Jumalauta... Kolmas yö peräkkäin yhtä taistelua, koko yön hillui, heräsi kaksi kertaa kiljumaan, ilmeisesti vatsa vaivaa
Vellit meni alas, mutta eipä sekään auttanut... Mites nyt, kun pitäisi alkaa noita lihoja ja viljija syöttämään, ni kumpi eka?? meinasin, et puuroa ois mukava kokeilla, saisi ehkä yöt menemään paremmin... Neuvolasta marmatti vellin syötöstä, "noin ison, kun kuuluisi jo juoda nokkamukista, äkkiä siitä vellistä eroon. Maitokin tulisi antaa nokkiksesta"
Siis häh..?? Eikö vauvat tätä nykyä saa juoda nää tuttipullosta laisinkaan?? Alle puolivuotias on musta kuitenkin niin peipi, että juokoot vaikka suoraan taikatyynystä
Ejummarra... Muutenkin se neuvolan akka oli taas inhottava, kaikki mitä oon tehnyt, ni on väärin, pahin marmatus alko siitä kävelytuolista :$ "ei semmoisia saisi edes valmistaa, sama juttu hyppykeinuille" :/ Lattialla pitäisi vaan vauvaa pitää |O Koko aiakako sitä vauvaa pitäisi lattialla pitää oikeaoppisesti, jotta lähtisi liikkeelle sitten mahdollisimman nopsaan??!"
Th kovin koppavasti tuumasi, että "mieti nyt, miltä tuntuu, jos liikkeelle lähtö viivästyy KUUKAUDELLA moisten vempeleiden takia?" Luoja...tosiaan, mitä mä nyt teen, jos tuo poika ei jouluna käy metsästä hakemassa kuusta meille juosten. MITÄ MÄ TEEN??! Pitää varmaan kysyä neukusta seuraavalla kerralla... Kuukausi sinne tänne, en m' tuosta ole kuitenkaan maratoonaria treenauttamassa (Röhkiksestä TEHDÄÄN painija!!!
)... Puuh
nenän putsaus Juup, mie aina tuolla suolaliuksella (vai mikä lie..) putsaan, jos on möhköt tiukassa, lorauksen nenään ja Joona aivastelee möhköset ulos
Ei tuo hirveäsitykkäää toimenpiteestä, mutta kun tuon pikku-aapan kärsää ei saa kaivaa
Kahdesta pienempi paha ilmeisesti
Mikä tuo
sipuli-juttu on?? Miks se auttaa??
|O Ko