Huomenia
!
naukuri Meilläkin uppoaa velliä enemmän isukin syöttämänä kuin minun :/ . Tyttö vissiin ajattelee, että miks tunget oranssia lientä pullolla mun suuhun, kun pään vieressä roikkuu kaks mukavan pehmoista maitovarastoa
. Pari päivää sitten neiti ei huolinut iltavelliä multa lainkaan, isältään kyllä.
Eilisilta oli kyllä erilainen kuin ennen. Normaaliin tapaan tehtiin iltatoimet ja annettiin velliä. Tyttö nukahti pullon kanssa, jota ei ole tapahtunut koskaan. Mies lähti kantamaan tyttö sänkyynsä, jossa alkoi tuttuun tapaan huuto. Tässä vaiheessa mun olis täytynyt tarjota taas rintaa, että neiti rauhoittuisi. Nyt maitosatsi säästyi yöhön. Mutta isukilta riitti pelkkä parin sekunnin sylittely ja sen jälkeen neiti suostui jäämään omaan petiinsä nukkumaan. Isä saakin tästä lähtien laittaa tytön yöunille
. Tyttö nukkui yönkin paremmin, kun ei tarvinnut nukuttaessa miljoonaa kertaa tarjota tissiä suuhun. Rinnat olikin tosi täynnä ekalla heräämisellä, josta varmaan johtui se, että tyttö nukkui 2h pätkiä 1h pätkien sijaan. Sai paremmin mahansa ilmeisesti täyteen. Tyttö on siis ollut yöllä ilmeisesti nälissään :ashamed: ja siksi heräillyt. Niin ja aamulla kokeilin tarjota n.1h heräämisestä velliä, ja sitä upposi 100ml. Katsotaan miten päiväunet menee ja miten ens yönä uni maistuu.
hannanna Samoilla linjoilla kuin Kriisi. Meidän tyttö on ollut lähes koko ikänsä erittäin kiinni tississä. Kuulostaa tosi tutulta tuo mitä kirjoitit, mutta meillä tyttö piti mua iltaisin tuttina. Nukuttaminen oli tosi vaikeaa, kun en saanut neitiä irti tissistä. Mutta iltamaidon tai -vellin antamsesta lähtien "iltatuttina pitäminen" on vähentynyt tai oikeastaan loppunut. Ilmeisesti tyttö oli sitä ennen nälissään ja odotteli vain, että maitoa tulisi mahan täydeltä. Omaan sänkyyn siirtäminen saattaa myös rauhoittaa teidän öitä. Voisit koittaa siirtää omaan petiin ja jos ei auta niin, kokeile tarjota illalla lisäruokaa.
Ja voi vitsit...meidän tyttö on nyt ihan sekaisin tai sitten on tapahtumassa rytmin vaihto. Laitoin klo8.30 unille ulos ja nyt jo heräsi
, ennen nukkui 2h. Äitikin on nyt ihan sekaisin, että mitenkäs kaikki päivän hommelit nyt tehdään :/