TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

weiss: :hug: ja hyvä kun sait levättyä.

poika: toivottavasti saisit suostuteltua miehes pienelle lomamatkalle, voi kun itekin pääsis..

edla-mamma/birdie: omatoimisuutta puuttuu meidänkin kakslahkeiselta..aina pitää olla käskyttämässä..hermot meinaa välillä mennä mieheen kun tuntuu että tietsikka kiinnostaa enemmän :kieh: toki ymmärrä että hetken haluaa levähtää töiden jälkeen ja sen toki haluan hänelle suoda mut kun tahtoo venähtää toi tietsikan ruudun tuijottelu.. viime aikoina on tuntunut siltä että hoidan lapset ja kodin vallan yksin..koskas mun hengähdystauko on?!

marmotta:tervetuloo kotisuomeen!!

pottailu: aika lapsikohtaista milloin sen aloittaa.. meil esikoisen pottailu aloitettiin siinä 1v paikkella ( oppi istumaan tuetta vasta 10kk.. )ja vasta 3v pottailu ja kuivaks opettelu otti tuulta alle..mut sit kun pottailu lähti sujumaan niin tulostakin lähti tulemaan nopeesti ja vaipoista päästiin pois jo parissa viikossa..en usko että kovin aikaiseen aloitan tytönkään kanssa, sen verran hankalaa oli esikoinen pottatouhut etten jaksa alkaa stressaamaan samalla lailla, oppii sit kun sen aika on ja valmiukset siihen, toki hyvähän se on ajoissa tutustuttaa pottaan.

carmen: onnea talon myynnistä ja jaksamisia muuttopuuhien parissa..muuttopuuhat on siitä kivoja että samalla pääsee turhasta kamasta eroo..

siis uskomatonta mun pankkikortti on mennyt jo tammikuussa vanhaks mut mulle ei oo tullut minkäänlaista muistutusta asiasta eikä uutta korttia ole näkynyt, toki olen nostanut automaatilta rahaa kesän aikana ilman ongelmia.. :eek: ei siis turhan usein tuu nostettuu rahaa kun mies yleensä maksaa ostokset yms. mut olis nyt luullut että jokin lappunen asiasta olis kotia tullut..mis helkkaris mun uus kortti on..?! :kieh: :headwall: odottelen nyt soittoa pankista mut kaipa sitäkin soittoa saa ootella..

mut joo jos menis juomaan pannullinen kahvia
 
edla mun mies osaa kyllä olla omatoiminen, mutta nyt hiukan väärissä asioissa :LOL: Tän muuton myötä on ruvennut nikkaroimaan jos jokinnäköstä, hyvä sinäänsä, mutta ajotus menee pieleen.. Jos tietää että on lähdössä kolmeks päiväks työreissuun, niin alottaa sillon nikkaroimaan... Mä taas olisin toivonu että olis viettänyt meidän kanssa aikaa eikä vetäytynyt puuhaamaan omiaan... Perkules.. Prioriteettijärjestys on siis tosissaan hukassa..

kurpitsa niin, sitä minäkin.. koska mä saan hengähtää ihan arjen keskellä????? Ottaa niin pattiin, että...

carmen voi onneks olkoon talosta!!! Tosi hieno homma!!!

marmotta: mulle käy k-s tapaaminen 7.12
 
Tervehdys!

