Huomenta! :flower: Meillä oli eilen täysin ennätyksellinen päivä, kun Nea nukkui
päikkäreitä 3h 12:40 nukahti ja puoli kolmelta hain sisään - toki muutaman kerran piti käydä laittamassa tuttia ja lykkimässä, mutta silti!!!! Pitää toivoa, että se johtuu kiinteiden aloituksesta ja tulee tavaksi
Olisikin kätsyä, jos pimu ottaisi aamulla ne tavalliset 30min. torkkunsa, sitten lounaan jälkeen pidemmät unet ja vielä illalla 30min. pikaunet. Ei ainakaan talvipakkasilla ja räntäsateessa jakaisi olla neljää kertaa päivässä nukuttamassa :ashamed:
Kauhajoen tapaus on jotain niin järkyttävää, ettei siihen oikein mitään osaa edes sanoa :/ Aikaisemmin nuoret mielenterveyspotilaat satuttivat korkeintaan itseään, mutta nyt pitää viedä iso porukka mukanaan! Mitä hemmettiä siitäkin kostuu? :kieh: Sitä paitsi miten voi olla, että nykypäivän nuoret ilmoittavat elämänkatsomuksekseen
ihmisvihan: kai se nyt näkyisi ja siihen jonkun luulisi puuttuvan! Ei vaan käsitä....
Perhepeti ei meillä ollut koskaan edes vaihtoehto, koska silloin ei meistä nukkuisi kumpikaan, mies enkä minä. Neasta en tiedä, mutta aika herkkäuniselta vaikuttaa hänkin. Olin kuitenkin ajatellut, että pinnis olisi meidän makkarissa hieman 3kk pidempään, mutta niin vain kävi, että neiti siirrettiin omaan huoneeseensa jo silloin.
Kai
kaikkien vihannesten ja juuresten keittämisessä pätee sama sääntö, että kuoresta saisi niitä ekstravitamiineja, mutta enpä sitten tiedä miten esim. perunat saisi niin puhtaaksi, ettei mukaan soseuttaisi ainakin vähän multaa :/ Itse olen kuorinut potut ja varmaan tulen niin tekemään bataatinkin kanssa.
jennillä on ihanan huomaavainen mies... Itsekin toivoisin erityisesti yllätyksiä - ei niin, etä aina saa pyytää omaa aikaa tai hemmottelua :headwall: Esim. hieronnasta olin puhunut ts. vihjaillut jo vaikka kuinka kauan ja lopulta jouduin pyytämään, että mies varaisi minulle ajan ja hoitaisi sen aikaa tyttöä. Lopulta en edes huolinut miehen rahoja: sama se on sitten itse maksaakin, kun niin hemmetin kauan sai asiasta mainita ja "kerjätä" sitäkin vapaata tuntia :kieh:
Laihdutusmotiaavatiota ei ole :ashamed: Koitan tsempata itseäni kuvittelemalla sitä ensimmäistä kertaa, kun pääsen tyttöjen kanssa ulos ja olisi kiva mahtua vanhoihin bilevaatteisiin, mutta aika heikkoa on ollut tulokset :x Kai olen jotenkin masentunut tästä imetyksestä ja siitä ettei tyttö ota pulloa, että ryven täällä itsesäälissä tyyliin "en minä kuitenkaan koskaan pääse mihinkään" ja siksi vetelen herkkuja pussikaupalla
repa Sama juttu täällä lelujen kanssa - ei enää innosta vanhat lelut ei sitten yhtään :/ Olenkin huomenna lähdössä lelukauppaan ostamaan kassillisen uusia leluja, että saa neiti uusia virikkeitä
Meillä kiinteiden aloitus on lähtenyt hienosti käyntiin: Nea syö kaikkea mitä olen antanut! Kaikki hedelmäsoseet uppoavat toki perunaa nopeammin kiduksiin, mutta ajattelin tänään sekoittaa perunaan porkkanaa niin saa makeutta siihenkin. Miten muuten teillä muilla:
oletteko kokeilleet yhtä tuotetta aina monta päivää peräkkäin ennen uuden maun aloittamista? Meillä altettiin "makeat" luumusoseesta, mutta toisena päivä otettiin ruusunmarjaa ja eilen persikkaa
Purkit kun olivat jääkaapissa enkä huomannut ottaa sosetta jäähtymään niin piti aloittaa uusi maku.
Mutta nyt leikkimään Nean kanssa ennen lounasta!