Tervehdys! :flower:
Aika unelias meiniki meidän palstalla vaan enpä ole itsekään kovin pirteänä täällä :/ Olen nukkunut NIIN huonosti koko viikon sen talo-hässäkän takia ja vielä kun ollut ukkosta pari päivää ilmassa niin olen aivan poikki koko ajan ja päätäkin särkee. Tulisi oikein kunnon ukkosmyräkkä ja puhdistaisi ilman!
Talon suhteen tilanne on nyt se, että ollaan annettu myyjille meidän viimeinen tarjous ja tehty myös selväksi, että siihen jää.. Toivon todellakin, että hän hyväksyy ehdotuksemme - onhan se vain 5t pienempi kuin hänen viimeisin vastatarjouksensa! Huomiseen iltaan mennessä kuulemma tulee vastaus
Nea
kaatui eilen taaperokärryllä, mutta sai onneksi vain pari pientä naarmua kumpaankin peukkuun. Olisi periaatteessa voinut käydä pahastikin, koska lensi naamalleen asfalttiin ja vielä loivasta alamäestä :ashamed: Äiti tosin taisi parkua enemmän, kun "annoin" tuollaista sattua pienelle murulle :heart:
Tänään annoin pimulle ensimmäistä kertaa ruoaksi
makaronilaatikkoa ja hyvin söi meidän kanssamme - jopa "salaattilautanen" eli kurkun, tomaatin ja viinirypäleiden palaset menivät sormin! Tuli hyvä mieli, kun söi jotain muuta kuin muussattua pottua+kastiketta tai lihaa kätkettynä perunamuusin joukkoon =)
Ootteko muut antaneet vauvoille niitä
Danoninon pikkurahkoja, myydään 6x50g:n paketissa? Ne on Nean suurta herkkua ja olen ihan hyvällä omallatunnolla antanut niitä jälkkäriksi. Ovat kuitenkin säilöntäaineettomia eikä niissä ole keinotekoisia väri- tai lisäaineita. Sokeria tosin taitaa olla enemmän kuin suositus olisi, koska ovat niin järkyn makeita - tai sitten se vain tuntuu aikuisen suuhun liian makealta..
poika Toivottavasti saatte asiat selväksi :hug: En kuitenkaan sano, että toivon miehesi "taipuvan" kolmosen hankkimiseen, koska se tahto pitää tulla omasta itsestään. Muuten alkaa vanne kiristää päätä, jos tekee noin suuria uhrauksia toista miellyttääkseen ja sillä voi olla ikävät seuraukset.. Ja onhan sinulla kaksi ihanaa lasta jo maailmassa!