Marmotta, tervetuloa takasin! Hienoo että matka meni hyvin. En ihan uskalla luvata tuota 7.12, mutta tulen kyllä jos pääsen.

birdie ja muut, samasta riidellään meilläkin miehen kanssa :|

Weiss, hienoo että sait huilattua =) Kurja kyllä tuo iho... :(

Carmen, onnea talon myynnistä :flower:

Tää päivä on ollut taas :headwall:
Neiti ihan tukossa ja käytin lääkärissä, mutta ei ollut korvissa onneks mitään. Nukkuu yöt ja päivät huonosti ja ite oon väsynyt. Tänään nukkunut vaan 20 min. Yritin koko aamupäivän saada nukkumaan, kun tiesin että lähetään lääkäriin, mutta ei nukahtanu. Sitten oli ihan poikki kun piti lähteä. Äsken sain sitten nukahtamaan, kun oli niin väsynyt etten ole ennen nähnytkään. No, eiköhän tää tästä ja näitä tulee vielä monia...
Niin ja piti sanoo että yli 45 min ootettiin lääkärissä...kädet poikki kun tollasta väsynyttä yli kymppikilosta kanteli sen ajan.

Repa, olisko se ollut sitten naukuri joka sitä ohjetta kauppasi.. No, mutta jos viittit niin mielelläni kuulisin miten sellanen täyte tehdään =)
Kakku maistui ja sai kehuja...vaikka se lauantai oli kyllä aikamoinen päivä tehdä sitä.
 
edla suurena suklaan ystävänä (=suursyömäri) minun on pakko kysyä, että minkälaisen suklaakakun teit, olisiko reseptiä mahdollista saada?

Ruokalakkoilusta sympatiat kaikille, jotka sen kanssa taistelevat. Meillä näyttäisi se nyt hieman helpottavan, mutta kyllä lakkoilu on välillä ollut hermoja raastavaa.
 
Meilläkin lakkoillaan ruuan kanssa, pelkkä maito maistuisi vain :kieh: Itsepintaisesti oon vaan antanut vähän maityoa aluksi, ettei mee ihan huutamiseksi ja sit vaan lykkinyt sitä ruokaa ääntä kohti semmoista tahtia, ettei heikompi pysyis perässä :LOL: ( vitsi vitsi...)

Mikä siihen oikeasti auttaa??


Omanajan puutteesta Meillä sama, ei sitä ole :LOL: Itse asiassa, nyt okli joona Lauantai illan ja sunnuntai aamun hoidossa Famulla, kerkeisn siivoamaan eteisen kaapit ja vaatehuoneen, ne on täysi mahdottomuus siivota, jos hyrrä pyörii lattialla :LOL: Illalla kerkesin hiukan käydä kavereita moikkaamassa, mutta siihen jäi. Hyvä silti. Nyt se sitten kostautuu, Joona huutaa ja kitisee jatkuvasti, mikää ei kelpaa. Tää on tätä samaa aina, kun palaa kotiin, käykin jo mielessä että onko se oma aika tänä arvoista, kun poiak muuten on kuin naantalin aurinko ja kiltti. :LOL: Miehen kotiintultua saan noin 30 sekuntiia hengittää, sitten tuodaan poika takasin ja Herra laahautuu koneelle j asiitä telkkarin etettn. Kaupassa toki saattaa käydä ja koirat kusettaa iltaisin nurkalla, mutta jooh... kamaa purkaus, verenpaine ihan katossa :LOL:
 
Hemulii mikä on olo? Tanssitaanko me huomenna?

Mihis naukuri ittensä on hukannu? ja kauan sillä Katrinaisellakin menee sen netin saamiseen...

Meillä kanssa välillä lakkoilua, mut en mä siitä ota stressii, sit juodaan maitoo tai vellii, tää lakkoilujuttu jatkuu vissiin niin pitkään ku hampaita tulee joten kai siihenkin sit tottuu :D

Carmen, koska muuten poistutte täältä? Ennen joulua vai vasta jälkeen? Eli mietin et joudatko vielä treffaan sillon jouluna meidän kanssa? Vai joudutaaks me oikeesti tulee sinne Muumimaailmaan? :LOL:


Oma-aika, mikä se on, Jotain syötävää? Eipä sitä ole vissiin elokuun lopun jälkeen näkyny... Oikeesti!

