TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HEINÄKUUSSA

jaahas mitä sitä seuraavaks tekis..oon jo pessyt jääkaapin ja imoroinut koko kämpän jo ennen klo 7:ää..hmm..pesiskö lattiat seuraavaks..

tänään tyttö saa nukkua kahdet päikyt suosiolla..

keitteleen lisää kaffetta

 
Huomenta!

No joo,poika nukku eilen sit vielä 2h päikkyjä ja meni 21 nukkumaan. Heräs kerran ja sit uinu 3.30 asti,vähän peuhas,sit seuraava herätys oli 5.30 ja luulin jo että nyt se hullu tahtoo taas herätä,mut itekseen uionukin vielä 6.30 asti...mut et...olin salaa toivonut pikkasen pidempiä unia kun niin myöhään meni nukkumaan.

Saunassa oltiin koko porukka,Kassu oli melkosen ihmeessä...ei tykkää suihkusta erityisemmin,mut löylyssä istu suu auki :LOL:

Kurpitsa...tuu meille kans siivoomaan,aika kuluis lepposasti B)

Pottailu,juu,vielä ei kannata ottaa minkäänlaista stressiä. Ipanasta sit varmaan näkee kun on valmis tositoimiin. Kapistus on meillä kokoajan näkyvissä ja päikkäreiden jälkeen+aamu ja iltapisut sinne joskus saadaan seivästettyä. Muuten ei malta aloillaan. Musta on ihan hyvä se että poika tietää potan funktion...se riittää tällä hetkellä ja kuivaks oppii sit kun on siihen valmis =)

Pukeminen,meillä kävellään vaan sukat käsissä ympäri kämppää :D Joskun laittaa housua yms. niskan taakse,mut enempi tykkää riisua B)

Me saadaan sellanen jatkettava sänky ehkä käytettynä edullisesti... laitetaan se seinän ja meidän sängyn väliin....ei pääse tippumaan. Saa tilaa tonne medän sänkyyn.

Mei lon jäänyt aamutissikin pois kuvioista....kohta kai tiputetaan viimonenkin,siis iltamaito

Mul olis hyytymässä vadelmarahkakakku...kun tulee niitä vieraita. Poika saa nähä pitkästä aikaa pappaansa,saa nähä ujostaako paljon. :snotty:
 
HIenoa Kassu hyvista yo unista, mites Eeva on alkanut nukkuun? Meilla mennaan sinne 5- 5.30 ja sit itksekellaan, mut jos ei hairita nii yleensa nukahtaa viela puoleks tunniksi. muutama yo 2-3 viikossa heraa ja itkasee yolla noin 2-3 maissa, taas annan itkeskella ja yleensa nukahtaa uudelleen, pari kertaa oon noussut kun itku ollut erillaista ja kerran oli kainalokakat syyna toisen kerran varmaan hapaat vaivas, mutta ihanasti sitten nauttii kun saa tulla meidan valiin nukkuun.

Miehet ja riidat
nyt koputan puuta, en oo arahdellyt nyt pitkaan aikaan :D . Meilla ei miehen kuppi mee nurin helposti ( ei koskaan 10v aikana kun ollaan oltu yhdessa, mutta minulla menee saannollisesti, jotta saadaan vahan rahinoita aikaiseksi :kieh: ). Mutta ei se aina huomaa auttaa tai ottaa asiakseen hoitaa hommia. Seka aamu heratykset on tahmeita, eli kun meen iltaan nii joudun vaihtaan neitin vaipat ja paivavaatteet poikkeuksetta, vaikka ovat touhunneet pitkaan kaksistaan olohuoneessa. Nyt olen oppinut jattamaan hanet rauhaan kun se toimii tyton kanssa, vaikka ei ihan mun malliin mee, jotta ei tulis turhia sanomisia, oon vahan helposti syttyvaa sorttia :ashamed: . Totta kuten Carmen sanoi ei jaa aikaa parisuhteen hoitamiseen paljonkaa, nostan kissan toisinaan pydalle, mutta mies sanoo et ootkos taas lukenut naisten lehtia, hanhan tietaa kun joskus 80- luvulla on lukenut siskonsa cosmopolitania :D .

