carmen,hannanna Kokemuksesta voin kertoa et kaikki vauvat ei huoli pulloo vaikka kuinka yrittäis. :| :hug: teille ja jaksamista. Mut toinen lapsi voi olla myös tissitakiainen ja silti antaa äidille sen vapauden mennä kuntosaslille jne. ja huolii pullosta. Meillä on nyt tällainen vauva. Toki esikoisen kanssa ei osaa olla niin rennosti kuin nyt. Mutta ettei olis liian masentavaa niin vaikka vauva ei huoli pulloa kannattaa kokeilla sellasta nokkaa missä esim. kolme reikää(mulla vanha tupperin sellainen) ja kun korvike ei kelpaa niin kuka kieltää antamasta velliä meillä neiti sai sit velliä pullosta kun tissiä ei ollut tarjolla. Kokeilkaa löytää sellanen pullo/nokkamuki joka ei muistuta yhtään rintaa -koska vauva ei tykkää tulla huijatuksi-ilmeisesti. 2kk päästä vauva juo jo hienosti nokkamukista ja syö kiinteitä, mikä antaa äidille vapautta. Carmen et ole ollenkaan kamala äiti. Tunne on niin tuttu esikoisen ajalta sen kun ei mihinkään pääse vaikka mä olen aina tykännyt imettämisest ihan tosi paljon. Mutta koeilkaa josko oppis juomaan velliä ja vaikka sinne vähän korviketta -mä aloitin sen antamisen aikoinaan ihan lusikalla kun ei pulloa huolinut. Tsemppiä sinne!