Repa Myöhästyneet synttärionnittelut :flower:
! Ja sit rintoihin
...eikös tuo pumppaaminenkin lisää maidontuotantoa? Ja olikos 6kk tienoilla kans tiheänimemisenkausi? Ajattelin, että jos sinun pikkuinen on tilannut lisää sapuskaa
. Kiinteiden aloittamisen jälkeen rinnat tuntui ainakin mulla täydemmiltä, tietysti koska ei J jaksanut syödä maitoa enää entiseen malliin. Mutta tilanne on kyllä tasaantunut ajan kanssa. Tosin itse annan illalla parilla syötöllä pullosta, koska olen huomannut sen auttavan yöuniin. Pullosta antaminenkin on saattanut vähentää mulla maidontuloa entisestään. Toivotaan, että tilanne tasaantuu pian sinullakin. Ei ole mukavaa, jos tissukat aristaa kaiken aikaa.
Weiss Suuren suuri voima :hug:!
Hampaista En uskalla edes ajatella montako reikää mulla on hampaissa tällä hetkellä. Hammaslääkäriaika on varattu joulukuun ekalle viikolla ja oon nyt jo pelkästä ajatuksestakin ihan paniikissa sinne menosta
. Reikiä mulle ei ole montaa elämän aikana ollut, joten sinänsä mitään traumaa ei ole paikkaa kohtaan. Inhoan vain sitä tuolia, niitä välineitä, hajua jne. Yööööök!
Hiukset Meillä lisääntyy J:lle pikkuhiljaa haivenia
. Pään päällä olevat on jo melko pitkiä, saa harjata sivuun. Jonkin verran on koko päässä karvoja ristissä, mutta ei mitään pehkoa =).
Juustokakut On kyllä herkkua
. Ei ole pitkä, kun leipaisin mango-juustokakun. Namiiii!
Sormipaloja En ole uskaltanut antaa vielä käteen. Kurkkua imeskeltiin yks päivä niin, että minä pidin palasta kiinni. Mutta neiti sai kuin saikin kahdella hampaallaan kurkun keskustan pehmoisesta osasta pienen palan suuhunsa ja saman tien alkoi kakominen :/ . Säikähdin, joten en uskalla ihan heti antaa uudestaan.
Meillä oli kamalan levoton yö. En tiedä mikä neitiä herätteli moneen kertaan. Laitoin tuttia suuhun, tissiä tarjosin vasta viiden aikaan. J syö jo hyvän satsin iltapuuroa, joten en kovin aikaisin suostu tissiä yöllä tarjoamaan, koska en usko nälkäänsä heräilevän. Toivottavasti ens yö olis pikkuisen mukavampi. Tänä aamuna herättiinkin kunnolla jo klo 6.10 |O .
Mukavan leppoista sunnuntaita!