Keilis, juu ilman muuta sen saa. Se on tää kuuluista Fazerin kuivakakkuohje ;) Jossa vaan sulatan suklaan kokonaan, mut siis toi kuivakakkunakin on aivan ihana :heart:


Fazerin suklaakakku

200 g voita/margariinia
2 dl sokeria
3 kananmunaa
3 dl vehnäjauhoja
2 tl leivinjauhetta
2 tl vaniljasokeria
3 rkl kaakaojauhetta (sitä perinteistä, van Houten tms.)
0,5 dl maitoa
½ levyä Fazerin sinistä (eli n. 100 g)

1. Pehmeä voi ja sokeri vaahdotetaan, huoneenlämpöiset kananmunat vatkataan yksitellen vaahtoon.
2. Kuivat aineet sekoitetaan keskenään.
3. Sekoitetaan taikinaan vuorotellen maidon kanssa.
4. Tässä vaiheessa taikinaa ei saa vaivata, vaan varovasti sekoitellaan.
5. Fazerin sininen paloitellaan taloussaksilla suurehkoiksi paloiksi (0,5cm*0,5 cm) ja sekoitetaan taikinaan.
6. Minä otan vain levyn päästä kiinni ja alan leikata suklaalevyä kulhon päällä.
7. Palojen koosta ei ole niin kauhean tarkkaa.
8. Kakun ideana on, ettei suklaa kokonaan huku kakkuun, vaan sinne jää sattumia suklaapalasista. (Kun mä tein kuorrutekakun, sulatin suklaan maidon kanssa)
9. Paistetaan voidellussa ja korppujauhotetussa rengasvuoassa 175 astetta n. 45 min-1 h. Uunin mukaan.
10. Tulitikulla voi kokeilla loppuvaiheessa kypsyyttä

Kuorrutus:

150 g Suklaata
1 dl kermaa
1 rkl margariinia tai voita

Sulata kattilassa tai vesihauteessa, anna saostua hieman. Jäähdytä hetki ennen kakun päälle laittoa.

 
pottailusta meillä tosiaan on jo tovi "harjoiteltu" tuota, tosin ei mitenkään tiukkapipoiseti. Eli aamuisin nostan typyn istumaan potalle mun jalkojen väliin ja siinä sitten hetki istutaan. Kakoista sellaiset 50% saadaan pottaan, just tuolloin aamuisin kun meidän neidon suoli toimii hyvinkin säntillisesti joka aamu. Tuosta on nyt vaan tullut sellainen tapa aamusin meillä, hyvin neiti siinä viihtyy. Päivisin ei ole tullut nostettua Neea potalla niin säännöllisesti, vähän silloin kun musta on näyttänyt siltä että neiti käy "pakertamaan". Pikku hiljaa voisin kyllä vähän säännöllistää tuota kun se 6kk ikä Neean lasketustaajasta tulee täyteen. Jostain luin että lapsi alkaa siinä vaiheessa pystyä hieman kontrolloimaan rakkoaan. No mutta ei kiirusta ole tuon kanssa, hiljalleen. Hoopo varmaan olen kun tälläistä jo nyt harjoitan, taidan toistaa tapoja joita äitini on käyttänyt silloin kultaisella 70-luvulla. Silloinhan lapsia alettiin aiemmin opettaa potalle johtue tietty sen ajan vaipoista...

Marmotta tervetuloa koti-suomeen.

weiss :hug:

Tänne oli taas tullut niin paljon tekstiä että tarttee lukasta uudestaan kun olen pihalla mistä olette jutelleet
 
Edla tanssimaan ollaan huomenna tulossa!Toivon ettei poika nyt sitten sairastu,kun ollu vähän tukkonen aamuisin...
Kuulostaapa hyvälle tuo suklaakakku:)
Ei passaa syödä nyt yhtään mitään tuollaista ennen joulua!!!
 