Edla kiitos, alan kayttaan noita kasi kellukkeita ja joskos sitten isompana on tarvetta toisille kellukkeille nii ostetaan sitten =)

Nyt hommiin!
 
Tääl oon tastalla lueskellu juttuja mut kirjottaa en ole päässy. Mun läppäri kun ei tykkää helteistä. On ollu tuulettimen kans ongelmia ja kone kaatuili tasaisin väliajoin. Nyt on onneks vika korjattu. ei viitsiny alkaa kirjottelee kun olis varmaan just silloin kaatunu koko vempele.

Pihalla oon jutuista tietysti mut niin taidan aina olla... :D Meil on ihanasti opittu vihdoin ja viimein nukkumaan. Pojat menevät vuorotellen siinä ysin aikaan unille ja aamulla nukutaan kasiin- ysiin. Mies on ollu nyt 5 viikkoa lomalla niin on ollu ihan luksusta tää elämä :heart: Mä oon varmaan elokuussa ihan hukassa kun hän palaa duuniin :eek: :whistle:

Syöttötuolissa pysyminen / Edla Oliks teil TrippTrapp? Meil on ja siihen saa valjaat jotka oikeesti on meil olleet ihan pelastus. Ostin ne jo keväällä ja on olleet nyt kokoajan käytössä muuten ei tuolissa maltettas pysyä ollenkaan.

Repa&Kassu Eiköhän se kohta jo tasaannu unet teilläkin! Toivotaan et Kassukin Joan lailla oppis ton nukkumisen ihanuuden :D

Saunassa ollaan muutaman kerran käyty eikä Joa ole sanonut oikein mitään. Enemmän kuitenkin tykkää ammeessa istuskella. Suihkusta tykkäs ennen kovasti mut nyt on viime aikoina tullu vähän itku jos ei ole sylissä kun laitan suihkun päälle. Toivottavasti on vaan jokin vaihe ja menee nopeesti ohi.

Rattaat en mä sit pystynyt elämään kaksilla menopeleillä kauaa olla vaan ostin sit Britaxien tilalle Brion Racet kaverilta. Ja oon tykänny niit ihan mielettömästi. En ole noit toisia rattait enää käyttänytkään. Mies jo intoili et jos ne vois vaik myydä tai lahjoittaa pois nurkista mut en mä niin rohkea vielä ole... :LOL:

Meil olis pieni päivämatka tiedossa tiistaille sinne Matamin ja Repan suunnalle :wave: Ajateltiin lähteä kaveriperheen kans Tykkimäelle. Onks hyvä paikka 4,5-v:lle? ja onks siel mitään reilu yks- ja kaks vuotiaille?
 
Unet on edelleen ihan sita samaa. Nukkuu ihan hyvin johonkin yhteen asti (siksi uskalsin eilen karata kaverin kanssa drinksuille ja jattaa Eevan tanne hoitoon kun tiesin etta tuskin heraa kuitenkaan). Sitten on tunnin-parin kitinaputki, muutama tunti unta, kitinatunti ja sitten taas muutama tunti unta n. 8 saakka.
Viime yona oli jarkyttavan kova ukkonen hiukan sen jalkeen kun ryomin drinkkien tayttamana kotiin, pelkasin etta talo hajoaa. Eeva ei herannyt siihen yhtaan, vaan vasta sen jalkeen. Sitten kun Eeva nukahti, tuli tosi rankka sade ja taas ukkonen. Sen jalkeen herasi Eeva. Aamulla oli kylla tosi rajahtanyt olo mulla.

Pukeminen, Eeva itse tosiaan haluaa ja saakin paattaa mita laitetaan paalle. Musta se on ihan reilua, kun ei kuitenkaan saa paattaa mennaanko kauppaan vai ei, niin saa edes lahtea missa kuteissa haluaa. Yleensa paalle on pakko saada vyo vaatteiden kun vaatteiden kanssa. Ja yrittaa itse pukeakin, kiskoo hattua niskan taa ja kenkia (kenen vaan kenkia) jalkaan, mutta siihen se jaa. Italialainen neiti on selvasti, kengat silla on aina matkassa mukana. Jalassa taalla harvemmin, mutta raahaa nauhoista perassa tai kantaa kainalossa.

