Kirsikkatomsku, kokeile sitä Ceridalia
Vanulapulla oon ite tuputtanut pienen päähän illalla ja aamulla harjaillu. Ihan parissa päivässä lähti kaikki pois
Repa, joo mä kokeilen uudestaan huomenna kunnon valossa. Ei nyt vaan voi olla niin huono tuuri, et sen kerran ku kokeilen niin lehdessä ovat menneet sotkemaan kaavojen numerot tai paikat :headwall:
Naukuri, toi kyl joka kerta hymyilyttää toi autovelliyöpuku-yhdistelmä, kaikkeen sitä äitinä joutuukin
ja älä oo niistä luumuista kade, suurin osa oli tänään illalla jo pilalla, joten eipä täälläkään tehä mitään sosetta niistä. Prkle sentäs ku pilaantuvat nopeesti! :ashamed:
Kääntymisestä joku puheli, juu meillä ei käännytä eikä oikeestaan edes yritä (paitsi mahalta selälleen
), mutta meillä liikutaan sillai selällä ollessaan, ettei se ollu mikään vahinko se sänkyepisodi sillon parisen viikkoo sitten. Neiti pistää jalat tiukasti maahan peppu ylös, jaloista voima ja kas me mennään päälaki edellä ihan hyvää vauhtia.... =) Hassun näköstä homma
Soseista oli muutenkin puhe, niin meinasin tehä tällä viikolla niin paljon kuin jaksan perunaa, porkkanaa, kukkakaalia, bataattia sekä kesäkurpitsaa valmiiksi pakkaseen. Maissin aattelin muutenkin keittää pakasteista, joten sillä ei niin kiirettä. Omppua oon tehny tänään 19 välipala-annosta ja kahteen omppupiirakkaan viipaleet. Huomenna varmaan tulee toinen samanlainen satsi. Voi että mua ottaa päähän noi luumut. Olis eilen heti vaan pitäny tehä :kieh:
Ja nyt ku purnauksen makuun pääsin, niin meidän neiti ei suostu vieläkään avaanmaan suutaan lusikalle :ashamed: ei edes hedelmäsoseet houkuttele (ei päärynä ees!). Neiti on päättänyt että varsinainen ravinto on se velli! sen takiahan loppu osaimetyskin. Itsepäinen tapaus tuolla pinnasängyssä.... hmmm... saisi joo oppia, luulis kolmessa viikossa tajuavan lusikan funktion... :ashamed:
Ja
morotuksesta vielä, en oikein tiiä miten sitä ite testais, mut säikähtelee tuo lapsi paljon...
Jahas, neiti tahtoo seuraavan vellisatsinsa