Ihana viikonloppu mummolassa takana! Luulin et on ihan sadevkl tulossa, mutta siellähän oli ihan hurjat helteet
Ja tänä aamuna poika otti ja nukkui
7:30 asti! Jee. Meillä siis on alkanut toimia loistavasti tuo myöhemmin unille -taktiikka. Ei ole enää heränny viiden ja kuuden välissä vaan keskimäärin puoli seiskalta. Unille menee puoli kasin jälkeen ja nukkuu useimmiten ihan putkeen tuonne aamuun asti.
poika: :hug: Ystäviesi puolesta! Ei ole reilua tuollainen ei...
kurpitsa: Kyllä se varmaan olis ihan fiksua ottaa se rokote. Ei varmasti ole herkkua jos ja kun joskus päälle iskee. Ja vanhempanahan voi tulla enemmän jälkitautejakin ja vakavampia sellaisia. Lapsillahan harvoin tulee mitään pahempia jälkitauteja.
Meillä ei ainakaan vielä ole
vesirokkoa tullut. Joka päivä kyttään
No, heinäkuussa saatetaan sitten mennä rokotukseen, jos ei sitä ennen ole tullut.
Sokereista yms: Meillä kans poika syö ihan samaa ruokaa kuin muutkin ja joskus purkista, jos me syödään jotain ns. omituista (niinkuin tänään illalla on katkarapuvoileipiä tiedossa ). Tuollasesta poika tuskin sais mahaansa täyteen. Mut vispipuurot ja kiisselit sokeroin ihan normaalisti, samoin poika veteli itsetehtyjä pinaattilettuja sellaisenaan ihan innolla! Tavallista jogua poika sai maistaa viime viikolla ja vähän sitä söikin. Mut sitä annan mieluummin kuin noita ns. herkkuja. Meillä onneks kylässäkin on riittänyt herkuksi rusinat, joten poika on tasan kerran syönyt OIKEITA herkkuja ja sekin oli omilla synttäreillään kakkua. Pienen maistiaisen mansikkajäätelöä on saanut. Mulla ei ole juhlissakaan tarvetta antaa pojalle kakkuja tai pullia. Mä oon sillai samoilla linjoilla kuin
Repakin, et ns. herkuttelu ei kuulu jokapäiväiseen ruokavalioon vaan pärjätään hyvin hedelmillä, runsinoilla, kuivatuilla luumuilla, maissinaksuilla yms. Rahkaa annan niin, et ostan tavallista rahkaa ja sekoitan joukkoon esim. luumusosetta. Itse oon niin perso kaikelle makealle, etten toivoisi toiselle samaa :| Mulla tosin hampaat tosi hyvässä kunnossa, mut silti. Katsotaan sit myöhemmin, kun alkaa itsekin ymmärtämään pullan, vanukkaiden, rahkojen ja namien perään. Mut joo, katsotaan miten tämä tästä etenee... :saint:
Mä sain viikonloppuna kuulla, että yhden kaveripariskunnan
8kk ikäisellä lapsella on löydetty jotain
solumuutoksia iholta (luultiin ensin ihottumaksi ). Nyt alkaa sitten kovat selvitykset et mikä on kyseessä ja sit hoidot. Syöpää pelkäävät, mutta toivottavasti ei sentään!
Niin ja toisen kaverin avokilla on löydetty
syöpä... Alle 30v. Järkkyä
Me ollaan
juhannus miehen vanhempien mökillä. Niinkuin aina. Sinne tulee miehen molemmat veljet perheineen (tai toisella vaan lapsia ). Siellä on onneks paljon tilaa ja kaikille omaakin rauhaa
Ny meen parantelemaan
selkääni. Meni ihan jumiin kun kävelytin poikaa aamulla ulkona. Ihanaa reippailua vesisateessa...