TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HEINÄKUUSSA

olipas levoton yö....ja eilisen päivän ollut imuauto pihassa ja Timi pelkää kauheeta letkua niin paljon ettei meinannu ymmärtää hengittää ku sai siepit sen suhinoista.. :(
kohta tulee auto uusiksi pihaan ja unet jää kesken taas. täytyy lähtee mökille saareen päiväksi evakkoon ku ei ulos pääse ollenkaan ku toinen pelkää niin paljon. :(
mut vaunut veneeseen vaan ja kokeileen pitkästä aikaa miten jäbä saaressa viihtyy.

ja voi noi yöt olla tuosta kävelystä nyt sekaisin kun on poika niin onneissaan ku uskaltaa taapertaa vihdoin kunnolla. pari kuukautta otti konttauskävely linjan. mut nyt ei enää kontata ollenkaan juuri. kai se uniin menee tuokin taito.

mut mä lähden pakkaamaan kamoja ja etsimään mato onkia mukeloille.... :wave:

kirsikkatomaatti: juu ei hätää..meillä ei olla vierestä vielä etes pois päästy :LOL:
 
Nukuin sohvalla ja aamulla käväsin kurkkaan.......ni eikös vaippapeppu näkyny isosta sängystä :D Kyselin et oliko levoton tai jotain muuta - "ei ku nostin samalla viekkuun kun menin ite nukkuun". Nonni, sanoin kyll et tästä EI TULE tapaa, meillä tullaan vääntään tästä :eek:

NemikaJuu kyllä varmasti uudet taidot tulee uniin. Aatteles ny ite, jos saisit vaikka lentolupakirjan niin kylllä uniin tulisi tulevat lennot :LOL:
 
Kirsikkat. :LOL: :LOL: toi selluliittikinnas oli hyvä :LOL:

Täällä ollaan jumpattu kotosalla koko päivä... meripäivät menossa--ei asiaa kylille. Huomen mennää sit miehen kans piipahtamaan,mut koska en voikkaan ottaa kuppia,niin tullaan ajoissa pois. Ei siel täysselvänä kukaan kestä :D

Yöt on nyt taas levottomia ja samoten päikkäriunet kun on niin kuuma... alkaa väsyttää taas tosissaan.

Mies lähössä rimpsalle... ja me jatketaan pojan kans jumitusta :/

Oliskohan safka jo valmista...
 
kirsikkatomaatti...juu pitää illal hinkata selluliitit pois :LOL: ...huomenna miä sit karkaan bileisiin, nykyään en käytä enää paplareita...ennen nekin oli päässä, sellaiset tooosi isot ja laittauduttiinkin juhliin oikein urakalla...nykyään hiukan sipaistaan ja se on siin ;) ...vaikka todellakin pitäisi just olla toisinpäin...tän ikäisenä sitä luulisi menevän aikaa enempi, et saa itsensä näyttään jotenkin asialliselta...mutta, mutta...miä en enää oo niin ronkeli tuon ulkonäköni suhteen...kelpaan läskeineni ja ryppyineni :D !
 
MatamiMull on kyll paplarit ja isot sellaset edelleen käytössä - hih. Mulla on joko tukka hätäponnarilla kuten jokainen päivä tai sitten laitan paplarit :D :D selluliitti kinthaita ei oo :D

RepaTeillä mennään ilmiselvästi poltteleen pikkusikareita :heart:

Mie jumitan kotona, vaikka voisin lähtee baanallekin, sillä uskokaa tai älkää - talo on tyhjä. Muut lähti möksälle - aattelin että olisin pari ottanu, mutta sängyssä ollaan ja hiljaisuuden helinästä taas nautiskelen. Meillä on muuten toi WC aika in - kännykkä, kirja, wcpapru,pallo, tutti ja ties mitä heitetty sinne. Roskis on toinen the tärkeä juttu, sinne menee kaikki. :wave:
 