Täällä taas :)

Olipa mukava viikonloppu, vaikka eilen olikin ihan hirveä olo... Tulipa juhlittua hyvässä seurassa oikein olan takaa :D Baariin ei edes menty, kun juhlapaikka oli niin mainio.

Taas oli juttua tullut ja nyt vaan pikaisesti kommentoin. Isäkuukausi pidetään, mutta en tiedä koska. Joskus keväällä, varmaan huhtikuussa. Ja joo, pitäis mennä kelaan sitä hoitelemaan. Nythän ei tarvi vielä tietää kuin että mies pitää sen, niin mulle ei makseta siitä parista viikosta.

Hammas on meitä valvottanut ja vienyt ruokahaluja, mutta tänään onkin sit ruoka maittanut oikein hyvin. Ehkä se nyt auttoi, kun hammas puhkesi kokonaan läpi ja kasvaa kovaa vauhtia :)

Carmen: Onnea kaupoista! Ihanaa, että pääsette kotiseudulle takaisin :heart:

Marmotta: Tervetuloa takaisin!! Sadetta ja hämärää, mutta ah, niin ihanaa kynttiläaikaa!! Saa kaikki Aallot ja muut Iittalat täällä kyytiä, kun niissä poltellaan tuikkuja :D

summer: Multa oli se mansikkajogurttiohje. Eli teet ihan normi kakkupohjan ja tässä täytteen ohje:

1 litra mansikoita (tai survosta 0,5l pakasterasiallinen)
2,5 dl mansikkakermaa (sitä Valion maustettua)
4 dl mansikkajogurttia
1 rkl vaniljasokeria
6 liivatelehteä ja vettä

Vatkaa mansikkakerma vaahdoksi ja sekoita joukkoon mansikkajogurtti ja mansikkasose/viipaloidut mansikat. Mausta vaniljasokerilla. Valmista liivate ja sekoita ohuena nauhana muiden täyteaineiden joukkoon. Sitten vaan puolet täytteestä kakun väliin ja puolet päälle ja jääkaappiin muutamaksi tunniksi tai yön yli. Seuraavana päivänä, kun vuoan avaa, niin voi vielä siistiä reunoja esim. mansikkakermalla (osta tätä varten toinen purkki ) ja laittaa päälle marjoja/karkkia tms. Itse en ole sen kummemmin siistinyt reunoja ja hyvin on maittanut :) Unohdinkohan jotain...?

Ny ihmettelemään, että herääkö tuo poika ikuna tuolta päikyiltä... Yöt on kyllä niin repaleisia, ettei ihmekään et uni maittaa päivällä |O
 
Kirjotin sit oikein pitkän romaanin, ja H*ELVETTI se katos :kieh:
Päädyin avautumaan oikein kunnolla ja poks. Kaikki katos! Ehkä oli liian "rankkaa" tekstiä :LOL: enkä kerkee alkaa uudestaan kirjoittamaan ehkä toiste :)
 
BB-talo....katsooko joku....mie en sit millään, mut nyt pitää välillä vilkaista, kun siellä on mun lapsuuden/nuoruuden kaverin poika...se Alex =) ....

Minuu riivaa nyt joku karmea saamattomuus :kieh: ....kirpputorille menevät vaatteet ja roinat lojuu pitkin huushollii ja en saa niitä hinnoiteltua, kaikkea muuta keksin ja taas oon tääl koneella :whistle: ...huomenna kirpparitäti soittaa miul, milloin voin viedä kamat sinne....toivottavasti ei ihan heti....sit tulee paniikki...hoitamattomat asiat.....onko kellään muilla ilmennyt tällaista....mie en millään jaksa tehdä mitään ylimääräistä...tuntuu et, tytyn hoito + kotihommat imee musta kaikki mehut ja aika ei riitä enää mihinkään ylimääräiseen :eek: ...välillä se kiristää, kun olen tottunut oleen sellainen, et hoidan asiat ripeästi pois alta :ashamed: !!!
 
