** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

Onnittelut valdemarialle!!!

Multa on varmaan mennyt monen onnitteleminen hiukan ohi, vaikka jo moni saanut elämän ihmeen käsiinsä, joten pahoittelut siitä ja onnea ihan jokaiselle valtavan paljon!!=):flower::flower:

Ihana päivä näyttää tästäkin tulevan, ja toivottavasti siitä osaa ottaa irti sen minkä jaksaa ja voi, itselläkin pinna turhan kireällä ja se harmittaa kyllä, kun on kaikki "raamit" olla onnellinen!:ashamed:

Miehellä noussut, kas kas, "autokuume" juuri nyt, ja ihan himona katselee milloin mistäkin päin autoja, että josko lähtis hakemaan...no, yritän olla ymmärtäväinen, mutta hiukan ärsyttää ja pelottaa,e ttä jos meinaa lähteä tunninkin ajomatkan päästä kaaraa ostamaan ja tää alkaakin täältä tulemaan aika vauhdilla...en kyllä tykkää ja se on kyllä sanottukin jo : /

Muuten on miehen kanssa aika kivaa aikaa eletty, tyttö ollut viime yön mummolassa ja kateltiin leffoja ja herkuteltiin, sain jalkakylvyn ja hieronnan ja pusuja (jostain syystä tykkään kyllä nyt vaan haleista, tuo pusuttelu ei iske nyt yhtään..)

Mies tykkää kovasti nimenomaan suutelemisesta ja mua ihan ällöttää tällä hetkellä, no jopas harhauduin aiheesta, vaikkei sitä kyllä ollutkaan :D
Kivahan se on, kun tykkää ja on kiinnostunut!
Mutta seksiä meillä ei ole harrastettu (sanan vars. merkityksessä) koska a) limakalvot verestää ja ikävältä tuntuu ja b) mies ei halua, miettii kuulemma vauvaa vain
joten c) hoidetaan hommaat muuten tai sitten ei ollenkaan:D

Tää aamu on kyllä mahtava, kun aurinko paistaa keittiön ikkunasta sisään ja on ihan hiljaista (mies nukkuu ja tyttökin haetaan vasta iltapäivällä..) täytyy ladata akkuja nyt täysillä ja nauttia tästä omasta ajasta...ajattelin kyllä käyttää osan siitä keittiön kaappien siivoamiseen! Se on sellainen rituaali enemmänkin, valmistautumista vauvan tuloon.

Jaa-a, saa nähä saadaanko seurata lätkän MM-kisojen ekaa matsia jo pikkuveljen kanssa 29.4 :)=)

Mukavaa päivää kaikille, aurinkoa ja iloa:cool:

kathe ja vinski 39+1!
 
Mulla kanssa tota pissaamiseen liittyvää ongelmaa, josta joku kirjoitteli. Tosin, multa ei kyllä lirahda housuun, ei ole ikinä ollut sitä ongelmaa, kun oon käsittänyt niin että mulla on jotenkin tiukka virtsaputki tai jotain. Mutta siis eilenkin illalla ravasin vessassa jatkuvasti, luulin pissanneeni kaikki ja sitten hetken päästä olo oli kuin ei olis käynyt taas tunteihin pissalla. Luulin että oon joku ongelmainen asian kanssa, kun mulla on joskus ollut rakkoon/pissaamiseen liittyviä ongelmia joita tutkittu, mutta "kiva" kuulla että muillakin on tätä.

Viimeyönä heräsin monen monta kertaa pissalle, ja huomaan että jos rakko on ihan sika täys niin tuntuu että se saa supistusta aikaan. Pissailemisen jälkeen alkoi mullakin menkkajomotusta tuntua ja oli vaikea yrittää saada jomotukselta unta.