Talla vetaisi lampomittarin sit +40 asteeseen heti aamusta. Ihana, ihana ilmastointi! :heart: Rannallakin kay pieni tuuli, ollaan siis viela hengissa. Ihan tuskaa kylla kompia toi 200m rannalle. Merivesi on ihan kun kylpyaltaassa lilluis, ei kovinkaan virkistavan viileaa. Alakerrassa ei ole ilmastointia ja Nonna halusi etta Eeva syo siella tanaan, hullu nainen. Lapsiparka hikoili kun aikuinen mies, paa ihan marka. Ja vartin jalkeen alkoi kauhea huuto. Mina nappasin kainaloon Eevan ja ruoat ja kiikutin ylakerran keittioon ilmastoinnin luo, mutta eipa enaa auttanut, huusi vaan ihan hysteerisena ja hikoili entista enemman. Viilean suihkun alla rauhoittui vasta. Mulla oli kauhea hata kun se itki niin kovasti enka edes muista milloin edellisen kerran itki. Ja sit olis muka pitanyt palata alakertaan syomaan loppuun Nonnan kanssa. Eeva ei tassa kuumuudessa syo siella enaa edes sormiaan, aivan mielipuolista touhua.

Toimiiko selluliittikinnas oikeasti?? Olis ehka tarvetta. Ma en ole ollut tietoinen selluliitistani, mutta Tati Torino ehdotteli tanaan vesijumppaa, kun "se auttais noihin sun takareisien selluliitteihin". Nyt oon sit selka kiemurassa tiirannut itseani peilista koko paivan ja on siella kylla vahan joo.. Etta nyt on sitten selluliittia JA yksi raskausarpi. Se tuli vasta synnytyksen jalkeen ja on tosi kamala, mutta onneksi aika pieni. Mutta loistaa valkoisena nyt kun muuten oon muuttunut pronssipatsaaksi. Selluliittiseksi patsaaksi. :eek:

Kt hataponnarin hyva korvaaja on hatahiussolki. Ma myttaan silla hiukseni kasaan ja se nayttaa yllattavan hienolta. Taalla kun mammat paistattelee rannalla kampaus paassa ja meikit naamalla, mulle meinas iskea alemmuuskompleksi ponnarini kanssa. Ostin kasan hienoja solkia. Jos seuraavaksi naamarin hommais, kun en edelleenkaan tajua miksi pitais meikata rannalle. Voisin sit vaan piiloutua naamarin taa.
Niin ja se, etta ottaa viereen kun menee itse nukkumaan.. meilla siita EI ole tullut tapaa syyskuusta asti. Varmaan joka aamu uhkailen Eevaa, etta seuraavana yona sit omassa sangyssa. Niinpa vissiin. Viereen ottaminen kun on tapa.
 
MarmottaMietin just että miten voisin kohentaa elämänlaatuani ja mikä mättää.....mulle on jääny raskaudesta ylimääräistä eikä tosiaankaan lähe ihan tosta vaan pois. Pliih ja Plääh kaikki faktat tiedän... Päätin kokeilla vesijumppaa, koska se on varmasti tehokasta ja sitä en oo koskaan harrastanut. Kyllä itsestä on pakko pitää huolta - täti torino on siinä mielessä oikeessa. Vaikka ei selluliitit ja nämä oman navan ongelmat ole tosiaankaan niitä niin tärkeitä, mutta kun itteeni inhottaa - katselin kuvia ja tuli ihan seinä eteen :eek: Oon laiminlyöny itteni ihan kokonaan :headwall: vaikka liikkunu oon, mut se kokonainen minä on jääny johki matkan varrelle - huoh. Ryhtiä elämään kt! Noh olihan marmatusta. :wave:
 
Onpas hiljaista...

Meil on takana hiukka parempi yö,mut levoton kuitenkin....mulla on maha vähän sekasin..toivottavasti ei nyt tuu mitään pahoinvointeja :x

Täytyy varmaan pojan kans mennä taas tohon mettään syömään mustikoita... on ihan hulluna niihin. Kuuluu vaan namnamnam kun syö niitä :D
Tosin herralle tuntus maistuvan kaikki marjat ja hedelmät samanlailla...suurta herkkua =)

Mulle ei jääny varsinaisesti ylimäärästä raskaudesta,mut kiinteyttää olis voinut ennen tätä seuraavaa...no myöhästä se nyt on :D
 
huomenta mammat!