Majj, kyllä mä ainakin ehdin sun romaanis lukea :) Tää on välillä vähän kenkku. Aina ku toimii hitaasti (kun on painanu vastaa-nappia) ei kandee tehä muuta ku päivittää sivua, silloin ei teksti katoo. Toinen on se, et jos teksti tulee kahteen kertaan, sitä toista ei kannata poistaa heti, koska se voi olla vaan bugi täs sivussa, jolloin toinen teksteistä katoo iteksensä, mut jos poistat ite, niin molemmat poistuu ja sit harmittaa...
 
Matami, joo se on aika sulosen olonen poika. Tosin kritisoin sitä, et kolmas miesmissi tälle kaudelle.... et eikö ne saa taloon oikeita äijiä... :LOL: Vaikuttaa tosi miettiväiseltä kundilta, niinku se pohti tsipan lähestymisyrityksiä.... Ja joo, mä oon kans ihan veto vekette täällä. Huomen tanssin jälkeen pitäis alkaa siivoomaan ku vieraita tulee ke... yksin ku täällä möllöttää niin parhaiten saa aikaseks ku neiti nukkuu, mut jos ei oo syytä, niin vaan pakolliset jutut hoituu :D Tää on se, et mut on luotu talviunien vetäjäksi -> seikka on saletti.

Jahas, johan toi neiti nukunmelkein3tuntiajosmuahuvittaa taitaa herätä. Hakkaa itteään helistimellä :xmas: :headwall:
 
:p Kiitos Naukuri ja Edla ohjeista! Kyllä mustakin vielä leipuri tulee ;)

Tää päivä menty yhet 20 min, yhet 15 min ja yhet 10 minuutun unet :eek: Ei saa reppana nenänsä kanssa nukuttua vaikka eipä ne pitkiä ole yleensäkään.
 
ja BB:tä katsotaan...tosin oon ihan kyllästyny ku porukkaa lappaa taloon lisää koko ajan. Voisivat keksiä jotain muuta uutta. Ihan järkevän olonen tuo Alex. Ja sulonen vaikka en kyllä itse tykkäis noin "neitimäisistä" miehistä. Ja onhan se nuorikin ku mikä.

Mua luuli tänään yks mies alle 20 vuotiaaksi :D Ja vähän aikaa sit kysyttiin paperit, kun ostin miehelle yhden oluen..kivaa :D
 
Majj, mitä mitä mitä, nyt mäkin tahdin tietää, mitä soot riekkunut :eek: :LOL:

Weiss :hug:

Marmotta
Tervetuloa takaisin kotomaahan :heart: Miten oot nyt jaksellut??

Jahas, menee taas nukkumiseksi koko ilta taas, kun ei voi päivisin nukkua kunnon päivä unia :| Moon julma ja meen herättämään kohta! On se jo 1½ h uinunut!!! Saa luvan riittää enne yö unia!
 
blaah.

tulipa taas siirreltyä huonekaluja.. Mies tykkää huonoa kun aikani kuluks täällä järjestelen huonekaluja uudestaan.. HEH. oikein sille..

meidän pojal on unirytmi ihan sekasin.. siis päiväuni.. kahet 45 minsan tirsat vaan nukkunu tänään.. nyt on onneks päikyillä, mutta kuinka kauan... Eikä edes oo kitissy väsymystä. Outoa.

Kokeiltiin tänään syöttötuolia. Vähän on huojuvaa vielä meno, mutta paremmin istuu ku viikko sitten... Koska te ootte aatellu ottaa syöttötuolin käyttöön???

mun pitäs kanssa mennä pyykkitalkoisiin, mut ku ei jaksais. ootan vaan ku iltasarjat alkaa, jotta pääsee sohvalle röhnäämään.. Alkaa väsyttää taas.

