttö ota pulloa, että ryven täällä itsesäälissä tyyliin "en minä kuitenkaan koskaan pääse mihinkään" ja siksi vetelen herkkuja pussikaupalla :(

repa Sama juttu täällä lelujen kanssa - ei enää innosta vanhat lelut ei sitten yhtään :/ Olenkin huomenna lähdössä lelukauppaan ostamaan kassillisen uusia leluja, että saa neiti uusia virikkeitä ;)

Meillä kiinteiden aloitus on lähtenyt hienosti käyntiin: Nea syö kaikkea mitä olen antanut! Kaikki hedelmäsoseet uppoavat toki perunaa nopeammin kiduksiin, mutta ajattelin tänään sekoittaa perunaan porkkanaa niin saa makeutta siihenkin. Miten muuten teillä muilla: oletteko kokeilleet yhtä tuotetta aina monta päivää peräkkäin ennen uuden maun aloittamista? Meillä altettiin "makeat" luumusoseesta, mutta toisena päivä otettiin ruusunmarjaa ja eilen persikkaa :p Purkit kun olivat jääkaapissa enkä huomannut ottaa sosetta jäähtymään niin piti aloittaa uusi maku.

Mutta nyt leikkimään Nean kanssa ennen lounasta!
 
Moikka!

Vadelma-kaurapuurokin on yök :$ Vaikka kuinka sosetta tunget mukaan. Muutaman lusikallisen sain huijattua suuhun aamulla ;)

Majj, voisitko soittaa ja kysyä että haittaako tuo? Ite en kyllä tiiä...ei ole ollut vastaavaa tilannetta. Voihan se olla että ei haittaakaan.

Voi että kun oppis pian istumaan syöttötuolissa. Alkaa olemaan hankalaa tuo sitterissä syöttäminen. Kohta saa muutenkin viskata koko sitterin menemään...ei siinä enää kauaa viihdy.

Yritin muuten eilen juottaa vellitutista maitoo ja ihmettelin että mikä siinä nyt on niin hankalaa :D
 
Poika: tuo avokriisi kuulostaa niin tutulta - ihan kuin mun menneisyydestä. Exä kummastelia aina että "miks meillä on ongelmia kun kaikki muuthan on niin onnellisia?" Sille ei vaan mennyt järkeen että ripä sen kaverit varmaan vaan puhuneet kotihuolista hänelle tai sitten hän vaan ei halunnut niitä kuulla. Exä tahtoi vaan pitää yllä sellaista kiiltokuvakuorta, meillä on kaikki asiat hyvin...ja jotenkin hän sitten kuvitteli että voidaan elää onnellisena tuossa kiiltokuvamaailmassa. Ja meidän pahimmat ongelmat kuitenki oli hänestä enemmän lähteviä. Hän ei nimittäin suostunut koskemaan muhun oikeastaan lainkaan. Hääyön jälkeen harrastimme tasan kaksi kertaa seksiä ennen ero...väliä tuli yli puoli vuotta aina kerralle. Aihe oli sellainen että siitä ei saannut vaan puhua, piti vaan peitellä tunteensa ja hymyillen leikkiä onnellista. Ja mä kun taas tykkään noista sänkykammari puuhista... Onkohan se niin että joillekin miehille on kovin vaikea käsitellä hankalia asioita, jotka poikkeavat heidän käsityksestä ns. normaalista elämästä? En tiedä. Kovasti tsemppiä teille, toivottavasti saatte kuitenkin asiat puitua ja sä saat sun miehen ymmärtämään että ei se ole epänormaalia jos pelkää lastensa puolesta. Et varmasti ole ainoa nainen noiden tunteiden kanssa.

Weiss en ole vielä lähettänyt sulle jaksamis :hug: Koville on sut laitettu mutta kyllä sä jaksat, olen varma siitä!

Meillä kanssa kyllästytään leluihin alta aika yksikön. Olenkin nyt tehnyt niin että jaoin lelut kahteen kasaan ja toisilla leikitään nyt ja toisille sitten ensi viikolla jne. vaihdelle. Saapa nähdä auttasko hieman =)

Jee, tänään sain muutaman lusikallisen meneen puuroa ihan lusikalla!! Ei paljoa, mut kuitenkin. Lopetin heti kun Neea alkoi vääntelehtiä ja osoittaa merkkejä että ei oikein tykkää tästä hommasta. Joskohan lusikka-lakko pian päätyis...

Meiltä varastettiin postilaatikko ja naapurien laatikot oli potkittu ojaan...Joillain on sitten todella paeljon turhaa aikaa kun joutaa tuollaistakin tekeen. Mitä siitäkään kukaan hyötyy?