Tanaan paastaan pitkasta aikaa rannalle, otettiin varmuuden vuoksi muutaman paivan tauko. Kuume on nyt varmasti poissa eika mitaan muuta ole ilmaantunut, joten mikaan ei esta meressa lillumista taas. Rajoitetusti.
 
Meillä vieraat jo lähtikin...

Meil on kans toi kenkien kulettelu ja muu räplääminen pop...yksistä popoista hukku nauhatkin,mut löytyivät sittemmin :D

Vilma,en oo tykkimäellä käyny aikoihin,mut mitä minä muistan niin 4,5vuotiaalle siellä ainakin jotain härveliä pitäs olla...matamilla varmaan päivitetty tieto kun poika huvipuistoiässä ;)

Miehet,meillä tulee lähinnä siitä sanomista kun mies ei oikein aina ymmärrä miten helpolla pääsee... ja sit joskus kun jotain pyydän niin...pitää mua automaattisesti pojan huoltajana nro.1 :kieh: On sillä kyllä hetkensäkin,välillä yllättää positiivisesti =) Totta se on et pikkulapsiaika verottaa suhdetta paljon,mut kuuluu asiaan...
 
Meillä on yöt tosi levottomia :/ kauankohan sitä hyvitetään, että neiti nukkui 7kk yöt heräämättä yleensä.... tuttia, tuttia ja tuttia vaan...en een tiiä monta kertaa yössä, mutta monta sen tiiän. Sitten pyörii ja herää usein itkemään tai itkee unissaankin. Ärsyttävää ja väsyttävää joka tapauksessa. Se on itekin niin väsy aamulla kun herää että vois suoraan vartin päästä laittaa uusiks nukkumaan. Reppana. Yhtiin uniin piti siirtyä, mutta eihän se onnistu kun on niin väsynyt päivällä.

Kengät on aina olleet pepin suosikkeja. Kumpparit on parhaat ja äitin bellerinat. Sisällä pitää aina kävellä kengät jalassa ja levittää ne tuolta naulakosta ympäriinsä.
 
Onneaa pojalle!! :flower: Menikö juhlat ja reissut hyvin?

Meillä poika tietää, että housut, sukat ja kengät menee jalkaan. Osaa niillä huiskia jalkojaan (varsinkin sukat ja kengät yritetään tunkea jalkaan ), mut housuja vaan läpsytetään jalkoja vasten. Paidan ja hatun osaa myös sijoittaa oikein, mutta ei saa päällensä. Tietää myös kun puhutaan, että otetaan paita / yöpuku / housut /vaippa pois ja yrittää kovasti ottaa nappia tms. auki :D No, yllättäen ei juurikaan siinä onnistu, mutta kova on yritys! Samoin haluaa nyt itse syödä omalla lusikalla koko ajan ja tyhjistä mukeista juo niinkuin aikuiset. Kai sitä sit pitäis antaa mukissa ihan jotain juotavaakin ettei joudu vaan leikkimään.

summer: Varovainen kysymys; oletteko ajatelleet jättää tuttia pois? Meillähän poika kans heräili tuttiaan hapuilemaan vaikka oli yökkärissä kiinni, mutta kun tutti jätettiin pois (kertaheitolla ), niin yötkin rauhoittui tosi nopeasti. Nyt kainalossa majailee norsurätti ja pehmokoira tutin sijaan :) Voihan tietty olla, että onkelma on jossain muussa, mutta tuo auttoi meillä. Voimia sinne väsymykseen! :hug:
 
Olipas levoton yö! Oli vissiin niin paljon ohjelmaa päivällä et tunki uniinkin. Naureskeli itkeskeli ja höpötti unissaan...vääntys ja kääntys... ja titenkin ennen kuutta ylös ja väsynä |O

Mitkä häät pojalla :eek: ? Menny taas ohi niin et viima käy :ashamed: Tervetuloa takaisin reissusta =)