Jaahas. huomenna olis eka neuvola täällä uudella paikkakunnalla. Pitäkää peukkui et on kiva neuvolatäti.

huomiseen
 
Naukuri onks se ikäkuukausi muuttunut lähiaikoina? Meillä mies piti sen silloin 3 vuotta sitten ja silloin se oli pakko pitää silloin mun vapaani 2 vikaa viikkoa ja sit siitä perään 2 viikkoa. Voiks nyt siis pitää sen kokonaan myöhemmin vai siis mun 2 vikaa viikkoa ja sit max 2 viikkoa joskus myöhemmin? Olen nyt vähän pihalla (ei mikään uus juttu nois Kela asioissa) :whistle:

Weiss meil onneksi riitti kun käytin LV;n (tai vastaavan) pesu- ja huuhteluaineita sekä saippuaa + hajutonta dödöä. Ei hajuvesiä tai vastaavia, onneksi en niitä muutenkaan niin sännöllisesti käyttänyt. Omat pyyhkeet ja vuodevaatteet kaikkialle mukaan. Onneksi meni ohi iän myötä. Toivotaan et teille löytyy se aiheuttaja pikapuolin!

Syöttötuolia testaillaan mut viel ei uskalla istuttaa. Hyvin kuitenkin pysyy paikallaan ja tykkää istua!
 
Heips, meilla F jarjesti mammalle tosi kivan 6kk synttari lahjan etta! Nukkui yon ilman ininaa, meni nukkuun 20.15 ja heras 6.30. Taa mamma oli ihan huuli pyoriana muutamaan otteeseen viimeyona :D . ELi Freyjalla on 6kk mittarissa ja "huoltotarkastus" tehty. Painoa on kiertynyt 420g eli nyt ollaan jo 6240g ja 62.5 cm pitka.

Syottotuoli Otettiin kayttoon noin viikko sitten. Tosin laitoin pyyhetta selkapuolelle taytteeksi kun tyty uppoo tuoliin ihan kokonaan.

Meilla mies kylla auttaa ihan kivasti ja eilen paasin elokuviin ja pubiin tyttojen kans ja lauantaina kavin saunomassa kans joten oli tosi vapaa viikonloppu minulla =)

kivaa Weiss, etta sait levata :hug:

nyt taitaa olla meidan paivittaisen leikkituokion aika
 
Pottailusta: Minulla on potta tilauksessa kans jo :D , vaikka eihän tuo Ipanuus ole vasta kuin 5 kk. Meillä useimmat kakat tehdään harson päälle kylppärissä, josta sitten kippaan ne pönttöön. Mutta nyt on vähän kakkarytmit mennyt hatelikkoon kun alettiin lihoja popsimaan.

Omasta ajasta:
Heh, eilen illalla hoksasin, että jestas milloinkohan olen vain lojunut, LAISKOTELLUT sohvalla. En edes muista.. tuntuu, että koko ajan on jotain puuhaa. Lokakuussa olin semmoisella lyhyellä kestovaippakurssilla, kolmena päivänä muutaman tunnin. Silloin mies oli kotona pojan kanssa kaksin. Muutoin en ole ilman vaavia ollut kyllä yhtään missään. Miehellä kyllä niin kiire töissäkin, ettei senkään puolesta onnistuisi. Ja isovanhemmat asuvat kauempana.

Syöttötuolista
: Vielä on Luukaksella niin pyöreä pylly (neuvolantädin sanoin), ettei sillä vielä istumassa pysytä, mutta kunhan vantteroituu ja pylly kantistuu niin sitten toki.
 