Jännä kun toi mun napa yrittää kaikkensa että pääsis pullahtamaan ulos. :D Mulla on kaks pientä leikkausarpea navan alapuolella jotka kiristää sitä, ja navan yläpuolella on vanha napalävitys joka vetää taas toiseen suuntaan, niin napa ei pääse pullahtamaan kunnolla. Jos ei noita olis, niin olis ollut nappinapa jo ajat sitten. :D

Olispa mullakin LA alkukuusta, kateellisena luen noita raskausviikkomääriä jota joillakin on, kun on todennäköisempää syntyä ihan milloin tahansa. Vaikka voihan se tapahtua itellekin ihan milloin vaan, kun kuopuskin kerkisi silloin just täysiaikaiseksi kun syntyi.

Mä olen ollut kaksi kertaa raskaana talviaikaan. Nyt kun on takki lähtenyt päältä tässä raskaudessa lämpimien kelien tultua niin olen pannut merkille ihmisten katseita vatsaani. Tuntuu omituiselta. Kaikkea sitä ihmettelenkin taas.

Aatelkaa, AATELKAA! Kohta on pikkuiset rääpäleet sylissä kaikilla meillä, ei enää montaa viikkoa! :heart: Helvetti kun ei jaksa odottaa. Mä uppoudun haaveisiini monesti kun kuvittelen arkea vauvan kanssa, vauvaa vaunuissa lenkillä, pinnasängyssä, sitterissä, tissillä jne jne. Vauva siellä ja vauva täällä, TULE JO! :)

Haidih ja tyllerö rv 35+6
 
Onnea Valdemaria!!! :flower:

Niin niitä vauvoja vaan alkaa putkahtelemaan!!! Kovin on nopeesti menny aika.. sais mennä vaan vieläki nopeempaa, et tää kärsimys olis jo ohi.... katkerana kuuntelen muitten ihania raskauksia...mulla kolmas jo ja joka kerta ollu yhtä tuskaa, ellei joka karmivampaa kerta kerran jälkee, mut onneks tää on viiminen kerta!!!!
 
Ihania vauvauutisia! Onnea hirmuisesti!:flower: Nyt niitä sitten rupee tupsahtelemaan. Sais tännekki jo tupsahtaa :/

Ihanaa että täälä on muitakin joilla pissut lirahtelee pöksyihin :ashamed: Oon ajatellut olevani ainut sorttia ja en ole miehellenkiään maininnut sanallakaan asiasta, naurais vaan pihalle! Kumma kun päivällä on hirvee pissuhätä, juokset vessaan ja tulee pari hassua tippaa. Löydät juuri hyvän asennon sohvalta ja se hätä iskee taas; tuloksena pari hassua tippaa:| Pistää vihaksi, sitten ehkä seuraavalla kerralla hätä on sen suuruinen ettei 5 minuutissa pääse millään vessasta pois :) Kai tämä jotenkin johtuu kuinka kohtu painaa rakkoon tai jtn.

Eilen kävimme anoppilassa ja sielä kovaa povattiin että parin viikon sisällä tulis kun masu oli jo laskeutunu kuulemma tooosi alas. Vähän piristi, mutta ne 2 viikkoakin tuntuu niin pitkiltä. Huomenna lääkärineuvola ja sieltä tulen kirjoittelemaan sitten kuulumisia tänne.

Nyt haravoimaan pihaa ja tekemään uskomattomia liikkeitä josko se vähän nopeuttais tätä:D

Jennile ja Masukki 35+4
 
Heippa vaan ja kiitoksia onnitteluista. =)
Viime yön nukuin hyvin. Vauva oli hoitajien huoneessa. En pääse nousemaan sängystä omin avuin, joten ei olisi onnistunut multa pojan hoito vielä. Nukkuminen oli kätilönkin mielestä paras vaihtoehto. Tänään olo on parempi ja taistelutahtoa imetyksen kanssa on. :) Poika tietää miten homma pelaa ja hän nukkuu ja syö tasaisesti läpi vuorokauden.
Oksentelua on, kun kuulemma lapsivettä tuli nautiskeltua synnytyksen yhteydessä. Sekin menee kuulemma ohi.