Me lähtään kohta kaupungille,uus yritys jos sais katottua pojalle vaatetta alesta....mikäli missään mitään enää on :headwall:
 
mä jahtasin tytön huoneesta yhtä kärpästä 2:30 aikaan..meneehän se yö noinkin kärpäsiä jahdatessa..heh..tyttö heräili siihen koko ajan ja itki sitten paniikissa joten eihän siinä muu auttanut kun käydä listimäs se. kaikkea sitä joutuu keskel yöl tekemään :D



 
Sain viime yön nukkua kun isi on lomalla ja nukkui neidin kanssa. Heräsin kyllä aina kun neitikin, mutta ihanaa kun ei tarvinu alkaa tuttia ettimään ja sai vaan kääntää kylkeä. Me lähetään tällä viikolla kalajoelle...onpas ihanat ilmat :( ei voi mitään.

Onnea Poika :heart: :flower:

Naukuri, oon kyllä lueskellut just tuosta, että yöt monella rauhottunut kun on jättänyt tutin pois. Varmaan pitäis ja kannattais, mutta mä en jaksa nyt alkaa siihen tappeluun. Se on nimittäin tärkee tollai unilla ja nukkumaan mentäessä. Katotaan jospa sen joutuu tässä joskus kuitenkin tekemään....

Repa, suottahan sitä natisee kun on teitä jotka on alusta asti valvoneet ja heräilleet....mutta jotenkin toivois että rauhottus jo vähitellen yli 1 vuotiaalla yöt. Kävelemäänkin on oppinut jo kuukausia sitten...mutta eiköhän ne siitä joskus. Meillähän nukuttiin mahallaan kaikki yöt siihen saakka kun oppi kääntyilemään...ja siitä se sitten alkokin levottomat yöt.
 
Huomenta!

Loma alkoi nyt virallisesti ja sitä kestää seuraavat 3viikkoa. Ehkä ehdin tännekin useemmin.

Marimint onnea plussasta :heart:

Edla yritän tulla -laitan sulle yv viestin. puhelin numeron -koska jos me lähdetään mökille oon siel netti pimennossa. Näin muuten eilen ihan sattumalta Carmenin, Nea ja tietty Anteron.

carmen oli aikast jännä törmätä ihan sattumalta kun viimekerrasta on jo aikaa. :)

vesi meillä isompi oppi uimaan kolmen vanhana -kyllä häntä vaan opetettiinkin. Mä en suosi mitään kellukkeita- vanha uimaopettaja kun oon. Mä nään punaista kun vanhemmat luottaa niihin puhallettaviin kapistuksiin ja eteenkin uimarenkaaseen. Sillä jos millä sattuu vaaratilanteita. Ikävää kun siel vedessä sattuu. Me oltiin kans yleisellä uimarannalla ja ihan hysteerisesti katsoin tota esikoista kun oli niin monta päätä. Meillä pikkunen nauttii vedessä plutraamisesta ja konttaa ja välillä kupsahtaa. Mä sukellutan häntä siel ja neiti työntää itse päätä veteen -tästä se treenaaminen alkaa. Kyllä meilläkin jotain apuvälineitä ollaan käytetty kuten niitä mitä uimahallissa on ja sellasta pötkylää. Ja merellä meillä sellanen vanha surffilauta jolla leikitään -silloin pitää olla neidillä liivit päällä. Liivit on muutenkin aika kätevät. Vauvauinnissa käynneet oletteko jatkaneet sukellutuksia rannalla? Mä oon niin ilonen kun E tykkää sukeltamisesta vuoden päästä voidaan sit sukeltaa yhdessä. Mä olen ihan seonnut tähän uimiseen ja nää tosiaan ihan mun mielipiteitä.

päikkärit meillä näyttäis neiti siityneen yksiin. 12.00 -nukkumaan. Yö unille menee noin 20.00 ja nyt on alkanut heräämäänkin 8.00 ihan hyvä rytmi syksyä ajatellen.

