Hei vaan kaikille
Mä oon 24,mies 23v. Edellisen miehen kanssa yritystä 4 vuotta, mulla todettu paha pco 2009 ,luomuovulaatio ei ollenkaan ja kierrot heitteli 40-100 päivän välillä. Miehelläkään ei sitten kaikki ollut kunnossa vaikka muuta mulle väittikin. Ero tuli 2013 joten nyt voi olla helpottunut siitä että sitä lasta ei tullut.
Uuden miehen kanssa ei vielä ollut raskaus ajakohtainen asia ja mulla oli yazz pillerit käytössä. Aloitin kesän alussa vhh-ruokavalion jonka avulla tiputin painoa 15 kg. Samalla pillereiden resepti meni vanhaksi niin päätin sitten kokeilla miten ruokavalio vaikuttaa pcohon kun moni kertonut saaneensa sillä kierron säännölliseksi. 4 kiertoa, kierrot 30-35 päivä ja kahdessa kierrossa bongasin OVULAATION (jota ei siis koskaan ole ollut ilman lääkitystä) ja neljännessä kierrossa sitten tuli sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa sellainen pahan olon aalto,että oli pakko mennä apteekkiin ostamaan testi. Olin ihan varma , että saan taas sen turhaan tehdä(satoja testejä elämän aikana tehneenä) mutta niin vaan sieltä pärähti plussa. Eka neuvola oli 9+4 ja siellä ultrattiin ja kuunneltiin sydänäänet ja nyt viime keskiviikkona 12+0 oli varsinainen varhaisulta äitiyspolilla ja sielläkin kaikki niin kuin piti
Jos nyt pystyisi jo vähän rauhoittumaan ja yrittäis nauttia tästä raskaudesta
Oireita on hirveä väsymys, etova olo jos syömisessä väliä yli 2 h , rinnat ihan superarat(olleet jo ennen plusssausta) ja vatsan turvotus.