jenni sullahan on ihana mies!! Saat olla kyllä onnellinen tommosesta paketista! Vau! Ei sillä, etteikö munki mies huomaavainen olis, mutta ei kyllä ihan noin paljon kuitenkaan...
vielä siitä
perunasoseesta: mä oon kyllä sitkeesti antanut sitä perunasosetta jonka oon tehny valmiiks pakkaseen ja hyvin uppoaa.. mitään haittaa siitä ei varmaan oo että se on pakastettu??? En mä ehkä itte söis sitä mutta vauvalle uppoaa hyvin.
perhepeti ei oo meidän juttu. Ensinnäkin mies kääntyilee niin paljon ettei oo turvallista. Ja kuten
jennilläkin niin meilläkin poika nukkuu omassa huoneessa. Näin kaikki saa hyvät yöunet.
apua. mä unohdin jo mitä kaikke tääl oli kirjotettu. No painostahan voi aina jauhaa.. jälleen -300g alotuspainoon, eli kovasti heittelee. Mä taidan olla ikuinen laihduttaja
mutta ihme kyllä tänään en jaksa aiheesta stressiä ottaa. pääasia että ei oo noussu mässäilyviikonlopun takia.
päikkärit poika haki 30 minsaa unta ennen ku nukkumatti teki kutsun päikkäreille. nyt hiljeni ääni pinniksessä joten tais pojalle uni tulla. miten noi päiväunien nukkumiset voi olla noin työntakana???? Ei käsitä.. onneks poika vaan jokeltelee sängyssä, eli ei huuda tms.
missä vaiheessa
allerginen reaktio näkyy jos sitä tulee??? Pojalla on naamassa taas jotain näppyjä.. Aiemmin luultiin että ne tulee nan ja tutteli korvikkeista, mutta nyt ollaan annettu semperiä ja on ollu ok. tänään kuitenkin taas jotain näppyjä naamassa. eivät kutise tai oo mitenkään pahannäkösiä, mutta mietinpä vaan että mistä ovat tulleet.. porkkana alotettiin sunnuntaina, voiko oireet tulla vasta nyt??? ja tänään annettiin maissivelliä aamupalaks voiko olla siitä`?
joku puheli jännitysmomenteista bensan suhteen... mä oon ihan neuroottinen sen suhteen. en siis lähe liikenteeseen jos ei oo vähintään yhtä isoa palkkia bensamittarissa... mies joskus on tehny jäynää kun on ollu bensä vähissä ja leikkiny että autosta loppuu löpö (leikkiny siis kytkimen kanssa pihatiellä jotta auto sammuu... ) mua on helppo vetää nenästä.
ai niin.. ja meillä pilkistelee eka hammas alaikenestä... pieni valkonen täppä on näkyvissa ja kaikki, siis ihan kaikki asiat menee suuhun..
nyt meen laittautumaan
birdie