Mut nyt pitää mennä. Mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille. :wave:
 
summer: juu kylmät reissu kelit on tällä viikolla..me vaihdettiin lähtöä sit ku kelit lämpenee. piti myös tällä viikol lähteä mut siellä ku noita vesijuttuja niiiin paljon niin aateltiin et noi saa vähän lämpöisemmällä kelillä enemmän irti siellä sitten.
 
Olipa hiljanen viikonloppu täällä! :)

Siis kuinka nopeasti nua pienet voivat oppia viereen nukkumaan? :headwall: to-pe välisenä yönä nukutun neidin viereen kun ei millään meinannut nukahtaa, en raaskinut nostaa sit matkasänkyyn niin annoin nukkua vieressä, ja nyt on sit sen jälkee joka yö heränny kl.2 ja klo.5 ja haluis viereen ja maitoa! Ja viime ja sitä edellis yönä oon ollut niin väsynyt ettei mitään rajaa, ja helpointa tietä oon kulkenut eli -> 2 jälkee viereen ja 5 jälkeen se maito. :ashamed: Huomenna onneks päästään muuttamaan omaan kotiin ja sit meillä alkaa uus jakso elämässä! ;) Tarkotus olis oppia nukkumaan päiväunet sisällä ja sit saa luvan oppia nukkumaan yöt ilman sitä aamuyö-maitoa. Ja sit oon miettinyt sitä että pitäiskö vaan kylmästi jättää se tuttikin pois? Oppis sit samalla ilman sitä nukkumaan sisälle ne päikkärit..

Marmotta: Tein Eeva kyllä kuulostaa niin isolta tytöltä jo! :p

Päikkärit: Meillä kans siirrytty yksiin päikkäreihin n. 12 aikaan menee nukkumaan, joskus voidaan tehdä poikkeus esim. tänää herättii jo ennen 7 ja oli jo nyt ihan rätti väsynyt, makas vaan mun sylissä niin pistin ulos nukkumaan.

Tänään pitäis sit alkaa siivoilemaan täällä ja pistään tavaroita kasaan, et pääsee sit huomenna tosiaan omaan kotiin! :) Oon vaan tosi huono tälläsis asiois, en millään jaksais! :kieh: :LOL:
 
Minkälaisia rattaita teillä on ? :wave:

Ollaan menossa tänään ( tai tällä viikolla ) vähä kiertelemään ja katselemaan matkarattaita.
Muuten ei edes ostettais, mut nua meidän yhdistelmät on mennyt vähän rikki... :|
 
Summer, meilla oli ja on hiukan edelleen ihan samanlaista menoa. Oon melko varma, etta se johtuu noista poskihampaista, jotka nyt on tulleet ja tulossa. Voisko Pepilla olla samaa? Ma en usko etta ainakaan meilla johtuu tutista koska joskus jos en heti loyda tuttia niin Eeva nukahtaa hetken kitinan jalkeen ilmankin. Se on niin unessa kun itkeskelee, etta joskus auttaa ihan vaan silittaminenkin.

Rattaat, ma edelleen vannon Gracon Mosaicien nimeen. Meilla on kulkeneet ne vuoden edestakaisin maasta toiseen ja muutenkin olleet kovassa kaytossa eivatka ole menneet miksikaan. Meilla on varina Glen jota ei taida Suomesta saada, mutta se on aivan ihana, tykkaan kun se erottuu mustista rattaista. Saa ihan makuuasentoon, tavarakori ei ole valtaisa mutta sopivan iso, jalkatuessa on portaaton saato, kurkistusikkuna kuomussa, hyvin lisavarusteita, saa kasaan ja auki yhdella kadella, renkaiden lukitus on tukeva. Ensialkuun ne tuntui huterammilta kun on, oikeassa kaytossa hyvin tukevat. Suomessa ihan ykkoset on Emmaljungan Softyt (avoratas), mutta ne ei kylla kaupunkikaytossa ole kaikkein katevimmat.. rullaa tosi kevyesti isoilla pyorilla, hyvin jousitettu, kevyt nostella, menee pieneen tilaan vaikkei matkaratas olekaan. Mutta ne pyorat ei kaanny, vaatii siis tilaa kaannella ja siksi ei ehka kaupunkiin paras. Mutta suosittelen kovasti hiekkateille ja muutenkin sinne missa ei tarvii ihan NIIN pienessa tilassa rullailla. Mutta jos vaan matkaratasta, niin Mosaicit ostaisin uudelleen jos saisin valita.