kohta pian lähetään mummilan mökille ja uimarantaan ekaa kertaa tänä kesänä..mökin vieres on aika lähellä sellainen yleinen uimaranta joka on pitkän matkaa aika matalaa joten sinne ehkä uskaltaisin lähteä näitten lapsosten kanssa silmä tarkkana. meidän 4v kun ei osaa uida mut ostettiin hälle sellainen uimaanopetteluliivi ja muita härpäkkeitä. mies saa opettaa poikaa vähän..mä taidan pysytellä rannalla mummin kanssa ja vahditaan tätä pienempää, hällekin ostettiin kyllä uimapuku koska tiiän että intona on veteen menossa kuitenkin läträämään ja toki toisenkin on sinne päästävä ja mukavampaa siel on läträtä kun on hienot kukkakuviolliset uikkaritkin :D

puurot: mites muilla maistuu? meil on tullut totaalinen stoppi puuroihin..ennen söi aikuisten annokset aamuin illoin ja nyt menee ehkä 2-3teelusikallista :eek: oon kokeillut melkein kaikkea mannapuurosta riisipuuroon..ei maistu ees mansikkamannapuuro ei kiisselin, ei keiton ei hed.soseiden kanssa. kaipa se on sitten pidettävä hetki taukoo puuroista ja kokeilla muutaman viikon päästä uudelleen..nyt onkin sit ongelma että mitä sitä antais aamu ja iltapalaks...huoh..muutenkin ruokailu tökkii pahasti..johtuneeko sit hampaiden tulosta :/

gallub-kysely: mitä aamu ja iltapalaksi?

tyttö on nukkunut jo tunnin päikkyjä kun heräs jo 5:15..olis kyllä luullut että olis pidempään aamusta nukkunut kun nukkui kuitenkin eilen vaan yhdet päikyt 1h15min mut eipä tuolla oo näköjään merkitystä nukkuuko päikkyi 1h vaiko 3h, yhdet vaiko kahdet unet..silti aikaset aamut..huoh!!
 
Marmotta, mulle kommentoi mun isä viime sunnuntaina mökillä, että mä oon lihonut pepin syntymän jälkeen :/ itkin sitten koko automatkan kotiin ja illankin. Otti vaan jotenkin koville kun joku yhtäkkiä sanoo noin. Sitten se sano vielä, että joku tuttu nainenkin oli sanonut niin. Joo ja jälkeinpäin sitten kertoi että oli kuulemma tarkottanu hyvällä, että mulle käy kun oon saanu muutaman kilon...no ei siltä tuntunu ja nyt vaan inhoon entistä enemmän mahaani ja kaikkee :( Painan ehkä 54 kiloa, mutta jotenkin ärsyttävää tollaset kommentit. Enhän mä sellanen tikku ole kun teininä tietenkään....eikä mua ole kauheesti ärsyttäny, mutta nyt tuntuu että kaikkiko mua kyttää ja arvostelee. Oon kantanu 2 neljäkiloista vauvaa mahassa ja joo eihän se enää littana ole. Mä en vaan ite kehtais mennä kenellekään noin sanomaan.
 
Kilot: voi voi, mun kroppa ei kyllä hyvältä näytä mut ei kukaan uskaltanut tulla mainihtaa asiasta. Painan nyt vähemmän ku ekassa neuvolassa mutta muuten oon ihan läts.

Onko katriskin jättänyt meidät??

birdie??missä luuraa, joko on raskaaana??

mulla on tiedossa tänään piha töitä....
 
Herran piaksut - aika tökeröitä on kommentit kilojen kans. :( Mulle ei oo kukaan huomautellut. Latasin eilen kuvia kameralta koneelle ja kyllä oli karseeta katottavaa. Oon pettynyt ettei kukaan oo voinu sanoo mitään :D En tosiaan oo koskaan ollut mallia fitness vaan oon hilja maitotyttö :D :D kuitenkin sellaista selkeesti huomauttamisen arvosta kahvaa löytyy kyljistä ja vähä muualtakin. Oon kuiteski itseni kohdalla sitä mieltä että kylkirasvat ovat omaa syytä - ja navan alla olevat ovat raskauksien tuomaa löysää. Aattelin alkaa tuunaileen itteeni - tavoitteena huippuvire 50 vuotiaana - kymmenen vuotta aikaa tuunailla ;) Kyllä tämä maailma onkin aika mukava paikka. :wave:
 
kirsikkatomaatti...huippuidea, huippuvire 50-vuotiaana :D ! Mulla on ylimääräistä semmoinen 9kg vieläkin :eek: ...ihmettelen, että kun katson peiliin niin mielestäni olen hiukan pienentynyt, mutta vaaka näyttää toista :/ ! Äsken otin mittanauhan ja mittasin, 5cm on lähtenyt vyötäröltä kuitenkin...mystinen juttu...eli päätelmäni asiasta...läski on siirtynyt eri paikkaan :LOL:

summer...älä välitä tuollaisista typeristä kommenteista :hug: ....aina kun lapsen saa, niin vartalo muuttuu ja sinä olet tosi pikkuruinen 54kg...se oli miun paino ennen raskautta.
 
ilta/aamupala...meillä menee puuro, mut välillä annan leipää, jugurttia ja viilistä ym.