Eli täällä ihmetellään elämän ensi metrejä ja sitä miten tuo pieni ihminen on noin osaava ja upea. (Ja miten noin täydellisen ihana epeli on voinut tulla minun sisältäni ;))

Hormoonihuuruinen valdemaria ja 2vrk ikäinen poika
 
Onnea Valdemaria:flower: :)! Ihanaa kun nyt alkaa tulla vauvoja oikein "urakalla"...

Haravoin 3,5 h pihalla, onpa niin kertakaikkisen ihana ilma, mies tuli kyllä onneksi viemään kasat pois, niin mun ei tarvinnut niin paljon puhista :D. Siivouspäivää koitan pitää, hitaasti mutta varmasti etenen, ei varmaan valmista tule sitten millään, mutta saapa nyt vähän jotain aikaiseksi edes. Makkarin ison maton ajattelin vielä pestä ja viikkailla puhtaat pyykit kaappeihin (nolottaa myöntää, mutta oon tosi laiska siinä hommassa, saan ne pestyksi ja kasattua hienosti isoksi kasaksi, mutta kerran vkossa sitten laitan kaappiin vasta:ashamed:, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta)...

Maha alkaa olla melkoisen alhaalla, vaikka neiti on milloin missäkin asennossa, ehkä kaikissa muissa paitsi siinä "toivotussa"...No ylihuomenna se synnytystapa arvio, ja mietitään sitten asiaa enemmän. Oltiin eilen kaverin vauvan ristiäisissä, ja voi että neiti oli pienen pieni ja suloinen:heart:...Kyllä tästä lopusta tulee vielä pitkä odottaminen kun niin kovasti tahtoisi jo oman nyytin syliin.

JA & Nöpsy 35+5
 
Testasin tuossa huvikseen testiliuksalla pissan ja sokerit oli 4+! :whistle: Pitäskö tässä jotenki huolestua tai jotain..huomena on onneksi se lekurineukku ni eiköhän terkka kommentoi siellä jos vielä huomenaki on plussalla...pojastakin oli yhden kerran sokrut yhellä plussalla. Oon nyt kyllä herkutellut että liekkö sitten voi vaikuttaa noin äkkiä..

Sillä vain testailin lähinnä proteiinien takia ku turvottaa ja janottaa jajaja.
 
Pikaisesti tulin vain valittamaan. Siis voi luoja tätä turvotuksen määrää heti aamusta alkaen, se ei taida missää vuorokauden aikana laskea. Hyvä, että saan kädet aamulla nyrkkiin ja kyllä sekin tuntuu ikävälle..Nytkin jumalattomasti särkee tuo oikee käsi sen ranneahtauman takia. Kengät ei meinaa mennä jalkaan ja jos saan ne jalkaan ahettua ni sit ne sattuu ja painaa..Puuh!
Nyt päätin, että ostan joka päiväks ison viccy-pullon ja juon sen ja tietty vettä muutenkin, mutta jos se vähän auttais eees. Siis tää on ihan kauheeta. Mä meinaan valitan koko ajan. Olo ei todellakaa oo hyvä, ei sitte missää asennossa..

Mistäs muuten mahtaa johtua, että jos istun ns.suoraan ni tulee kamala kipu ja paineen tunne tonne alas niin että pakko vaihtaa asentoa ja istua vähän sillai takakenoon? Onks se vauva sen verran alhaalla vai mites?

Niin ja poks poks, viikkoja tänään 36. Voi että ku haluaisin pikkuisen jo tulevan ja pelkään tota turvotusta, mutta ku muutto vasta edessä ni ei se sais vielä tulla :whistle:
 
Heipä hei kaikille!!! ONNEA kaikille synnyttäneille ja ihanista pienistä vaaveleista..

olen kyl lukenu ketjua silloin tällöin mutta en ole vaan saanu aikaseks kirjotella mitään. enkä oikeen nytkään keksi kirjottamisen aihetta..

vauvalle on ostettu melkeinpä jo kaikki vaunut, 2xkaukaloa, 2x hoitopöytää, riippukeinu, sitteri, hyppykiikku, syöttiskin tuli sit hankittua JO, vaatteet... vaipat puuttuu..