Ja missa Italiassa poika kavi, mullakin mennyt ohi. Haiden lisaksi.
 
Jopas taas...poitsu nukahti bussissa jälleen vaik koitin ennakoida ja tulla aikasemmalla linjalla...ei herää edes ydinpommiin kun nukahtaa...ihan veltto jne... joten torkku sit 45min. ajattelin kohta kokeilla uudestaan unille kun on tossa vähänväliä kiukunnu. Menee päivät kyl vähän sekasin kun herää ennen aikojaan aamusta...

Rattaat: 90% kuletaan yhdistelmien rattailla,eli jovi aireilla...ne on mukavat työntää ja mennä bussissa yms. Jos mennään vaikka autolla käväseen kaupungissa,niin sit matkikset nostetaan takakonttiin...mut meillä on sellaset halvat disney rimpulat,niillä menee kyl ostoskeskuksissa jne. mut pitempää matkaa ei millään. Mut me pärjätään näillä. =)

Majj: Pienet oppii nopeesti tavoille,mut samalla tavalla niitä on helppo muokata takas...luulen et tytöllä on vaan levottomuutta ja tahtoo läheisyyttä :heart: En lähtis samaan aikaan ottamaan sekä maitoa että tuttia pois...jos on kauheen kiintynyt niihin. Ja jos pääset helpommalla antamalla 5 maitoo,niin ei se musta paha asia oo...aamua kuiteskin jo. Ellei se sit sinuu häiritse =) Ihana varmaan pääästä omaan kotiin,hyvä homma!

Onko täälä muita ketkä ei oo harrastaneet jo tässä kohtaa lapsen aktiivista uimaan opettamista :D Meil ei tosiaan käyty vauvauinnissa...vaikka sukulaismies sitä joka kerta muistaa kysyä ja voivotella :headwall: Pitäs kuulemma ajoissa alottaa tai ei opi ollenkaan |O Miä luotan siihen et herra oppii viimeistään sit isompana..niinkuin minäkin ilman ongelmia. Vasta on hiukan polskinut rantavedessä.

Nyt täälä taas haisee kakka :x
 
KurpitsaOijjoi, mikäs siivoushepuli sulle on iskeny? Mietin jo kuuluitkos sinä näihin uusiin odottajiin, jos mielitekosi olisi ollut vaikka tolun tuoksu :D

RattaatMeillä Quinny buzzit - kolmipyöräiset. On hyvät, mutta vaununa oli vielä paremmat. Rattaiden turvavy lukitus on jäykkä ja mun vaikee saada sitä auki - miehen ei :( Rattaat menee matkiksina mainiosti ja muutenkin näppärät. Mut jos ostaisin nyt rattaat niin varmasti Briot tai Emmaljungat sellaset missä voi nukkuu ja on kuomu - mallia hyökkäys. Ostin nimittäin käytetyt yhdistelmät Briot ja mallia hyökkäys, mutta menevät pitkään unikärryinä, kun meillä nukutaan mieluusti ulkona paukkupakkasillakin.

UnistaMulle tuli nyt sellanen mieleen, että oottekohan liian hätäisiä liikkeissä? Tai siis jos yksinkertaisesta asiasta tekee liian hankalan miettimällä liikaa niin sittenhän siitä muodostuu ongelma :eek: Ymmärrän tietty että jos valvotaan paljon ja unet on risaisia, että miettii enemmän kuvioita. Kaiken kaikkiaan tutit, imetykset yms rutiinit on tärkeitä ja muodostaa oman tukipilarin pienelle että tuskin niiden muuttaminen muuttaa kaikkea. Sen sijaan tämä kasvuvaihe vaikuttaa pienen ihmisen elämään hurjasti. Meidän taaperot on ihanan pieniä ipanapipanoita - että eipä kiirehditä asioiden edelle =) Öistä puheenollen, mies kysäsi eilen että eikös Maija vois alkaa nukkuun meidan välissä :kieh: nukkuvat päikkyjä useesti sylikkäin. Siihen loppuis ne vähätkin vällyhetket :LOL:
 
