Iltoja...
Enpä taas oo saanu mitään ihmeitä aikaseks. Kaupassa käytiin kun mies sai ittensä ylös yövuoron jäljiltä ja joulukortteja väänsin,ovat kesken edelleen. Possun lihaa keittelin ja soseutin pakkaseen Kasperille.
Poitsu nukkuu,ei taas suostunut vimpoille päikkäreille,puolituntia isukki yritti veivata ja ihan väsy on toinen mut ei... ulos nukahtas,mutta kun on niin pimee ettei nää et onko nukahtanut jne..niin ei sinne ei oo kiva pimeellä viedä:| On siis nukkunut jo 18.30 asti,oli ihan kuutamolla kun vein nukkumaan ja äsken jo jouduin käydä kääntämässä herran... nukuttaessakin pitää pitää kiinni kun veivaa ja veivaa ja sit itkee kun ihan väsyneenä kippaa mahalleen :ashamed:
Summerille kiitokset hyvänyön toivotuksista,mutta ei taideta meillä ihan lähiaikoina nauttia kokonaisista öistä... poika on niin kertakaikkisen levoton. Mutta on se luoja jotenkin ajatellut tän homman kun Kasper on kertakaikkisen ihana ja hyväntuulinen päiväsaikaan. Siitä saa voimaa =)
Koitin sit tänään tarjota hieman rakeisempaa ruokaa,siis todellakin vain hieman ei mitään aikuisen ihmisen suuhun tuntuvia paloja ollenkaan,eli lähes sileetä..niin kako taas poika silmät vetistäen :/ Eli meillä ei mee kyllä mitkään rakeet vielä....Söi kylläkin reilun desin sit kun hienonsin sen
Matami,Harmi sitä sun selkääsi,ei varmaan kärsi sanoa että mitäs läksit
No ei vaineskaan,mee lekurill että saat jotain tiukempaa särkistä...jos heillä olis imettäjän versiota antaa.... Musta tuntuu kanssa että Kasperin yhtäkkiä uudestaan alkanut röyhtäily ja puklailu on kiinteiden syytä ja varsinkin kun rupes nyt syömää isompia satseja. Ei tuo kyllä isosti puklaa mutta kuitenkin.
Minä oon vaan porkkanaa uskaltanut antaa
sormiruoaks tai siis imeskeltäväksi... pelkään että mitä tapahtuu kun omistaa noi hampaanalut ja jos saa niillä irti jostain pehmeestä palasia ja sit alkaakin tukehtumis kakominen kun ei kerta soseissakaan saa olla pienenpientäkään murua
Meiltä on tulossa
osa-aikanen massamurhaaja,koska yhdistelmien ratasosan suuntaa voi vaihtaa ja tällähetkellä on selkä menosuuntaan,mut matkiksissa taas on vain naama menosuuntaan :saint:
Kerhopuoli tökkii mullakin useesti,kirjaudun ja pääsen siihen kuvaosioon mut en keskusteluun. Mulla ei oo salasanoja toukokuisten kerhopuolelle,mutta käyn toisessa pinossa kirjoittelemassa =)
Merika,Netistä oon tilaillu noita värejä yms. sieltä löytyy kyniäkin,esim. confetti.fi sivuilta. Marsipaania kaulittaessa kannattaa käyttää "jauhoina" tomusokeria,helpompi käsitellä. Sen kanssa pitää olla varovainen ettei repee... silloin harvoin kun oon marsipaania käyttänyt oon sivellyt kakun päälle ensin ohuelti kermavaahtoa ja siihen sit kansi =)
Niin ja meillä vuotaa taas pojan silmä... ihme homma kun välillä on kuiva vaikka kuinka kauan ja sit yhtäkkiä alkaa vetistää... ilmeisesti ahdas kyynelkanava :/