esikko on tainu alkaa "oireilee" mustasuutta tai jotain.. mutta eiköhän sekin ala nyt taas rauhottua... Viime torstaina olin Ä-polilla 2h kun oli keskiviikosta asti supistellu mikä nyt ei taas toisaalt ole uutta niitä jatkunee edelleen. 1-5kertaa tunnis tulee. kävely on tuskallista!!! ei ole auki tai on 1sormelle vauva on muuten lähtökupissa (ja taas supistaa) neukiskin kävin sit samal viikol ja sielkin tuli muutamat supistukset. eli nyt sit joudun rauhottumaan pariks viikkoa ja sit voi jatkaa normieloa joten lauantain talkoot sain vaan hidastaa tahtia enkä voinu oikeen tehdä mitään mieli teki kovasti että sais sielkin siis raksalla valmista..


eipä täs oikeen muuta ole kerrottavaa.. anteeks kun taas vaan omaa napaa :(

Minsku82 ja tärppi 35+0
 
Ä-polilla käyty ja lisää huonoja uutisia...
Lapsivettä on liikaa, torstaina sit tutkimuksiin ja ehkäpä poistavat sitä sieltä, se saattaa kuulema huonossa tapauksessa käynnistää synnytyksen.
Penska jo 3kg painonen..
 
piuh ja valdemaria paljon onnea pienistä!! Ihanaa :heart:

Tiudeliini onko sul paljon viikkoja? Tai näänhän sen kohta kun käyn päivittelemään..

( .) Koko pääsiäisen ihme oireita, menkkajomotuksia, huonoa oloa ja aina illalla vauva käy painamaan persusta inhottavasti! Mutta ei lähtöä, kuhan kärvistelen. Nytkin sattuu sen verran, et luulen vaavan yrittävän väärästä reiästä ulos :x

Alampas päivittelemään.. Noniin, sekin homma tehty. Kukas sitten poksahtaa? :p

- N ja Kaino
 
Viimeksi muokattu:
Onnea valdemaria! :flower:

Tiudeliini: Voi harmi, toivottavasti selviää asia polilla... :hug: Onneksi pienellä on jo painoa tuon verran, että jos synnytys käynnistyisi, niin ei kauhean pienenä maailmaan tupsahda.

Mulla alkaa pikkuhiljaa flunssa tai mikälienee hellittämään. Tänään yskittäny kyllä kunnolla, mutta semmosta limaairroittavaa.

Mies vaihtoi autoon kesärenkaat, jee! Ollut työn alla jonkin aikaa, kun pitänyt hakea äidiltäni varastosta renkaat. Kattelin ja seisoskelin siinä sitte vieressä, kun aattelin seuraa pitää. Tuli häntäluun alueelta selkä tosi kipeäksi! Ja semmosia menkkamaisia jomotuksia on ollut pitkin päivää, myös pahoinvointia (tosin se saattoi olla pitkästä tauosta ruokailujen välillä).

Taisin tänään bongata myös ekan varman supparin. :D En ole noista mahan kovettumisista ollut ihan varma, kun eivät mielestäni ole kovin selviä olleet. Lähes kivuton oli kyllä vielä, tuntui, muttei mitenkään kestämättömänä.

Kunhan ei kävisi, niin kuin tutulleni. Ei tunnistanut supistuksia, niin synnytys oli jo kovassa vauhdissa ennen kuin huomasi mitään. :D Sama tyyppi ei myöskään erota nälkää ja närästystä...

lyrae ja sumusireeni 35+5
 
Viimeksi muokattu:
Jospa itsekin kirjoittelisi...

Ensimmäisenä isot ONNITTELUT jo vauvan syliin saaneille :flower:

Tänään sain sitten ensimmäisen koneellisen vauvan vaateita pestyä. (Noita esikon käyttämiä) Samalla kävin läpi kaikki pahvilaatikot että onko siellä tosiaan sellasia vaateita vauvalle mitä kehtaisi vielä käyttää. Iso pussillinen lähtee vaatteista pois kun tietää ettei niitä tule käytettyä. Ja saahan niitä sitten lisää jos näyttää siltä. Meillä mummi tuo kuitenkin kirpparilöytöjään meille katsottavaksi.