Uinnista: Repa, no onpa ollu kommentti! MItes sitten entisaikaan on opittu uimaan, kun ei ole ollu vauvauinteja?? Daa. Meillä käytiin vauvauinnissa 3kk-10kk ikäisenä ja sen jälkeen kerran kylpylässä ja muutamia kertoja tuossa ulkoaltaassa pihalla. Sukellusta ei enää varmaan osaa, koska tuo refleksi on kadonnut. Muistaakseni katoaa 3kk:n kuluessa siitä, kun on sitä käytetty ja mehän ei keväällä enää käyty uinnin lopettamisen jälkeen missään säännöllisesti uimas. Eihän toi vauvauinti sitä takaa, että oppii uimaan sen paremmin kuin muutkaan :D En usko et meillä ainakaan vaikuttaa mitenkään. Ainoa on, et rakastaa vettä kyllä toooosi paljon: suihkussa / kylvyssä voitais asua :)

Mäkin muistelin et poika04&08:sta tuli joskus vuoden vaihteen tienoilla prouva, mut tais silloin kirjoitella et kesällä vasta juhlitaan? Tai sit muistan väärin :)

summer: Meilläkin tutti oli ihan älyttömän tärkeä unille mentäessä ja luulin ettei ikinä oppis ilman sitä nukkumaan, mutta nukahtikin jo ekana iltana ilman huutoja tyytyväisenä sänkyynsä :eek: Yhdet päikyt poika huusi vartin verran ennen kuin simahti silloin heti alkuunsa. Mutta muuten meni hyvin. Suosittelen kyllä, ei se välttämättä noin pienellä mene monen päivän huutamiseksi :hug: Mut ihanaa et sielläkin on mies lomilla ja hoitoapuna! Ja menette omaan tahtiin sen tutinkin kanssa.

rattaat: Meillä matkarattaina ne Quinnyn Buzzit. Ei mene superpieneen tilaan, mutta on tosi näppärät ja silti tukevat liikkua! Emmaljungan yhdistelmät myytiin toukokuussa ja tilalle ostettiin sisarusta silmällä pitäen Phil&Tedsin vibet sisaristuimella.

Sain tänään soiton Kätilöopistolta; sovittiin aika synnytyssuunnitteluun! Iiks. Se on kahden viikon päästä. En mä oo vielä valmis tätä synnyttämään :D Ehdotti ensin et olis ollu jo ens viikolla, mutta ollaan silloin mökillä, joten ei päästä. Onneksi saatiin viikko lisäaikaa, niin ehdin henkisesti valmistautua, et oikeesti tässä raskaudessa ollaan jo näin pitkällä.. Nyt siis rv 31+3 menossa.
 
kirsikkatomsku: Onkohan siinä teidän Buzzien lukituksessa jotain häikkää? Meillä toimii mun mielestä tosi hyvin. Tykkään kans niistä matkiksina, mutta Emmaljungat meillä oli varsinaisessa vaunukäytössä tuon ekan vuoden.

Tuttihan ei enää yli vuoden ikäiselle ole mikään välttis, et ihan yhtä paljon luo turvaa esim. unilelu. Meillä muutos oli todella selkeä unissa tuon tutin poisjätön jälkeen. Toki nyt vieläkin herää öisin silloin tällöin, mutta rauhoittuu kyllä nopeaan. Ja jos nyt herääkin silloin tällöin kerran yössä, niin parempi kuin tutin kanssa 4-5krt yössä pahimmillaan... Ja mun mielestä vauva on vauva, vaikkei tuttia enää söiskään. Vielä söpömpi vauva odottaa nykyään aamuisin pinniksessä, kun on unikoira kainalossa vastassa hiukset pystyssä :heart:
 

Yhteistyössä