Maitoasiaa???...meillä Edith ei juo ollenkaan maitoa |O...syö tissiä n. 2-3 krt päivässä, eli mielestäni se ei riitä...millä korvaan puuttuvan kalsiumin ym.? Jugurtteja, viiliä ym. syö aika vähän...millä te korvaatte, joiden lapsella on maitoallergia?
 
Hola!

Summer
,Ei varmaan oo pahalla tarkottanut kommenttejaan,mut kyllähän se ikävältä tuntuu jos on ns.arkapaikka...mut ei sulla kyllä hätää oo painon puolesta. Ite painan nyt vähempi tai painoin...kohtahan se taas alkaa nousemaan ;) kuin ennen raskautta ja olo sikäli parempi koska oli muutama kilo sellasta ylim.turvotusta. Mutta löysää läskiä löytyy ja perä roikkuu :ashamed:

Aamupala/iltapala...luovuin aamupuurosta kun ei sitä yleensä mee kun pari hassua lusikallista... joskus voi kokeilla taas,mut nyt mennään pääsääntöisesti leivällä ja maidolla +hedelmä. Iltapuuroa syö ison satsin =)

Matami tuli mieleen et syökö neiti juustoa? eks siinä oo hirmusesti kalsiumia...tosin suolaakin on aika paljon :/
 
repa...siis mikä roikkuu sul :eek: ????...herranen aika...älkääs nyt rakkaat naiset...repa, siä oot nii pikkuruinen ja kapia, et sinuu ei nää heinänkorren takaa :D ...pitäähän pikkusen olla lämmikettä...miul sitä kyl riittää...etuutena se, ettei koskaan palele nykyään :LOL: :LOL: !!

 
Heissan armaat mammat!

Ollut niin huisketta tämä heinäkuu jottei koneella ole tullut oltua likimainkaan entiseen tapaan :D. Käyty mummuloissa ja isomummua tapaamassa sairaalassa ja nyt tiistaina starttaa tämä sirkus kohti viron mökkiä viikoksi. Otetaan vaari ja täti miehineen sinne mukaan niin on vähän silmäpariakin enemmän katsomaan tuon Vilisanterin perään :D.

Luukaskin sitten lähti kävelemään 1,1 vuoden iässä. Nyt mennään zombie-kävelyä ja enkat on 9 askelta :D. Jipii! Toinen on ihan tohkeissaan kun nyt uskaltaa päästä irti ja lähteä hoippumaan.

Juku, äsken tein löytöjä kirppikseltä. Löysin Plaston mopon 5 eurolla ja pikkasen kuormurin parilla eurolla. Ja 6 vanhaa arabian lautasta 6, 5 euroa. Olinpahan tyytyväinen!! Vaikka hiukka mietitytti miten pirussa nuo taas kaikki rattaisiin saan tungetttua, mutta kotiin päästiin ehjin nahoin!

Aamupalaksi meillä syödään juguttia ja iltapalaksi puuroa ja hedelmäsosetta. Tuo ipana kyllä syö niin mitä tahansa, papan tarjoama puolukka on ollut ainut mikä tuli suusta samantein ulos. Kalakukot, mustat makkarat sun muut uppoaa niin, että välillä mietin onko tuolla makuaistissa jotain vikaa :LOL: .

Mutta se YÖSYÖMINEN!! Nyt kun nuita hampaita pukataan urakalla niin herra on päättänyt jälleen ryhtyä nauttimaan yötissin antimista, argh! Ja niinkun me jo siitä pois opittiin... No, pitää taas pistää "koulut pystyyn" tässä isin loman aikana..
 
... Ja mitä, Repako oli jo ehtinyt plussaamaankin ?! :D ONNEA !! Meillä nyt muuten isi totesi kans että mitäs jos se olisi tullakseen sitten kun on.. se seuraava vauva.. että jos ne pillerit jättäisit syömättä.. ;)
 

Yhteistyössä