Vatsassa mylläillään taas kovin. Ja paineen tuntua on alapäässä. Eihän tässä ole kuin enintää kuusi viikkoa kun vauva tulee maailmaan. Saisi tulla hiukan aikaisemminkin. Mies tekee nyt pitkiä työpäiviä, ja mieluusti jää ma-to työmaalle yöksi. Joten me ollaan esikon kanssa kaksin viikot. Onneksi mies kyllä pääsee tunnissa kotiin jos nyt sellaselta näyttää että synnytys käynnistyy.

Ciba 35+5
 
Onnittelut kaikille nyytin saaneille:heart: Ja jaksamisia kaikille joilla huono olla ja kipuja ja supisteluita:hug:

Onko muilla tällaista? Mulla kummalinen tunne ollut tuolla alaosastossa jossain kohdunsuun tietämillä sisäosassa. vaikea selittää: / Mutta siis kun nousen esim tuolista, niin tuntuu sellainen outo tunne ihan kuin joku lähtis pois paikoiltaan. Sellainen jännä "flop" tunne ja sitten vähän niinkuin odottaa että loriseeko kohta..? Siis vedet, ei pissat:LOL: Ei tietenkään lorise, mutta tunne on sellainen että uskaltaako nyt jatkaa matkaa?! :ashamed: Ja jos vähän pyllistäis niin tulva vaan kävis?! :D Sitten se menee hetken kuluttua ohi.
Silloin kun mulla on oikeesti mennyt vedet, niin on kyllä kuulunut ihan oikea "poks" ja lorotellut samantien.
Tää on vaan niin outo tunne ja vähän sellainen "pelottava" :ashamed:

Tänään on ollut muutenkin jotenkin outo olo. Kahvia join pitkästä aikaa eilen ja tänään ja turvotteli sen jälkeen. Alaselkää särkee ja seisaallaan puutuu jalat ja maha tuntuu että painais tonnin. Ihan roikkuu välillä tosi alhaalla. Samalla vauva poraa päätään alaspäin, mutta ei hän ole kiinnittynyt, kun tunnustelin niin heiluu ihan kunnolla.

tänään rv 35+1:heart:
 
Huomenta vaan taas!!

Mulla on kans ilmenny tuota ihmeellistä oiretta kun Chiralla ja Tiudeliinillä. Mäkin jään aina odottamaan jotain mahdotonta lapsiveden määrää. Ensimmäisessä raskaudessa synnytys lähti käyntiin vesien menolla ja kumarasta noustessani kuului vaan sellainen ihme plops. Siinä sitä sitte katottiin hölmistyneenä sitä lammikkoa joka kellui meidän lattialla ja niitä litimärkiä housuja. Täytyy myöntää että ensin luulin pissanneeni housuihin, mutta seuraavan askeleen otettuani ja lorahduksen käytyä tajusin että ne oli ne vedet:D

Onko teillä muilla öisin univaikeuksia? Alan olla jo aivan toivoton. Mulla oli alussa öisin herättäyäni ongelmaa nukahtaa uudestaan vaikka oli kuinka väsyksissä tahansa. Vähän yli puolenvälin päästiin se loppui ja alkoi taas pian uudelleen. Herään yöllä, nytkin klo 03 eikä enää unta. Siksi täälä näin aikaisin kukun : / Kai tämä liittyy tähän loppu aikaan ja vessas ravaamiseen. Joskus saatan saada unenpäästä uudestaan kiinni mut yleensä käy näin. Neuvolas ei olla kommentoitu tätä mitenkään. Olis kuitenkin mukava saada kunnon unet kun tuon pojan kanssa kuitenkin energiaa kuitenkin kuluis.|O

Kai sitä vois nyt sitten lätkiä pihalle vaikka haravoimaan ennen kun poika herää. Eilen saatiinkin hyvin hommia eteen päin kun sisko perheineen tuli apuihin. Nyt silmissä kiiltää vaan ne perjantaina haettavat pihalaatat:cool:

Iltapäivän lääkärineuvolaa odotellessa...

