Ekaks
kiloklubiin -3,4 kg JEEEE!
Merika, mistä sä haalarin löysit -50%? Etkös sä täältä pks-seudulta kanssa ollut? vai heittääkös mun muisti ihan häränhanuria... ei olis uus uutinen.
Ehkäsy, mulla on kesäkuun puolesta välistä lähtien ollut käytössä minipillerit. Välivuotoa oli kaksi viikkoa melkein heti pillerit aloitettuani, mut sen jälkeen eipä oo kuulunukaan... Ihan kohtuu tyytyväinen olen siis.
Naukuri, jotain kummallista oli, vaistosin sen heti -> kuten kunnon sherlockin kuuluukin
!!!! Huomenna me menemme uimaan kuuden viikon tauon jälkeen
Katrinainen, suojaa nuo pikkusormet ainakin. Teillä ei ole mitään ilmaista terveydenhuollon puhelinnumeroo josta voisit varmistaa sen kandeeko päivystykseen lähteä? Meillä täällä, en tiiä kattaako koko suomen vai pks:n vaan, on semmonen terveyspalvelunumero, joka on NIIIIN hyvä. Pari kertaa on sinne joutunu soittamaan ja aina on saanu asiallista palvelua
Mä kävin Prismailemassa. Siellä on nyt kaksi bodya 5 ?.... wink wink, jos perusbodyja puuttu
löysin myös ihanat villasukat ja tumput
Aattelin myös yllättää itteni ompelemalla lapselle muutamat verkkarit ite
Enpä oo sit yläasteen kässäntuntien jälkeen ompelukoneeseen koskenut, heh... joululahjaksi saatu kone makaa tuolla kaapissa
Sain vaaleanpunaista samettikangasta kaverilta ja pari käsityölehteä, joten kai noi vinkit on ihan luettavissa
Nyt sit pitäis kaivella muistinsopukoista kaavojen teko, ompelu ja kaikki. Oliskos täällä jotain käsityöspesialistia jolta voi hädän tullen kysyä apua? Liron muistelin ainakin, MUTTA MISSÄ ON LIRO?
Jaa-a, kohta lähen hakemaan kaverilta omppuja, niillä on niitä kuulemma ylipaljon...no minähän sit autan... ja olenkin sit illalla kysymässä miten teen lapselle omppusosetta