Kiitti tsemppauksesta, ootta kyllä ihania :hug:
No niin, nyt on käyty lääkärin luona. Kaksi tuntia lapsesta testailtiin kaikki fysiologiset jutut ja sit leikitettiin ja kateltiin kaikki hienot taidot mitä osaa. Heijastetestissä tyttö läväytti kädet todella nätisti suoriksi eli morotti oikein kunnolla. Lääkäri ja fysioterapeutti juttelivat siinä sitten keskenään ja me oltiin hoomoilasena että mitäs nyt tapahtuu. Hetken kuluttua sitten saapui paikalle konsultoiva erikoislääkäri ja mulla alko pikkasen pulssi nousta, et ei hemmetti mitä on pielessä ku tarvitaan toinen lääkäri kattomaan samat jutut. Siinä sit se erikoislääkäri testasi lapselta samoja juttuja kuin nuo kaksi aiemmin ja kyseli heiltä sekä meiltä asioita. Erona aiempaan oli se, että hän testas morotuksen eri lailla kuin se eka lääkäri. Sitten ne taas keskustelivat keskenään ja meille totesivat että meidän tyttö on erittäin terve ja kehitynyt ihan normaalisti, ei siis mitään hätää!
On kuulemma aika brutaali tapa testata morotusta sillai käsistä roikottamalla. Tällä sylissä tehtävällä jutulla ei tyttö morottanut ollenkaan ja kuulemma tuo toinenkin on jo sammumassa vaikka kädet levähtääkin.
Kotihoito-ohjeeksi saatiin vain se, että tyttöä on pidettävä mahdollisimman paljon mahallaan, jotta alkaisi sillai viihtyä ja itsepintaisesti pitää kääntää takas jos neiti ite kääntyy selälleen. Jatkoseuranta tapahtuu sitten neuvolassa, jossa meillä on sitten ensi keskiviikkona 5kk-käynti.
Carmen, vai teilläkin oli tutustuminen noihin erikoislääkäreihin jo ensi päivinä. Mä muistan miettineeni ku sulla meni jotenkin kauan synnytyksen jälkeen et tulit palstailemaan. No teillä oli varmaan sama lääkäri ku meillä, joka oli ihan mieletön kyllä. Me tosiaan jouduttiin neuvolaseurantaan mut hyvä et teil on oikee seuranta. No mut molemmilla tuntuis nyt sit olevan loppu hyvin kaikki hyvin, vaikka aivovaurion pelko oli täälläkin todella kova
Kirsikkatomaatti, no johan on teillekin sattunut :hug:
Kuten
summer tuolla aiemmin sanoi, niin kyllä äiti huomaa jos jotain on vialla. Mäkin olin koko ajan varma et kaikki on lapsessa ok, mutta lääkärin kommentit sai tottakai epäilyksen siemenen ajatuksiin ja sit alkoi maailma mullistua siihen suuntaan, et mitäs jos...
Marmotta, juu en mäkään oikein oo tajunnu, ehkä jotkut pitää niitä hameiden ja paitojen alla aluspaidan tavoin? Mulla on yks hihaton ollut, pari kertaa sitä pidin. Kesällä pidin lyhythihasia, mutta nyt syksyllä oon luopunut niistäkin ja ainoastaan pidän pitkähihasia. Eipähän tarvii paitaa erikseen
No nyt on helpottunut olo sekä tosi väsyny. Päähän alko iltapäivällä sattuun ku jännitys laukes vihdoinkin
Tuleepahan uni helposti tänään
Jokohan olis kohta Hullut Päivät, mä oon ihan fani