Kyllä mä kieltämättä olen aikas ylpeä tuosta mun miehestä, ei voi muuta sanoa. Toki häeltäkin löytyy ne huonot puolet (jääräpäisyy etunenässä) mutta on niin passeli tapaus mulle. Mun oma maajussi, tai ei nyt ihan kun nuo meitin pellot on vuokralla, mutta siis täällä maalla kasvanut tapaus. Huvittavintahan on että olen hänet tavannut Kiinassa, työkuviossa. Tosin silloin ei vielä romanssi syttynyt, eipä niissä olosuhteissa tulis mieleenkään mikään tuollainen. Mutta sitten satuttiin törmäämään vapaa-ajalla Suomessa, ihan silkasta vahingosta ja oikeastaan sillä reissulla olen vieläkin :heart: Kemiat vaan kohtasi. Mies kun on täällä maalla kasvanut niin eipä häntä tartte hommiin patistaa, ennemminkin välillä vähän jarrutella että voishan tuota joskus istua sohvallakin ja ottaa rennosti. Itselle tulee välistä omatunnontuskia kun en jaksa tehdä mitään ja mies vaan puurtaa hommia kodin eteen. Hän vaan aina kuittaa asian niin että sä olet raskaana kulta, sun kuuluu levätä.
 
voi ei Marmotta kerkesin jo sijoittaa mun viikorahan tuohon Lottoon ;) , jospas meilla sattuis oleen samat numerot kun otin lucky dipin :D niin jaetaan sit rahat.

Tanaan kavin sit niissa verikokeissa: siina katsotaan maksa- arvot etc. no ainakin maksa- arvot taytyis olla huippu luokkaa kun alkoakaan ei oo tullut otettua :LOL: Tyty itki ja kiljui koko ajan kun oltiin terkan vastaanotolla, varmaan kaikki luuli etta tytya pistettiin eika aitia =) nukahti sit ennen kuin paastiin ovesta ulos ja nukkuu edelleen karryssa.

Leluista vaihtelen niita aika ajoin, tosin apina ei enaa kiinnosta vaikka se oli jo hermolomalla kertaalleen. Nyt on helistimet pop.

Laihdutusmotivaatio
Leivon piirakkaa sunnuntaina, jotta ei tuu ostettua karkkia viikolla ja perjantaina sit hamstraan suklaalevyn tms :ashamed: Paino on jumiutunut paikoilleen ja kun on alkanut kaymaan ulkona uusien mamma kavereiden kans niin aina kaydaan kaffella ja tulee ostettua jotain siihen sit kyytiseuraksi :headwall:

Viimeyo meni hyvin tyty unilaa jo 8:lta ja heras 5.15 syomaan ja sit 7.45 uuteen paivaan. Aidin yo meni painajaisessa jossa F oli siepattu :'( , pitas varmaan kuunnella vahemman uutisia.

Nyt touhuun!
 
Majj: Anteeks nyt vaan kun en muista mitä oot mahakivuistas kirjoittanut.. :ashamed: ,mutta eihän ne vaan mitenkään sattuis johtua menkoista? Kun oon kuullu että ekat menkat synnytyksen jälkeen voi olla kivuliaat ja oireilla tuloaan kauan... Mut soita sinne gynelle ja kysy että pitääkö aikaa siirtää vai ei...toisaalta jos kyseessä on niukka vuoto,niin luulis ettei haittaa =)

Kyllä kaikki juurekset pitäis kuoria ja pestä,kun niissä kuorissa tosiaan voi piillä multaa ja se taas aiheuttaa mitä lie listeriaa... suosittelen kuorimaan ennen keittoa =)

Hei onko teidän lapset kauheen kiinni rutiineissa,kun Kasper on hyvin tarkka niistä :p
Heti on päivä ketuillaan kun yksikin nukkumaanmeno viivästyy yli 15min,siltä ainakin tuntuu... ja sit nukkuu nykyään hyvin tarkalleen noi unensa,joskus puolentunnin heittoja,mutta kuitenkin niin,että loppujenlopuiks ollaan aina samaan aikaan illalla nukuttu kaikki päikkärit... Oon pistänyt tämän merkille kun olen koittanut vähän venyttää sitä nukkumaanmenoa,ees puolella tunnilla,mut ei onnistu. Ja missään nimessä ei nuku 3 päiväunta enempää :D Tissiä täytyy saada herätessä vaikka just tunti sitte olisin antanut ennen nukkumaan menoa,ja normaalisti kuitenkin pärjää ilman 3-4h,kunhan vaan unien jälkeen on tissiä :p Muuten tuloo kärtty. Lähe tommosen kanssa sit mihinkään kun aina pitää olla menot tarkkaan suunniteltu niin,että poika saa nukkua minuutilleen unensa ja oikeaan aikaan...puhumattakaan mistään aikaan rajatuista harrastuksista,kuten muskari. Nooh,ens syksynä sitten kokeillaan josko johonkin musiikkileikkijuttuun pääsis mukaan =)

Kävin äsken näyttämässä pojalle luontoa niin että oli liinassa. Oli taas aivan äimänkäkenä,ja on nyt nukkunut ulkona jo 45min ilman äännähdystäkään...tais väsyttää uudet virikkeet :D

Pitää muutes käydäkkin iltapäivälenkillä ostamassa pojalle pari lelua,ei tuu muuten mitään,kun ei viihy sekuntiakaan yksin...ilma on kyllä aivan ihana B)
 
Olin sit sielly gynellä, eikä haitannut yhtään vaikka menkat alkoi, sen verta niukkaa vuotoa on. Sain nyt jonku antibiootti kuurin, en edes tiedä miksi, ja jos nää maha kivut jatkuu 2-3kk päästä vielä nii johki suoli tähystykseen joudun. Joten toivon että nää tästä rauhottuisi. Ei siitä sen enempää..

Repa Mulla on siis alkoi 6 viikkoa synnytyksestä kauheat alamaha kivut ( varsinkin tossa oikella puolella ) ja niistä oon ollut pariin otteeseen tutkittavana.
 

Yhteistyössä