Jennile ja masukki 35+5
 
Onpas täällä hurjasti tekstiä, kun ei ole muutamaan päivään käynyt lueskelemassa. Pitää oikein ajan kanssa tulla lukeen, jotta pystyy jotain kommentoimaan. Eihän tämmöinen lahopää muista mihin kaikkeen pitäis kommentoida ;)

Onnea paljon nyyttinsä jo saaneille :flower: Ja tsemppiä kaikille erilaisista vaivoista kärsiville!

Tiudeliini : Mä en oo kuullutkaan, että lapsivettä voi ylimääräsiä poistaa, siis miten ne sen tekee? Selittikö ne mitenkään?

Ihanaa, kun täällä alkaa olemaan vauvauutisia, luo uskoa, että se omakin vuoro tosiaan on tulossa. Loppukuun odottajana sitä varmaan taas saa kyllästymiseen asti odottaakin. Vielä ei tarvis pariin viikkoon tulla, kun viikkoja on vielä niin vähän. Vaikka olo on kyllä sellainen, että olis ihana saada oma kroppa jo takas, mutta vauvan parhaaksi sitä yrittää kestää vielä muutaman viikon.

Pääsiäisaika oli kyllä niin ihanan lämmin, että melkein asuttiin ulkona. Pihahommia tehtiin lasten kanssa, retkeiltiin ja grillailtiin. Ihana, ihana kevät. Mä oikein herään eloon, kun luontokin herää :)

Nyt laittaan koululaiset matkaan, sitten pienten kanssa aamupalaa ja ulos.
Tammiska 35+1 :heart:
 
Täällä myös poksuu rv36! =)

Kohta pitää lähtiä polkemaan neukkulääkäriin, pikkusen jänskättää minkäkokonen vauva siellä hikottelee :) Mulla myös nukkuminen ollut vähän niin ja näin jo jonkun aikaa, yöllä herää siihen että kylkeä kääntäessä supistaa tai sitten siihen vessahätään. Nyt muutenki viimeaikoina tämä väsymys ollu aika ylenpalttista, siksi ajattelinkin pyörällä veivata sinne neuvolaan josko edes vähän olo piristyis.

Tiudeliinille voimahalit vesimäärästä :hug: en oo minäkään ikinä kuullu että poistaisivat ylimäärästä vettä, ja joteni tuntuu oudolta ku viikkoja kummiski jo niinkin paljon ni eikö ois sama antaa pienen syntyä ennemminki ku lisätä infektioriskiä ronklaamalla vettä pois :whistle: Mulla taas oli vettä tosi vähän pojasta, tiedä sitten vaikuttiko ilmarinnan syntyyn..

Jeps mutta tää alkais nyt pakkaamaan kimpsut ja kampsut matkaan, täytynee poiketa tulomatkalla kirjaston kautta..

Diipeli ja muru tosiaan sen 36+0 :heart:
 
Muutama päivä oltiin pääsiäisreissulla ja täällä on tapahtunut vaikka mitä=) Menikin aika tovi, että sain kaikki kirjoitukset luettua..

Piuh: Hirmuisesti onnea pienestä tytöstä:heart::hug:

Valdemaria: Hirmuisesti onnea pienestä pojasta:heart::hug:

Haaveilija: Toivottavasti ei raskausmyrkytysoireet pahene!

Rusina+Mama: Kovasti tsemppiä ja voimia!

Ihanaa kuulla MaiMein vauva tarinoita:)

Tiudeliinille jaksuja ja tsemppiä lapsivesi-asiaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Sit omaa napaa: Huomenna olis sinne äitipolille meno.. Hirveesti jännittää!:eek: Saas nähdä yrittävätkö kääntää tätä ipanaa...
Maha mulla "roikkuu" tosi alhaalla. En muista, että noita kahta vanhempaa odottaessa olis missään vaiheessa ollut maha näin alhaalla!
Kipeitä supistuksiakin on tullut päivittäin. Jotenkin jännän tuntoisia, ihan niin,ku joka supistus työntäis alaspäin:confused: Vähän sekin jännittää, että mikä tuo alapään tilanne on..mut kaipa ne huomenna tekevät sisätutkimuksenki.