Meillä neiti nukku ulkona tuolla myrskys ja sit alko valot vilkkuu ja tosiaan tajusin mikä ilma siel on. :ashamed: Ihan kamalaa -naapuris kaatu puita terassille ja yhdel talonpäälle ja pyykkinaru väänty -hyvä kun en itkee alkanu kun tajusin mikä ilma siel ulkon on. onneks vaunut ei lähteny lentoon. Neiti oli ihan ihmeissään kun hänet pelastin ja hymyili hyväntuulisena vaunuis. Huh,hu :|

Carmen kiva kun saitte talon myytyy ja pääsette takaisin kotiseudulle.

edla ei sitä pottailua tarvii viel aloittaa -mut mä vannon sen aikaisen alotuksen nimeen ja seuraan kans tuota 70-luvulta peräisin olevaa oppia(niin äitikin teki) -paitsi etten aijo pistää pottaa kiinni keittiön pöydän jalkaan :LOL: Alotellaan varmaan pikkuhiljaa siinä 6-8kk paikkeilla. Meillä esikoinen oli 2v. kun vaipat lähti ja yövaippa 2kk siitä. Alotettiin joskus 8kk tienoil ja oppi tosi nopeesti ja tykkäs potasta -ei niin pienet osaa viel juosta karkuun tai protestoida siinä istutaan kiltisti(leikitään leluilla yms. yhdessä aluks tietty). Yritetään nyt samaa e:n kanssa. Se kyllä vaatii sit sen et potta piti olla mukana aina -matkapotta :) Katsotaan miten käy.

E tylsistyy pitää mennä. Täällä on sähköt poikki monessa paikkaa - onneksa ei meillä.
 
Hellou!

Isänpäivä meni ihan kivasti, kun meikäläinen selvisi aamun hermoromahdukselta :ashamed: . Leivoin aamusella ihanaa mariannetorttua, niin kerma oli pilalla :eek: vaikka päiväystä oli 13.11 asti. Ei vaahtoutunut lainkaan, oli ihan kummallisen näköistä...yäk! Täytyi lähteä ostamaan uus purkki. Väsyttikin ihan julmetusti aamulla, kun J heräsi ennen seittemää, niin johan sitten leipoessa alkoi verenpaine kohota. Noh, rauhoituin kohtalaisen nopeasti (kaduttaa silti, että sillä tavalla suutuin naurettavan pienestä asiasta ja vielä isänpäivänä ) . Loppupäivä meni oikein mukavasti ja torttu oli namia :p .

Syöttötuoli Terkkari antoi viime neuvolakäynnillä luvan istuttaa siinä syöttöjen ajan. Ihan hyvin J siinä istuu, jomman kumman kyljen puolelle olen laittanut täytettä, ettei keikahda vinoon. Istuu siinä mielellään ja seurailee.

Oma aika Kerran viikossa käyn jumpassa, joka kestää tunnin. Muuten omaa aikaa ei välttämättä viikolla J:n uniaikojen lisäksi ole. Johtuu kyllä ihan itsestänikin, mies kyllä varmasti olisi tytön kanssa kaksin, että pääsisin tuulettumaan. Ei vaan tule lähdettyä...

Marmotta Tervetuloa takaisin Suomeen! :)

Kakkailu Kerta päivässä kakkaillaan.

Puuroista kysyttävää Miten nopeasti olette puurojen maistamisen jälkeen aloittaneet tarjoamaan puuroa kaksi kertaa päivässä? Ja millaiset annokset? Meillä ollaan maisteltu kaurapuuroa viikon verran. Hyvin maistuu, mutta en ole antanut vielä ½ pilttipurkillista enempää ja ainoastaan aamuisin.

majj Mielenkiinnolla odottelen myös "rankan" tekstisi paluuta :LOL:

En muista olenko tänne kertonut kuinka J on alkanut liikkua enemmän. Muutama päivä sitten oli liikkunut n.1,5m. En tiedä miten :D, mutta epäilen, että kierien. Tänään liikkui myös sivu suunnassa saman matkan kierimällä. Matkallaan kolautti päänsä lattiaan :/ , mutta se ei menoa haitannut. En ehtinyt hätiin, kun en osannut odottaa, että lähtisi viidakkomatoltansa pois.

Marimint ja J 6kk+5pvää
 

Yhteistyössä