Mutta nyt on ihan pakko lähtä jääkaapin täydennysreissulle..

-leena ja mustikka 37+0 POKS
 
Oi ei oi ei oi ei... täällä taas enteilee kipukohtauksen tuloa!!! Jo yöllä iski orastus!!! En sit uskalla tänään oikeen mitään tehä... :(

Nukkuminen
???? Mitä se on????? Ikuisuuteen en oo enää saanu nukuttua, ku missään asennos ei saa oltua, hikoiluttaa, ahdistaa, supistaa ja koko ajan kauhee kusihätä!!!!

Sukkapuikkotuntemuksii alkanu nyt kans oleen jo päivittäin.. ai että se sattuu. Ku nousee jostain ylös ja ai ai ai ai ai.... ja heti perään supistuksii!!!

mama ja "tahvo" 35+3
 
Hei kaikki!
En ole oikein kehdannut tulla kirjoittelemaan kun olen taas muutaman viikon vain taustaillut, nyt kumminkin rohkaisin mieleni ja päätin tulla lärpättelemään.. :)

valdemaria Paljon Onnea pojan johdosta!!:flower::flower::flower:

Tiudeliini Tsemppiä ja toivotaan että asiat järjestyvät, itse en tiedä mitään tuosta aiheesta mutta toivotan sulle paljon onnea ja jaksamista.

Turvotusta On kuten edellisessäkin raskaudessa, aivan liikaa! Kuten joku jo aiemmin kirjoitti, käsiä ei aamuisin meinaa saada nyrkkiin ja olo on tosi turpea. Supistukset ovat mulla kaikonneet kokonaan, niitä on ollut koko raskaus ja nyt vasta muuttuivat kivuttomiksi harjoitussuppareiksi ja kivuliaita on enää vain liikkuessa. Mulla on sellainen olo että mulla menee varmaan tän raskauden kanssa niin pitkälle kuin vaan mahdollista, ei kiva ollenkaan :( Masentaa, en todellakaan halua että vauva syntyy suurikokoisena joskus viikolla 43!:kieh: No eihän mulla ole vielä laskettuaikakaan tullut mutta jotenkin olen elätellyt toiveita että tämä tulisi jo joskus 38 viikolla.

Lilya ja murmeli 36+4
 
Heissan!

Mitäs muuta kuin raportointia tässä tekis...omaa oloa on niin kiva tarkkailla 24/7 :eek:
Tuosta nukkumisesta on kans ollut puutetta täällä..heräilyä, hikoilua, polttelua, ihme unia ja sitten vielä esikoinen välillä huutelee yöllä...mies meni nukkumaan sohvalle, koska pidän kuulemma niin kovaa ääntä (??) en tiedä sitten, kai voihkin ja ähkin ym. ym. unissani..ja sitten se raukka ei saanut nukuttua kun ramppasin yöllä hakeen panadolia ja vettä keittiöstä...
Hah, onko muilla tällaista vääristymää? Että ajattelee LIIKAA saako kumppani nukuttua vaikka itse yrittää jaksaa ties minkälaisista univajeista huolimatta..
Mies kyllä joutuu nousee jo 05 aamulla ja tekee skarppiutta vaativaa työtä, mutta minkäs sille mahtaa että itellä on hieman hankalaa..

Niin mahtava ilma...ihanaa saada kevätvauva, tai kesä, kun on lämmintä ja vehreää=)

VALDEMARIALLE: tsemppiä imetykseen ja vauvan hoitoon! Ihanaa kun olet onnen"Pöhnässä" siellä, nautiskele täysillä vaan:heart:

KATHE ja vinski 39+2
 

Yhteistyössä